WordPressآموزش

نحوه افزودن Bootstrap به وردپرس (راهنمای شروع سریع)

داشتن یک وب سایت سازگار با تلفن همراه، سال ها پیش چندان مسئله مهمی نبود. اما در حال حاضر بیش از پنج سال است که استفاده از تلفن همراه از دسکتاپ فراتر رفته، به این معنی که بسیاری از کاربرن شما، وب سایت شما را در یک صفحه کوچک مشاهده می کنند. برای اطمینان از اینکه کاربران تجربه خوبی داشته باشند، بهتر است با افزودن Bootstrap به وردپرس یک وب سایت واکنش گرا بسازید.

وب سایتی که بدون توجه به نوع دستگاهی که کاربران استفاده می کنند، اطلاعات یکسانی را نمایش دهد. همچنین به طور خودکار محتوا را سازماندهی کند تا بدون توجه به اندازه صفحه نمایش، همه چیز خوب به نظر برسد.

Bootstrap در وردپرس.

Bootstrap چیست؟

Bootstrap یک چارچوب محبوب برای ایجاد وب سایت های واکنش گرا است. از آنجایی که حدود 65٪ از همه وب سایت ها از CMS (سیستم مدیریت محتوا) استفاده می کنند، بسیاری از افرادی که از Bootstrap برای ایجاد یک وب سایت واکنش گرا استفاده می کنند، می خواهند Bootstrap را برای انجام این کار به وردپرس اضافه کنند.

Bootstrap خود را به عنوان “محبوب ترین جعبه ابزار منبع باز جهان” معرفی می کند. این یک چارچوب رایگان است که به افراد کمک می کند وب سایت های تلفن همراه را به سرعت و به راحتی با استفاده از یک سیستم شبکه پاسخگو طراحی کنند.

کارشناسان می توانند از آن برای ساده سازی روند ایجاد یک سایت واکنش گرا استفاده کنند، در حالی که افراد غیر متخصص می توانند از آن برای ایجاد دسترسی بیشتر به سایت استفاده کنند، زیرا برای استفاده از Bootstrap در وردپرس، فقط به درک اولیه از HTML و CSS نیاز دارید.

مزایای استفاده از Bootstrap در وردپرس

Bootstrap با در نظر گرفتن سازگاری وردپرس طراحی نشده است، بنابراین استفاده از این دو در کنار هم به سادگی نصب افزونه WordPress Bootstrap نیست. این کار کمی تلاش بیشتر نیاز دارد (همانطور که در ادامه به آن می پردازیم). با این حال، استفاده از Bootstrap در وردپرس مزایای کلیدی را ارائه می دهد که ممکن است ارزش کار اضافی را داشته باشد.

Bootstrap به شما امکان می دهد بدون نیاز به افزودن افزونه ها، قابلیت عملکرد سریع را اضافه کنید

یکی از مزایای بزرگ وردپرس، کتابخانه عظیمی از افزونه ها است که می توانید برای افزایش عملکرد وب سایت خود استفاده کنید. اما افزونه ها می توانند هزینه داشته باشند. اگر تعداد زیادی از آن ها دارید (به ویژه اگر هر یک از آن ها کیفیت پایینی داشته باشند) می توانند وب سایت شما را کند کرده یا آسیب پذیری های امنیتی ایجاد کنند. همچنین اگر هر یک از آن ها به روز شوند، مسائل امنیتی نیز بدتر می شوند که ممکن است بسیار اتفاق بیفتد.

با Bootstrap، می توانید قابلیت عملکرد سریع را در خود موضوع ایجاد کنید. این امر باعث می شود مدیریت افزونه ها راحت تر باشد و از وارد شدن فشار بیش از حد به افزونه ها جلوگیری شود.

دانلود Bootstrap رایگان است

وردپرس و Bootstrap هر دو ابزار قدرتمندی برای ایجاد وب سایت به روشی هستند که شما دوست دارید. اگرچه، با وجود همه قابلیت هایی که در آن ها وجود دارد، هر دو کاملاً رایگان هستند.

استفاده از Bootstrap نسبتاً آسان است

برای استفاده از Bootstrap، شما نیاز به حداقل تسلط اولیه به HTML و CSS دارید. اما نیازی نیست که متخصص طراحی وب باشید. Bootstrap یک راهنمای کامل برای شروع ارائه می دهد که بسیاری از آنچه را که باید بدانید به شما ارائه می دهد.

برای ایجاد قالب های وردپرس می توانید از Bootstrap استفاده کنید

توسعه قالب وردپرس در Bootstrap به دلایلی رایج است. شما می توانید بسیاری از قالب های وردپرس را که سایر طراحان قبلاً با استفاده از Bootstrap ایجاد کرده اند پیدا کنید، یا اگر به دنبال طراحی خاصی هستید، می توانید آن را ایجاد کنید. برای آشنایی بیشتر با بهترین قالب های وردپرس می توانید لین مقاله را مطالعه کنید.

Bootstrap و WordPress هر دو منبع باز هستند

هر دو ابزار منبع باز هستند، بدین معنی که کاربران ماهری که مهارت آن را دارند، می توانند به طور مداوم منابع و پیشرفت های جدیدی برای هر یک ایجاد کنند. به علاوه، برای هر کسی که مهارت های مناسب را دارد، استفاده از یک نرم افزار منبع باز به این معنی است که از انعطاف پذیری و قدرت بیشتری در نحوه استفاده از Bootstrap در وردپرس برخوردار است.

هر دو به اندازه ای محبوب هستند که می توانید منابع مفیدی پیدا کنید

هرچه یک ابزار آنلاین از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، اطلاعات بیشتری را می توانید از سایر کاربران پیدا کنید. هر دو وردپرس و Bootstrap، دارای پایگاه های کاربری بزرگ هستند که به مقالات مفید، آموزش ها، راهنما ها، موضوعات و افزونه ها ترجمه می شود و می توانید از آن ها استفاده کنید.

Bootstrap با افزونه های مختلف کار می کند.

قابلیت Bootstrap را می توان با تعدادی افزونه موجود که ویژگی هایی مانند منو های کشویی، ویژگی های تجارت الکترونیک، جمع آوری تاریخ و انتخاب کننده های رنگ را ارائه می دهند، گسترش داد. اکثر این افزونه ها به صورت رایگان در دسترس هستند، فقط کافیست این موارد را پیدا کنید.

افزودن Bootstrap به وردپرس.

نحوه افزودن Bootstrap به وردپرس

برای افزودن Bootstrap به وردپرس، باید ابتدا Bootstrap را از وب سایت دانلود کنید. دانلود به صورت یک فایل فشرده انجام می شود، بنابراین آن را از حالت فشرده خارج کنید.

سپس، از یک سرویس گیرنده “FTP” یا “File Manager” استفاده کنید و در “control Panel” خود، پوشه “wp-content” و سپس پوشه “themes” را در آن جستجو کنید. در اینجا فایل های “Bootstrap” را بارگذاری کنید. قبل از انجام این کار، یک پوشه جدید در آنجا ایجاد کنید و نام آن را به عنوان چیزی که به راحتی به یاد می آورید، ایجاد کنید. سپس فایل های Bootstrap را که بارگیری کرده اید در آن پوشه بارگذاری کنید.

فایل های Bootstrap را در پوشه "themes" در "control Panel" بارگذاری کنید.

وردپرس برای کارکرد صحیح به فایل های خاصی نیاز دارد، بنابراین بررسی کنید که فایل های بوت استرپ شما شامل style.css index.php ،header.php و footer.php باشد.

حالا فایل style.css را در پوشه Bootstrap خود باز کنید و اطلاعات را طوری ویرایش کنید که با سایت شما مطابقت داشته باشد. به طور خاص، داده ها را بین نماد های / * و * / پر کنید. چیزی شبیه به این خواهد بود:

/*
نام موضوع:MyBootstrapTheme
نویسنده: YourBusinessName
توضیحات: ThemeDescription
نسخه: 1.0
Theme URI:yourwebsite.com
*/

به روزرسانی هایی را که انجام داده اید ذخیره کنید. سپس، وقتی وارد حساب وردپرس خود می شوید، باید بتوانید موضوع را در قسمت “Themes” در قسمت “Appearance” مشاهده کنید. سپس می توانید در صورت نیاز در وردپرس سفارشی سازی کنید.

سخن پایانی

با افزودن Bootstrap در وردپرس، می توانید انعطاف پذیری و سهولت استفاده از وردپرس را حفظ کنید. البته این تنها گزینه شما برای ایجاد یک سایت با قابلیت عملکرد سریع در وردپرس نیست، اما برای بسیاری از صاحبان وب سایت ها یک گزینه منطقی است.

منبع: hostgator

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا