WordPressآموزش

9 افزونه دانش محور برای وردپرس (همراه با مقایسه)

یک افزونه دانش محور به شما امکان می دهد اسناد، آموزش ها و مقاله های چگونگی انتشار را به راحتی منتشر کنید. می توانید این منابع را به طور کارآمد سازماندهی کنید، در حالی که آن ها را از وبلاگ و صفحات اصلی خود جدا کنید.

در این مقاله، ما بهترین پلاگین های دانش محور را برای وردپرس به شما نشان خواهیم داد که می توانید استفاده کنید.

نحوه نصب افزونه ها بر روی وردپرس

در یک افزونه دانش محور برای وردپرس باید به دنبال چه چیزی باشید؟

خواه یک فروشگاه آنلاین داشته باشید یا خدمات خود را در وب سایت وردپرس خود بفروشید، داشتن یک بخش دانش محور به شما امکان می دهد بدون تیکت پشتیبانی یا پنجره گفتگوی زنده به مشتریان خود کمک کنید.

این امر ضمن کاهش درخواست های پشتیبانی مشتری، رضایت مشتری را افزایش می دهد. خوبی آن این است که مشتری به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید و محصولات بیشتری بفروشید.

به طور معمول، می توانید راهنماهای پشتیبانی خود را به صورت صفحات منفرد در وردپرس منتشر کنید. همچنین می توانید آن ها را به صورت پست منتشر کرده و با دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید.

با این حال، جدا کردن صفحات پشتیبانی از صفحات فروش یا پست های وبلاگ دشوار است.

یک افزونه دانش بنیان به شما امکان می دهد منابع نحوه دستیابی خود را جدا کرده و با کارآیی بیشتری آن ها را سازماندهی کنید.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به بهترین افزونه های دانش بنیان برای وردپرس بیندازیم.

1. Heroic KB Plugin

افزونه دانش محور Heroic KB

پلاگین Heroic KB یک پلاگین دانش محور ساده وردپرس است که بسیار قدرتمند و کاملاً برجسته است.

به شما امکان می دهد پایگاه دانش قابل جستجو را به سایت موجود خود اضافه کنید، بنابراین بازدید کنندگان می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. همراه با ویژگی جستجوی سریع AJAX که پاسخ های بی درنگ را اضافه می کند.

شما تمام ویژگی هایی را که از یک افزونه دانش بنیان قدرتمند مانند طبقه بندی محتوا، سفارش محتوا برای کشیدن و رها کردن، پیوست های مقاله، ابزارک های نمایش و غیره انتظار دارید، به دست می آورید.

بهترین قسمت در مورد این افزونه ویژگی تجزیه و تحلیل داخلی و بازخورد کاربر است که به شما امکان می دهد اطلاعاتی را برای بهبود اسناد موجود خود جمع آوری کنید، بنابراین می توانید پشتیبانی را کاهش دهید، در وقت صرفه جویی کنید و فروش را افزایش دهید.

2. BetterDocs

افزونه دانش محور BetterDocs

BetterDocs یک افزونه قدرتمند دانش محور وردپرس است که هم کاربرد آسانی دارد و هم جامع.

همراه با الگوهای آماده دانش بنیان برای وردپرس. همچنین شامل پشتیبانی از سازندگان صفحه با ابزارک است. همچنین می توانید از کد کوتاه برای ایجاد طرح بندی خود و قرار دادن مقالات دانش بنیان در هر مکان استفاده کنید.

این شامل یک جستجوی قدرتمند، فهرست شناور مطالب و یک ربات دانش بنیان است که به طور خودکار سعی در یافتن پاسخ هایی برای کاهش درخواست های پشتیبانی دارد. این افزونه همچنین شامل کنترل مبتنی بر نقش کاربر و بینش برای مشاهده آنچه کاربران به دنبال آن هستند، می باشد.

3. Echo Knowledge Base

افزونه دانش محور Echo Knowledge Base

Echo Knowledge Base یکی از بهترین افزونه های دانش بنیان برای وردپرس است. همراه با راه اندازی آسان که شما را از طریق تنظیمات افزونه راهنمایی می کند. شما همچنین می توانید چندین طرح را انتخاب کنید و گزینه هایی را برای سفارشی کردن همه جنبه ها انتخاب کنید.

می توانید طرح های متمرکز Basic ، Tabs یا Category را انتخاب کنید. هر طرح دارای یک نوار جستجوی سریع در بالا است، که به کاربران کمک می کند تا به سرعت پاسخ ها را پیدا کنند. همچنین می توانید مقالات را در دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید.

این افزونه همچنین دارای 500+ آیکون است که می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین شامل کد کوتاه و الگوهای ایجاد بخش سوالات متداول و نمایش مقالات دانش بنیان در وب سایت شماست.

4. weDocs

افزونه دانش محور weDocs

weDocs یکی دیگر از افزونه های اسناد و دانش محور وردپرس عالی است. استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد صفحات اسناد خود را به بخش ها، اسناد سلسله مراتبی و برچسب ها مرتب کنید.

این یک رابط کاربری ساده تر برای مدیریت همه اسناد شما از یک صفحه است. این پلاگین شامل قالب های اضافی نیست اما به خوبی با تمام قالب های محبوب وردپرس کار می کند.

طرح دانش بنیان با پیمایش نوار کناری و منوی breadcrumb کار می کند که بسیار کارآمد است.

5. Encyclopedia / Glossary / Wiki

افزونه دانش محور Encyclopedia / Glossary / Wiki

افزونه Encyclopedia / Glossary / Wiki یک افزونه انعطاف پذیر دانش بنیان وردپرس است که به شما امکان می دهد اسناد خود را در قالب واژه نامه سازماندهی کنید. می توانید اسناد و مقالات خود را به ترتیب حروف الفبا یا بر اساس دسته و برچسب ها سازماندهی کنید.

شامل یک الگوی ساده برای لیست کردن تمام موارد واژه نامه است. شما می توانید یک ابزارک جستجو اضافه کنید، نظرات مربوط به مقاله های جداگانه را فعال کنید و یک فهرست فیلتر برای مرتب سازی موارد بر اساس حروف الفبا اضافه کنید.

اگر می خواهید صفحات پشتیبانی خود را به صورت واژه نامه یا دایره المعارف مرتب کنید، این گزینه عالی است. از WPML پشتیبانی می کند و می تواند در وب سایت های چند زبانه مورد استفاده قرار گیرد.

6. WP Knowledgebase

افزونه دانش محور WP Knowledgebase

WP Knowledgebase افزونه دانش محور دیگری در وردپرس است. این افزونه دارای تنظیمات آسان تری است.

می توانید مقالات پایگاه دانش خود را بر اساس دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید. این افزونه از یک الگوی ساده با یک ویژگی جستجوی فوری قدرتمند در بالا استفاده می کند. پس از فعال سازی، به طور خودکار یک صفحه پایگاه دانش ایجاد می کند که می توانید عنوان یا عنوان URL آن را ویرایش و تغییر دهید.

همچنین شامل ابزارک هایی برای جستجو، دسته ها و برچسب ها است که به شما امکان می دهد به راحتی موارد پایگاه دانش را در وب سایت خود نمایش دهید. می توانید نظرات مربوط به هر مقاله را روشن کرده و ترتیب نمایش آن ها را با کشیدن و رها کردن ساده مرتب کنید.

7. BasePress

افزونه دانش محور BasePress

BasePress یک پایگاه دانش مفید و افزونه مدیریت اسناد وردپرس است. به شما امکان می دهد به راحتی صفحات پشتیبانی و اسناد را برای محصولات یا خدمات خود بسازید.

همراه با سه الگو برای انتخاب با یک نوار جستجوی فوری پیشرفته که به کاربران کمک می کند تا به سرعت پاسخ ها را پیدا کنند. می توانید مقالات را در بخش ها، دسته ها و برچسب ها با یک رابط کشیدن و رها کردن آسان برای مرتب سازی مجدد مقالات سازمان دهید.

برای هر بخش می توانید یک تصویر و توضیحات اضافه کنید که یک صفحه فهرست بسیار شسته و رفته برای مرور کاربران ایجاد می کند. این پلاگین همچنین گزینه های سفارشی سازی آسان برای کنترل ظاهر صفحات مقاله شما را فراهم می کند.

8. KB Support

افزونه دانش محور KB Support

KB Support یک افزونه پشتیبانی و دانش محور برای وردپرس است که استفاده و گسترش آن آسان است. این افزونه دارای سیستم مدیریت تیکت و بستر دانش بنیان برای ارائه یک سیستم پشتیبانی کامل است که در وب سایت وردپرس شما اجرا می شود.

به راحتی می توانید مقالاتی را به بخش دانش بنیان خود اضافه کرده و آن ها را به دسته ها و برچسب ها مرتب کنید. پس از آن، یک کد کوتاه ساده وجود دارد که می توانید به صفحه وردپرس اضافه کنید تا مقالات پایگاه دانش خود را نمایش دهد.

در صورت عدم توانایی یافتن پاسخ، مشتریان می توانند تیکیت خود را ارائه دهند. این تیکت در داشبورد وردپرس شما نشان داده می شود و می توانید مستقیماً به کاربر پاسخ دهید. افزونه های پرداخت شده ای برای افزایش عملکرد پلاگین مانند توانایی ارسال ایمیل ، ادغام WooCommerce، پاسخ های از پیش تعیین شده و موارد دیگر وجود دارد.

9. Very Simple Knowledge Base

افزونه Very Simple Knowledge Base

Very Simple Knowledge Base یک افزونه دانش بنیان بسیار ساده و مینیمال برای وردپرس است.

در اصل به شما امکان می دهد از پست های موجود خود برای مقالات دانش بنیان استفاده کنید و سپس آن ها را با یک کد کوتاه نمایش دهید. سپس موارد مرتب شده بر اساس دسته ها را نمایش می دهد و می توانید طرح های چند ستونی را برای نمایش دسته ها و مقالات بیشتر انتخاب کنید.

این پلاگین با هر نوع ارسال سفارشی از جمله محصولات یا رویدادها کار می کند. این انعطاف پذیری را ارائه می دهد اما هیچ یک از ویژگی هایی را که می توانید در سایر افزونه های پایگاه دانش در این لیست پیدا کنید، شامل نمی شود. این افزونه همچنین گزینه ای برای جدا نگه داشتن پست های منظم وبلاگ خود از مقالات دانش بنیان ارائه نمی دهد.

راه حل اضافی

مشتریان ممکن است همیشه پاسخ سوال خود را در مقالات دانش بنیان شما پیدا نکنند. به عنوان مثال، ممکن است برخی از سوالات پیش فرض، گزارش مشکل داشته باشند یا ممکن است به سادگی به پاسخ شخصی تری نیاز داشته باشند.

ابزارهای زیر به شما امکان می دهند فراتر از مقالات دانش بنیان پشتیبانی کنید و رضایت مشتری را افزایش دهید.

10. WPForms

افزونه

WPForms بهترین افزونه سازنده فرم وردپرس در بازار است. به شما امکان می دهد هر نوع فرم را به راحتی از جمله فرم درخواست پشتیبانی در وردپرس ایجاد کنید.

به عنوان یک تجارت کوچک، ممکن است نتوانید هزینه یک سیستم عامل پشتیبانی کامل مشتری را توجیه کنید. WPForms به شما امکان می دهد فرم پشتیبانی مشتری را به وب سایت خود اضافه کنید و سپس از طریق ایمیل به درخواست های مشتری پاسخ دهید.

این یک سیستم مدیریت ورودی داخلی دارد که به شما امکان می دهد تمام درخواست های مشتری را ثبت کنید. حتی می توانید این داده ها را صادر کرده و در نرم افزار CRM از آن استفاده کنید تا تمام وقایع احتمالی را مدیریت کنید.

11. LiveChat

افزونه LiveChat

LiveChat بهترین نرم افزار پشتیبانی از چت زنده برای مشاغل کوچک است. به شما امکان می دهد چت زنده ای را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید و به مشتریان کمک کنید تا بلافاصله برای کمک تماس بگیرند.

افزودن LiveChat به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید. با پیام رسانی هدفمند می توانید یک پنجره چت زنده را در وب سایت خود نمایش دهید. کاربرانی که در پایگاه دانش جستجو می کنند همیشه این گزینه را دارند که بدون خارج شدن از وب سایت شما کمک بیشتری کنند.

12. ChatBot

افزونه ChatBot

این روزها بسیاری از شرکت ها استفاده از ChatBot را به عنوان گزینه ای برای LiveChat و ارتباطات روزمره با مشتریان انتخاب می کنند زیرا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

ChatBot.com از یک الگوریتم هوشمند استفاده می کند تا ضمن رشد فروش، به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک کند. این بهترین نرم افزار chatbot برای مشاغل کوچک است و ما همچنین در حال استفاده از آن در سایت های خود هستیم.

منبع: WPBeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا