WordPressآموزش

نحوه قرار دادن اینستاگرام و فیسبوک در وب سایت وردپرس (مرحله به مرحله)

آیا به دنبال یک روش آسان برای جاسازی فید های اینستاگرام در وب سایت وردپرس خود هستید؟ جاسازی عکس ها و فیلم های اینستاگرام در وب سایت شما به بروز نگه داشتن مطالب کمک می کند، تعامل کاربر را افزایش می دهد و باعث ایجاد اعتماد می شود. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اینستاگرام را به صورت گام به گام در وردپرس قرار دهید.

چرا باید اینستاگرام و فیسبوک را در سایت وردپرس خود قرار دهید؟

نمایش پست ها از حساب اینستاگرام خود در وب سایت وردپرستان دارای مزایای زیادی است. شما می توانید بررسی محصولات، ویترین ها، تصاویر قابل خرید و سایر محتوای تولید شده توسط کاربر را در یک فید اینستاگرام به عنوان اثبات اجتماعی برای ایجاد اعتماد و ایجاد فروش بیشتر به نمایش بگذارید. همچنین با تازه و به روز نگه داشتن مطالب به بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سایت شما کمک می کند.

جدا از آن، فید های اینستاگرام برای افزایش تعامل و حفظ بازدید کنندگان در وب سایت شما بسیار مناسب هستند. با این اوصاف، بیایید ببینیم چگونه می توانیم یک فید اینستاگرام را در وردپرس قرار دهیم.

چگونه می توان فید اینستاگرام را با یک افزونه در وب سایت قرار داد؟

ساده ترین راه قرار دادن فید های اینستاگرام در وردپرس از طریق یک پلاگین است. برای این آموزش، ما از افزونه رایگان Smash Balloon Social Photo Feed استفاده خواهیم کرد. (شما می توانید برای آشنایی با سایر افزونه های کاربردی اینستاگرام به پست ما در همین وبلاگ، در مورد 7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس مراجعه کنید.) Smash Balloon بهترین افزونه اینستاگرام برای وردپرس است و به شما امکان می دهد محتوای حساب اینستاگرام خود را به صورت لحظه ای در سایت وردپرس خود نمایش دهید.

یک نسخه پولی با نام Smash Balloon Instagram Feed Pro نیز وجود دارد. این گزینه های سفارشی سازی بیشتری مانند مرتب سازی خبرخوان ها بر اساس هشتگ ها، ترکیب انواع فید های مختلف، نمایش زیرنویس ها، لایک ها و نظرات و موارد دیگر را ارائه می دهد.

ابتدا باید افزونه Smash Balloon Social Photo Feed را در وب سایت خود نصب و فعال کنید. پس از فعال کردن افزونه، باید از بخش Instagram Feed» تنظیمات وارد شوید و روی Connect an Instagram Account کلیک کنید.

اتصال به حساب کاربری از طریق Smash Balloon Social Photo Feed

یک پنجره پاپ آپ مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید از بین یک حساب شخصی یا Business در اینستاگرام انتخاب کنید. برای این آموزش، ما گزینه Personal را انتخاب کرده و روی دکمه “اتصال” کلیک می کنیم. از طرف دیگر، اگر یک حساب کاربری یا Creator Instagram دارید، می توانید گزینه “Business” را برای ادامه انتخاب کنید.

انتخاب نوع حساب اینستاگرام

پس از آن، باید به حساب اینستاگرام خود وارد شوید و بر روی دکمه “اجازه” کلیک کنید تا Smash Balloon به اطلاعات نمایه و محتوای رسانه شما دسترسی پیدا کند.

اجازه دسترسی دادن در حساب اینستاگرام

اکنون به وب سایت خود هدایت خواهید شد، در آنجا پنجره پاپ آپ با شناسه اینستاگرام خود را مشاهده می کنید که از شما می خواهد حساب خود را متصل کنید. برای انجام این کار، روی دکمه “اتصال این حساب” کلیک کنید.

تأیید اتصال در افزونه وردپرسی

در مرحله بعدی، باید حساب اینستاگرام خود را چک کنید و مطمئن شوید که به Smash Balloon متصل است.

مطمئن شدن از اتصال حساب اینستاگرام

پس از آن، به برگه «سفارشی سازی» بروید و شکل و محتوای فید اینستاگرام خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، عرض و ارتفاع فید را سفارشی کنید و رنگ پس زمینه را تغییر دهید.

تنظیمات سفارشی سازی فید های اینستاگرام

به غیر از این، Smash Balloon به شما امکان می دهد تعداد عکس ها و ستون ها را برای نمایش در فید انتخاب کنید. همچنین می توانید نوار های اطراف تصاویر را انتخاب کنید، طرح موبایل را غیرفعال کنید، تصاویر خود را مرتب کنید و وضوح تصویر را تنظیم کنید.

اگر به پایین پیمایش کنید، گزینه های بیشتری برای سفارشی سازی وجود دارد. به عنوان مثال، عنوان فید اینستاگرام خود را ویرایش کنید، دکمه های “بارگیری بیشتر” و “دنبال کردن” را فعال کنید، تنظیمات GDPR را تغییر دهید و گزارش هفتگی دریافت کنید.

با این حال، اگر به نسخه Pro ارتقا دهید، ویژگی های اضافی سفارشی سازی وجود دارد، مانند انتخاب نوع طرح، فعال کردن زیرنویس، لایک و نظرات و فیلتر کردن بعد. پس از پایان ویرایش فید اینستاگرام، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

تنظیمات بیشتر قرار دادن اینستاگرام و فیسبوک در وب سایت وردپرس

در مرحله بعدی، Smash Balloon Feed Photo Photo امکان قرار دادن اینستاگرام را در هر کجای وب سایت و وبلاگ وردپرس بسیار آسان می کند. برای انجام این کار، یک پست / صفحه جدید را ویرایش یا اضافه کنید. در ویرایشگر وردپرس، علامت مثبت (+) را کلیک کنید تا یک بلوک جدید اضافه کنید و “Instagram Feed” را جستجو کنید.

اضافه کردن فید اینستاگرام در بلوک های وردپرس

Smash Balloon به طور خودکار فید اینستاگرام را بارگیری می کند و پیش نمایش در ویرایشگر محتوا را به شما نشان می دهد. اکنون می توانید پست یا صفحه خود را برای نمایش مطالب از اینستاگرام منتشر کنید.

نمایش فید های اینستاگرام در وبسایت وردپرس

اگر از ویرایشگر کلاسیک استفاده می کنید، باید از کد کوتاه [instagram-feed] در جایی که می خواهید فید اینستاگرام خود را نمایش دهد استفاده کنید. همچنین پلاگین Smash Balloon Social Photo Feed افزودن فید در نوار کناری را بسیار آسان می کند. برای انجام این کار، به قسمت Appearance » ابزارک ها بروید، ابزارک Instagram Feed را به نوار کناری خود بکشید و روی دکمه«ذخیره»کلیک کنید.

افزودن فید اینستاگرام به نوار کناری وب سایت

نحوه افزودن فید اینستاگرام به وبسایت با استفاده از بلوک های پیش فرض جاسازی شده

اگر می خواهید با استفاده از ویژگی بلوک جاسازی پیش فرض یک فید اینستاگرام را در محتوای خود جاسازی کنید، لازم است Instagram oEmbeds را در افزونه Smash Balloon Feed Photo Photo فعال کنید. این به این دلیل است که دیگر نمی توانید مستقیماً از اینستاگرام یا فیسبوک محتوایی را در وب سایت وردپرس خود جاسازی کنید.

این ویژگی در اکتبر 2020 توسط وردپرس منسوخ شد، زمانی که فیس بوک از توسعه دهندگان خواست تا برنامه ای را ثبت کنند و از Access Tokens برای دریافت داده ها از API خود برای محتوای oEmbed استفاده کنند. یک راه حل ساده برای رفع مشکل oEmbed استفاده از پلاگین Smash Balloon Social Photo Feed است. فقط به Instagram Feed »oEmbeds از قسمت ادمین وردپرس خود بروید. پس از آن، روی دکمه “Enable Instagram oEmbeds” کلیک کنید.

فعال کردن Instagram oEmbeds

اکنون یک پنجره پاپ آپ خواهید دید که در آن پلاگین از شما می خواهد به Facebook متصل شوید.

اتصال به Facebook

در مرحله بعد، به حساب فیس بوک خود وارد شوید و آن را به Smash Balloon متصل کنید.

اتصال حساب فیسبوک به Smash Balloon

پس از آن ، می توانید صفحات فیسبوکی را که می خواهید در Smash Balloon استفاده کنید انتخاب کرده و دکمه “Next” را کلیک کنید. یک مزیت اجازه دادن به Smash Balloon برای استفاده از صفحات شما این است که منوی دسترسی شما منقضی نمی شود. می توانید از این قسمت صرف نظر کنید، اما رمز ورود شما فقط 60 روز معتبر خواهد بود.

انتخاب صفحات فیسبوکی که می خواهید در Smash Balloon استفاده کنید

در مرحله بعدی، باید آنچه Smash Balloon می تواند با صفحه فیس بوک شما انجام دهد را انتخاب کنید و روی دکمه “Done” کلیک کنید. به عنوان مثال، می توانید به پلاگین اجازه دهید لیستی از صفحات مدیریت شده شما را نشان دهد.

تنظیم دسترسی Smash Balloon به صفحات فیسبوک شما

پس از آن، باید پیامی را مشاهده کنید که می گوید شما اکنون Smash Balloon را به Facebook وصل کرده اید. اکنون بر روی دکمه “Ok” کلیک کنید تا به قسمت مدیریت WordPress خود بازگردید.

پیام تأیید اتصال فیس بوک به Smash Balloon

پیامی را مشاهده خواهید کرد که می گوید Instagram Feed به طور خودکار جایگزین oEmbeds قدیمی شما می شود و تمام مطالب جدید را برای تمام لینک های جدید تولید می کند.

پیام موفقیت عملیات

اکنون، به راحتی می توانید هر محتوای اینستاگرام را در پست یا صفحه وبلاگ سایت وردپرس خود جاسازی کنید. فقط به حساب اینستاگرام خود بروید و روی سه نقطه (…) در گوشه سمت راست بالای هر تصویر یا ویدیوی اینستاگرام کلیک کنید تا گزینه های بیشتری باز شود.

ارسال پست از اینستاگرام به سایت وردپرس

بعد، وقتی گزینه های بیشتری در پنجره ظاهر می شوند، روی دکمه “Coppy Link” کلیک کنید.

کپی کردن لینک پست

پس از آن، هر پست یا صفحه ای را ویرایش کرده و علامت بعلاوه (+) را در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید تا بلوک مخصوص اضافه شود.

افزودن بلوک مخصوص اینستاگرام

اکنون لینک محتوای اینستاگرام خود را وارد کنید و روی دکمه “جاسازی” کلیک کنید.

افزودن الینک پست اینستاگرام به بلوک

پس از انجام این کار، می توانید پست یا صفحه خود را منتشر کنید تا فید اینستاگرام را در وب سایت وردپرس خود مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یاد گیری این که چگونه اینستاگرام و فیسبوک را در وب سایت وردپرس خود جاسازی کنید، کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد موارد مهمی که باید به فوتر وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید را مطالعه کنید. اگر هنوز در مورد مکان دقیق قرار دادن فید های اینستاگرام و فیسبوک در سایت خود شک دارید، بد نیست بدانید یکی از مواردی که باید به فوتر سایت خود اضافی کنید، فید های اینستاگرام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا