Serverآموزش

بهترین خدمات میزبانی سرور ماینکرفت (Minecraft) در سال 2021

تعداد زیادی سرور اختصاصی وجود دارد که از حالت چند نفره ماینکرفت پشتیبانی می کند، اما فراموش نکنید که پیوستن به سرور های Minecraft می تواند IP شما را در معرض دید شخص ثالث قرار دهد و یک راه ساده استفاده از بهترین dns ها می باشد. اما راه دیگری هم وجود دارد که ما در ادامه این مقاله به آن می پردازیم و بهترین خدمات سرور ماینکرفت موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

همچنین بخوانید👇

سرور های سفارشی بازی / گیمینگ چه کاربرد و مزایایی دارد؟

Minecraft فقط برای نسل جوان جذابیتی ندارد، زیرا بزرگسالان خود را به همان اندازه مجذوب پدیده بازی می دانند و با فروش بیش از 200 میلیون نسخه، به یکی از موفق ترین بازی های franchise در تمام دوران، تبدیل شده است.

ماینکرافت

سرور Minecraft چیست؟

اگر تا به حال Minecraft بازی کرده اید، می دانید که حالت چند نفره، آن را به یک بازی ارزشمند تر و لذت بخش تر تبدیل می کند. بنابراین، یکی از مهارت های زیادی که Minecraft می تواند به شما در توسعه آن کمک کند، کار گروهی است.

سرور Minecraft در اصل یک شبکه خصوصی است که هر بازیکنی می تواند برای تجربه چند نفره ایجاد کند و به افراد دیگر اجازه می دهد بپیوندند و با هم بازی کنند. سرور های ماینکرفت البته نیاز به سخت افزار دارند، بنابراین هزینه ای در این زمینه به همراه دارد.

1. Hostinger

Hostinger
(بهترین میزبان کلی سرور Minecraft)

مزایا:

  • راه اندازی فوری
  • پشتیبانی عالی
  • مدیریت آسان سرور

Hostinger بهترین سرور میزبانی Minecraft را برای وب سایت، وعده می دهد. اما در زمینه میزبانی سرور ماینکرفت نیز تخصص دارد و برنامه هایی را ارائه می دهد که مخصوص بازی طراحی شده است، از جمله منابعی که به دنبال بهینه سازی عملکرد Minecraft هستند.

Hostinger به شما امکان می دهد یک سرور اختصاصی مجازی (VPS) ماینکرفت را در چند ثانیه راه اندازی کنید و در وقت گرانبها و هزینه های زیاد، صرفه جویی کنید. برنامه های Hostinger 2 تا 8 گیگابایت حافظه برای میزبانی Minecraft ،CPU های دوگانه، حفاظت از DDoS، پشتیبانی تمام وقت، MySQL رایگان و حتی یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد. با چند کلیک، Hostinger به شما امکان می دهد VPS خود را به راحتی مدیریت کنید. همچنین حریم خصوصی و امنیت داده های شما را در اولویت قرار می دهد و حتی ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

مطالعه کنید👇

مقایسه VPS و هاست ابری : کدام یک برای وب سایت شما مناسب است؟

راه اندازی تنها عنصر مناسب و صرفه جویی در وقت Hostinger نیست. زیرا پشتیبان گیری از فایل های شما تنها با یک کلیک طول می کشد و modpacks و افزونه ها از طریق کنترل پنل به راحتی قابل نصب هستند. Hostinger یکی از بهترین سرور های میزبانی Minecraft است، چرا که تیم پشتیبانی شرکت همچنین با کمال میل به هر گونه سوال در مورد روند راه اندازی سرور Minecraft شما پاسخ می دهد و آموزش های آنلاین مفید نیز ارائه می شود.

2. Shockbyte

Shockbyte
بهترین سرور میزبانی Minecraft با شهرت ثابت

مزایا:

  • ارائه دهنده تخصصی سرور بازی
  • 100٪ ضمانت آپ تایم
  • برنامه های قدرتمند سطح بالا

Shockbyte، یکی دیگر از بهترین سرور های ماینکرفت است که در پشتیبانی از سرور بازی، تخصص دارد. این سرور منحصراً به بازیکنان Minecraft توجه نمی کند، این ارائه دهنده همچنین سرور های بازی دیگری را برای عناوینی مانند Rust ،Ark: Survival Evolved ،Arma 3 و Hytale میزبانی می کند. Shockbyte اجاره سرور را با پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه مشتریان در سه قاره، ارائه می دهد.

برنامه میزبانی سرور Minecraft، همچنین شامل یک زیر دامنه رایگان، یک سیستم خودکار برای کمک به راه اندازی فوری و محافظت در برابر حملات DDoS است. Shockbyte در میزبانی Minecraft شهرت زیادی دارد و سخت افزار قدرتمندی را ارائه می دهد، همچنین بروز ترین نسخه Java Edition و Bedrock Edition را در همه نسخه های سرور Minecraft-Spigot ،CraftBukkit Forge ،Sponge ،BungeeCord ،Vanilla و Snapshots ارائه می دهد.

3. Apex Hosting

Apex Hosting
پشتیبانی با کیفیت بالا و سرور های بدون تاخیر

مزایا:

  • تعداد زیادی سرور
  • سطح کنترل بالا
  • پشتیبان گیری خودکار

آیا راحتی نصب و پخش modpack دلخواه شما تنها با یک کلیک، وسوسه انگیز است؟ Apex Hosting این امکان را فراهم کرده است. چرا که از افزونه ها تا حالت ها، حتی مینی بازی ها و نقشه ها، این ارائه دهنده کاربرد Minecraft را بسیار آسان می کند و همچنین یکی از بهترین سرور های ماینکرفت محسوب می شود.

یکی از دلایلی که Apex توسط بسیاری از علاقه مندان برای Minecraft ترجیح داده می شود احتمالاً کنترل کامل سرور است که همراه با پشتیبانی در سطح جهانی، اتصالات سریع و تنوع گزینه های نسخه سرور ارائه می شود.

سرور های بدون تأخیر Apex Hosting به این ارائه دهنده کمک کرده است که نامی برای خود دست و پا کند. همچنین کمک می کند که این سرور ها کاملاً محافظت شده باشند و یک کنترل پنل ساده و آسان برای کاربران، همراه با کیفیت و مواردی مانند آموزش های ویدئویی برای مبتدیان (و همچنین پشتیبانی مشتری 24/7 در صورت گیر افتادن) ارائه دهد.

4. Bisect Hosting

Bisect Hosting
میزبانی مقرون به صرفه با انعطاف پذیری چشمگیر

مزایا:

  • گزینه های انعطاف پذیر
  • برنامه های مناسب برای wallet-friendly
  • حفاظت از DDoS

Bisect Hosting، یکی دیگر از بهترین سرور های ماینکرفت، است. میزبان Bisect به خاطر تلاش خود در آسان نگه داشتن میزبانی سرور Minecraft و هزینه ی کم، ستایش شده است. چه میزبان یک community چند نفره کوچک باشید یا یک community بزرگ، سرور های Bisect با اسلات نامحدود خود شما را ناامید نمی کنند.

Bisect Hosting تعدادی گزینه انعطاف پذیر در میزبانی سرور Minecraft با بسته های مقرون به صرفه و ممتاز ارائه می دهد. همچنین Bisect Hosting با راه اندازی آسان و اسلات نامحدود، همانطور که گفته شد (در بسته های ممتاز)، MySQL رایگان، زیر دامنه های رایگان، به روز رسانی modpack و موارد دیگر را ارائه می دهد و این ارائه دهنده را به انتخابی جذاب تبدیل می کند.

گزینه های بسته بودجه و حق بیمه، به شما امکان می دهد تا ویژگی های لازم را متناسب با نیاز های دقیق خود انتخاب کنید. همچنین، پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته به شما اطمینان می دهد که تمام کمک های مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

5. ScalaCube

ScalaCube
یک انتخاب عالی برای کسانی که دارای بودجه هستند

مزایا:

  • ارزش چشمگیر بخاطر هزینه کم
  • استفاده آسان
  • مکان های سرور فراوان

این پلتفرم از هر modpack که می خواهید استفاده کنید، پشتیبانی می کند و حتی به شما امکان می دهد Minecraft خود را با استفاده از سرور های جعلی سفارشی ایجاد کنید و به شما امکان می دهد تنظیمات سرور خود را تنها با چند کلیک پیکربندی کنید (بهترین مزیتی که به راحتی در دیگر سرور های ماینکرفت پیدا نمی کنید).

از دیگر نقاط قوت ScalaCube می توان به رابط کاربر پسند آن اشاره کرد که به خوبی طراحی شده و به راحتی قابل ناوبری، تیم پشتیبانی عالی و خدمات بدون تأخیر است. ScalaCube همچنین پشتیبانی از BungeeCord و modpack، دسترسی کامل به فایل، MySQL رایگان، سیستم پشتیبان گیری و موارد دیگر را ارائه می دهد.

منبع: techradar

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا