WordPress

چند تا از بهترین نمونه های سایت عضویت سال 2021

آیا به دنبال بهترین نمونه های سایت عضویت برای الهام گرفتن هستید؟ وردپرس توسط برخی از بزرگترین و محبوب ترین سایت های عضویت در جهان استفاده می شود. با مشاهده سایت های عضویت موفق، می توانید یاد بگیرید که آن ها چه می کنند و سایت خود را بهبود بخشید. در این مقاله، برخی از بهترین نمونه‌ های سایت عضویت 2021 را به اشتراک می‌ گذاریم که می‌ توانید برای الهام گرفتن و جهت‌ دهی ایده های خود استفاده کنید.

برای ساخت یک وب سایت عضویت وردپرس به چه چیزی نیاز دارید؟

وردپرس ساخت تقریباً هر نوع وب سایت عضویت را آسان می کند. به عنوان مثال، می توانید محتوا را پولی کنید، یک انجمن آنلاین با یک انجمن حضوری راه اندازی کنید، محتوای پولی به ازای بازدید را بفروشید، دوره های آنلاین را بسته بندی کنید و موارد دیگر.

یک سایت عضویت می تواند افزونه ای برای وبلاگ وردپرس فعلی شما باشد یا یک تجارت آنلاین مستقل باشد. برای شروع سایت عضویت خود به چهار چیز اصلی نیاز دارید:

  • یک نام دامنه: این آدرس وب سایت شما است.
  • میزبانی وب: اینجا جایی است که فایل های وب سایت خود را ذخیره می کنید و بازدیدکنندگان می توانند به سایت شما دسترسی داشته باشند.
  • سازنده وب سایت: CMS به شما امکان می دهد به راحتی یک وب سایت عضویت بدون کد بسازید، مانند وردپرس.
  • یک افزونه عضویت: این قابلیت عضویت را به سایت وردپرس شما اضافه می کند.

وقتی تازه شروع می کنید، خرید نام دامنه و سرویس میزبانی می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد. شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود نگاهی به پلن های تخفیف دار ممتاز سرور بیندازید.

در مرحله بعد، باید مطمئن شوید که از نسخه مناسب وردپرس استفاده می کنید. توصیه می کنیم از نسخه WordPress.org خود میزبانی شده استفاده کنید زیرا به شما امکان می دهد به تمام ویژگی هایی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید. برای جزئیات بیشتر، مقایسه WordPress.com و WordPress.org را ببینید.

همچنین به یک قالب عضویت وردپرس با کیفیت بالا و افزونه عضویت وردپرس نیاز دارید. اگر می‌ خواهید اشتراک، محتوای پولی یا محصولات دیجیتال بفروشید، یک افزونه عضویت غنی از ویژگی‌ ها، مانند MemberPress، گزینه عالی است. انتظار می رود که سازندگان سایتی که از MemberPress در سراسر جهان استفاده می کندد، تنها در سال جاری بیش از 600 میلیون دلار درآمد داشته باشند.

حال که برخی اطلاعات لازم در زمینه ساخت یک وب سایت عضویت را دریافت کردیم، بیایید به برخی از بهترین نمونه‌ های سایت های عضویت سال 2021 نگاه کنیم که می‌ توانید هنگام ساختن سایت عضویت خود به عنوان الهام‌ بخش استفاده کنید.

Book Riot

بهترین سایت عضویت 2021 - Book Riot

Book Riot یکی از بزرگترین و محبوب ترین وبلاگ های کتاب در جهان است. انواع محتوا برای دوستداران کتاب وجود دارد، از جمله نقد، پادکست، مصاحبه نویسنده و موارد دیگر.

خوانندگان می توانند به یک برنامه عضویت منحصر به فرد به نام Book Riot Insiders بپیوندند و از مزایایی مانند یک باشگاه کتاب آنلاین با دسترسی به پادکست های اختصاصی، خبرنامه های ایمیل، معاملات، هدایا و بسیاری موارد دیگر استفاده کنند. این وب سایت یکی از بهترین نمونه های سایت عضویت سال 2021 است.

Copyblogger

بهترین سایت عضویت 2021 - Copyblogger

Copyblogger یک وبلاگ وردپرس قدیمی است که انواع مقالات ارزشمند در زمینه بازاریابی محتوا، بهبود مهارت های نوشتاری، رشد یک تجارت آنلاین و موارد دیگر را ارائه می دهد. این وب سایت از یک برنامه عضویت برای تقویت سرویس نوشتن و آکادمی خود برای نویسندگان جدید استفاده می کند.

The Script Lab

بهترین سایت عضویت 2021 - The Script Lab

The Script Lab یک پلت فرم آنلاین بسیار مفید برای فیلمنامه نویسان است. یک وبلاگ فعال، فهرست های مسابقات فیلمنامه و یک کتابخانه اسکریپت عظیم وجود دارد. برای دسترسی به کتابخانه اسکریپت، خوانندگان باید عضو شوند. چندین سطح عضویت برای دسترسی به ویژگی های مختلف وجود دارد.

Nomadic Matt

بهترین سایت عضویت 2021 - Nomadic Matt

Nomadic Matt یک وبلاگ مسافرتی بسیار محبوب برای افرادی است که به دنبال سفر طولانی تری با بودجه کم هستند. این سایت نکات ارزشمند سفر، منابع، رویداد های مجازی و موارد دیگر را ارائه می دهد. فراتر از محتوای رایگان مفید، یک انجمن عضویت پولی وجود دارد که به خوانندگان امکان دسترسی به دوره‌ ها، کتاب‌ های راهنما، تخفیف‌ ها، هدایا و موارد دیگر را می‌ دهد.

40 Aprons

بهترین سایت عضویت 2021 - 40 Aprons

40 Aprons یک وبلاگ غذایی پر بازدید است که دستور العمل های سالمی را برای خانواده ها ارائه می دهد. دستور العمل هایی برای انواع رژیم ها و غذا ها وجود دارد. اعضا به تجربه خواندن بدون آگهی همراه با محتوای ممتاز، دستور العمل ها، منابع و موارد دیگر دسترسی دارند.

Copyhackers

بهترین سایت عضویت 2021 - Copyhackers

Copyhackers یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین وب سایت ها برای کپی رایتر ها است. این وب سایت مجموعه مقالات، ویدئو ها و منابع مختلفی را برای کپی رایتر ها و صاحبان مشاغلی که به دنبال بهبود هنر خود هستند، فراهم می کند.

یک برنامه عضویت پولی به نام Copy School وجود دارد که بهترین آموزش ها را در مورد تبلیغات، ایمیل ها، فیلتر ها و موارد دیگر به اعضا ارائه می دهد. این وب سایت زیبا نیز یکی از بهترین نمونه های سایت عضویت سال 2021 است.

Mark Manson

بهترین سایت عضویت 2021 - Mark Manson

مارک منسون یکی از محبوب ترین وبلاگ های توسعه شخصی با میلیون ها خواننده ماهانه است. محبوبیت این وبلاگ منجر به پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و آمازون شد. همچنین یک جزء عضویت پولی وجود دارد که در آن اعضا می توانند به مقالات و پادکست های انحصاری، کاتالوگ های دوره ها، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

The Measured Mom

بهترین سایت عضویت 2021 - The Measured Mom

The Measured Mom وب سایتی است که منابع ریاضی و سواد را برای مربیان کودک فراهم می کند. انواع مقالات مفید، قابل چاپ، فهرست کتاب، پادکست و موارد دیگر وجود دارد. این سایت با دانلود های دیجیتال و برنامه عضویت ممتاز برای دسترسی به کتابخانه منابع، تخفیف ها، دوره ها و موارد دیگر درآمدزایی می کند.

BiteSize Bio

بهترین سایت عضویت 2021 - BiteSize Bio

BiteSize Bio یک منبع آنلاین برای همه چیز های مرتبط با زیست شناسی، ژن ها، بیوشیمی و بسیاری موارد دیگر است. همچنین یک جنبه عضویت در جامعه وجود دارد که در آن خوانندگان، محققان و مربیان می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. کارشناسان اختصاصی همچنین می توانند میزبان وبینار ها، انتشار مقالات و موارد دیگر باشند.

SkillCrush

بهترین سایت عضویت 2021 - SkillCrush

SkillCrush یک آموزشگاه برنامه نویسی و طراحی آنلاین است که به افراد کمک می کند وارد حرفه فناوری شوند. این برنامه محتوای رایگان را با یک دوره آنلاین ساده و یک وبلاگ ارائه می دهد. این وب سایت از یک آکادمی عضویت عظیم که تعداد زیادی دوره آنلاین و مسیر های شغلی و تحصیلی را ارائه می دهد، درآمد کسب می کند.

Be More with Less

بهترین سایت عضویت 2021 - Be More with Less

Be More with Less یک وبلاگ و انجمن آنلاین است که به مینیمالیسم اختصاص دارد. این وب سایت پست های وبلاگ، دوره ها، پادکست ها و موارد دیگر را ارائه می دهد. همچنین این وبسایت با یک برنامه عضویت VIP انحصاری که به اعضا انجمن انحصاری، کتابخانه منابع، تماس های مجازی و موارد دیگر را ارائه می دهد، درآمد کسب می کند.

موسسه تحقیقات پزشکی Hauptman-Woodward

بهترین سایت عضویت 2021 - موسسه تحقیقات پزشکی Hauptman-Woodward

وب سایت موسسه تحقیقات پزشکی Hauptman-Woodward اطلاعات مفیدی در مورد این موسسه تحقیقاتی و کمک های آن در زمینه زیست شناسی ارائه می دهد. یک برنامه عضویت برای اهدا کنندگانی که مایل به مشارکت هستند وجود دارد. اهداکنندگان سطح بالا به یک پلتفرم VIP دسترسی پیدا می‌ کنند که در آن از مزایایی مانند رویداد های مختص اعضا، اطلاعات پشت صحنه و موارد دیگر بهره می‌ برند.

Teach Beside Me

بهترین سایت عضویت 2021 - Teach Beside Me

Teach Beside Me یک انجمن آنلاین برای دانش آموزانی است که به دنبال ایده های آموزشی خلاقانه هستند. انواع محتوای رایگان از جمله وبلاگ و پادکست فعال وجود دارد. اعضای ممتاز می توانند به ایده های آموزشی مخصوص و دسترسی رایگان به کتابخانه محتوای برتر در حال رشد دسترسی داشته باشند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا تعدادی از بهترین نمونه های سایت عضویت سال 2021 را دیده و از آن ها الهام گرفته باشید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا