WordPressآموزش

10 مورد از بهترین قالب های وردپرس برای وب سایت های مجله خبری

آیا به دنبال بهترین قالب های مجله خبری وردپرس هستید؟ برای وب سایت های مجله خبری، به قالبی نیاز دارید که بتواند آخرین اخبار و اخبار پرطرفدار را به طور برجسته نمایش دهد. با وجود بسیاری از قالب های وردپرس در بازار، پیدا کردن قالب مجله خبری مناسب دشوار است. در این مقاله، ما برخی از بهترین قالب های مجله خبری وردپرس را که می توانید استفاده کنید به اشتراک می گذاریم.

ساخت وب سایت مجله خبری با وردپرس

وردپرس پیشرو ترین و محبوب ترین سازنده وب سایت در بازار است که ایجاد هر وب سایتی را برای مبتدیان مطلق در عرض چند دقیقه آسان تر می کند. 2 نوع وردپرس وجود دارد. مور اول WordPress.com ایت که یک راه حل کاملاً میزبانی شده است و WordPress.org که به عنوان وردپرس خود میزبان نیز شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای کامل ما در مورد تفاوت WordPress.com با WordPress.org را بررسی کنید.

شما باید از WordPress.org خود میزبانی شده برای وب سایت مجله خبری خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد مستقیماً به تمام ویژگی ها و عملکرد ها دسترسی داشته باشید. برای شروع به یک نام دامنه و میزبانی وب نیز نیاز دارید. نام دامنه آدرس سایت شما در وب است، مانند google.com میزبانی وب، محل ذخیره تمامی فایل های وب سایت شما است.

توصیه می کنیم از پلن های همیشه تخفیف دار ممتاز سرور استفاده کنید. ممتاز سرور ارائه دهنده میزبانی وردپرس است که تخفیف زیادی در میزبانی وب ارائه می دهد.

اکنون، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین قالب های وردپرس که می توانید برای وب سایت مجله خبری استفاده کنید، بیندازیم.

Astra

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - Astra

Astra یک قالب وردپرس ممتاز کاربر پسند است که برای هر نوع وب سایتی ساخته شده است. این قالب گزینه های سفارشی سازی زیادی دارد و برای وب سایت های خبری و مجلات یک انتخاب عالی است.

این قالب از صفحه ساز های همراه با خود نیز پشتیبانی می کند و دارای قالب‌ های صفحه با عرض کامل و پانل گزینه‌ های قالب ساده است که به راه‌ اندازی وب‌ سایت مجله خبری یا وب‌ سایت جمع‌ آوری اخبار بدون ویرایش هیچ کدی کمک می‌ کند.

Astra همچنین برای سئو وردپرس (بهینه سازی موتور جستجو) طراحی شده است. این می تواند به رتبه سایت شما در گوگل و سایر موتور های جستجو کمک می کند.

Divi

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - Divi

Divi یک قالب وردپرس محبوب و غنی است که به شما امکان می دهد وب سایت مجله خبری خود را به صورت زیبایی بسازید. این قالب یک صفحه ساز پیشرفته دارد که جایگزین ویرایشگر بلوک پیش فرض وردپرس شما (ویرایشگر گوتنبرگ) می شود تا بتوانید به راحتی سایت خود را در فرانت اند ویرایش کنید.

سازنده صفحه مدرن Divi یک تجربه کاربری عالی ارائه می‌ کند و بازگشت، انجام مجدد و بازبینی محتوای شما را آسان می‌ کند. همچنین استایل ها و عناصر جهانی را برای مدیریت تنظیمات طراحی شما به راحتی ارائه می دهد.

Hestia Pro

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - Hestia Pro

Hestia Pro یک قالب تجاری شگفت انگیز وردپرس است که به طور خاص برای مجله های خبری، روزنامه ها و وب سایت های محتوا طراحی شده است. دارای چندین گزینه طرح بندی، قالب های آماده وب سایت و پشتیبانی از RTL است.

شما همچنین می توانید با پشتیبانی از ویدیوی سفارشی، می توانید به راحتی یک ویدیو را به پس زمینه هدر خود اضافه کنید. Hestia Pro برای سفارشی سازی با سازندگان محبوب صفحه وردپرس، از جمله Beaver Builder ،Elementor ،Visual Composer و موارد دیگر، عالی کار می کند.

Hestia Pro همچنین با bbPress کاملاً سازگار است و به شما امکان می دهد یک انجمن به سایت خبری آنلاین خود اضافه کنید.

Ultra

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - Ultra

Ultra یک قالب عالی همه منظوره وردپرس است. دارای یک قالب کاملاً کاربردی برای مجله های خبری، مجلات و وب سایت های غنی از محتوا است. برای وبلاگ نویسان نیز مناسب است.

این قالب صفحات فرود سفارشی، افزونه های ممتاز، و طرح بندی های زیبای صفحه و پست را ارائه می دهد. راه اندازی سایت با استفاده از صفحه ساز ها و سفارشی ساز زنده وردپرس آن آسان است.

Ultra همچنین با BuddyPress سازگار است. این به شما امکان می دهد یک شبکه اجتماعی در وب سایت خبری خود ایجاد کنید.

OceanWP

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - OceanWP

Ultra یک قالب عالی همه منظوره وردپرس است. دارای یک قالب کاملاً کاربردی برای مجله های خبری، روزنامه ها و وب سایت های غنی از محتوا است. برای وبلاگ نویسان نیز مناسب است.

این قالب صفحات فرود سفارشی، افزونه های ممتاز و طرح بندی های زیبای صفحه و پست را ارائه می دهد. راه اندازی با استفاده از صفحه ساز ها و سفارشی ساز زنده وردپرس آسان است.

Ultra همچنین با BuddyPress سازگار است. این به شما امکان می دهد یک شبکه اجتماعی در وب سایت خبری خود ایجاد کنید.

News Pro

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - News Pro

News Pro یک قالب وردپرس بسیار حرفه ای برای وب سایت های مجله خبری است. بارگیری سریع، بسیار قابل تنظیم و انعطاف پذیر است.

دارای 2 ستون کناری و یک قسمت ویجت پاورقی است که در آن می توانید ویجت ها و کد کوتاه اضافه کنید. همچنین یک منطقه هدر کاملاً قابل تنظیم، منو های ناوبری ساده و تایپوگرافی زیبا وجود دارد. برای تنظیم قالب دارای یک پنل گزینه های سفارشی است و همچنین از شخصی سازی زنده وردپرس پشتیبانی می کند.

Noozbeat

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - Noozbeat

Noozbeat یک قالب جدید خبری و مجله وردپرس است. صفحه اصلی آن دارای یک طرح شبکه ای در بالا برای نمایش محتوای برجسته شما و به دنبال آن آخرین مقالات و سایر بخش های وب سایت شما است.

این قالب دارای نقاط تبلیغاتی داخلی برای نمایش تبلیغات در وب سایت شما است. این قالب همچنین ابزارک های سفارشی برای کشف محتوا و ویژگی های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. راه‌اندازی قالب بسیار آسان است و گزینه‌ های زیادی در زیر سفارشی‌ ساز قالب زنده سازماندهی شده‌ اند.

Responz

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - Responz

Responz یکی از بهترین قالب های مجله خبری سبک و زیبای وردپرس است. محتوای برجسته شما را در بالا در یک اسلایدر قرار می دهد و به دنبال آن یک طرح چند ستونی برای نمایش محتوای بیشتر نمایش می دهد.

این قالب در 4 پوسته قالب، برای انتخاب بین طرح‌ های چیدمان، نوار لغزنده هدر و پاورقی، 2 منوی ناوبری و آیکن های رسانه‌ های اجتماعی ارائه می‌ شود. همچنین شامل یک صفحه گزینه های قالب برای راه اندازی وب سایت شما و شروع به اضافه کردن سریع محتوا است.

Hive

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - Hive

Hive یک قالب وردپرس مجله خبری و مجله مدرن با طراحی تمیز و مینیمالیستی است. صفحه اصلی آن مقالات شما را به صورت شبکه ای نمایش می دهد. این قالب به طور خودکار تصاویر برجسته را در اندازه های عمودی و افقی کنترل می کند تا یک طرح زیبا ایجاد کند.

Hive که برای خوانایی بهتر طراحی شده است، از فونت های زیبا برای پاراگراف ها و عنوان ها استفاده می کند. ترکیب زیبای تایپوگرافی، آن را برای وب سایت های مجله خبری و پورتال های خبری عالی می کند. همچنین یک انتخاب عالی برای وبلاگ نویسی است.

Public Opinion

بهترین قالب وردپرس مجله خبری - Public Opinion

Public Opinion به طور خاص برای وب سایت های مجله خبری و روزنامه آنلاین با وردپرس طراحی شده است. این قالب تمیز و مدرن با طرح صفحه اصلی، طرح بندی محتوای زیبا، نقاط تبلیغاتی اختصاصی، پشتیبانی از منوی بزرگ و ویژگی های کشف محتوا همراه است.

Public Opinion دارای طرح‌ بندی‌ های مختلفی برای صفحات دسته‌ بندی و منطقه ویژه صفحه اصلی است. این قالب دارای 2 منوی ناوبری و فرم تماس است و همچنین می توانید از آن برای افزودن یک فروشگاه آنلاین به وب سایت خود استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین قالب های وردپرس را برای وب سایت های مجله خبری پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به نحوه اضافه کردن بازاریابی ایمیلی به وبلاگ وردپرس بیندازید تا با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید.

منبع: wpbeginner.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا