CMSWordPressآموزش

بهترین قالب های وبلاگ نویسی وردپرس(معرفی 8 قالب)

قرن ها تجربه به ما نشان است که در هر دوران، دهه یا صده همه چیز در حال تغییر است و اکنون در دوران تکنولوژی و دانش به سر می بریم. اقتصاد جهان پیچیده تر شده و محور دانش، مهارت ها و استعداد ها را روشن می کند، جایی که مردم، مکان ها و چیز ها با اندازه گیری ظرفیت های خود زندگی می کنند، از بین می روند. برند سازی شخصی به یکی از مهترین بخش های مشاغل حرفه ای، صنایع و میادین قدیمی و جدید تبدیل شده است و جهان دائماً خود را در تکرار های جدید که از همیشه خوانا تر، در دسترس و قابل خواندن و شهود است قرار می دهد و تجارت جدیدی را پیش روی ما می گذارد. امروزه در تکنولوژی جدید که شامل مشاغل آنلاین، آژانس ها، فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات و … می باشد، بسیار گسترده و پر کاربرد شده است. شما باید تمام تلاش خود را در این عرصه انجام دهید تا بهترین فرد در حیطه کاری خود شوید و به مراتب کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنید. بنابراین دنیای وبلاگ و وبلاگ نویسی برای شما گشوده می شود. دراین مقاله، مجموعه ای از انعطاف پذیر ترین و قدرتمند ترین قالب های وبلاگ نویسی وردپرس را با استفاده از زبان های HTML5 / CSS3 برای شما فراهم کرده ایم.

(Gillion (WordPress

قالب های وبلاگ نویسی : Gillion (WordPress)

Gillion یک قالب وبلاگ نویسی وردپرس با کیفیت عالی می باشد که به نگارش و انتشار اختصاص یافته است. تمرکز آن بر روی بلاگ ها، اخبار و مجلات است.

شما یک Visual Composer ساخته شده با چارچوب Unyson در دسترس خواهید داشت. این قالب دارای 7 نسخه ی نمایشی است، به دلیل وردپرسی بودن کد نویسی ندارد.

دارای SEO بهینه شده بسیار خوبی است، انعطاف پذیر و رابط کاربری قدرتمندی دارد و شما به رنگ های نامحدود، هدر های متعدد و امکانات بسیار دیگر دسترسی خواهید داست.

(Jevelin (WordPress

قالب های وبلاگ نویسی : Jevelin (WordPress)

Jevelin قالب وبلاگ نویسی وردپرس برای ساخت و مدیریت وب سایت ها می تواند باشد. قالبی چند منظوره برای ایجاد هر آنچه شما می خواهید در دسترس می گذارد. نه تنها دارای پشته هایی از مواد از پیش تعیین شده است، بلکه در کل نیز قابل اصلاح است.

Jevelin می تواند همه این موارد را با سهولت اداره کند. وب سایت شما پشته های فراوان را پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی و زیبایی وب سایت خود را مدیریت کنید.

بسیار عالی است برای موتور های جستجو بهینه شده و با دستگاه های مختلف سازگاری دارد، رابط کاربری خوبی در اختیار شما قرار می دهد و برای کاربران مبتدی که می خواهند وبلاگ نویسی را شروع کنند بسیار گزینه مناسبی می باشد.

Jevelin همچنین در بین طراحان و توسعه دهندگان با تجربه بسیار محبوب است. شما می توانید به جای اینکه دائماً در جستجوی الگو های مرتبط باشید، می توانید کار های مختلفی را با یک محصول انجام دهید. Jevelin را مطابق با نیاز های خود تنظیم کنید و به سرعت یک سایت عالی ایجاد کنید.

(Divi (WordPress

قالب های وبلاگ نویسی : Divi (WordPress)

یک قالب بسیار عالی برای درآمد زایی می باشد و تطبیق پذیری این قالب هیچ محدودیتی ندارد، زیرا تمام مطالب آماده Divi در دسترس است.

دیوی همچنین در دستگاه های تلفن همراه و همچنین تمامی مرورگر های وب مدرن به طرز خارق العاده ای کار می کند. همچنین محتوای آن را به طرز خیره کننده ای روی صفحه های شبکه ای نمایش می دهد و سرعت بارگذاری بالا و بهینه سازی سئو بسیار خوبی دارد. شما می توانید هر طرح را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.

(Webify (WordPress

قالب های وبلاگ نویسی : Webify (WordPress)

شروع به وبلاگ نویسی این روزا بسیار پربار و پر رونق شده و تمام آنچه شما نیاز دارید یک ابزار است تا بتوانید هر گونه وبلاگی که دوس داری ایجاد کنید.

یکی از این ابزار ها Webify می باشد. در این قالب مجموعه عظیمی از layouts ها و ویژگی هایی را پیدا خواهید کرد که تمام مزایای آن را می توانید بهره ببرید.

همچنین انجام هر نوع کار با Webify بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی و رمزگذاری اتفاق می افتد. عملکرد Webify نیز از نظر سرعت و سئو بسیار چشمگیر است به گونه ای که در هر دستگاهی به راحتی و بدون مشکل نمایش داده می شود.

(Stein (WordPress

قالب های وبلاگ نویسی : Stein (WordPress)

وقت آن رسیده که به جای انجام تک به تک امور خود همه را با یک ابزار انجام دهید. Stein قالب مناسبی برای ایجاد وبلاگ ها و مجلات آنلاین است.

به لطف layout ها و کد نویسی های بهینه، این قالب دارای سرعتی بالا می باشد. Stein دارای سه نسخه است که می توانید برای ساختن هر وبلاگی از آن استفاده کنید.

از ویژگی های Stein می توان به سازگاری گوتنبرگ، هدر چسبنده، صفحه بندی، بارگذاری عملکرد بیشتر، فید اینستاگرام، ماژول تاریک و سبک و منوی مگا اشاره کرد. همچنین می توانید Stein را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید و وبلاگ خود را بومی سازی کنید.

(Gridx (WordPress

قالب های وبلاگ نویسی : Gridx (WordPress)

اگر می خواهید تأثیر گذاری بیشتری بر روی همه بازدید کنندگان وبلاگ خود ایجاد کنید با Gridx صفحه سازی کنید، این قالب بسیار منحصر به فرد است.

می توانید یک نمای تاریک یا نمونه ای را که به سیریلیک ترجمه شده است انتخاب کنید. حتی اگر از تمام layout های خارجی استفاده کنید، Gridx نتیجه ای خوبی را برای شما تضمین می کند.

با این وجود همیشه می توانید Gridx را به دلخواه خود تغییر دهید و شخصی سازی کنید. ویژگی های اصلی شامل سازگاری گوتنبرگ، چهار پاورقی، دو هدر، نوار کناری چسبنده و گزینه های تم پیشرفته است.

کاربران به طور کامل این قالب را خواهند شناخت، بنابراین شما هرگز دچار مشکل نمی شوید و همچنین دارای تیم پشتیبانی Gridx است که به هر مشکلی برخوردید می توانید با آن ها تماس برقرار کنید.

(Squaretype (WordPress

قالب های وبلاگ نویسی : Squaretype (WordPress)

یک قالب های عالی برای نمایش محتوا می باشد و به راحتی قابل تنظیم است. لیستی بی پایان از ویژگی ها باعث شده تا Squaretype به یکی از قدرتمندترین قالب ها تبدیل شود و هم برای کاربر مبتدی و هم برای توسعه دهنده بسیار مناسب است. بهینه شده برای تمامی دستگاه ها می باشد.

(Disto (WordPress

قالب های وبلاگ نویسی : Disto (WordPress)

ویژگی منحصر بفردی که disto را به یک قالب عالی تبدیل می کند نمایش تمام اطلاعات در یک قاب میباشد. کاملاً انعطاف پذیر و قابل گسترش است و با تمام ویژگی های مورد نیاز سایت شما همراه است. چندین نسخه نمایشی صفحه اصلی، حالت تاریک و سبک، پشتیبانی AMP، سازگاری RTL در قالب Disto ارائه می شود.

و در این بین افزونه WooCommerce به شما امکان می دهد یک فروشگاه مجازی را ایجاد کنید تا محصولات مورد نیاز خود را نیز به مشتریان ارائه کنید.

موفق و پیروز باشید.

منبع : colorlib.com

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا