مفاهیم پایه

علت ساخت وبلاگ برای هر وب سایت تجاری و کسب و کار های الکترونیکی

اگر شما یک کسب و کار الکترونیکی و یک وب سایت تجاری را اداره می کنید، باید بدانید که حتی اگر کار اجتماعی شما قوی باشد و قیف فروش وب سایتتان به خوبی کار کند، تجارت الکترونیک شما هنوز هم به یک وبلاگ نیاز دارد. چرا این را می گوییم، در حالی که می دانیم شما به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین کار های زیادی برای انجام دادن دارید؟ از آنجا که وبلاگ نویسی، محتوای خوب در یک برنامه منظم، می تواند به شما کمک کند کسب و کار خود را حداقل به هفت روش مختلف توسعه دهید. در این پست به بررسی برخی از مهم ترین علت ساخت وبلاگ برای هر وب سایت تجاری و کسب و کار الکترونیک می پردازیم.

پست های وبلاگ می توانند سئوی فروشگاه شما را بهبود بخشند

در دو سال گذشته شاهد بوده‌ ایم که کسب‌ و کار های بیشتری وارد تجارت الکترونیک شده‌ اند. بسیاری از فروشگاه‌ های محلی تجهیزات و مصالح، فروشگاه های زنجیره‌ ای، و حتی تولید کنندگانی که قبلاً فقط به برخی خرده فروشی ها می فروختند، همگی تجارت الکترونیک را برای دستیابی به مشتریانی که در خانه گیر مانده اند و جبران فروش حضوری از دست رفته را اضافه کرده‌ اند.

این بدان معناست که فروشگاه‌ های تجارت الکترونیک بسیار بیشتری وجود دارند که برای مشاهده نتایج جستجو با آن ها رقابت می‌ کنند و این بدان معناست که شما باید سئوی خود را قدرتمند تر و رقابتی تر کنید.

یکی از علت ساخت وبلاگ برای وب ستایتتان این است که پست های منظم محتوای جدیدی برای سایت ایجاد می کند که می تواند رتبه بندی نتایج جستجوی شما را بهبود بخشد. همچنین پست‌ هایی که شامل انواع کلمات کلیدی هستند که مشتریان شما جستجو می‌ کنند، چه «گوشی‌ های تمرینی بلوتوث»، «غذای همستر ارگانیک» یا چیز دیگری باشد.

پست های “چگونه” می توانند مشتریان را به فروشگاه شما جذب کنند

هر چیزی که می فروشید، به احتمال زیاد مشتریانی وجود دارند که به دنبال نکاتی در مورد نحوه استفاده از آن هستند. این نکته برای همه چیز از محصولات مراقبت از پوست گرفته تا تجهیزات ورزشی و لوازم خانه صدق می کند. بنابراین، آنچه را که مشتریان به دنبال آن هستند، به آن ها بدهید و پست‌ های آموزشی و نحوه کار خود را آنقدر مفید ایجاد کنید که مردم آن ها را بوک مارک کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. این نیز یکی از علت ساخت وبلاگ است که حتی برای ایجاد آن در وبلاگ های وردپرس، بلوک های خاصی وجود دارد.

به عنوان مثال، Lowe’s یک کتابخانه گسترده از محتوای “چگونه” ارائه می دهد، که هر کدام شامل لینک های محصولات، دستورالعمل ها و موارد دیگر است. این محتوایی است که کسی ممکن است در حین تکمیل هر مرحله از پروژه خانه سازی خود ذخیره کند و به آن مراجعه کند.

دلایل ساخت وبلاگ - پست های "چگونه" می توانند مشتریان را به فروشگاه شما جذب کنند

احتمالاً می توانید کاری مشابه برای محصولاتی که فروشگاهتان می فروشد انجام دهید.

یک وبلاگ خوب می تواند به رشد لیست ایمیل مارکتینگ شما کمک کند

احتمالاً خودتان می‌ دانید که فهرست ایمیل شما پایه و اساس بازاریابی مؤثر است. اگر وبلاگ شما محتوایی را ارائه می دهد که مشتریان شما آن را دوست دارند و می توانند از آن استفاده کنند، این می تواند به شما کمک کند تا لیست ایمیل خود را گسترش دهید تا بتوانید پیشنهادات، تبلیغات و اخبار محصول انحصاری خود را در مقابل مشتریان بیشتری با سرعت بیشتری دریافت کنید.

همچنین لازم نیست از یک کادر پاپ آپ برای واداشتن افراد به اشتراک استفاده کنید. برند آرایشی اورلی با یک تماس ساده و لینکی رویکردی کم‌ فروش را در پیش می‌ گیرد تا در انتهای پست‌ های وبلاگ خود، درست بالای لینک های اجتماعی خود، به فهرست ایمیل‌ های آن ها برسید.

دلایل ساخت وبلاگ - یک وبلاگ خوب می تواند به رشد لیست ایمیل سایت تجارت الکترونیک شما کمک کند

پست های سبک زندگی می تواند به وبلاگ شما کمک کند تا مشتریان وفادار جذب کند

ایجاد یک جامعه پیرامون برندتان یک حرکت بازاریابی سطح بالا است و اغلب با یک وبلاگ شروع می شود. توجه داشته باشید که این روش خرده‌ فروشی REI محصولات را در این پست‌ های اخیر برجسته نمی‌ کند.

دلایل ساخت وبلاگ - پست های سبک زندگی می تواند به وبلاگ شما کمک کند تا مشتریان وفادار جذب کند

در عوض، این پست‌ های وبلاگ موضوعاتی را پوشش می‌ دهند که پایگاه مشتریان آن ها به آن‌ ها اهمیت می‌ دهند، مانند حفاظت از محیط زیست و مقاصد طبیعی.

یکی از علت ساخت وبلاگ، ایجاد وبلاگی است که به ارتباط برند شما با سبک زندگی مشتریان کمک می کند، باید درک خوبی از شخصیت های مشتریان خود داشته باشید و ممکن است بخواهید با یک دسته بندی واحد در وبلاگ فروشگاه خود که به محتوای سبک زندگی اختصاص داده شده است شروع کنید. اگر خوب بود، می توانید به تدریج دسته های بیشتر اضافه کنید.

وبلاگ مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن راهنما های خرید برای رشد فروش است

حتی اگر مشتریان شما به یک سبک زندگی خاص یا مجموعه ای از دلایل علاقه نداشته باشند، همه آن ها می خواهند محصولات مناسب را دریافت کنند، صرف نظر از اینکه آن محصولات چه هستند. به همین دلیل است که راهنما های خرید محتوای محبوبی در وبلاگ های تجارت الکترونیک هستند.

یکی از علت ساخت وبلاگ این است که می‌ توانید محتوای «همیشه سبز» ایجاد کنید که خوانندگان را در تمام طول سال جذب کند، مانند راهنما های وبلاگ Lush برای انتخاب محصولات مراقبت از مو.

دلایل ساخت وبلاگ - وبلاگ مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن راهنما های خرید برای رشد فروش است

می توانید از برخی از پست های وبلاگ برای محتوای اجتماعی و افزایش ترافیک سایت استفاده کنید

اگر پست‌ های وبلاگ شما شامل تصاویر عالی و اورجینال باشد، بازدید بیشتری خواهد داشت و این تصاویر می توانند به اشتراک گذاری بیشتر پست های شما در رسانه های اجتماعی کمک کنند، بنابراین می توانید مشتریان جدیدی پیدا کنید و بازدیدکنندگان جدیدی را به وبلاگ فروشگاه خود هدایت کنید.

در اینجا نمونه‌ ای وجود دارد که واقعاً همه چیز را دارد: بخشی از راهنمای هدیه، بخشی از پست سبک زندگی، این پست خلاصه محصول با موضوع تعطیلات Etsy با نیکول ریچی دارای اعتبار تأثیرگذار و تعداد زیادی عکس محصول با استایل مناسب برای اشتراک‌ گذاری در رسانه‌ های اجتماعی است.

دلایل ساخت وبلاگ- می توانید از برخی از پست های وبلاگ برای محتوای اجتماعی و افزایش ترافیک سایت استفاده کنید

یکی از علت ساخت وبلاگ این است که حتی بدون بودجه بازاریابی به اندازه اینفلوئنسر، می توانید از گوشی خود و برخی نکات تخصصی در مورد عکس گرفتن از محصول استفاده کنید تا تصاویر وبلاگی را که خوانندگان شما می خواهند به اشتراک بگذارند، ارائه دهید.

وبلاگ شما می تواند به شما کمک کند کارمندان بعدی خود را پیدا کنید

اگر فروشگاه شما در حال رشد است، ممکن است به دنبال استخدام کارمندان جدید باشید. ارسال لیست های شغلی در وبلاگتان یکی از راه های اطلاع رسانی به مشتریان است، اما چیزی که حتی موثر تر است ایجاد یک دسته وبلاگ است که به بازدید کنندگان نشان می دهد شرکت شما چگونه است، چه کسی در آنجا کار می کند و چرا آن را دوست دارد.

PetSmart این کار را با یک وبلاگ کامل متمرکز بر تجربه کارکنان خود، با نمایه‌ های کارکنان و ویژگی‌ های پروژه‌ های خدمات اجتماعی که فروشگاه‌ های آن ها میزبان و حامی مالی آن‌ ها هستند، انجام می‌ دهد.

دلایل ساخت وبلاگ - وبلاگ شما می تواند به شما کمک کند کارمندان بعدی خود را پیدا کنید

در آخر، سایت تجارت الکترونیک شما به یک وبلاگ نیاز دارد

در این پست دلایل زیادی برای ساخت وبلاگ را بررسی کردیم؛ بنابراین ما فکر می کنیم فروشگاه تجارت الکترونیک شما به هر حال یک وبلاگ نیاز دارد. دید بهتر جستجو، بازدیدکنندگان بیشتر، لیست ایمیل بزرگتر و دقیق تر، وفاداری بیشتر مشتری، فروش بیشتر، مخاطبان شبکه های اجتماعی بیشتر و حتی جذب متقاضیان شغلی که مناسب هستند. حال برای راه اندازی وبلاگ تجارت الکترونیک خود آماده اید؟ پلن های هاستینگ وردپرس ممتاز سرور را بررسی کنید!

منبع: hostgator

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا