مفاهیم پایه

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

برای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت شما باید زبان های مختلف را بشناسید تا طبق شرایط پروژه ای که انجام می دهید مناسب ترین زبان را انتخاب کنید.

ما امروز در این مطلب بهترین و کارآمد ترین زبان های برنامه نویسی را به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید زبانی را که با نوع پروژه شما بیشتر همخوانی دارد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این مطلب جهت آشنایی بیش از پیش شما با زبان های برنامه نویسی و مقایسه ای واضح بین زبان های برنامه نویسی است پس ما به شما این زبان ها را آموزش نخواهیم داد.

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت پروژه های بزرگ

برای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت شما باید در مرحله اول بیابید که به دنبال چه چیزی هستید؟ برای مثال اگه می خواهید یک کسب و کار بزرگ اینترنتی راه بیندازید بهترین گزینه ها برای شما java و دات نت است! حالا چرا این دو زبان؟

اگر نگاه کوچکی به آمار بیندازیم به جواب خود میرسیم. در زمان فعلی 9 میلون نفر در حال برنامه نویسی با زبان java هستند این زبان داری فضای بسیار عالی برای فعالیت های بزرگ است.

ویژگی مثبت بعدی این زبان اندروید است، که پایه این سیستم عامل java است و همانطور که می دانیم درصد بالایی از تجارت های الکترونیکی در حیطه اندروید صورت می گیرد. طبق بررسی های دقیق انجام شده java بیشترین استفاده را نسبت به سایر زبان ها از سوی برنامه نویسان دارد و در این حیث مطمئنا رتبه اول متعلق به java است. ولی صبر کنید انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی که مناسب شما باشد نیاز به بررسی دارد.

 

زبان برنامه نویسی سایت

زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت فعالیت های ترکیبی

گزینه بعدی که قصد داریم به آن بپردازیم زبان برنامه نویسی #c است. این زبان به عنوان زبان ترکیبی شناخته می شود و از مدل های دستوری و تابعی و همینطور شی گرایی استفاده می کند. زبان #c با استفاده از دات نت رشد بسیار چشمگیری کرده است به طوری که این زبان در زمان فعلی دارای استاندارد های لازم برای پروژه های ترکیبی است.

از طرف دیگر #c زبان ویندوز فون است و برای پروژه های نیمه بزرگ بعد از java انتخاب بسیار خوبی است. توجه داشته باشد که یک سری از پروژه های ترکیبی با این زبان به سادگی هر چه تمام تر نوشته می شود.

 

زبان برنامه نویسی سایت

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت پروژه های صنعتی و مهندسی

خانواده زبان های سی همیشه از اعتبار و ارزش بالایی برخوردار بودند و از گزینه های ثابت در عرصه برنامه نویسی بودند. ++c و c با وجود اینکه هم خانواده هستند شرایط و کاربرد های متفاوتی دارند. از ++c برای نرم افزار های مهندسی و صنعتی استفاده می شود و به نوعی رتبه بالاتری نسبت به java دارد. در نظر داشته باشید که طبق آمار سایت هایی در زمینه مهندسی فعالیت دارند اغلب بیشتر به زبان ++c نوشته شده اند. این زبان بر اساس آمارهای جهانی دارای رتبه های دوم و سوم در چند سال اخیر است.

در این مسیر استفاده از زبان java script برای به نمایش در آمدن سایت بر روی کامپیوتر توسط مرورگر دیده می شود که البته رتبه جالبی ندارد.

اگر به یادگیری زبان برنامه نویسی #Cعلاقه دارید روی کلید واژه سی شارپ کلیک کنید.

زبان سی ++

استانداردترین و بهترین زبان برنامه نویسی

تقریبا هر جا از طراحی سایت صحبت شود زبان برنامه نویسی php گوش می خورد. اگه علاقه دارید یک طراح سایت مستقل باشید زبان php برای شما بهترین انتخاب است. این زبان به صورت اسکریپتی نوشته می شود یعنی می توانید به صورت متن باز از آن استفاده کنید و هم اکنون در رده چهارم قرار دارد.

یادگیری این زبان بسیار شیرین و دلچسب است ولی این به معنای این نیست که آسان است بلکه هنوز اول راه قرار دارید و راه آنقدر که فکر می کنید کوتاه نیست.

 

زبان برنامه نویسی سایت

بهترین زبان برنامه نویسی از نظر زمان

شاید بسیار دیده باشید که در هنگام طراحی سایت مشکلاتی از قبیل اجرا نشدن و جواب های نادرست به وجود آمده است که شاید برای افراد مبتدی یا افرادی که زمان کمی دارند معضل بزرگی محسوب می شود. در این میان یادگیری زبان برنامه نویسی objective_c انتخابی درست خواهد بود. این زبان ترکیبی است و به نوعی در خانواده زبان سی قرار می گیرد.

زبان objective_c زبان اصلی برای سیتم عامل های مک و ios محسوب می شود. برای این زبان برنامه نویس بسیار محدود است و به نوعی در رتبه نهم قرار گرفته است.

 

زبان برنامه نویسی سایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا