Hostingآموزش

نکاتی که باید قبل از ارائه خدمات ریسلری هاستینگ به مشتریان، به آن ها توجه کنید!

همانطور که کسب و کار طراحی وب یا توسعه وب شما رشد می کند، ممکن است در هنگام ساخت وب سایت برای مشتریان، در نظر گرفتن خدمات هاستینگ به عنوان بخشی از معامله اقدام کنید. این می تواند به نفع هر دو طرف باشد، زیرا در وقت مشتری شما صرفه جویی می شود و به شما کمک می کند تا یک منبع ثابت درآمد اضافی داشته باشید. با این حال ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا ریسلری هاستینگ برای شما مناسب است یا خیر؟

به طور خلاصه ریسلری هاستینگ به شما امکان می دهد تا از طریق یک ارائه دهنده هاستینگ، پلن های هاستینگ را به مشتریان موجود خود بفروشید. ریسلری هاستینگ مقرون به صرفه بوده و تنظیم آن نسبتاً آسان است و این گزینه عالی برای کارآفرینان تازه کار و مشاغل سطح متوسط ​​است. این به ویژه برای طراحان و توسعه دهندگان مرتبط است، زیرا مشتریان شما به هر حال نیاز به هاست خواهند داشت.

در این مقاله ما اصول ریسلری هاستینگ را بررسی خواهیم کرد و برخی از مواردی را که باید در سطح حرفه ای در نظر بگیرید قبل از ارائه این نوع هاستینگ به مشتریان خود، بررسی خواهیم کرد. بیایید شروع کنیم!

مبانی ریسلری هاستینگ

مبانی ریسلری هاستینگ

پلن های ریسلری هاستینگ امکان خرید فضای سرور را از یک شرکت ارائه دهنده فراهم می کند. سپس می توانید بخشی از این فضا را به مشتریان خود اجاره دهید.

با ریسلری هاستینگ شما به راحتی به ارائه دهنده هاستینگ خود هزینه ماهیانه مساوی پرداخت می کنید. به طور کلی میزان مبلغی که هزینه می کنید به منابعی که اجاره می کنید بستگی دارد. به نوبه خود شما آزاد هستید که هر آنچه را که مشتریان از شما می خواهند برای آن ها شارژ کنید.

ارائه پلن های هاستینگ به مشتریان خود راهی عالی برای شروع ایجاد درآمد ثابت است. در حقیقت ریسلری هاستینگ می تواند مزایای بی شماری را برای شما و سایت شما فراهم کند:

  • توانایی رشد تجارت موجود
  • شناخت بیشتر هم برای شما و هم برای برندتان
  • فرصتی برای تبلیغ محصولات و خدمات دیگر شما

به طور خاص ریسلری هاستینگ برای هر کسی که وب سایت ایجاد یا طراحی می کند، محبوب است. مشتریان شما به روشی برای سایت های خود به هاست نیاز دارند، بنابراین می توانید آن سرویس را به عنوان بخشی از بسته خود ارائه دهید. این کار یک ارزش اضافی را فراهم می کند، در حالی که حتی بعد از تکمیل یک سایت درآمد مداوم برای شما فراهم می کند.

حتی می توانید از خدمات ریسلری هاستینگ خود برای پرداخت هزینه های هاست خود استفاده کنید، هیچ چیز مانع از میزبانی سایت شما در پلن ریسلری هاستینگ شما نمی شود. اگر پلن های هاستینگ خود را به خوبی قیمت گذاری کنید، اساساً می توانید هاست رایگان دریافت کنید.

3 نکته ای که باید قبل از ارائه هاست به مشتریان خود در نظر داشته باشید!

ریسلری هاستینگ می تواند بسیار ارزشمند باشد، اما تصمیم به ارائه آن نباید چندان ساده باشد. تعدادی از عوامل وجود دارد که باید قبل از شروع کار آن ها را در نظر بگیرید. بیایید سه نکته مهم را بررسی کنیم.

1. بهترین پلن های ریسلری هاستینگ برای نیاز های شما چیست؟

پلن های ریسلری هاستینگ

قبل از هر چیز دیگری باید بدانید که از کدام پلن ریسلری هاستینگ می خواهید استفاده کنید. بسیاری از هاستینگ ها این گزینه را ارائه می دهند و برخی از آن ها شامل ابزار های حیاتی مانند مدیریت وب هاست ها، نصب با یک کلیک و ضمانت آپ تایم می شوند.

خدماتی را که می خواهید برای مشتریان خود ارائه دهید در نظر بگیرید و پلن های هاستینگی را که بیشترین ارتباط را با نیاز آن ها دارند مقایسه کنید. به عنوان مثال بسیار ضروری است که پلنی را که ارائه می دهید کاملاً ایمن باشد. اقدامات امنیتی اضافی مانند گواهینامه SSL می تواند سود قابل توجهی برای مشتریان شما داشته باشد.

شما همچنین باید تعیین کنید که آیا ارائه دهنده خدمات هاستینگ شما پشتیبانی فنی مداومی را برای مشتریان فراهم می کند یا خیر. اگر این کار انجام نشود، شما باید این کار را خودتان انجام دهید که می تواند وقت و منابع زیادی را به خود اختصاص دهد.

چگونه از طریق فروش و ریسلری هاستینگ درآمد کسب کنیم‎؟

2. چگونه کسب و کار خود را ارائه می دهید؟

مانند سایر مشاغل دیگر نحوه ارائه ریسلری هاستینگ تأثیر بسزایی در تعداد افرادی خواهد داشت که از آن استفاده می کنند. بسیار مهم است که حرفه ای به نظر برسید، زیرا مشتریانی که اعتقاد دارند تجارت شما قابل اعتماد است، احتمالاً تغییر شکل می دهند.

بنابراین شما می خواهید یک تصویر معتبر از طریق وب سایت و اکانت های مشتری خود ارائه دهید. در حقیقت بسیار مهم است که هر آنچه به نام کسب و کار شما مرتبط است به صورت حرفه ای ارائه شود. یک کمپین پر جمعیت در شبکه های اجتماعی نیز روشی هوشمندانه برای افزایش اعتماد کاربر است و همزمان خدمات عالی به مشتری ارائه می دهد.

شما همچنین می توانید با درج لوگو شرکت های معتبری که این خدمات را به آن ها ارائه داده اید در سایت خود قابلیت اطمینان خود را به مشتریان ارائه دهید.

با این کار مخاطبان می توانند بدانند که شما تمام الزامات تجارت الکترونیکی برای فروش آنلاین را پشت سر گذاشته اید و شرکتی را فعال و تأیید می کنید.

3. چه سطحی از خدمات را ارائه خواهید داد؟

سطح خدمات ریسلری هاستینگ

در آخر باید مزایای اضافی را که به عنوان بخشی از ریسلری هاستینگ خود ارائه می دهید، در نظر بگیرید. همچنین می خواهید تعیین کنید که برای این سرویس چه هزینه ای از مشتری دریافت می کنید. قیمت شما باید بر اساس ارزشی باشد که برای مشتریان خود در نظر می گیرید و همچنین پیشنهادات ریسلری هاستینگ برای تجارت شما.

خدمات به مشتری یکی دیگر از موضوعات کلیدی است که باید از قبل در نظر بگیرید و می تواند تجارت ریسلری هاستینگ شما را ایجاد یا از بین ببرد. باز هم برخی از پلن های ریسلری سطح پشتیبانی مشخصی را به عنوان بخشی از سرویس پایه ارائه می دهند:

این بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود با مشکلات فنی مشتریان خود روبرو شوید. با این حال هنوز هم می خواهید برای کمک به سولات و رفع نگرانی های آن ها با مشتریان خود در تماس باشید.

مهمتر از همه این است که خدمات خود را به مشتریان بیش از حد نفروشید، فقط آنچه را که در واقع می توانید ارائه دهید، ارائه دهید. وعده های اضافی احتمالاً منجر به نارضایتی مشتریان خواهد شد. از طرف دیگر واقع بینانه بودن به وعده های خود و عمل به آن ها بهترین راه برای ایجاد یک پلن ریسلری هاستینگ قوی است.

نتیجه

اگر شما در حال کار در زمینه طراحی وب و یا توسعه کسب و کار هستید، حداقل پیشنهاد ارائه هاست به مشتریان خود را داشته باشید. انجام این کار می تواند به نفع تجارت موجود شما باشد و مزایای بیشتری را به مشتریان شما ارائه دهد.

هنوز هم قبل از شروع ریسلری هاستینگ، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود.

منبع: www.a2hosting.com

برای خرید هاست و سرور، ممتاز سرور یکی از بهترین گزینه های مورد اعتماد جهت دریافت خدمات هاستینگ می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا