CMSWordPressآموزش

چگونه سرعت بارگذاری لودینگ ویدیو را در سایت وردپرسی افزایش دهیم؟

افزودن محتوای ویدئویی در وب سایت وردپرس خود روشی موثر برای افزایش تعامل مشتری و هدایت بازدید به سایت شما است. با این حال اگر به اشتباه اجرا شود، فیلم ها می توانند به راحتی صفحات وب شما را کند کرده و در نتیجه به تجربه کاربری (UX) آسیب برسانند. خوشبختانه چندین راه حل برای این کار وجود دارد. روشی که ما توصیه می کنیم استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) است. CDN ویدیوی مناسب جریان ویدئویی با تأخیر کم را به سایت شما تحویل می دهد. به عبارت دیگر بازدیدکنندگان سایت شما می توانند از سرعت بارگیری سریع فیلم و تجربه کاربری عالی لذت ببرند. در این مقاله نگاهی خواهیم انداخت که چرا باید به سرعت بارگذاری فیلم ها در سایت خود توجه کنید. سپس به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک افزونه وردپرس مانند Swarmify SmartVideo سرعت بارگذاری ویدیو خود را افزایش دهید. بیایید شروع کنیم!

چرا سرعت بارگذاری ویدیو در وب سایت شما اهمیت دارد؟

در مقایسه با سایر انواع محتوا، فایل های ویدیویی می توانند به راحتی فضای ذخیره سازی زیادی از سایت را اشغال کنند. اکثر فیلم ها حاوی چندین فریم از تصاویر با صدا هستند که اغلب به طور مستقیم به اندازه فایل های بزرگ ترجمه می شوند. با بالا بردن کیفیت تولید فیلم، فایل ها نیز بزرگتر می شوند.

این افزایش در اندازه ویدیو اندازه صفحات وب را نیز تحت تأثیر قرار داده است. به عنوان مثال فقط بین سال های 2011 و 2017، میانگین اندازه صفحه وب از حدود 1 مگابایت به 3 مگابایت افزایش یافت و این همه به لطف افزودن محتوای ویدیویی است.

این بدان معناست که بازدیدکنندگان شما به طور کلی به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارند تا بتوانند به راحتی در سایت پیمایش کنند. با این حال حتی با اتصال به اینترنت ثابت، فایل های ویدیویی بزرگ هنوز هم حجم عظیمی از داده ها را مصرف می کنند.

افزودن محتوای ویدئویی می تواند از چند طریق بر روی سایت شما و تجربه بازدید کنندگان تأثیر بگذارد :

  • زمان طولانی صرف لود شدن ویدیو می شود
  • شکست در شروع کامل فیلم
  • کیفیت کلی فیلم ضعیف است
  • توقف مداوم هنگام پخش و بافر کردن

به طور معمول شما می توانید فیلم ها را به یکی از دو روش به سایت وردپرس خود اضافه کنید. می توانید آن ها را مستقیماً در کتابخانه رسانه بارگذاری کنید یا از یک سیستم میزبانی ویدیویی مانند YouTube جاسازی کنید. با این حال این دو گزینه به طور متفاوت بر روی وب سایت شما تأثیر می گذارند.

در حالی که بارگذاری فیلم ها فضای زیادی از سرور شما را درگیر می کند، اکثر سرویس های جاسازی ویدیو همچنین چندین درخواست شبکه را ارائه می دهند که می تواند سرعت سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. خوشبختانه ترفند های ساده ای وجود دارد که می توانید حتی با درج محتوای ویدیویی، سایت خود را در سریعترین حالت ممکن نگه دارید.

نکاتی برای افزایش سرعت بارگذاری ویدیو در سایت وردپرس خود

هنگام افزودن محتوای ویدیویی به سایت وردپرس، هدف شما باید ارائه محتوای با کیفیت بالا و درجه یک برای UX باشد. برای رسیدن به این هدف توصیه می کنیم از نکات زیر استفاده کنید:

  • قبل از بارگذاری فیلم آن را فشرده کنید. اگر می خواهید فیلم ها به سرعت در سایت شما بارگیری شوند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که حجم فایل های ویدیویی خود را کاهش دهید. اندازه فایل های کوچکتر سریع تر در وب بارگیری می شوند و فشرده سازی داده ها می تواند به این امر کمک کند. ابزار های زیادی مانند Handbrake و Wondershare در دسترس است . با این حال مهم این است که کیفیت فیلم را در این روند قربانی نکنید.
  • فقط از قالب های پشتیبانی شده HTML5 استفاده کنید. HTML5 زبان برنامه نویسی است که رمزگذار فیلم ها را در وب بدون نیاز به پلاگین اضافی برای توسعه دهندگان امکان پذیر می کند. به عبارت دیگر هنگام استفاده از قالب های پشتیبانی شده HTML5 دیگر نیازی به اعتماد به افزونه های Flash نخواهید داشت که نه تنها سرعت صفحه شما را کاهش می دهد بلکه خطرات امنیتی را نیز به همراه دارد. رمزگذار های معروف HTML5 مانند Converter Point از اکثر قالب های فایل ویدیویی پشتیبانی می کنند.
  • CDN ویدیویی را در آن بگنجانید. اگر به دنبال سریعترین روش ارائه محتوا به بازدیدکنندگان سایت خود هستید، CDN بهترین گزینه شماست. CDN ها از یک سیستم سرور های بهم پیوسته برای توزیع محتوای وب بر اساس مجاورت جغرافیایی استفاده می کنند. برخلاف سیستم عامل های میزبانی ویدیوی شخص ثالث، یک CDN معمولی به شما پهنای باند، کنترل بیشتری بر تجربه بینندگان و آزادی شخصی سازی پخش کننده و تبلیغات را به شما ارائه می دهد.

تعداد زیادی پلاگین CDN در مخزن وردپرس موجود است. با این حال Swarmify SmartVideo را توصیه می کنیم :

صفحه وب Swarmify

CDN فقط به فیلم اختصاص دارد. شروع فوری فیلم را فراهم می کند و پخش در پس زمینه با صفر بافر تسریع می شود! این افزونه همچنین یک پخش کننده تمیز و بدون حواس پرتی ارائه می دهد که بینندگان شما از آن استقبال خواهند کرد.

چگونه می توان با Swarmify SmartVideo (در 3 مرحله) فیلم های خود را سرعت بخشید؟

Swarmify یک شرکت میزبان ویدیو است که خدمات را برای انواع مختلفی وب سایت ارائه می دهد. افزونه SmartVideo آن ها یک ابزار قدرتمند و همه کاره است که می توانید برای سرعت بخشیدن به فیلم ها در سایت وردپرس خود استفاده کنید. بیایید نگاهی به نحوه شروع استفاده از پلاگین در سه مرحله ساده بیاندازیم.

مرحله 1: یک حساب Swarmify ایجاد کنید

برای استفاده از پخش کننده SmartVideo ابتدا باید یک حساب جدید ایجاد کنید. در صفحه ایجاد حساب وب سایت Swarmify می توانید از بین سه طرح مختلف یکی را انتخاب کنید.

در اصل طرح Small Business به سایت هایی با میزان بازدید متوسط ​​اختصاص دارد در حالی که گزینه Video Pro برای سایت هایی با نیاز بیشتر است. اگر به دنبال بیشتر از آن هستید، طرح Enterprise سفارشی قابل تأمل است.

هنگامی که برنامه خود را انتخاب کردید، می توانید جزئیات حساب خود را در صفحه بعدی پر کنید:

ایجاد یک حساب Swarmify.

اکنون می توانید پیش بروید و در صفحه زیر پرداخت خود را تکمیل کنید. Swarmify سالانه برای خدمات شما صورتحساب می دهد و برای محافظت از شما 14 روز ضمانت استرداد پول وجود دارد.

پس از اتمام مراحل پرداخت می توانید به داشبورد Swarmify خود دسترسی پیدا کنید. اینجاست که کلید محصول مورد نیاز برای تکمیل مرحله بعدی را پیدا خواهید کرد.

مرحله 2: پلاگین Swarmify SmartVideo را نصب و پیکربندی کنید

اکنون که حساب Swarmify شما فعال است، مرحله بعدی نصب و فعال سازی افزونه SmartVideo است :

افزونه SmartVideo

با رفتن به Plugins > Add New from از داشبورد وردپرس و جستجوی “smartvideo” به راحتی می توانید این کار را انجام دهید:

در حال جستجو برای افزونه SmartVideo

هنگامی که افزونه را پیدا کردید، بر روی دکمه Install Now و سپس فعال سازی کلیک کنید. برای پیکربندی پلاگین به برگه SmartVideo جدید در داشبورد خود بروید که شما را به صفحه خوش آمد گویی می رساند:

صفحه خوش آمدگویی SmartVideo.

از آنجا که قبلاً یک حساب Swarmify دارید، کافیست بر روی دکمه پیکربندی کلیک کنید. در صفحه پیکربندی از شما درخواست می شود که کلید Swarm CDN خود را وارد کنید.

این را می توانید در گوشه بالای داشبورد Swarmify خود پیدا کنید :

صفحه CDN Swarm.

کلید را کپی کرده و در قسمت مربوطه در صفحه تنظیمات افزونه SmartVideo خود جای گذاری کنید. اکنون می توانید دکمه Enable SmartVideo را فشار دهید و افزونه SmartVideo شما آماده استفاده است.

مرحله 3: اولین SmartVideo خود را به سایت خود اضافه کنید

پس از نصب و پیکربندی افزونه SmartVideo یک بلوک اختصاصی به ویرایشگر بلوک وردپرس اضافه می کند. به راحتی می توانید از این بلوک برای افزودن یک فیلم به سایت خود استفاده کنید:

افزودن بلوک به وردپرس.

با استفاده از این بلوک می توانید فایل ها را مستقیماً از طریق رایانه یا از منابع دیگر بارگذاری کنید. همچنین این افزونه بلافاصله سایت شما را برای فیلم های جاسازی شده اسکن کرده و به صورت خودکار به SmartVideos تبدیل می کند.

نتیجه

در تلاش برای فروش و تبدیل سایت در وب سایت خود، ممکن است متوجه شوید که افزودن محتوای ویدیویی عملکرد سایت شما را با چالش مواجه می کند.

خبر خوب این است که یک CDN ویدیویی مانند پخش کننده SmartVideo Swarmify، با افزایش قابل توجه سرعت بارگذاری ویدیو می تواند به شما کمک کند تا بر آن غلبه کنید.

با Swarmify SmartVideo می توانید در سه مرحله سریع سرعت بارگذاری ویدیو را در سایت وردپرس افزایش دهید:

  • یک حساب Swarmify ایجاد کنید.
  • افزونه Swarmify SmartVideo را نصب و پیکربندی کنید.
  • اولین SmartVideo خود را اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا