WordPressآموزش

افزایش سرعت بارگذاری فیلم در سایت وردپرسی (در 3 مرحله)

افزودن محتوای ویدئویی در وب سایت وردپرسی خود یک روش موثر برای افزایش تعامل مشتری و هدایت بازدیدها به سایت شما است. با این حال، اگر به اشتباه اجرا شود، فیلم ها می توانند به راحتی صفحات وب شما را کند کرده و در نتیجه به تجربه کاربر (UX) آسیب برسانند، در نتیجه سرعت بارگذاری فیلم از اهمیت بالایی برخوردار است.

خوشبختانه چندین راه حل برای این کار وجود دارد. روشی که ما توصیه می کنیم استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) است. یک CDN مناسب، ویدئویی با تأخیر کم را به سایت شما تحویل می دهد. به عبارت دیگر، بازدید کنندگان سایت تان می توانند از سرعت بارگیری سریع فیلم و تجربه ای عالی لذت ببرند.

در این مقاله، نگاهی خواهیم انداخت که چرا باید به سرعت بارگذاری فیلم ها در سایت خود توجه کنید. سپس ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک افزونه وردپرس مانند Swarmify SmartVideo سرعت بارگیری ویدئو خود را به حداکثر برسانید. بیایید شروع کنیم!

3 افزونه کاربردی وردپرس برای کش کردن سایت و افزایش سرعت بارگذاری

چرا سرعت بارگیری فیلم در وب سایت تان اهمیت دارد؟

در مقایسه با سایر انواع محتوا، فایل های ویدئویی به راحتی می توانند فضای ذخیره سازی سایت زیادی را اشغال کنند. اکثر فیلم ها حاوی چندین فریم از تصاویر با صدا هستند که اغلب به طور مستقیم به اندازه پرونده های بزرگ ترجمه می شوند. با بالا بردن کیفیت تولید فیلم، پرونده ها حتی بزرگتر می شوند.

این افزایش در اندازه ویدیو، اندازه صفحه وب را نیز تحت تأثیر قرار داده است. به عنوان مثال، فقط بین سالهای 2011 و 2017، میانگین اندازه صفحه وب از حدود 1 مگابایت به 3 مگابایت افزایش یافته است – این همه به لطف افزودن محتوای ویدیویی است.

این بدان معناست که بازدیدکنندگان شما به طور کلی به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارند تا بتوانند به راحتی در سایت ها پیمایش کنند. با این حال، حتی با اتصال به اینترنت ثابت، فایل های ویدیویی بزرگ هنوز هم حجم عظیمی از داده ها را مصرف می کنند.

افزودن محتوای ویدئویی می تواند از چند طریق بر سایت شما و تجربه بازدید کنندگان تأثیر بگذارد:

  • شروع فیلم بسیار طولانی است
  • شکست در شروع کامل
  • کیفیت کلی فیلم ضعیف
  • توقف مداوم هنگام پخش و بافر کردن

به طور معمول، شما می توانید فیلم ها را به یکی از دو روش به سایت وردپرس خود اضافه کنید. می توانید آن ها را مستقیماً در کتابخانه رسانه بارگذاری کنید یا از یک سیستم میزبانی ویدیوی شخص ثالث مانند YouTube جاسازی کنید. با این حال، این دو گزینه متفاوت بر روی وب سایت شما تأثیر می گذارند.

در حالی که بارگذاری فیلم ها باعث راه افتادن منابع سرور شما می شود، اکثر سرویس های جاسازی ویدئو همچنین چندین درخواست شبکه را ارائه می دهند که می تواند سرعت سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. خوشبختانه ترفندهای ساده ای وجود دارد که می توانید حتی با درج محتوای ویدیویی، سایت خود را سریع بارگذاری کنید.

نکاتی برای به حداکثر رساندن سرعت بارگذاری فیلم در سایت وردپرس خود

هنگام افزودن محتوای ویدیویی به سایت وردپرس خود، هدف شما باید ارائه محتوای با کیفیت بالا و درجه یک UX باشد. برای رسیدن به این هدف، توصیه می کنیم از نکات زیر استفاده کنید:

  • قبل از بارگذاری فیلم، آن را فشرده کنید. اگر می خواهید فیلم ها به سرعت در سایت شما بارگیری شوند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که حجم پرونده های ویدیویی خود را کاهش دهید. پرونده های کوچکتر سریعتر در وب بارگیری می شوند و فشرده سازی داده ها می تواند به این امر کمک کند. ابزارهای زیادی مانند Handbrake و Wondershare در دسترس است. با این حال، مهم این است که کیفیت فیلم را در این روند قربانی نکنید.
  • فقط از قالب های پشتیبانی شده HTML5 استفاده کنید. HTML5 زبان برنامه نویسی است که رمزگذار فیلم ها را در وب بدون نیاز به پلاگین اضافی برای توسعه دهندگان امکان پذیر می کند. به عبارت دیگر، هنگام استفاده از قالب های پشتیبانی شده HTML5، دیگر نیازی به اعتماد به افزونه های Flash نخواهید داشت، که نه تنها سرعت صفحه شما را کاهش می دهد بلکه خطرات امنیتی را نیز به همراه دارد. رمزگذارهای معروف HTML5 مانند Converter Point از اکثر قالب های فایل های ویدیویی پشتیبانی می کنند.
  • CDN ویدیویی را در آن بگنجانید. اگر به دنبال سریعترین روش ارائه محتوا به بازدیدکنندگان سایت خود هستید، CDN بهترین گزینه شماست. CDN ها از سیستم سرورهای بهم پیوسته برای توزیع محتوای وب بر اساس مجاورت جغرافیایی استفاده می کنند. برخلاف سیستم عامل های میزبانی ویدیوی شخص ثالث، یک CDN معمولی به شما پهنای باند، کنترل بیشتر بر تجربه بینندگان و آزادی شخصی سازی پخش کننده و تبلیغات را به شما ارائه می دهد.
  • تعداد زیادی پلاگین CDN در مخزن وردپرس موجود است. با این حال، Swarmify SmartVideo را توصیه می کنیم:
Swarmify SmartVideo
افزایش سرعت بارگذاری فیلم در سایت وردپرسی با استفاده از پلاگین

CDN فقط به فیلم اختصاص دارد. شروع فوری فیلم را فراهم می کند و پخش در پس زمینه با صفر بافر تسریع می شود! این افزونه همچنین یک پخش کننده تمیز و بدون حواس پرتی ارائه می دهد که بینندگان شما از آن استقبال خواهند کرد.

چگونه می توان با Swarmify SmartVideo (در 3 مرحله) فیلم های خود را سرعت بخشید؟
Swarmify یک شرکت میزبان ویدیو است که خدمات را برای انواع مختلف وب سایت ارائه می دهد. افزونه SmartVideo آن ها یکی از ابزارهای قدرتمند و همه کاره است که می توانید برای سرعت بخشیدن به فیلم ها در سایت وردپرس خود استفاده کنید. بیایید نگاهی به نحوه شروع استفاده از پلاگین در سه مرحله ساده بیاندازیم.

مرحله 1: یک حساب Swarmify ایجاد کنید.

برای استفاده از پخش کننده SmartVideo، ابتدا باید یک حساب جدید ایجاد کنید. در صفحه ایجاد حساب وب سایت Swarmify، می توانید از بین سه طرح مختلف یکی را انتخاب کنید.

در اصل، طرح کسب و کار کوچک به سایت هایی با میزان بازدید متوسط ​​اختصاص دارد در حالی که گزینه Video Pro برای سایت هایی با نیاز بیشتر است. اگر حتی بیشتر به دنبال آن هستید، طرح Enterprise سفارشی را می توانید انتخاب کنید.

هنگامی که برنامه خود را انتخاب کردید، می توانید جزئیات حساب خود را در صفحه بعدی پر کنید:

ساخت اکانت در Swarmify

اکنون می توانید پیش بروید و در صفحه زیر پرداخت خود را تکمیل کنید. Swarmify سالانه برای خدمات هزینه دریافت می کند و بامکان 14 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد.

پس از اتمام مراحل پرداخت، می توانید به داشبورد Swarmify خود دسترسی پیدا کنید. اینجاست که کلید محصول مورد نیاز برای تکمیل مرحله بعدی را پیدا خواهید کرد.

مرحله 2: پلاگین Swarmify SmartVideo را نصب و پیکربندی کنید.

اکنون که حساب Swarmify شما فعال است، مرحله بعدی نصب و فعال سازی افزونه SmartVideo است:

افزونه SmartVideo

با رفتن به پلاگین ها> افزودن موارد جدید از داشبورد وردپرس و جستجوی “smartvideo” به راحتی می توانید این کار را انجام دهید:

اضافه کردن پلاگین

هنگامی که پلاگین را پیدا کردید، بر روی دکمه Install Now و سپس فعال سازی کلیک کنید. برای پیکربندی پلاگین، به برگه SmartVideo جدید در داشبورد خود بروید، که شما را به صفحه خوش آمد گویی می رساند:

پیکربندی پلاگین

از آنجا که قبلاً یک حساب Swarmify دارید، کافیست بر روی دکمه پیکربندی کلیک کنید. در صفحه پیکربندی، از شما خواسته می شود که کلید Swarm CDN خود را وارد کنید.

این را می توانید در گوشه بالای داشبورد Swarmify خود پیدا کنید:

صفحه پیکربندی

کلید را کپی کرده و در قسمت مربوطه در صفحه تنظیمات افزونه SmartVideo خود جای گذاری کنید. اکنون می توانید دکمه Enable SmartVideo را فشار دهید و افزونه SmartVideo شما آماده استفاده است.

مرحله 3: اولین SmartVideo خود را به سایت خود اضافه کنید.

پس از نصب و پیکربندی، افزونه SmartVideo یک بلوک اختصاصی به WordPress Block Editor اضافه می کند. به راحتی می توانید از این بلوک برای افزودن یک فیلم به سایت خود استفاده کنید.

بلوک اضافه کردن فیلم

با استفاده از این بلوک می توانید پرونده ها را مستقیماً از طریق رایانه یا از منابع شخص ثالث بارگذاری کنید. همچنین، این افزونه بلافاصله سایت شما را برای فیلم های جاسازی شده اسکن کرده و به صورت خودکار به SmartVideos تبدیل می کند.

نتیجه

در پیشنهاد شما برای افزایش فروش و تبدیل در وب سایت خود، ممکن است متوجه شوید که افزودن محتوای ویدیویی عملکرد سایت شما را با چالش مواجه می کند. خبر خوب این است که CDN ویدئویی، مانند Swarmify’s SmartVideo player، با افزایش قابل توجه سرعت بارگذاری فیلم، می تواند به شما کمک کند تا بر این مشکل غلبه کنید.

با Swarmify SmartVideo، در سه مرحله سریع می توانید سرعت بارگیری فیلم را در سایت وردپرس خود به حداکثر برسانید:

  • یک حساب Swarmify ایجاد کنید.
  • افزونه Swarmify SmartVideo را نصب و پیکربندی کنید.
  • اولین SmartVideo خود را اضافه کنید.

آیا با مشکل سرعت بارگیری فیلم در وب سایت وردپرس خود روبرو هستید؟ شاید بخواهید برای آزمایش رایگان افزونه Swarmify SmartVideo ثبت نام کنید تا ببینید چگونه می تواند به شما کمک کند!

منبع: a2hosting

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا