Web Design

5 وب سایت عالی برای دانلود آیکون های رایگان

وقتی نوبت به طراحی وب سایت می رسد، تقریباً در هر طرحی آیکون هایی پیدا خواهید کرد. آیکون ها به بخشی جدایی ناپذیر از طراحی وب و همچنین طراحی گرافیک تبدیل شده اند تا بتوانید اینفوگرافیک ها، تراکت ها، بروشور ها و موارد دیگر را گسترش دهید. تصور کنید هر بار که یک طرح و/یا پروژه جدید ایجاد می کنید مجبور هستید به طور مکرر یک آیکون جدید طراحی کنید؟ به نظر بسیار وقت گیر است. اما این دلیلی است که بسیاری از وب‌ سایت‌ ها که بعضاً رایگان هستند و برای آیکون های آماده در سال‌ های اخیر ایجاد شده‌ اند تا بتوانید با دانلود آیکون ها در زمان خود صرفه جویی کنید.

به جای اینکه هر بار عناصر طراحی یکسانی را بازسازی کنید، می توانید آیکون ها را دانلود کرده و آن ها را به صورت جداگانه سفارشی کنید. در بیشتر موارد، مهم نیست که شخص دیگری از همان آیکون استفاده می کند. این مهم نیست زیرا طراحی شما کاملا متفاوت است. این منحصر به فرد است و به همین دلیل استفاده از آیکون های در دسترس عموم را تأیید می کند.

با این اوصاف، می‌ توانید اشتراک عضویت Premium را نیز انتخاب کنید، بسیاری از سایت‌ های موجود در این فهرست مدل‌ های قیمتی ممتاز را ارائه می‌ کنند و عضو شدن به این معنی است که به آیکون های بیشتر و بهتری دسترسی خواهید داشت.

اگر در نقطه شروع کار هستید، ما به طور خاص این پست را برای شما ایجاد کرده ایم تا به سایت هایی که آیکون های رایگان ارائه می دهند، دسترسی راختی داشته باشید.

علاوه بر این، بیشتر تمرکز ما بر روی آیکون هایی است که مدرن هستند و با عناصر طراحی مرسوم ساخته شده اند. بنابراین، اگر سایتی را می‌ شناسید که لحاظ نکرده ایم، احتمالاً به این دلیل است که آن سایت معیار های ما را برآورده نکرده است.

اکنون بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین وب سایت های دنیا برای یافتن و دانلود آیکون های رایگان بر اساس اصول طراحی مدرن آورده شده است.

1. Flaticon

Flaticon

Flaticon آنقدر شهرت دارد که تقریباً هر بار که به دنبال آیکون های جدید می‌ گردید با این پلتفرم برخورد خواهید کرد. Flaticon محصول فرعی کمپانی Freepik است که در ارائه تجربیات بصری درخشان به همه در سراسر جهان تخصص دارد.

می توانید آیکون ها را به منظور تغییر رنگ ها، فونت ها و سایر عناصر ویرایش کنید و می توانید آیکون ها را با فرمت های مختلف فایل دانلود کنید. از جمله SVG ،PNG ،BASE64 ،EPS و PSD.

همچنین، اگر کاربر مک هستید، می توانید اپلیکیشن Flaticon OS X را دانلود کنید و بدون نیاز به استفاده از مرورگر وب، آیکون ها را مرور کنید!

2. Iconfinder

سایت دانلود آیکون رایگان: Iconfinder

آیا چیزی به نام آیکون های رایگان وجود دارد؟ Iconfinder در تلاش است ثابت کند که وجود دارد و با ده ها هزار آیکون رایگان برای دانلود. مشابه پلتفرم قبلی، Iconfinder اکثر نمادهای رایگان خود را تحت مجوز CC 3.0 اجرا می کند.

خبر خوب این است که شما می توانید از این آیکون ها در پروژه های تجاری خود نیز بدون نیاز به پرداخت هزینه استفاده کنید.

از همه این ها که بگذریم، Iconfinder یک پایگاه داده عظیم است که بیش از 3 میلیون آیکون در مجموع دارد، با این وجود، با فرمت SVG و شما می توانید با ثبت نام به عنوان یک عضو ممتاز فقط با 9 دلار در ماه به آیکون های منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید. این طرح به شما امکان می دهد تا 10 آیکون در ماه دانلود کنید و با 49 دلار در ماه، می توانید دانلود نامحدود دریافت کنید.

3. Icons8

سایت دانلود آیکون رایگان: Icons8

Icons8 باید یکی از سایت‌ های آیکون مورد علاقه من در سال‌ های اخیر باشد.

بنابراین، یکی از زمینه‌ هایی که Icons8 در آن برتری دارد، تنوع سبک‌ های آیکون است. برای مثال، می‌ توانید نماد «Printer» را انتخاب کنید و سپس از بین بیش از 30 سبک جداگانه برای آن آیکون انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید هر آیکون را مستقیماً از مرورگر ویرایش کنید و وقتی می گوییم ویرایش، واقعاً منظورمان همان است.

می‌ توانید به‌عنوان بخشی از اصلاح، دوباره رنگ‌ آمیزی کنید، وکتور اضافه کنید، یا متن سفارشی اضافه کنید. علاوه بر این، می توانید جلوه های سفارشی مانند Strokes ،Backgrounds ،Padding و غیره را فعال کنید.

اغلب اوقات، Icons8 شبیه یک نرم افزار ویرایش برداری است که مستقیماً از مرورگر وب شما در دسترس است. کیفیت کلی آیکون ها فوق العاده است و می توانید آن ها را با سرعت بسیار زیاد دانلود کنید.

نکته آخر، اگر کاربر ویندوز هستید و نمی‌ خواهید برای Sketch پول بپردازید: Lunacy را بررسی کنید، Sketch یک جایگزین رایگان برای کاربران ویندوز.

4. Freepik

سایت دانلود آیکون رایگان: Freepik

Freepik بیش از یک دهه است که وجود دارد و به وضوح به یک منبع شناخته شده برای انواع محتوای دیجیتال تبدیل شده است. به طور خاص، گرافیک، عکس های استوک، و انواع دیگر فایل های بصری و این برای آیکون ها نیز صدق می کند.

هر آیکون دارای یک صفحه اختصاصی است که شامل لینک های دانلود، اطلاعات مجوز و تعداد زیادی محتوای مرتبط است که ممکن است توجه شما را نیز جلب کند. این یکی از ویژگی هایی بود که شخصاً برای من برجسته بود. سطح دقتی که Freepik در پیشنهادات مرتبط ارائه می‌ کند شگفت‌ انگیز است.

و اغلب اوقات، من متوجه می شوم که حداکثر 5 منبع را دانلود می کنم، فقط به این دلیل که دیدن آنها بسیار عالی است. اگر روی یک پروژه اینفوگرافیک کار می کنید یا در حال انجام تعمیرات اساسی برای طراحی وب هستید – Freepik منابع گرافیکی لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا پروژه جدید خود را متمایز کنید.

5. Iconshock

سایت دانلود آیکون رایگان: Iconshock

Iconshock توسط Unusual Minds، سازمانی متخصص در طراحی گرافیک مدرن، اداره می‌شود، اما نرم‌ افزاری را نیز در کنار خود توسعه می‌ دهد. این افراد بیش از یک دهه است که به عنوان طراح گرافیک کار می کنند و توانسته اند بیش از 2 میلیون آیکون اصلی را برای پلتفرم Iconshock جمع آوری کنند.

کار آن ها نه تنها در میان مجلات برتر روی کره زمین، بلکه در برخی از محبوب ترین نرم افزار های جهان نیز نمایش داده می شود. اگر قرار بود پیشگامان واقعی طراحی آیکون ها وجود داشته باشند، آن وقت این افراد در لیست بالا قرار می گرفتند.

Iconshock به غیر از داشتن کتابخانه ای از 2 میلیون آیکون، در سبک های سفارشی نیز تخصص دارد. به طور خاص، موارد دلخواه مانند Material ،iOS ،Flat ،Modern و تعداد بیشماری دیگر.

شما می توانید بین دانلود یک آیکون یا دانلود کل مجموعه آیکون یکی را انتخاب کنید.

جمع بندی

در مجموع، احتمالاً بیش از 5-6 میلیون آیکون منحصر به فرد وجود دارد که می توانید آن ها را پیدا کنید. اما، این فقط در مورد کمیت نیست. با قضاوت بر اساس کیفیت، این ها همچنین برخی از بهترین سایت های جهان هستند که می توانید آیکون ها را به صورت رایگان پیدا کرده، تغییر دهید و دانلود کنید.

من طرفدار بزرگ بسیاری از پلتفرم های ذکر شده در این پست هستم و اگر سایت های دیگری را می شناسید، لطفاً در نظرات آن ها را توصیه کنید. به ویژه از سایت های رایگان و مواردی از این قبیل استقبال می شود. در نهایت، لطفاً از سایت‌هایی که در مورد آن بحث کرده‌ ایم لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا