اخبار

معرفی هیجان انگیز ترین و برترین بازی های ویدیویی 2022

در ابتدای سال 2022، برخی از گیم هایی که قرار بود زود تر وارد بازار شوند، کمی با تأخیر منتشر شدند ولی اکنون بیشتر آن ها وارد بازار شده اند و حال مخاطبان خاص خودشان را نیز دارند. در این پست قصد داریم برخی از محبوب ترین بازی های ویدیویی 2022 که اکثراً دارای نسخه کامپیوتر شخصی نیز می باشند را به شما معرفی کنیم. همانطور که که می دانید اکنون بسیاری از بازی های پلی استیشن و Xbox برای کامپیوتر نیز موجود است و PC گیمر ها نیز می توانند از آن بازی ها استفاده کنند.

TINY TINA’S WONDERLANDS

TINY TINA’S WONDERLANDS - بازی ویدیویی 2022

بازی Tiny Tina’s Wonderlands یک بازی فوق العاده هیجان انگیز با ژانر RPG (بازی نقش آفرینی) است که محیطی شاد اما روندی دقیق دارد. این بازی حسی مانند حس “Diablo meets guns” را به شما القا می کند و به نظر می رسد مانند بسیاری از بازی های RPG دیگر اعتیاد آور است!

در این بازی ویدیویی هیجان انگیز که در سال 2022 منتشر شده است، می توانید دو کلاس شخصیت متفاوت را با هم ترکیب کنید. داستان این بازی منسجم نیست و شما می توانید در دنیایی رویایی و زیبا این بازی را در داستان هایی جذاب و پراکنده انجام دهید.


NORCO

NORCO

بازی ویدیویی NORCO به دلایل زیادی بسیار متفاوت و خاص است و یکی از بهترین بازی های سال 2022 محسوب می شود. این بازی یک تصویر زیبا و صادقانه از جنوب لوئیزیانا، یک داستان علمی و تخیلی مبتکرانه و بهم ریخته و همچنین انگار یک انتقاد شدید از آسیب های صنعت نفت است. NORCO که توسط کمپانی Geography of Robots ایجاد شده است، الهام گرفته از شهری واقعی، در لوئیزیانا است. NORCO به‌ عنوان یک ماجراجویی، شما را خیلی آرام درگیر ماجرای بازی می کند.


TUNIC

TUNIC

TUNIC یکی از آن بازی هاست که در عین مبهم بودن، معنا سازی می کند. این بازی حس مشابهی مانند بازی هایی از جمله Myst، The Witness و Legend of Zelda دارد و ژانر آن اکشن ماجراجویی است. همچنین TUNIC بسیار با بازی Fez 2012 مقایسه شده است، بازی‌ ای که زبان نوشتاری منحصر به‌ فرد خود را برای گیج کردن، فریب دادن و در نهایت هدایت بازیکنان به سمت اسرار بزرگ بازی به کار می‌ برد. تمایل این بازی برای اعتماد به هوش، صبر، و مهم تر از همه، تشنگی برای اکتشاف، آن را به یک بازی ماجراجویی عالی تبدیل می کند.

ELDEN RING

ELDEN RING

بازی‌ های زیادی سعی کرده‌ اند از بازی اکتشافی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال 2017 تقلید کنند، اما Elden Ring اولین بازی ای است که واقعاً موفق شده است این کار را انجام دهد و حسی شبیه به آن شاهکار به شما بدهد. این بازی با فضایی اوپن ورلد، همان بازی‌ ای است که انتظارش را داشتیم. این بازی اسرارآمیز، تقریبا سخت و در عین حال بسیار سرگرم کننده است. اما تله‌ های دنیای باز آن، بسیاری از بی‌ رحمی‌ های آن بازی‌ ها را نشان می‌ دهد و از چالش‌ های آن‌ چیزی کم نمی‌ کند. این بازی می تواند تبدیل به بهترین و محبوب ترین بازی ویدیویی جدید در سال 2022 شود.


DESTINY 2: THE WITCH QUEEN

DESTINY 2: THE WITCH QUEEN

Destiny از سال 2014 دستخوش مشکلات زیادی بوده است؛ اما در طول هشت سال اخیر، Destiny 2: The Witch Queen بهترین اتفاقی است که برای این مجموعه رخ داده است. با یک کمپین جدید، یک مکان جدید، سلاح های جدید و قدرت های جدید، مطمئناً این ورژن بازی بهتر از سایر ورژن ها است. Destiny 2: The Witch Queen بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی ویندوز، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و گوگل استیدیا در دسترس است و پتانسل این را دارد که به یکی از بهترین بازی های ویدیویی 2022 تبدیل شود.


LOST ARK

LOST ARK

Lost Ark به معنای واقعی یک شاهکار چشمگیر است. طراحی فوق‌ العاده کلاسیک و گیم‌ پلی عالی ARPG آن در حال حاضر، آن را به یکی از خاص ترین بازی های ویدیویی 2022 تبدیل کرده است. اما این بازی از نظر محتوا نیز بسیار قدرتمند محسوب می‌ شود. این بازی که MMO (بازی آنلاین انبوه چند نفره) نیز می باشد. در حالی که Lost Ark در حال حاضر به خودی خود بسیار عالی است، توسعه دهندگان قول محتوای آخر بازی و کلاس های جدید بیشتری را در آینده نزدیک داده اند. به نظر می رسد که هنوز راه هیجان انگیزی در پیش است.


STRANGE HORTICULTURE

STRANGE HORTICULTURE

در Strange Horticulture شما گیاهان را می فروشید. اگرچه گیاهان ممکن است معمولی به نظر برسند، اما چیزی فراتر از گیاه های معمولی هستند. گیاهانی وجود دارند که افراد را شجاع می کنند و گیاهانی هستند که آن ها را به سمت مرگ می برند. برخی می توانند باعث افزایش تمرکز یا مسموم کردن دشمنان شوند. این یک بازی ساده است که با نهایت دقت به جزئیات اجرا می شود. در راه اندازی این فروشگاه گیاهی، داستانی عجیب و غریب از طریق شایعات مشتریان و گیاهانی که از طریق نقشه درون بازی پیدا می شوند، آشکار می شود. Strange Horticulture یک بازی کوتاه است، اما یکی از تاثیرگذار ترین بازی‌ های ویدیویی 2022 است.


HORIZON FORBIDDEN WEST

HORIZON FORBIDDEN WEST

این بازی که دنباله فیلم فوق العاده پسا آخرالزمانی Horizon Zero Dawn در سال 2017 است، می تواند یکی از بهترین بازی های ویدیویی 2022 باشد. Horizon Forbidden West بخش بزرگی امکانات از جمله شهرک‌ ها، سلاح‌ ها و گزینه‌ های شخصی سازی بیشتر دارد.

این بازی کمی آهسته شروع می‌ شود، و ممکن است کمی طول بکشد تا برخی از ابزار های خلاقانه‌ تر را معرفی کند، اما با باز کردن قفل ابزار های بیشتری در اختیارتان قرار می گیرند. در پایان، Aloy می‌ تواند از کوه‌ ها سر بخورد، عمیق‌ ترین دریا ها را شنا کند و نقاط دیدنی آمریکا را در امتداد ساحل غربی کشف کند. دنیای باز فوق‌ العاده این بازی بسیار جذاب است و به راحتی می‌ توان ساعت‌ ها در آن کاوش و گشت و گذار کرد. در همین حال، شخصیت ها و جهان آن تمدنی را منتقل می کنند که ارزش نجات را دارد.


DYING LIGHT 2

DYING LIGHT 2

Dying Light 2 Stay Human یکی از بازی های ویدیویی ترسناک و نقش آفرینی اکشن 2022 است که اوپن ورلد با مضمون آخرالزمانی زامبی است. داستان این بازی 22 سال پس از Dying Light اتفاق می افتد و شخصیت جدیدی به نام آیدن کالدول (با صداپیشگی جونا اسکات) که به مهارت های مختلف پارکور مجهز است، بازی می کند. اکنون این بازی برای پلتفرم هایی از جمله ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و مایکروسافت ویندوز موجود است.

نتیجه گیری

امیدواریم این پست برای شما سرگرم کننده بوده باشد. همچنین می دانید که امروزه دسترسی به برخی از بهترین بازی های ویدیویی آنلاین بدون داشتن یک سیستم قدرتمند و مناسب، یا در مواردی که کشورمان در لیست تحریمی های یک بازی باشد، غیر ممکن است. البته برای مورد دوم چاره ای وجود دارد! اگر می خواهید یک آی پی ثابت و قابل اطمینان داشته باشید و بتوانید در بازی های اوپن ورلد برای خودتان و دوستانتان منطقه امنی درست کنید، بهترین راه برای شما استفاده از VPS یا هاست مجازی است.

امروزه بسیاری از گیمر ها برای لذت بیشتر بردن از بازی های گروهی با تعدادی از دوستان و هم تیمی های خودت از یک VPS استفاده می کنند و با سرعت و منابعی عالی مشغول به انجام بازی مورد علاقه خودشان می شوند. توصیه می کنم شما هم هر چه زود تر این کار را امتحان کنید و همچنین از بازی تحریم شده مورد علاقه خود نا امید نشوید؛ شما همیشه می توانید از سرور گیمینگ یا سرور مجازی استفاده کنید.

منبع: polygon

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا