Programmingآموزش

بهترین و پر کاربرد ترین ربات های تلگرام که در سال 2022 به آن ها نیاز دارید

تلگرام برنامه پیام رسانی است که در سال 2022 رشد چشمگیری داشته است. این برنامه دارای ویژگی های مفید زیادی است که کاملاً برای بیزینس ها مناسب است. یکی از محبوب‌ترین ویژگی های آن، عملکرد ربات است. از آنجایی که در حال حاضر در سال 2022 تعداد زیادی ربات تلگرام در دسترس هستند که بهترین عملکرد ها را دارند، ما توضیح خواهیم داد که آن ها چه کار می کنند و چگونه باید از آن ها استفاده کرد و برخی از بهترین ربات های سال 2022 را در لیست ربات های تلگرام خود بررسی می کنیم.

همچنین برای درک بهتر عملکرد ربات ها و استفاده بهینه از آن ها بهتر است یک ربات تلگرام بسازید و تجربه ساخت آسان ربات تلگرام را با کسب دانش بیشتر درباره ویژگی های آن ها ترکیب کنید تا در سال 2022 بهترین و بهینه ترین استفاده را از تلگرام ببرید.

تلگرام سریع ترین رشد و محبوبیت را میان اپلیکیشن های پیام رسان در جهان داشته است. 550 میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند و این تعداد هر سال افزایش می یابد. برای شرکت ها و سازمان ها، تلگرام یک کانال ارتباطی سودمند است که بسیاری از ویژگی های مفید را ارائه می دهد.

به عنوان مثال، کاربران می توانند اکانت ها را از طریق نوار جستجو در ناحیه “Discovery” جستجو کنند. این کار پیدا کردن حساب‌های تجاری را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، هیچ هزینه ای برای ارسال خبرنامه یا اعلان در آن وجود ندارد. با این حال، دلیل بزرگ دیگری برای بهترین استفاده از این پیام رسان برای کسب و کار شما در سال 2022 وجود دارد: ربات های تلگرام.

ربات تلگرام چیست؟

مزایای استفاده از ربات های تلگرام

ربات تلگرام برنامه ای است که عملکرد ها و اتوماسیون هایی را ارائه می دهد که کاربران تلگرام می توانند در چت ها، کانال ها یا گروه های خود ادغام کنند. آن ها را می توان با استفاده از سازنده ربات خود تلگرام، Botfather یا API ربات تلگرام راه اندازی کرد. دومی امکانات بیشتری را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد. موارد استفاده روزانه از ربات های تلگرام عبارتند از:

  • خبرنامه های خودکار
  • ارسال محتوا از رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها به تلگرام
  • سیستم اطلاعات Real-time
  • بررسی صلاحیت / پشتیبانی سطح اول برای خدمات مشتریان
  • سوالات متداول
  • ویترین فروشگاه های مجازی
  • مدیریت فایل
  • قابلیت ترجمه

بهترین ربات های تلگرام در سال 2022

در ادامه به بررسی و معرفی بهترین تلگرام بات های 2022 می پردازیم.

1- Skeddy (@SkeddyBot): ابزار یادآوری مکالمه

ربات Skeddy یک ابزار یادآوری یا reminder است که می توانید با آن صحبت کنید. روش کار این ربات کاملاً مستقیم است. یادداشت‌های خود را برای یادآوری که می‌خواهید در چت تلگرام تنظیم کنید، به آن اضافه کنید، زمان و تاریخ را وارد کنید و با خیال آسوده به ادامه کارهای خود بپردازید. سپس Skeddy به طور خودکار زنگ هشدار (alarm) شما را تنظیم می کند و هنگامی که زمان آن فرا رسید، یک اعلان چت تلگرام دریافت خواهید کرد. با توجه به نپرداختن به بعضی از کارهای ضروری، این ربات از ربات های تلگرام در سال 2022 قرار گرفته است.


2- Botfather (@botfather): یک ربات برای ایجاد ربات

The Botfather یک ربات رسمی است که توسط تلگرام ارائه شده است. کاربران می توانند با توجه به نیاز های خاص خود ربات های تلگرام را با آن بسازند. این باعث می شود که Botfather یک نقطه شروع برای اکثر ربات های روی پلتفرم تلگرام باشد و از ضروری ترین و بهترین ربات های 2022 است.

botfather از بهترین ربات های تلگرام در سال 2022

3- IFTTT (IFTTT@):اتوماسیون کارها

IFTTT یا IfThisThenThat پلتفرمی است که بر اتصال سرویس های مختلف وب و ایجاد اتوماسیون برای کاربران تمرکز دارد. این ربات تلگرام می تواند گروه یا کانال شما را به 360 سرویس خارجی مانند اینستاگرام، توییتر و بسیاری دیگر پیوند دهد. علاوه بر این، ربات IFTTT به شما اجازه می دهد تا اقداماتی را تنظیم کنید که توسط شرایط ایجاد می شوند. به عنوان مثال هر زمان که در توییتر از شما نام برده شد، به‌روزرسانی‌های توییتر مربوط به حساب‌های شما در گروه تلگرام، پیام ها را به‌طور خودکار برای شما ارسال می کند.


4- تبدیل فایل (@newfileconverterbot): تبدیل تمامی فرمت ها

با ربات تبدیل فایل، کار شما بسیار آسان می شود. این ربات تقریباً می تواند هر فرمت فایلی را به دیگری تبدیل کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید اینست که یک فایل را از دستگاه خود به چت بفرستید، ربات فرمت فایل را تشخیص داده و گزینه های تبدیل را از طریق دکمه های درون چت به شما می دهد. پس از انتخاب فرمت صحیح، فایل تبدیل می شود و می توانید آن را دانلود کنید.

واضح است که این ربات از بهترین ربات های تلگرام در سال 2022 شناخته می شود و بسیار پر کاربرد است.

newfileconverterbot از بهترین ربات های تلگرام در سال 2022

5- DropMail.me (@DropMailBot): آدرس های ایمیل یکبار مصرف

برای افرادی که نمی خواهند آدرس ایمیل خود را با همه به اشتراک بگذارند و از شر ایمیل های اسپم خلاص شوند، ربات DropMail آدرس های ایمیل یکبار مصرف را ارائه می دهد. برای تکمیل فرآیند کار خود می توانید ایمیل های تأیید یا فعال سازی دریافت کنید. ده دقیقه بعد از استفاده از ایمیل برای ثبت نام در پلتفرم ها، حذف خواهد شد.

DropMailBot از بهترین ربات های تلگرام در سال 2022

6- Babelgram (@BabelgramBot): مترجم کاربران

Babelgram یک ربات بسیار مفید برای ترجمه است. با افزودن ربات به یک گروه و فعال کردن ترجمه مورد نظر، ربات متن ورودی شما را به زبان مقصد ترجمه می کند. سایر کاربران گروه نیز می توانند با تایپ کردن /enable <کد زبان ورودی> <کد زبان ترجمه> در چت از ربات استفاده کنند. ترجمه به طور همزمان انجام می شود، بنابراین جریان چت می تواند به طور طبیعی ادامه یابد.

Babelgram از بهترین ربات های تلگرام در سال 2022

7- AirTrack (@airtrack_bot): پیدا کردن و پیگیری پروازها

یکی دیگر از موارد استفاده بسیار جالب از ربات تلگرام AirTrack است. کاربران می توانند از AirTrack به عنوان یک برنامه کاربردی برای یافتن پروازها بدون نیاز به جستجوی خود در اینترنت یا حتی باز کردن برنامه مرورگر خود استفاده کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرودگاه مبدأ، مقصد خود و تاریخ دو پرواز (یا یک پرواز در صورت انتخاب گزینه یک طرفه) را وارد کنید و AirTrack ارزان ترین پیشنهادها را به شما ارائه می دهد.

AirTrack از بهترین ربات های تلگرام در سال 2022

این ربات که از بهترین ربات های تلگرام در سال 2022 شناخته شده، تمامی اطلاعات پروازها و لینک خرید در اپلیکیشن تلگرام را به شما نشان می دهد. بهترین چیز در مورد این ربات: می توانید مسیرها را ردیابی کنید و زمانی که پرواز ارزان تری در دسترس باشد به شما اطلاع داده می شود.

ردیابی پرواز های بین المللی

8- Combot (@combot): اعتدال، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر

Combot تضمین می کند “گروه تلگرام شما را به یک انجمن کامل تبدیل کند”. این ربات اعتدال، تجزیه و تحلیل، ضد هرزنامه و موارد دیگر را ارائه می دهد. برای گروه های کوچک تر تلگرام رایگان است و به مدیران در تعدیل کمک زیادی می کند.

Combot در بین ادمین های گروه های بزرگ تر نیز بسیار محبوب است. با تعدیل و توضیح قوانین، جلوگیری از هرزنامه و موارد دیگر، کار زیادی از دوش ادمین ها می گیرد. برای گروه هایی که بیش از 2500 عضو دارند، شرکت پشتیبان ربات اشتراک ماهانه را با پرداخت هزینه ارائه می دهد.


9- filetobot (@filetobot): فضای ذخیره سازی ابری رایگان

filetobot را می توان به عنوان یک ابر خارجی برای ذخیره سازی فایل ها شناخت. از آنجا که می توانید فایل های ذخیره شده خود را سازماندهی کنید، کد های QR ایجاد کنید و آن ها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما فقط باید فایل را در چت پست کنید و بقیه کار را ربات انجام می دهد.

filetobot فضای ذخیره سازی ابری رایگان
فضای ذخیره سازی ابری رایگان

10- Trello (@trello_bot): ایجاد و مدیریت برد ها از طریق ربات تلگرام

اگر از Trello و Telegram استفاده می کنید، ربات تلگرام Trello برای مدیریت وظایف خود یا تیم شما بهترین است. با افزودن تابلو های Trello خود به ربات، نه تنها می‌توانید کارت‌های جدید بسازید و آن‌ها را ویرایش کنید، بلکه اعلان‌هایی برای تغییرات دریافت می‌کنید. به عبارت ساده، می توانید برد Trello خود را به طور کامل در پیام رسان تلگرام مدیریت کنید.

Trello از بهترین ربات های تلگرام در سال 2022

البته، همانطور که تنوع گسترده ای در میان ربات های تلگرام وجود دارد، امکانات ایجاد ربات های تلگرام تقریباً پایان ناپذیر است. بنابراین، شما می توانید ربات های تلگرام متناسب با نیاز های بیزینس خود بسازید و بسیاری از کارهای خود را اتوماسیون کنید.

همچنین باید بدانید که برای نگهداری ربات های تلگرام از سرور های متناسب با ربات تلگرام استفاده می شود که متناسب با ربات های شما سفارشی سازی می شود و مشخصات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد تا با کمترین قیمت، بهترین استفاده از ربات های خوود را داشته باشید.

ممتاز سرور پلن های سرور ربات تلگرام را در قالب بهترین سرور های مجازی خود ارائه می دهد که با پشتیبانی 24 ساعته با خیال راحت می توانید بهترین خدمات میزبانی را داشته باشید و در صورت وجود هر گونه سوالی با پشتیبانی تماس گرفته و یا در پلتفرم چت آنلاین سوالات خودرا مطرح کنید.

منبع: messengerpeople.com

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    من یه ربات دیدم که خیلی به کار میاد مخصوصا برای خودم که دنبال خونه بودم این ربات به این شکل کار میکنه که شما یرید سایت دیوار یه جستجو انجام میدین بعد آدرس url رو از بالای مرورگر کپی میکنید و بهش میدین.

    از اون لحظه به بعد هرچی آگهی توی جستجوی شما بیاد سریع برات ارسال میکنه اسمش هم اینه:
    t.me/AdsShekarBot

  2. لطفا یه رباتی معرفی کنید که تو گروه تلگرام فقط زمانیکه می خواییم و وقتی روی یه پیام ریپلای می کنیم با یه کلمه خاص که تایپ می کنیم پیام رو ترجمه کنه. نه اینکه خودکار همیشه خودش هر چیزی رو ترجمه کنه. اینطوری گروه مختل میشه. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا