انواع پلن های هاست اقتصادی

انواع پلن های هاست اقتصادی

هاست اقتصادی یا هاست ارزان قیمت برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند به تازگی کسب و کار انلاین خود را شروع کنند، بسیار مناسب است. زیرا پلن های این سرویس دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر سرویس های هاستینگ می باشد. همچنین همه ی پلن های هاست اقتصادی قابلیت ارتقا به طرح های دیگر را دارند.

هاست اقتصادی

هاست اقتصادی چیست؟

این نوع میزبانی وب معمولا برای وب سایت های کوچک و یا متوسط که بازدید کننده زیادی (تا هزاران بازدید کننده) ندارند، مناسب است. هاستینگ ارزان قیمت یا اقتصادی برای کسانیکه می خواهند با قیمت مناسب، کسب و کار انلاین خود را شروع کنند، کاربرد بسیاری دارد.

کاربرد هاست اقتصادی

هاست اقتصادی بیشتر برای سایت های کم بازدید مانند سایت های شخصی و … مناسب است. قیمت پلن های این سرویس از سایر سرویس های هاستینگ مناسب تر است و به دلیل قیمت ارزان، منابع سخت افزاری محدودی ارائه می دهند. از جمله : CPU، رم، فضا. اما این موارد برای سایت های کم بازدید مشکلی ایجاد نمی کند.

هاست اقتصادی
هاست اقتصادی

پلن های متنوع

ممتاز سرور یکی از بهترین ارائه دهنگان خدمات میزبانی وب می باشد که جهت راحتی کابران پلن های متنوعی برای هاست اقتصادی تهیه نموده است. هرکدام از این پلن ها با توجه به نیاز های کاربران و میزان مصرف منابع بهینه سازی شده است. متقاضیان هاست اقتصادی می توانند با انتخاب هرکدام از پلن ها، از مزایای آن بهره ببرند.

دکمه بازگشت به بالا