CMSWordPressآموزش

بهترین افزونه های وردپرس

افزونه ها نرم افزار های کوچکی هستند که بصورت جداگانه بر روی وردپرس نصب می شود که هر کدام از این افزونه ها یک کاربرد جداگانه و خاص دارد. ما در این بخش به شما کمک می کنیم تا با مهم ترین و بهترین افزونه های وردپرس بهتر آشنا شوید.

بهترین افزونه های وردپرس

1. Everest Forms

بهترین افزونه وردپرس Everest Forms

در هر وب سایتی نیاز به حداقل یک فرم تماس است که تمام بازدید کنندگان بتوانند نظر خود را به پشتیبان سایت ارسال کنند و یا با پشتیبان سایت در تماس باشند و به همین دلیل تمام وب مستران یک صفحه فرم برای پاسخگویی به بینندگان خود ایجاد می کنند. یکی از بهترین افزونه هایی که شما می توانید برای افزودن فرم تماس از آن استفاده کنید افزونه Everest Forms است. این افزونه دارای تنظیمات بسیار ساده ای است که به راحتی تنها با عملیات کشیدن و رها کردن می توانید فرم دلخواه خود را پیاده سازی کنید.

کاملا واکنش گراست و در حالت موبایل قابل مشاهده و استفاده است. این افزونه به صورت رایگان است و تا کنون بیش از 40.000 نصب فعال داشته است.

2. Yoast SEO

بهترین افزونه وردپرس Yoast SEO

هر وب سایت برای اینکه رتبه و نتیجه بهتری در گوگل داشته باشد باید مراحلی را برای سئوی سایت انجام دهد. در چند سال اخیر افزونه یوست یکی از بهترین افزونه هایی بوده که به شما کمک می کند تا با انجام عملیات سئو می توانید محتوا سایت خود را به بهترین شکل بهینه کنید و با تمرکز بر روی کلمه کلیدی در گوگل رنک خوبی کسب کنید.

3. User Registration

بهترین افزونه وردپرس User Registration

بهترین افزونه وردپرس است که هرگز نباید آن را فراموش کنید .

افزونه User Registration به شما این امکان ورود کاربر و عضویت کاربر می دهد و می توانید با نصب رایگان این افزونه ویژگی های جدید را به وردپرس خود اضافه کنید. قابلیت جالبی که این افزونه دارد این است که شما می توانید فرم درخواست عضویت خودتان را بسازید و با درگ و دراپ کردن هر آنچه برای اطلاعات عضویت می خواهید ایجاد کنید.

4. Google XML sitemap

Google XML sitemap

یکی از افزونه های خیلی مهم برای سئو وردپرس است. این افزونه به مرورگرها اجازه خواندن راحت تر موضوعات موجود در وب سایتتان را می دهد و این عمل باعث می شود که رتبه و جایگاه سایت شما بهبود پبدا کند. به محض اینکه این افزونه را در وردپرس خود فعال کنید نقشه سایت برای شما ایجاد می شود.

5. W3 Total Cache

افزونه W3 Total Cache

استفاده از یک افزونه برای بهبود کارایی سایت به شما کمک بزرگی می کند. این افزونه اطلاعات را در حافظه خود ذخیره کرده و این عمل باعث افزایش سرعت عملکرد وب سایت می شود. بهترین افزونه ای که می توانید برای افزایش سرعت عملکرد وب سایت ها از آن استفاده کنید افزونه W3 Total Cache است.

(که پیشنهاد میدم حتما از این افزونه استفاده کنید).

6. Vaultpress

 Vaultpress

Vaultpress افزونه ای است که به کمک آن می تونید برای وبسایت خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و امنیت سایت خود را افزیش دهید. با کمک جداول زمان بندی که دارد می توانید برنامه ی مشخصی را برای عملیات بکاپ گیری در نظر بگیرید.

این افزونه جزو مهم ترین و اصلی ترین افزونه هایی است که باید حتما از آن استفاده کنید. زیرا در صورت بروز هر مشکل می توانید مجددا به نسخه پشتیبان خود برگردید.

7. WP Smush

افزونه WP Smush

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در سایت خود به آن عمل کنید داشتن تصاویر و متن در سایت شما است.

به همراه بودن تصاویر با متن باعث جذابیت خاصی می شود که بازدید گنندگان علاقه بیشتری برای خواندن مطالب شما پیدا می کنند. تصاویری که در سایت خود بارگذاری می کنید به بهینه سازی نیاز دارد یکی از بهترین افزونه هایی که کار بهینه سازی تصاویر را انجام می دهد افزونه WP Smush است.

8. WP Optimize

یکی از بهترین افزونه هایی که برای پاک سازی پایگاه داده و بهینه کردن در وردپرس می توان از آن استفاده کنید افزونه WP Optimize است. این افزونه بصورت اتوماتیک تمام داده های غیر ضروری را پاک می کند. با این اقدم کارایی و سرعت سایت شما تا حد زیادی افزایش می یابد. اگر وبسایت وردپرسی دارید به شما پیشنهاد میکنم تا از این افزونه استفاده کنید.

9. Google Analytics by MonsterInsights

افزونه Google Analytics by MonsterInsights

یکی بهترین افزونه ای که برای تحلیل یک سایت است می توانید آن استفاده کنید. این افزونه به شما آمارو ارقامی می دهد که باعث می شود با کمک این افزونه وبسایت خود را بهبود بخشید.

Google Analytics by MonsterInsights یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس است که در پیشخوان سایت آمار گوگل آنالیتیکس را نمایش می‌دهد.

10. Wordfence Security

افزونهWordfence Security

اگر صاحب یک وبسایت هستید باید بدانید که اول نکته مهم که باید برای سایت خود به آن توجه کنید بخش امنیت آن است. وگر در این بخش کم کاری کنید دیر یا زود سایت خود را از دست می دهید. یکی از بهترین افزونه ها برای تامین امنیت سایت شما در وردپرس افزونه Wordfence Security است که شما می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

یکی از بهترین سایت هایی که شما می توانید افرونه های وردپرس را ار داخل آن دانلود کنید سایت رسمی وردپرس است. (دانلود افزونه وردپرس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا