Serverآموزش

10 مورد از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال در سال 2022

اگر به دنبال خرید و فروش یا به اصطلاح ترید ارز های دیجیتال هستید، اولین قدم پیدا کردن بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال با کمترین هزینه است. در حال حاضر با وجود تعداد زیادی از این اپلیکیشن ها، پیدا کردن بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال همیشه ساده نیست.

قدم دوم برای جلوگیری از ایجاد مشکل در انجام معاملات خرید سرور ترید است. شما با استفاده از سرور ترید می توانید در بازار های ارز دیجیتال مثل بایننس و فارکس سرعت بالایی در انجام معاملات داشته باشید. به همین منظور در این پست 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال در سال 2022 را به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن ارزهای دیجیتال

  1. eToro
  2. DeFi Swap
  3. My Freedom Coin
  4. Bitstamp
  5. Aqru
  6. Crypto.com
  7. Nebeus
  8. Coinbase
  9. Binance
  10. Blockfolio

در گردآوری این لیست، کارمزد ها، مقررات، خدمات مشتری، کاربر پسندی و غیره در نظر گرفته شده است.

1. eToro

اپلیکیشن ارز دیجیتال eToro

این برنامه به طور کلی یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال در سال 2022 است. این ارائه‌ دهنده توسط SEC و FCA در بریتانیا، ASIC در استرالیا و CySEC در قبرس پشتیبانی می‌شود. بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد امنیت، ارز دیجیتال را با خیال راحت معامله کنید. از نظر بازار های پشتیبانی شده، eToro خانه بیش از 50 نوع ارز دیجیتال است. بنابراین می توانید به راحتی با کلیک یک دکمه و کارمزد کم ارز های دیجیتال مختلف را خریداری کنید.

همچنین می‌ توانید در این اپلیکیشن Dogecoin را با کارمزد کم خریداری کنید. در این اپلیکیشن هیچ کارمزدی برای سپرده‌ ها به دلار آمریکا دریافت نمی‌ شود و روش‌ های پرداخت پشتیبانی شده شامل: کارت‌ های نقدی و اعتباری، ACH، PayPal، Skrill و غیره می شود.

علاوه بر این، حداقل سرمایه مورد نیاز در اپلیکیشن eToro فقط 10 دلار است. شما همچنین می توانید روی ارزهای دیجیتال متنوعی سرمایه گذاری کنید و مدیریت آن را به تیم eToro بسپارید. استفاده از این برنامه آسان است و نیازی به تجربه سرمایه گذاری قبلی ندارد. این برنامه به طور کامل برای دستگاه های iOS و Android بهینه شده است. با این اپلیکیشن می توانید به هزاران سهام آمریکایی و خارجی دسترسی داشته باشید.

مزایا:

  • پشتیبانی از بیش از 50 ارز دیجیتال برای تجارت
  • حداقل سرمایه مورد نیاز فقط 10 دلار است
  • توسط FCA، ASIC، CySEC، FinCEN، و FINRA پشتیبانی می شود
  • امنیت معامله بالا
  • سپرده های PayPal را می پذیرد
  • برنامه کیف پول رمزنگاری رایگان

2. DeFi Swap

اپلیکیشن ارز دیجیتال DeFi Swap

اگر به دنبال یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال کاملاً غیر متمرکز هستید، DeFi Swap بهترین گزینه برای شماست. همانطور که از نام آن پیداست، DeFi Swap پلتفرمی است که از قدرت مالی غیر متمرکز استفاده می کند تا راهی را برای کاربران ارائه دهد تا توکن ها را مبادله کنند. با DeFi Swap، کاربران می توانند کیف پول خود را مستقیماً به برنامه متصل کنند و با استفاده از liquidity pools، توکن ها را مبادله کنند.

امکان liquidity pools نیاز به دفترچه سفارش را از بین می‌ برد زیرا به کاربران پلتفرم نقدینگی را ارائه می‌ کند. در ازای سپرده گذاری توکن ها در liquidity pools، سرمایه گذاران پاداش خواهند گرفت. DeFi Swap همچنین یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال غیر متمرکز برای مبتدیان است زیرا برنامه مبتنی بر وب، فاقد اصطلاحات تخصصی یا ویژگی های پیچیده است. در حال حاضر DeFi Swap از MetaMask و WalletConnect پشتیبانی می کند. اما بعد از اتصال کیف پولتان، بیش از 50 توکن شناخته شده را ارائه می دهد.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم DeFi Swap این است که کاربران همچنین می‌توانند روی DEFC سرمایه‌ گذاری کنند. ارزش این توکن با رشد مبادله افزایش می یابد. با این حال، دارندگان DEFC می‌توانند با نگه داشتن توکن در کیف پول خود، به لطف سیستم «static rewards» درآمدی منظم داشته باشند.

مزایا:

  • می توانید با نگه داشتن DEFC در کیف پولتان درآمد کسب کنید
  • برنامه مبتنی بر وب این اپلیکیشن فوق العاده کاربر پسند است
  • نیازی به تأیید یا تکمیل بررسی های KYC نیست
  • از طریق مرورگر وب شما قابل دسترسی است
  • بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال غیر متمرکز است

3. My Freedom Coin

اپلیکیشن ارز دیجیتال My Freedom Coin

این برنامه بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال غیر متمرکز برای استیبل کوین های وثیقه دار است. این برنامه خود یک کیف پول، یک پلتفرم مبادله و یک بانک است که همه در یک پلتفرم جمع شده اند. این به کاربران اجازه می دهد تا توکن های MFC را بخرند و بفروشند، استیبل کوین های وثیقه ای بگیرند و از طریق یک برنامه اجتماعی کسب درآمد کنند.

این اپلیکیشن که هم در iOS و هم در اندروید موجود است، به کاربران اجازه می‌ دهد تا مستقیماً از طریق گوشی خود با کل پلتفرم ارتباط برقرار کنند. این اپلیکیشن رویکرد منحصر به فردی برای محافظت از کاربران خود در برابر شوک های قیمتی نوسان در بازار دارد.

در این برنامه پس از ثبت نام، کاربران باید برای خرید و فروش توکن ها ماهانه 50 دلار هزینه برای مجوز Exchange پرداخت کنند. علاوه بر این، هر بار که تراکنش در صرافی P2P آن انجام می شود، 2٪ کارمزد دریافت می شود. کاربران می توانند از طریق صفحه My Freedom Loans با استفاده از MFC خود به عنوان وثیقه برای وام استیبل کوین درخواست دهند.

بخش وام های این اپلیکیشن به کاربران خود اجازه می دهد تا بدون نیاز به فروش دارایی های خود، وام بگیرند. با گرفتن این وام، My Freedom Coin به عنوان وثیقه MFC شما را نگه می دارد و تنها پس از بازپرداخت وام آن را به شما باز می گرداند. بنابراین از آنجایی که قیمت برای MFC فقط می تواند بالاتر رود، کاربران ممکن است پس از بازپرداخت وام، سود به دست آورند.

به عنوان مثال، فرض کنید قیمت 1 دلار است و شما 1000 توکن MFC دارید. می توانید یک وام 1000 دلاری از خزانه داری BUSD با بهره 0.98٪ در ماه بگیرید. هنگام بازپرداخت وام خود، 1000 توکن MFC را که به عنوان وثیقه استفاده کرده اید، پس خواهید گرفت. حال اگر شش ماه بعد قیمت دلار به 1.50 افزایش یافته باشد هنگامی که وثیقه خود را پس می گیرید، اکنون ارزش آن 1500 دلار است، یعنی شما 500 دلار سود کرده اید.

مزایا:

  • دانلود رایگان در iOS و اندروید
  • وام های وثیقه ای برای استیبل کوین ها
  • رابط کاربری کاربر پسند

4. Bitstamp

اپلیکیشن ارز دیجیتال Bitstamp

شاید قبلاً نام این ارائه دهنده را شنیده باشید، زیرا Bitstamp در سال 2011 تأسیس شد و اکنون یکی از قدیمی ترین صرافی های جهان است. کاربران می توانند بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف، از جمله BTC و ETH را معامله کنند. این برنامه به دلیل رویکرد کم‌ هزینه‌ اش معروف است، زیرا کاربران می‌ توانند ارز دیجیتال را تنها با 0.5 درصد در هر معامله خریداری کنند. قابل ذکر است، اگر حجم معاملات هر ماه از 10000 دلار فراتر رود، کارمزد ها به 0.25٪ کاهش می یابد.

حداقل سرمایه مورد نیاز در Bitstamp فقط 10 دلار برای دارایی های USD و BTC است. از نظر امنیت، Bitstamp حدودا 98٪ از دارایی های مشتری را در cold storage ذخیره می کند و داده های شخصی را رمزگذاری می کند و تضمین می کند که می توانید ایمن تجارت کنید. این برنامه دارای مجموعه ای از ابزار های تحلیلی است که برای معامله گران با تجربه جذاب خواهد بود. برنامه Bitstamp همچنین دارای احراز هویت بیومتریک برای افزایش امنیت، همراه با نمودار های بلادرنگ است.

مزایا:

  • پشتیبانی از بیش از 50 ارز دیجیتال برای تجارت
  • سپرده ACH رایگان
  • 0.5% کارمزد در هر معامله
  • احراز هویت بیومتریک در برنامه
  • هشدار قیمت

5. Aqru

اپلیکیشن ارز دیجیتال Aqru

Aqru بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال در بازار برای کسب سود است. به زبان ساده، با واریز استیبل کوین‌ های خود به اپلیکیشن امن Aqru، یک APY فوق‌ العاده جذاب تا 7 درصد به شما پرداخت می‌ شود. برخلاف سایر حساب‌ های پس‌ انداز ارز دیجیتال در این بازار، Aqru از شما نمی‌ خواهد با حداقل دوره باز خرید موافقت کنید. این بدان معنی است که شما می توانید توکن های دیجیتال خود را در هر زمانی بدون جریمه مالی برداشت کنید.

در انتخاب استیبل کوین‌ ها نسبت به سایر دارایی‌ های دیجیتالی فرار مانند بیت‌ کوین و اتریوم، نیازی نیست نگران تغییرات دائمی نرخ ارز باشید. از نظر کاربر پسندی، برنامه موبایل Aqru که برای دانلود رایگان از Google Play یا App Store در دسترس است، برای مبتدیان عالی است. هیچ نیازی به داشتن دانش فنی در مورد نحوه عملکرد ارز های دیجیتال وجود ندارد، زیرا برنامه شما را در فرآیند کسب سود، به صورت گام به گام راهنمایی می کند.

مزایا:

  • تا 7 درصد سود کسب کنید
  • می توانید BTC، ETH، USDC، و USDC Maple را از طریق MoonPay خریداری کنید
  • دوره قفل انعطاف پذیر
  • سود روزانه محاسبه می شود
  • دانلود رایگان در iOS و اندروید

6. Crypto.com

اپلیکیشن ارز دیجیتال Crypto.com

اگر به دنبال خرید بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال با کارت نقدی هستید، Crypto.com یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال است. با دانلود برنامه Crypto.com که در هر دو سیستم عامل iOS و Android در دسترس است، به بیش از 250 دارایی دیجیتال دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید فوراً هر یک از این ارز های پشتیبانی شده را با ویزا یا مستر کارت با هزینه 2.99٪ خریداری کنید.

با این حال، ابتدا باید یک حساب باز کنید و یک فرآیند KYC سریع را طی کنید، که از شما می‌ خواهد از طریق برنامه از شناسه دولتی خود عکس بگیرید. علاوه بر کارت های نقدی، برنامه Crypto.com از نقل و انتقالات بانکی نیز پشتیبانی می کند و یک کارت اعتباری Crypto.com ارائه می دهد.

به عنوان یک خریدار ارز، هنگام ثبت سفارش خرید و مجدداً هنگام پرداخت نقدی، 0.40 درصد از شما به عنوان کارمزد دریافت می شود. این مبلغ فقط 4 دلار برای هر 1000 دلار معامله می باشد. به علاوه اگر به طور منظم در برنامه Crypto.com معامله کنید، کمیسیون کمتری باید بپردازید.

همچنین باید توجه داشته باشیم که Crypto.com پشت یکی از محبوب ترین ارز های رمزنگاری شده در بازار قرار دارد. Crypto.com برای رابط کاربر پسندی که دارد مورد علاقه افراد است. همچنین در استفاده از برنامه Crypto.com برای خرید و فروش ارز های دیجیتال، نیازی به تجربه قبلی در معاملات ندارید.

مزایا:

  • پشتیبانی از بیش از 250 ارز دیجیتال برای تجارت
  • اپلیکیشن موبایل کاربر پسند
  • می توانید ارز دیجیتال را فوراً با استفاده از کارت خریداری کنید
  • می تواند هزینه ها را در CRO کاهش دهد

7. Nebeus

اپلیکیشن ارز دیجیتال Nebeus

این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای وام دهی با پشتوانه ارز دیجیتال است. Nebeus یک برنامه ارز دیجیتال کامل با یک رابط بصری و مدرن است که برای همه کسانی که می‌ خواهند تمام عملیات های خود را یک جا انجام دهند، توصیه می‌ شود. به ویژه، این برنامه بهترین انتخاب برای دریافت وام با استفاده از رمزارز به عنوان وثیقه است، زیرا آن ها یک پلتفرم با دو گزینه وام برای پاسخگویی به نیاز های مختلف دارند:

  • وام های سریع به کاربران این امکان را می دهد که با 50٪ LTV تا 500 یورو، سود 0٪ را در 3 ماه دریافت کنند.
  • وام های انعطاف پذیر تا 80 درصد LTV، تا 36 ماه، و تا 250000 یورو در استیبل کوین ارائه می کنند.

در حال حاضر، این سرویس از بیش از 9 ارز دیجیتال برای استفاده به عنوان وثیقه پشتیبانی می کند، اما Nebeus هر ماه کریپتوهای جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کند و آن ها را در تمام خدمات خود ادغام می کند.

از آنجایی که بازار کریپتو می تواند بسیار نوسانی باشد، Nebeus از مشتریان خود در برابر این نوسانات محافظت می کند. به علاوه ویژگی‌ های اضافی به‌عنوان Health Monitor وام، آزادسازی اضافی وثیقه و ۱۰۰ میلیون بیمه رایگان ارائه می‌کنند که ریسک وام‌ های Nebeus را به صفر می رساند.

جدا از خدمات وام دهی قوی، Nebeus به شما امکان می‌دهد ارز های دیجیتال خود را بخرید، نگه دارید، کسب درآمد کنید و بیمه کنید. به ویژه، برنامه‌ های کسب درآمد آن‌ ها یکی از رقابتی‌ترین برنامه‌های بازار است که 6.5 درصد APY در کریپتو و 12.85 درصد APY در استیبل کوین ارائه می‌کند. ویژگی منحصر به فرد آن ها این است که به کاربران اجازه می دهند یک ارز دیجیتال اجاره کنند و با یک ارز دیجیتال دیگر کسب درآمد کنند و به این ترتیب مشتریان می توانند از هزینه های تبدیل جلوگیری کنند.

مزایا:

  • استقراض با پشتوانه قابل سفارشی سازی و فوری
  • جوایز با درآمد بالا تا 12.85٪ APY برای استیبل کوین ها
  • برنامه رایگان
  • برنامه کاربر پسند و دارای پلتفرم دسکتاپ
  • برداشت فوری با کارت های بانکی
  • انتقال رایگان ارز دیجیتال به سایر کاربران Nebeus

8. Coinbase

اپلیکیشن ارز دیجیتال Coinbase

Coinbase مسلماً یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای کسانی است که تجربه اندکی در سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال دارند یا اصلا هیچ تجربه ای ندارند. در واقع، کسانی که برای اولین بار به دنبال خرید ارز دیجیتال از طریق یک برنامه هستند، اغلب Coinbase را انتخاب می کنند. چرا که کل فرآیند سرمایه گذاری به صورت گام به گام هدایت می شود. به عنوان مثال، هنگامی که برنامه Coinbase را در دستگاه خود دانلود کردید، از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری ثبت کنید.

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که فرآیند KYC را تکمیل کنید، که باید از گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود با دوربین تلفن همراه خود عکس بگیرید. سپس از شما پرسیده می شود که کدام ارز دیجیتال را می خواهید بخرید و از چه روش پرداختی برای این منظور استفاده می کنید. با انجام این کار، تراکنش بلافاصله پردازش می شود، البته با کارمزد نسبتاً گران 3.99٪.

البته استفاده از ACH کارمزد سرمایه گذاری شما را به 1.49 درصد کاهش می دهد. این اپلیکیشن از 25 ارز دیجیتال برتر پشتیبانی می کند به جز XRP و BNB.

با دانلود اپلیکیشن Coinbase، از طیف گسترده ای از ابزار های امنیتی بهره مند خواهید شد. به عنوان مثال، نه تنها از شما خواسته می شود که پین ​​انتخابی خود را وارد کنید، بلکه باید احراز هویت دو مرحله ای از طریق کدی که از طریق پیامک به تلفن شما ارسال می شودرا هم طی کننید. Cold storage یکی دیگر از حفاظت های حیاتی ارائه شده توسط Coinbase با این پلت فرم است. همچنین Coinbase به شما امکان می دهد برای افزایش امنیت، درخواست های برداشت را به مدت 48 ساعت قفل کنید.

مزایا:

  • اپلیکیشن موبایل مناسب مبتدیان است
  • می توانید ارز دیجیتال را با استفاده از PayPal خریداری کنید
  • دارای برنامه رایگان کیف پول
  • اکثر ذخایر مشتریان را در Cold storage نگه می دارد

9. Binance

اپلیکیشن ارز دیجیتال Binance

این پلیکیشن ارز دیجیتال برای کسانی که به دنبال خرید و فروش دارایی های دیجیتال به طور فعال هستند مناسب است.به سه دلیل:

  1. بایننس بیش از 1000 بازار معاملاتی را در طیف گسترده ای از دارایی های رمزنگاری ارائه می دهد.
  2. بایننس کمیسیون معاملاتی فوق العاده پایینی را ارائه می دهد. بیشترین مبلغی که می پردازید 0.10٪ است، بنابراین به ازای هر 1000 دلار معامله، 10 دلار کمیسیون باید پرداخت کنید.
  3. بایننس بزرگ ترین صرافی ارز های دیجیتال برای حجم و نقدینگی در جهان است. و به این ترتیب، هنگامی که از طریق اپلیکیشن بایننس معامله می کنید، هرگز برای ورود و خروج از یک موقعیت با قیمت مطلوب مشکلی ندارید.

اپلیکیشن بایننس بیشتر برای معامله گران با تجربه متوسط و بالا مناسب است. این برنامه شامل ده ها نمودار و شاخص فنی است. یکی از ویژگی هایی که معامله گران باتجربه در برنامه Binance دوست دارند، دسترسی به محصولات اهرمی است. این ها به عنوان مشتقات ارز های دیجیتال در سراسر بازار های نقدی و معاملات آتی هستند. با وجود چنینمشتقاتی از ارز های دیجیتال برای انتخاب، می توانید Terra Luna و بسیاری از جایگزین های محبوب بیت کوین را در حال حاضر از طریق صرافی Binance خریداری کنید.

مزایا:

  • پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال برای تجارت
  • کارمزدهای معاملاتی پایین
  • گزینه های گسترده نمودار
  • می تواند کارمزد معاملات را با پرداخت در BNB کاهش دهد

10. Blockfolio

اپلیکیشن ارز دیجیتال Blockfolio

Blockfolio که اخیراً توسط صرافی مشتقات ارز دیجیتال FTX خریداری شده است، یک برنامه ردیابی سهام برای ارز های دیجیتال است. با Blockfolio، می توانید به راحتی داده های مربوط به موقعیت های ارز دیجیتال خود را از صدها صرافی وارد کنید. این برنامه دارای ابزار هایی برای تجسم موقعیت های شما، ردیابی سود و زیان شما در طول زمان و موارد دیگر است. اگر دارای ارز های دیجیتال در چندین کیف پول و صرافی هستید، Blockfolio بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال برای شماست.

Blockfolio راه اندازی چندین پورتفولیو را آسان می کند، که باعث می شود اهداف سرمایه گذاری خود را به راحتی تفکیک کنید. برای مثال، می‌توانید یک سبد در Blockfolio داشته باشید که برای سرمایه‌گذاری‌ های بلند مدت است. با ضربه زدن بر روی هر ارز دیجیتال، نمودار ها و اخبار قیمت ظاهر می شود، بنابراین می توانید به راحتی ببینید که چه چیزی باعث ارزش سبد سهام شما می شود.

ایجاد یک حساب کاربری با FTX رایگان است. همچنین می‌توانید به تمام ابزار های Blockfolio دسترسی داشته باشید، حتی اگر مشتقات کریپتو را معامله نکنید.

مزایا:

  • رمز ارز خود را در صد ها صرافی دنبال کنید
  • چندین نمونه کار سفارشی را تنظیم کنید
  • نمودار ها و اخبار قیمت را مشاهده کنید
  • نصب رایگان برای iOS و اندروید

سخن پایانی

در پایان باید گفت از آنجایی که استفاده از این اپلیکیشن ها در ایران تحریم است، شما برای استفاده از آن نیاز به خرید سرور VPS یا بایننس دارید. استفاده از سرور vps مانع از مسدود شدن اکانت شما خواهد شد. بنابراین با خرید و استفاده از سرور بایننس در بازار های سرمایه گذاری ارز دیجیتال، می توانید از این اپلیکیشن ها به راحتی استفاده کنید و در انجام معاملات نیز سرعت بالا تری داشته باشید.

پلن های سرور مجازی ترید

منبع: business2community.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا