آموزش

نحوه ثبت نام در بایننس و ساخت اکانت در آن (مرحله به مرحله)

اگر فکر می کنید خرید و فروش ارز رمزنگاری شده برای شما بسیار پیچیده است، بایننس می تواند همه چیز را برای شما آسان کند. هنگامی که شروع به معامله با ارز رمزنگاری می کنید، مهم است که با مبادله ای که استفاده می کنید و همچنین روش های مختلف استفاده از آن آشنا باشید. در این پست قصد داریم نحوه ثبت نام در بایننس و ساخت اکانت در آن را با هم بررسی کنیم؛ پس همراه ما باشید.

بایننس در سال 2017 توسط دو نفر که هر دو کارمند صرافی OKCoin بودند تأسیس شد. بایننس برای همه کاربران ساده و بدون عارضه است و استفاده از آن هزینه ندارد و این دلیلی است که امروزه محبوبیت زیادی در میان کاربران و سرمایه گذاران در سراسر دنیا دارد.

بایننس ارز رمزنگاری شده خود را دارد که Binance Coin (BNB) نامیده می شود. این وبسایت در واقع یک بازار مبادله ای برای ارز های رمزپایه مختلف است. این بدان معناست که شما فقط در صورتی می توانید یک حساب بایننس راه اندازی کنید که نوعی ارز رمزنگاری شده داشته باشید و سپس می توانید آن را با افراد دیگر معامله کنید.

حساب کاربری و ثبت نام در بایننس

ساخت اکانت و ثبت نام در بایننس

برای ساخت اکانت در بایننس تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام در وب سایت بایننس است. در صفحه ثبت نام از شما خواسته می شود تا یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید و یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید. پس از موافقت با شرایط و ضوابط، از شما خواسته می شود حساب خود را از طریق ایمیل تأیید کنید. ایمیل ارسال شده به حساب داده شده شما حاوی لینکی است که می توانید به واسطه آن حساب بایننس خود را تأیید کنید. پس از کلیک بر روی لینک، اکانت بایننس شما ایجاد شده است و شما آماده شروع معاملات هستید. البته به یاد داشته باشید در صورتی که به عنوان یک ایرانی بخواهید این کار را انجام دهید، به کمی مشکل بر خواهید خورد، پس برای دانستن جزئیات مراحلی که توضیح می دهیم را دنبال کنید.

و البته قبل از انجام این کار، توصیه می کنیم حساب خود را از طریق احراز هویت دو عاملی ایمن کنید. از آنجا که تجارت با ارز رمزنگاری شده فرآیندی پر هزینه و پر مخاطره است، ضروری است حساب خود را از هر گونه هکر در اینترنت در امان نگه دارید. بایننس به شما امکان می دهد 2FA را تنظیم کنید و حساب خود را به شماره تلفن همراه خود لینک دهید. این بدان معناست که قبل از اینکه بتوانید از طریق دستگاه جدیدی به حساب بایننس خود وارد شوید، از شما خواسته می شود هویت خود را از طریق شماره تلفن ارائه شده تأیید کنید.

اما قبل از تمام این موارد همانطور که ذکر شد شما باید بدانید که به عنوان یک کاربر ایرانی با خطر بزرگی مواجه هستید. از آنجایی که  ایرانی ها نمی توانند به سایت متصل شده و مانند بقیه به راحتی احراز هویت کنند، بنابراین راه حل هایی رایج بین افراد مختلف رایج شده است. اما با توجه به حساسیت های ایجاد شده این وب سایت در خصوص آی پی های ایران، این روش ها با مشکلات بسیاری همراه است. زیرا در صورت تغییر آی پی شما و ورود به حساب کاربریتان با آی پی ایرانی این مورد ذخیره شده و حساب شما بلاک می شود. راه حل امنی که ما به شما پیشنهاد می دهیم، خرید سرور ترید برای ورود امن به بایننس است.

ورود به بایننس

خرید VPS بایننس

با IP ثابت و بدون امکان بلاک شدن

مراحل ساخت اکانت و ثبت نام در بایننس

زمان مورد نیاز: 2 ساعت.

در این قسمت ساخت اکانت و ثبت نام در بایننس به عنوان یک شهروند ایرانی، بدون بلاک شدن را بررسی می کنیم.

  1. اتصال به VPS – تغییر IP

    ابتدا سرویس VPS مورد نظر خود را خریداری کنید و User ، Password و IP ای را که توسط شرکت ارائه دهنده سرویس به شما ارائه می شود در جایی مطمئن یادداشت کنید. سپس از منوی استارت در دسکتاپ خود Remote Desktop Connection را باز کرده و آدرس IP موجود در کادر را با آدرس IP جدید عوض کنید و روی دکمه Connect کلیک کنید.باز کردن remote desktop connection

  2. اتصال به VPS – وارد کردن User و Password

    در مرحله بعد نیز باید همان User و Password ارائه شده را نیز وارد کنید و OK را بزنید. اگر با هشداری مواجه شدید نیز Yes را بزنید. حالا به سرور مجازی خود متصل شده اید.وارد کردن User و Password

  3. ورود به وبسایت بایننس و اقدام برای ساخت اکانت و ثبت نام

    روی “Create an account” واقع در وسط صفحه اصلی کلیک کنید یا در گوشه سمت راست بالا، روی “Register” کلیک کنید.اقدام برای ساخت اکانت و ثبت نام در بایننس

  4. وارد کردن مشخصات برای ایجاد اکانت در بایننس

    ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید و تیک موافقت با قوانین را علامت بزنید.ساخت اکانت و ثبت نام در بایننس

  5. تأیید اکانت بایننس

    یک ایمیل تأیید به زودی برایتان ارسال می شود. برای تأیید ایمیل به صندوق پستی خود بروید. ایمیل را باز کرده و روی دکمه یا لینکی که برای شما ارسال شده است کلیک کنید. پس از چند لحظه پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فعالسازی اکانت به شما نمایش داده می شود.تأیید اکانت بایننس هنگام ثبت نام و ساخت

  6. ورود به بخش Login

    دوباره به وبسایت بایننس برگردید و این بار وارد بخش Login شوید. حال باید احراز هویت کرده و مشخصات خود (نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله 4 ایجاد کردید) را وارد کنید.احراز هویت هنگام ساخت و ثبت نام اکانت بایننس

  7. اخطار های ایمنی

    پس از تیک زدن همه باکس ها، روی “I understand, continue” کلیک کنیداخطار های ایمنی

  8. محافظت از اکانت بایننس

    به دنبال آن، توصیه می شود حساب خود را ایمن کنید. شما باید از ابزاری مانند Google Authentication استفاده کنید، که یک برنامه امن نصب شده بر روی گوشی است و به شما امکان می دهد از طریق بسیار امن به بایننس متصل شوید. توجه داشته باشید که هنوز هم می توانید ارز رمزنگاری شده را در سایت خریداری و بفروشید بدون اینکه نیازی به انجام این مراحل باشید، اما با این کار حساب خود را در معرض خطر قرار می دهید. محافظت از اکانت بایننس در هنگام ساخت

  9. ورود به اکانت بایننس

    کد احراز هویتی را که از طریق Google Authentication می شود را دریافت و وارد کنید. بر روی “Submit” کلیک کنید.وارد کردن کد احراز هویت

  10. مشاهده اکانت بایننس

    با تکمیل این مراحل، حساب شما از Lv1 که محدودیت برداشت 2 بیت کوین در هر 24 ساعت را تعیین می کند، به Lv2 تبدیل می شود که به شما امکان می دهد 100 BTC را برداشت کنید.تعیین Level

قبل از ساخت کانت بایننس بودجه را تأمین کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد، بایننس صرفاً یک برنامه مبادله ارز رمزنگاری شده است. این بدان معناست که برای شروع معاملات با بایننس لازم است اکانت خود را با مقداری ارز رمزپایه موجود تأمین کنید. این کار را می توان با استفاده از هر کیف پول مبادله ای دیگر انجام داد. کافی است به کیف پول خود که در آن ارز رمزنگاری شد ذخیره شده است بروید، میزان انتقال خود را انتخاب کنید و این وجوه را به اکانت معتبر بایننس خود که رد مراحل قبل در ساخت آن راهنمایی شدید ارسال کنید.

بهترین قسمت در مورد تجارت با ارز های دیجیتال این است که همه چیز در یک لحظه اتفاق می افتد. پس از انتخاب «ارسال» از کیف پول مبادله رمزنگاری، حساب بایننس شما بلافاصله تأمین مالی می شود.

تجارت با استفاده از بایننس

تنظیمات بایننس برای معامله

هنگامی که حساب خود را تأمین مالی کردید، سرانجام زمان شروع تجارت با بایننس فرا رسیده است. دو گزینه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید: اصلی یا مبتدی.

اگر یک معامله گر حرفه ای هستید، توصیه می کنیم تنظیمات اصلی را انتخاب کنید. این به شما یک طرح می دهد که به راحتی قابل پیمایش است و تمام اطلاعات مورد نیاز شما به وضوح نمایش داده می شود. در حالی که تنظیمات مبتدی برای مبتدیان در این برنامه طراحی شده است، اما مطمئناً این کار برای کسانی نیست که کاملاً در تجارت ارز های رمزپایه تازه کار هستند. با این حال، می توانید چند آموزش ساده در مورد بایننس را دنبال کنید تا بفهمید همه چیز چگونه کار می کند.

اگر مدتی است که ارز های دیجیتال را معامله کرده می کنید، می توانید گزینه Advanced را انتخاب کنید. با این کار می توانید به تمام ویژگی های پیچیده برنامه، از جمله نمودار های قیمت و تجزیه و تحلیل بازار دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

همانطور که ذکر شد، بایننس یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین صرافی ها برای معامله ارز های دیجیتال و رزمزنگاری شده می باشد. متأسفانه به دلیل فشار ها و تحریم های وارد شده بر ایرانیان دسترسی و استفاده از این صرافی کمی برای کاربران ایرانی مشکل است اما غیر ممکن نیست. امیدواریم راهنمای ما در مورد نحوه ثبت نام و ساخت اکانت در بایننس برای شما مفید واقع شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا