اخبار

بالا ترین درآمد گیمر های خارجی که در سال 2021 به دست آمده است

میزان درآمد یک گیمر حرفه ای در Esports سوالی است که اکثر طرفداران این صنعت میلیارد دلاری، دوست دارند جواب آن را بدانند. در این پست چند مورد از پردرآمد ترین گیمر های دنیا را معرفی می کنیم. همچنین به غیر از مبلغ دارایی خالص آن ها، جزئیات کوتاهی در مورد اینکه آن ها چگونه حرفه خود را شروع کردند و چه گیم هایی آن ها را ثروتمند کرد، بررسی خواهیم کرد. احتمالا همین حالا هم برای خیلی ها این سؤال پیش آمده باشد که بالا ترین درآمد گیمر های خارجی در سال 2021 چقدر بوده است. اگر شما هم در مورد آن کنجکاو هستید همراه ما باشید!

به نظر می رسد در حال حاضر پر درآمد ترین بازی Dota 2 باشد، با این حال، موارد دیگری مانند Counter-Strike: Global Offensive و League of Legends نیز وجود دارند که جایزه های مسابقات رقابتی آن ها مدام در حال افزایش است. ممکن است زمانی برسد که گیمر ها در این بازی‌ ها حتی درآمد بیشتری نسبت به Dota 2 داشته باشند.

پر درآمد ترین گیمر های حرفه ای در سال 2021

همانطور که گفتیم در این بخش به ترتیب ثروتمند ترین گیمر های سال 2021 را لیست کرده و مواردی را در مورد آن ها بررسی می کنیم. اولین و ثرتمند ترین گیمر حرفه ای یوهان ساندشتاین با نام کاربری N0tail در بازی Dota 2 است:

یوهان ساندشتاین (N0tail)

درآمد گیمر خارجی 2021 - N0tail
یوهان ساندشتاین
  • بازی: Dota 2
  • درآمد کلی: 6,976,271 دلار
  • تیم: OG

اگر بالاترین درآمدی را که یک گیمر در حرفه خود در ورزش های الکترونیکی به دست آورده است را به عنوان معیار اصلی در نظر بگیرید، یوهان ساندشتاین همیشه به عنوان خود آن معیار قرار خواهد گرفت. یوهان که با نام مستعار خود، N0tail شناخته می‌ شود، هنوز در صحنه ورزش‌ های الکترونیکی فعال است. او کاپیتان OG، یکی از موفق‌ ترین تیم‌ های Dota 2 است که تقریباً بلافاصله پس از تشکیل، سر و صدای عظیمی در بین رقابت های این بازی ایجاد کرد.

درآمد این گیمر خارجی در سال 2021 نزدیک به 7 میلیون دلار بوده است و این، او را به ثروتمند ترین گیمر رقابتی حرفه ای جهان تبدیل کرده است. او این کار را از طریق مهارت و فداکاری در بازی Dota از سن 15 سالگی انجام داده است ونه تنها یکی از پردرآمد ها، بلکه یکی از کهنه کاران این بازی محسوب می شود.

جسی واینیککا (JerAx)

درآمد گیمر خارجی 2021 - JerAx
جسی واینیککا
  • بازی: Dota 2
  • درآمد کلی: 6,470,680 دلار
  • تیم: OG (بازنشسته)

جسی جراکس واینیککا به سرعت با تیم OG، همان تیم N0tail، نام خود را به دست آورد و در رویداد بین المللی 2019 به پیروزی رسید و پس از آن در سال 2020 بازنشسته شد. نقش او یک گیمر پشتیبان بود، و بیش از 12 سال است که در Dota رقابتی بوده است.

جسی برای برخی از بهترین تیم های جهان از جمله Team Liquid بازی کرده است، اما در نهایت با OG بود که به پیروزی رسید و موفق شد در سنی نسبتاً جوان مقدار قابل توجهی پول به دست آورد و به خاطر عشقش به گیمینگ میلیونر شد. درآمد این گیمر خارجی حدود 6 و نیم میلیون دلار در سال 2021، درست قبل از بازنشسنتگی اش بوده است.

آناتام فام (ana)

درآمد گیمر خارجی 2021 - ana
آناتام فام
  • بازی: Dota 2
  • درآمد کلی: 6000000 دلار
  • تیم: OG (بازنشسته)

Anatham Pham یکی دیگر از گیمر های پردرآمد Dota 2 است که به جای نگرانی در مورد رویداد های فردی، بر برنده شدن در تورنمنت های بزرگ و جمع آوری جوایز تمرکز کرده بود. او امروزه به عنوان هسته اصلی OG Dota در نظر گرفته می شود و قطعا یکی از حرفه ای ترین هایی است که جامعه گیمر ها و گیمینگ به خود دیده است. در حالی که برخی افراد از رفتار های او انتقاد کرده اند، آنتام تلاش زیادی برای تبدیل شدن به یک فرد با استعداد در پردرآمد ترین گیم جهان انجام می دهد.

لازمه بازی در برترین گیم ها با کیفیت بالا

او در سن 16 سالگی به شانگهای نقل مکان کرد تا با Invictus Gaming بازی کند و بعداً به OG پیوست. داستان او همچنان الهام بخش است، اما به یاد داشته باشید که دنبال کردن رویا ها هنوز هم ریسک دارد. آنتام دبیرستان را رها کرد تا بازی Dota 2 را جدی‌ تر دنبال کند. با این حال، کار سخت آنا به ثمر نشست و حالا او توانسته است در مسابقات بزرگ Dota 2 برنده شود و سومین گیمر پر درآمد خارجی در سال 2021 در سطح جهان شود. درآمد این گیمر خارجی در سال 2021 حدود 6 میلیون دلار بوده است.

کورو صالحی تخاصمی (KuroKy)

درآمد گیمر خارجی 2021 - KuroKy
کورو صالحی
  • بازی: Dota 2
  • درآمد کلی: 5,218,593 دلار
  • تیم: نیگما

کورو ” KuroKy ” صالحی تخاصمی یکی از اعضای تیم OG نیست، اما یکی از ثروتمند ترین و مطرح ترین گیمر ها در صحنه ورزش های الکترونیکی است، حتی درآمد این گیمر در سال 2021 بالای 5 میلیون دلار بوده است. با این حال، بازی ای که او در آن رقابت می کند، باز هم Dota 2 است و این نباید شما را شگفت زده کند. این گیمر ایرانی-آلمانی یکی از مطرح ترین نام ها در بخش رقابتی گیم است و اکنون سال هاست که در این عرصه حضور دارد.

KuroKy با برخی از بزرگ ترین تیم های رقابتی دنیا از جمله Natus Vincere ،Team Secret و Team Liquid بازی کرده است که همگی برنده The International شده‌ اند. با این حال، از سال 2019، کوروکی و هم تیمی سابقش در تیم لیکوئید، MinD_Contorl تیم خود را تأسیس کردند و نام آن را Nigma گذاشتند. آن ها همچنین توانستند موفق شوند تعدادی از هم تیمی های سابقشان را نیز با خود به تیم جدید ببرند.

عامر برقاوی (Miracle)

درآمد گیمر خارجی 2021 - Miracle
عامر برقاوی
  • بازی: Dota 2
  • درآمد کلی: 5,492,912 دلار
  • تیم: نیگما

هم تیمی کوروکی، عامر برقاوی”Miracle” یکی از پردرآمدترین گیمر های Dota 2 و esports است. او بسیاری از ثروت خود را با Team Liquid و با همکاری مستقیم با کوروکی به دست آورده است، از این رو او نیز تصمیم گرفت تا به همراه Nigma دوباره رقابت را شروع کند. این گیمر لهستانی- اردنی در سال 2017 که برنده The International شد، عضوی از Team Liquid بود. درآمد این گیمر خارجی هم مانند هم تیمی خود در سال 2021 بالای 5 میلیون دلار بوده است. Miracle یکی از پردرآمد ترین گیمر های حرفه ای در ورزش های الکترونیکی است.

لاسه اورپالینن (Matumbaman)

درآمد گیمر خارجی 2021 - Matumbaman
لاسه اورپالینن
  • بازی: Dota 2
  • درآمد کلی: 3,789,507 دلار
  • تیم: Team Secret

Matumbaman به Team Secret کمک کرده است تا به برخی از بهترین تورنمنت ها برسد، و در حالی که این تیم هنوز به مقام اول یک رویداد TI نرسیده است، وجود Matumbaman دلیل خوبی برای این باور است که این کار ممکن است به زودی انجام شود. طبیعتاً، اگر Team Secret بتواند به سه رتبه اول TI نفوذ کند، تیم بخش قابل توجهی از 40 میلیون دلار پیشنهادی را برنده خواهد شد. به نظر نمی رسد اکو سیستم Dota 2 متوقف شود و گیمر های esports که حرفه ای می شوند کم کم برنده هم می شوند.

Matumbaman تنها یکی از افراد سختکوشی است که موفق شده است و درآمد این گیمر خارجی در سال 2021 نزدیک به 4 میلیون دلار بوده است.

سخن پایانی

امروزه در اکثر کشور ها می توان تبدیل به یک گیمر حرفه ای شد و از راه بازی کردن درآمد داشت و این کار عملا به یک شغل تبدیل شده است که بر اساس تجهیزات و مهارت گیمر می تواند میزان درآمد های مختلفی را برای فرد خواهد داشت. همانطور که می دانید علاوه بر تجهیزات گیمینگ و قدرتمند کامپیوتری، شما به چیز های دیگری نیز نیاز دارید که بتوانید در سطح رقابتی مقابل سایر گیمر های دیگر بازی کنید.

یکی از موارد بسیار مهم در گیم های رقابتی می تواند پینگ خوب و اتصالی قدرتمند باشد. امروزه بسیاری از گیمر های ایرانی برای داشتن ارتباط بهتر و امن تر با هم تیمی های خود و حتی بازی کردن گیم هایی که ایران را تحریم کرده اند، از هاست VPS یا سرور مجازی استفاده می کنند.

اگر به دنبال محیطی امن برای داده ها و ساخته های خود در بازی های مختلف می خواهید، تا بتوانید با دوستان خود فضایی خصوصی از بازی را به اشتراک بگذارید، پلن های قیمت مناسب VPS می تواند انتخاب خوبی باشد. شما حتی می توانید یک پلن VPS را به همراه دوستان خود بگیرید و همگی از آن استفاده کنید!

منبع: esportsgrizzly

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا