CMSWordPressآموزش

12 مورد از بهترین افزونه های ماشین حساب در وردپرس

آیا به دنبال یک افزونه ماشین حساب برای وب سایت وردپرس خود هستید؟

انواع مختلفی از افزونه های وردپرس برای محاسبه قیمت ها، اندازه گیری ها، تاریخ ها، شکل فیلد ها و موارد دیگر وجود دارد.

در این مقاله ما برخی از بهترین افزونه های ماشین حساب را برای سایت وردپرس شما انتخاب کرده ایم.

در افزونه ماشین حساب وردپرس به دنبال چه چیزی باشید؟

افزونه های ماشین حساب مختلفی وجود دارد که می توانید در سایت وردپرس خود استفاده کنید.

برخی از افزونه های ماشین حساب را می توان برای ایجاد هر ماشین حساب مورد نظر خود استفاده کرد. با این حال، این می تواند کار زیادی داشته باشد. در صورت امکان، می خواهید افزونه ای را انتخاب کنید که دارای یک الگوی ماشین حساب از پیش ساخته برای نوع ماشین حساب مورد نظر باشد.

انتخاب یک ماشین حساب پاسخگو که به نظر در موبایل و همچنین رایانه ها خوب باشد نیز مهم است، همچنین ممکن است افزونه ای بخواهید که به شما امکان دهد رنگ ها و سبک های ماشین حساب خود را تغییر دهید تا بتواند با طرح رنگ و لوگو وب سایت شما مطابقت داشته باشد

1. ماشین حساب های با فرم های قابل توجه

ماشین حساب های با فرم های قابل توجه

Formidable Forms سازنده فرم کشیدن و رها کردن است که دارای طیف گسترده ای از قالب های ماشین حساب از پیش ساخته شده است. این ها به شما امکان می دهد ماشین حساب های متفاوتی را در وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

با استفاده از الگو های حسابگر فرم های قابل استفاده، می توانید ماشین حساب های زیر را در سایت خود ایجاد و اضافه کنید :

  • ماشین حساب BMI
  • الگوی ماشین حساب درصد
  • الگوی ماشین حساب پیشرفته وام مسکن
  • الگوی ماشین حساب وام مسکن ساده
  • تنظیم کننده محصول WooCommerce
  • الگوی ماشین حساب پرداخت ماشین
  • الگوی فرم ماشین حساب نسبت بدهی به درآمد
  • الگوی حسابگر بیمه عمر
  • الگوی فرم ماشین حساب ROI
  • الگوی فرم حسابگر پس انداز و سرمایه گذاری
  • الگوی فرم سفارش یا صورتحساب
  • الگوی فرم ماشین حساب سن
  • الگوی حسابگر نرخ بهره مرکب
  • الگوی ماشین حساب درجه نهایی
  • الگوی فرم حسابگر تاریخ محاسبه بارداری
  • الگوی ماشین حساب مصرف کالری روزانه
  • الگوی فرم ماشین حساب تبدیل طول
  • الگوی فرم حساب ماشین حساب Paycheck
  • الگوی فرم ماشین حساب نکته
  • الگوی ماشین حساب استهلاک

برخی از این ابزار های ساده و مفید مانند ماشین حساب درصد، ماشین حساب تبدیل طول، ماشین حساب نوک و ماشین حساب سن هستند. برخی دیگر جزئیات بیشتری دارند و ارزش عظیمی را به کاربران شما ارائه می دهند.

به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ پزشکی را اجرا می کنید، ممکن است بخواهید یک ماشین حساب BMI (شاخص توده بدنی) یا یک ماشین حساب دریافت کالری روزانه را ارائه دهید. این ها با استفاده از فرم های عالی قابل ایجاد هستند.

در صورت فروش املاک و مستغلات، می توانید از سایت ماشین حساب ساده و یا ماشین حساب پیشرفته وام رهنی استفاده کنید. شما حتی می توانید ابزار هایی مانند ماشین حساب نسبت بدهی به درآمد را ارائه دهید تا به کاربران کمک کند تا ببینند وام برای آن ها مقرون به صرفه است یا خیر.

همه ماشین حساب های فرم های بزرگ پاسخگو هستند به طوری که در دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر می رسند. همچنین می توانید به راحتی آن ها را متناسب با برند وب سایت خود تنظیم کنید.

Formidable Forms به دلیل طیف گسترده ای از ماشین حساب ها و سهولت استفاده، بهترین ماشین حساب ما است. همچنین یکی از بهترین پلاگین های فرم تماس با وردپرس است.

2. فرم زمینه محاسبه شده

 فرم زمینه محاسبه شده

فرم محاسبات فیلد به شما امکان می دهد فرم هایی را ایجاد کنید و محاسبات ریاضی را در بین زمینه های فرم انجام دهید. این سازنده با فرم و منطق است که می توانید برای اضافه کردن فیلد ها، اختصاص مقادیر به آن فیلد ها و تعیین اپراتور های ریاضی از آن ها استفاده کنید.

فرم زمینه محاسبه شده دارای 5 ماشین حساب نمونه داخلی است که می توانید از آن ها استفاده یا اصلاح کنید:

  • عملیات ماشین حساب ساده
  • محاسبه با تاریخ (رزرو با تاریخ ورود و ورود به سیستم)
  • ماشین حساب وزن ایده آل
  • ماشین حساب بارداری
  • ماشین حساب اجاره

شما به راحتی می توانید با استفاده از ویرایشگر محتوای WordPress (ویرایشگر بلاک) و همچنین ویرایشگر کلاسیک قدیمی، از فرم محاسبه شده فیلد ها استفاده کنید. همچنین با افزونه های سازنده صفحه محبوب کار می کند.

3. ماشین حساب وام مسکن پاسخگو

ماشین حساب وام مسکن پاسخگو

ماشین حساب رهن پاسخگو آسان برای استفاده از ماشین حساب وام برای وب سایت های املاک و مستغلات است. این همراه با ویجت نوار کناری و کد کوتاه است که می توانید از آن در پست ها، صفحات و زیر لیست های وردپرس خود استفاده کنید.

همچنین با طرح های رنگی سبک و تیره همراه است. با این حال می توانید یک ظاهر طراحی پلاگین را غیرفعال کنید و از رنگ های تم خود استفاده کنید یا CSS دلخواه را برای سبک ماشین حساب اضافه کنید.

4. ماشین حساب قیمت اندازه گیری

ماشین حساب وام مسکن پاسخگو

ماشین حساب قیمت اندازه گیری برای اجرای یک فروشگاه اینترنتی WooCommerce مناسب است که در آن اقلامی با اندازه های متغیر به فروش می رسانید. این امکان را به شما می دهد تا بر اساس اندازه گیری های انتخاب شده توسط مشتری، قیمت گذاری کالا را اضافه کنید.

این دو روش محاسبه اندازه گیری مختلف دارد، بنابراین می توانید هر کدام را که مناسب محصول شما باشد انتخاب کنید. شما می توانید قیمت گذاری واحد را بر اساس مقادیر تعیین شده (مانند جعبه کاشی) ارائه دهید و یا می توانید به کاربر اجازه دهید ابعاد را وارد کند و مقدار صحیح را برای طول، مساحت یا حجم مورد نیاز خود خریداری کند.

5- گزینه های محصول WooCommerce و فرمول های محاسبه قیمت

 گزینه های محصول WooCommerce و فرمول های محاسبه قیمت

گزینه های محصول WooCommerce و فرمول های محاسبه قیمت، گزینه های محصول WooCommerce و فرمول های محاسبه قیمت را ارائه می دهد. این محصول با یک سازنده چیدمان محصول سفارشی ارائه می شود که به شما امکان می دهد گزینه های محصول بیشتری را برای هر مورد اضافه و نمایش دهید.

این شامل منطق شرطی و فرمول برای محاسبه قیمت گذاری بر اساس انتخاب است. شما می توانید بر اساس انتخاب مشتری، آن را نشان داده، مخفی کنید یا کاملا تغییر دهید. همچنین می توانید از فرمول های ریاضی برای محاسبه قیمت گذاری محصول و سایر گزینه های نمایش استفاده کنید.

6. قیمت WooCommerce بر اساس کشور

قیمت WooCommerce بر اساس کشور

قیمت WooCommerce براساس افزونه Country دقیقاً آنچه را می گوید انجام می دهد. این افزونه از ویژگی جغرافیایی WooCommerce برای حدس زدن محل مشتری استفاده می کند. سپس قیمت گذاری را به ارز محلی نشان می دهد.

این می تواند به طور خودکار قیمت گذاری را با نرخ ارز فعلی محاسبه کند، یا می توانید برای هر ارز آن را به صورت دستی تنظیم کنید. این برنامه همچنین شامل ویجت تعویض کشور است که به کاربران امکان می دهد کشور و ارز را به تنهایی تغییر دهند. این افزونه با سایت های چند زبانه وردپرس به خوبی کار می کند.

7. ماشین حساب استاتیک وام وردپرس

ماشین حساب استاتیک وام وردپرس

ماشین حساب وام مسکن وردپرس Estatik یک افزونه مفید املاک و مستغلات است که به کاربران شما اجازه می دهد تا پرداخت وام خود را تخمین بزنند.

این می تواند به عنوان یک ماشین حساب ساده، با قیمت خرید، پیش پرداخت و نرخ بهره استفاده شود. یا در صورت تمایل، می توانید گزینه های پیشرفته مانند بیمه خانه، مالیات بر املاک و PMI (بیمه وام مسکن خصوصی) را روشن کنید.

کد کوتاه به شما امکان می دهد تا ماشین حساب وام خود را به نوار کناری یا هر پست یا صفحه اضافه کنید. می توانید نتایج را در یک پنجره با نمودار یا با یک تصویر و متن ساده نمایش دهید.

8. ماشین حساب وام

ماشین حساب وام

ماشین حساب وام مسکن یکی دیگر از افزونه های حسابگر وام مسکن مفید است. این نمودار مبلغ اصلی، بهره و مانده باقی مانده در طول مدت وام را نشان می دهد. همچنین می تواند مالیات بر املاک را کنترل کند.

با استفاده از کد کوتاه می توانید به راحتی ماشین حساب را در نوار کناری وب سایت یا هر پست یا صفحه قرار دهید. این افزونه رایگان است، اما توجه داشته باشید که توسط تبلیغات پشتیبانی می شود.

9. هزینه YITH Woo تجارت کالا

هزینه YITH Woo تجارت کالا

YITH WooCommerce Cost of Goods یک افزونه مفید است که به شما کمک می کند هزینه کالا ها را اضافه کنید و سپس در گزارش WooCommerce محاسبه حاشیه سود کنید.

می توانید هزینه محصول، هزینه حمل و نقل و هزینه پردازش پرداخت را برای هر محصول درج کنید. سپس این افزونه حاشیه سود خود را در گزارش های WooCommerce به عنوان یک ستون جداگانه محاسبه و نشان می دهد.

این به شما امکان می دهد تا فوراً محاسبه کنید که تجارت شما چگونه انجام می دهد و چه کاری می توانید انجام دهید تا فروش بیشتری داشته باشید.

به عنوان مثال، شما می توانید تخفیف های بیشتری را برای برخی از محصولات ارائه دهید یا قیمت هایی را برای محصولاتی که در آن سود ندارید افزایش دهید.

10. ماشین حساب بازپرداخت وام و فرم درخواست

ماشین حساب بازپرداخت وام و فرم درخواست

ماشین حساب بازپرداخت وام و فرم درخواست یک برنامه پلاگین ماشین حساب عالی است اگر یک وب سایت مالی یا کسب و کار را اجرا می کنید. می توانید برای مطابقت با سایت خود، آن را سبک کنید.

می توانید از آن برای پرداخت های با هزینه ثابت، پرداخت های منظم، پس انداز، مقایسه و موارد دیگر استفاده کنید. ماشین حساب می تواند انواع مختلفی را ارائه دهد: ثابت، ساده، ترکیبی و استهلاک شده.

نسخه حرفه ای همچنین دارای ویژگی هایی مانند کشویی و گزینه ای برای کاربر برای انتخاب ارز خود است.

11. ماشین حساب CC BMI

ماشین حساب CC BMI

ماشین حساب CC BMI یک ماشین حساب شاخص توده بدنی ساده (BMI) است که می تواند در وب سایت های سلامتی و تناسب اندام مورد استفاده قرار گیرد. این امکان را به کاربران می دهد تا اطلاعات مربوط به قد و وزن خود را وارد کنند تا نمره شاخص توده بدنی خود را مشاهده کنند. این نشان می دهد وزن آن ها در محدوده سالم قرار می گیرد یا خیر.

این افزونه به شما امکان می دهد با تغییر رنگ ها، سبک های مختلفی را انتخاب کنید. با این حال، استفاده از این ویژگی شما را ملزم به اضافه کردن پیوندی به وب سایت نویسنده افزونه می کند. این در هر دو سیستم امپریال و متریک موجود است، بنابراین می توانید انتخاب کنید که کدام واحد به عنوان گزینه پیش فرض مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

12. ماشین Stylish Cost

 ماشین حساب هزینه شیک

ماشین حساب هزینه یک روش عالی برای ارائه نقل قول های سفارشی و فوری برای مشتریان و مشتریان بالقوه است. برای شروع سریع می توانید از یکی از 7 قالب داخلی استفاده کنید.

این ماشین حساب می تواند به طور خودکار بین ارز ها تبدیل شود و مکان کاربر را شناسایی کند تا بتواند مورد صحیح را نشان دهد. شما می توانید ماشین حساب هزینه را به هر حالتی که دوست دارید، اضافه کنید یا با از بین بردن گزینه ها، تغییر رنگ ها و موارد دیگر سفارشی سازی کنید.

همچنین می توانید تخفیف عمده ای را تنظیم کنید، فاکتور های برند تجاری و موارد دیگر ایجاد کنید. اگر نسخه Pro را دارید می توانید کوپن ایجاد کنید. همچنین می توانید نسخه Pro را با پی پال ادغام کنید تا بتوانید پرداخت کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در کشف بهترین افزونه های ماشین حساب برای وردپرس کمک کند.

منبع : www.wpbeginner.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا