Serverآموزش

بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس کدامند؟‎

صرافی بایننس کشورهایی مانند ایران، کره شمالی و… را تحریم کرده است به گونه ای که شما نمی توانید معاملات ارزی خود را به طور مستقیم از این کشورها انجام دهید و به محض اینکه به حساب بایننس با آی پی ایران وارد شوید، حساب شما با موجودی مالی آن به طور کامل بلوکه می شود. از این رو برای ورود به بایننس بهترین راهکار استفاده از سرور مجازی کشورهایی است که مشکلی با بایننس ندارند. ما در این مقاله می خواهیم بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس را به شما معرفی کنیم.

معرفی کشورهای ارائه دهنده سرور مجازی بایننس

همان طور که می دانید بازار ارزهای دیجیتال توسعه و رونق زیادی گرفته است. افراد باید برای حفظ امنیت و جلوگیری از بسته شدن حساب بایننس خود با اینترنت کشوری به جز ایران به وب سایت بایننس مراجعه کنند. به همین دلیل باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنید.

معرفی کشورهای ارائه دهنده سرور مجازی بایننس

کشور های زیادی سرور مجازی بایننس را ارائه می دهند و شما می توانید از هر کشوری که شرکت بایننس آن را تحریم نکرده و یا به طور برعکس، آن کشور وبسایت بایننس را مسدود نکرده است، سرور مجازی تهیه کنید و به فعالیت بپردازید.

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که اگر از کشوری که تحت تحریم صرافی بایننس است، به حساب کاربری خود متصل شوید، حساب کاربری شما به همراه کل دارایی آن، مسدود خواهد شد و تا زمانی که کشور شما از لیست سیاه بایننس خارج نشود، دارایی شما بلوکه خواهد ماند.

استفاده از VPN و VPS یا همان سرور مجازی، بهترین راه برای دور زدن تحریم های بایننس است، اما به علت اینکه VPN ها آی پی ثابتی ندارند و هر بار شما را با یک آی پی جدید به بایننس وصل می کنند، خیلی زود شناسایی شده و ممکن است بایننس حساب کاربری فرد استفاده کننده از آن را مسدود کند.

اما VPS ها به علت ارائه دادن یک آی پی ثابت همیشگی، مشکل فوق را نخواهند داشت و تنها نکته ای که در انتخاب آن ها باید مد نظر قرار دهید این است که کشوری را انتخاب کنید که مشکل مالی و تحریمی با بایننس نداشته باشد.

بهترین کشورهایی که می توانیم از آن ها برای بایننس سرور مجازی بخریم!

  • فرانسه
  • هلند
  • لهستان
  • کانادا‎

بهترین کشور های سرور مجازی بایننس

فرانسه

مزایای سرور مجازی فرانسه
  • ارائه خدمات سرور مجازی فرانسه در دیتاسنتر معتبر جهانی OVH
  • CPU سری سرور برای افزایش سرعت و قدرت سرور
  • پشتیبانی 24 ساعته سرویس
  • مدیریت کامل سرور مجازی برای بهینه سازی سرور برای سرعت بارگذاری

همچنین سرور مجازی فرانسه با پورت اختصاصی 1 گیگابایت و ترافیک و پهنای باند نامحدود هزینه کاربران را در استفاده از ترافیک بسیار کاهش داده و افرادی که استفاده از دانلود و آپلود آن ها زیاد است بهتر است از سرور مجازی فرانسه استفاده کنند.

هلند

مزایای سرور مجازی هلند
  • آی پی ثابت
  • ترافیک نامحدود
  • قابل اعتماد و پر سرعت
  • مناسب ترید و بایننس

سرور مجازی هلند در کشور هلند و شهر آمستردام قرار دارد. این سرور ها به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند بسیار مشهور هستند و برای کاربرانی که به یک سرور با موقعیت فیزیکی در کشور هلند نیاز دارند مناسب می باشد. خوب است بدانید که سرعت کار با سرور های این کشور برای کاربران ایرانی بسیار مناسب است و زمان پینگ تایم بین 40 – 90 میلی ثانیه از شهر های مختلف ایران دارد.

لهستان

مزایای سرور مجازی لهستان

از سرورهای مجازی لهستان استفاده های زیادی می شود و به دلیل مناسب بودن و سخت افزار با کیفیت و هارد سرور SSD NVME برای کارهایی مانند میزبانی وب، رمز ارزها، بورس و غیره استفاده می شود.

با باز کردن صفحات در مرورگر VPS لهستان، شما به عنوان یک شهروند لهستان صفحه را باز خواهید کرد و محدودیت های آی پی ایرانی را نخواهید داشت.

کانادا‎

مزایای سرور مجازی کانادا‎
  • بهترین قیمت نسبت به عملکرد
  • عملکرد بالا
  • سرعت بالای بارگذاری
  • پهنای باند و ترافیک بسیار زیاد

با خرید سرور مجازی کانادا شما به عنوان یک شهروند کانادایی شناخته خواهید شد. بسیاری از کاربران برای کار با سایت های تبادل ارز دیجیتال و صرافی های آنلاین مانند بایننس ترجیح می دهند از کشور کانادا به اکانت های کاربری خود متصل شوند و در آن فعالیت کنند.

کشورهایی که نباید از آن ها سرور مجازی برای بایننس خریداری کرد!

  • آلمان
  • روسیه
  • چین
  • امریکا‎

کشور هایی که نباید سرور مجازی از آن ها گرفت

آلمان

سرور مجازی بایننس آلمان، به دلیل اینکه بین کشور های زیادی مانند ایران و سایر کشورها مورد استفاده قرار گرفته و برخی از کاربران تخلف هایی انجام داده اند، در لیست خاکستری بایننس قرار گرفته است. بنابراین باید برای اثبات آلمانی بودن خود، مدارک احراز هویتی (مانند کارت شهروندی و گواهی نامه) به بایننس ارائه دهید.

در چنین موقعیتی بایننس از شما مدارک احراز هویت می خواهد و شما نمی توانید چنین چیزی به آن ها ارائه کنید که در نتیجه حساب بایننس شما مسدود شده و تا زمان ارائه مدارک نمی توانید از مسدودیت خارج شوید. بنابراین بهتر است کشور آلمان را برای ایجاد حساب بایننس انتخاب نکنید.

امریکا

با اینکه صرافی بایننس مدت هاست مقر دفتر اصلی خود را از کشور چین خارج کرده است، اما امریکا همچنان استفاده از آن را برای شهروندانش توصیه نمی کند و بنابر قوانین مالیاتی سختگیرانه ای که دارد، توصیه می کند تا شهروندان امریکایی از صرافی های داخلی امریکا نظیر کوین بیس استفاده کنند.

در نتیجه استفاده از بایننس در امریکا محدودیت هایی را ممکن است داشته باشد که در این صورت، بهتر است از سرورهایی استفاده کنیم که در امریکا نباشند.

روسیه

روسیه مشکل خاصی با بایننس ندارد اما بدلیل سیاست های غیر قابل پیشبینی آن، ممکن است به طور ناگهانی قوانینی وضع کند که معاملات در بایننس را نیز تحت الشعاع قرار دهد. بنابراین در لیست کشورهایی قرار می گیرد که بهتر است برای ترید از آن ها به بایننس متصل نشویم.

ترکیه

ترکیه نیز از جمله کشورهایی است که به تازگی قوانین سختگیرانه تری در خصوص استفاده از ارزهای دیجیتال در کشور خود وضع نموده است. همین موضوع سبب شده تا بایننس نیز در مواجهه با کاربران ترک، حساسیت بیشتری به خرج دهد و حتی بعضی از امکانات و عرضه های اولیه را نیز برای این کشور، ارائه ندهد.

قبل از خرید سرور مناسب بایننس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • حداقل 4 گیگابایت رم و پردازنده 2 هسته ای برای سرور مجازی بایننس انتخاب کنید. (برای عملکرد و سرعت بهتر و جلوگیری از هنگ کردن سرور).
  • از ثابت بودن IP اطمینان حاصل کنید و از فروشنده تضمین بخواهید که تا زمانی که شما نخواهید آی پی سرور مجازی شما تغییر نخواهد کرد.
  • توجه کنید که سرور مجازی بایننس خود را از بهترین کشور های ارائه دهنده آن که به شما معرفی کردیم انتخاب نمایید.
  • باید با گوشی اندروید، آیفون یا لپ تاپ به سرور بایننس متصل شوید.
  • همان طور که در ابتدای متن گفتیم توجه کنید که سرور مجازی بایننس شما نباید از کشورهایی که تحت تحریم بایننس هستند، تهیه شده باشد.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. با خرید یک سرور مجازی ترید، می توانید
    در هرجایی و در کوتاه ترین
    زمان ممکن تریدهای خود را در بستر صرافی های مختلف انجام دهید؛ یک سرور مجازی ترید همیشه در دسترس است و امکان استفاده
    از آن درحالت های مختلف وجود دارد.

  2. بنده احراز هویت امارت انجام دادم سوالم اینه که حتما باید vps امارات تهیه کنم یا مثلا میشه از vps فنلاند استفاده کرد

    1. خیر، الزامی به اتصال از آی پی کشور احراز هویت شده ندارید و از هر کشور مجازی امکان اتصال وجود دارد.

    2. کسی هست تجربه معامله با آی پی کشوری دیگه مجاز ولی غیر از اونی که وریفای با مدارکش انجام داده رو داشته باشه ؟؟آیا بایننس اخطار میده

      1. با ترکیه وریفای کردم یک ماه با سرور انگلیس ورود داشتم برام اخطار اومد

      2. من با فیلیپین وریفای کردم ولی با ترکیه ترید کردم الان یک ساله مشکلی نداشتم

  3. سرور فرانسه اخطار میده بایننس من دیروز خریدم لطفا از لیست حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا