قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

  1. ممتاز سرور تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه سوء استفاده از سرویس خریداری شده برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نظیرعملیات فیشنگ، نفوذ و… موجب قطع سرویس بدون هشدار و گزارش آن به مراجع ذیصلاح می گردد.
  2. ممتاز سرور با هدف احترام به مشتری در تمامی ابعاد فنی و اخلاقی، خود را به ارائه بهترین خدمات ملزم می داند.
  3. تمامی استفاده کنندگان از خدمات ممتاز سرور، ملزم به ارائه مدارک هویتی از قبیل تصویر کارت ملی یا گذرنامه برای اشخاص حقیقی و تصویر سند مالکیت برای اشخاص حقیقی، می باشند و موظفند هر زمانی که ممتاز سرور از ایشان درخواست ارائه این مدارک را داشت، مدارک خود را حداکثر تا مدت زمان مقرر، به ممتاز سرور ارائه دهند.
  4. در صورت تکمیل نشدن مراحل احراز هویت یا عدم ارسال مدارک درخواستی توسط کاربر و یا وجود مغایرت در اطلاعات و مدارک ارائه شده، حق قطع سرویس کاربر نزد ممتاز سرور محفوظ بوده و تمامی عواقب آن به عهده خود کاربر خواهد بود.
  5. حق درخواست و کنترل مدارک هویتی همیشه برای ممتاز سرور محفوظ بوده و در هر زمانی که مغایرتی بین اطلاعات دریافتی و مدارک احراز هویت به وجود آید، ممتاز سرور می تواند نسبت به تعلیق سرویس کاربر، اقدام نماید.
  6. تنها روش ارتباطی قابل استناد کاربران خدمات ممتاز سرور، شماره پیگیری تیکت های ارسال و دریافتی و ایمیل های ایشان می باشد.
  7. ممتاز سرور حق ایجاد تغییرات و بروزرسانی را در سرویس های خود دارد و در صورتی که این تغییرات و بروز رسانی ها، موثر بر سرویس های خریداری شده توسط کاربران باشد، موظف است از 10 روز قبل از اجرای تغییرات، اطلاع رسانی های لازم را به کاربران خود از طریق پورتال کاربری و آدرس ایمیل، انجام دهد.
  8. ممتاز سرور موظف به تامین امنیت سرورهای خود بوده و ملزم به رعایت محرمانگی داده ها و سرویس های خریداری شده کاربران می باشد.
  9. ممتاز سرور هیچ مسئولیتی نسبت به آسیب پذیری های نرم افزاری و اپلیکیشن هایی که کاربر از آن ها استفاده می کند، نداشته و تمامی ضعف های امنیتی ناشی از استفاده از برنامه هایی مثل پورتال ها، سیستم های مدیریت محتوا، افزونه ها، وبلاگ ها و… به عهده خود کاربر می باشد.
  10. کلیه کاربران سرویس های مختلف ممتاز سرور موظف به حفظ و نگهداری صحیح از نام های کاربری و کلمات عبور خود هستند و در صورتی که کلمه عبور آن ها توسط دیگران شناسایی شود و یا در اختیار افراد غیر مجاز قرار گیرد، ممتاز سرور هیچ مسئولیتی را متقبل نخواهد شد.
  11. هر گونه فعالیت مخرب که منجر به اختلال در سرویس دهی ممتاز سرور به دیگر کاربران شود و یا باعث کاهش سطح امنیتی سرورهای ممتاز سرور گردد، غیر مجاز بوده و حق شکایت از کاربران خاطی نزد ممتاز سرور محفوظ خواهد بود.
  12. نصب و استفاده از هر گونه برنامه ای که منجر به اختلال در سرور گردد غیر مجاز بوده و با خاطی به صورت قانونی برخورد خواهد گردید.
  13. مسئولیت استفاده از برنامه ها و کلیه محصولاتی که استفاده از آن ها ملزم به رعایت قوانین کپی رایت باشد، بر عهده خود کاربر خواهد بود.
  14. نصب و استفاده از کلیه بدافزارها از قبیل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، باج افزارها و…. ممنوع بوده و کاربران خاطی به مراجع ذی صلاح معرفی خواهند شد.
  15. مسئولیت ایجاد هر گونه تغییر در پیکربندی سرورها که موجب اختلال در عملکرد آن و یا کاهش امنیت آن شود، با خود کاربر خواهد بود و ممتاز سرور هیچ مسئولیتی در قبال تغییراتی که خود کاربر ایجاد نموده است، نخواهد داشت.
  16. هر گونه اقدام به ارسال هرزنامه و اسپم، غیر مجاز بوده و ممتاز سرور حق تعلیق سرویس های کاربر خاطی را نزد خود محفوظ خواهد داشت.
  17. کلیه کاربران ممتاز سرور موظف به رعایت کلیه قوانین شورای مصادیق مجرمانه در فضای مجازی بوده و مسئولیت عدم عملکرد در چهارچوب این قوانین بر عهده خود کاربران می باشد.
  18. کلیه کاربران ممتاز سرور موظفند محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته به خود را رعایت کنند و در صورت استفاده از هر ترفندی که موجب فراتر رفتن از این محدوده شود، ممتاز سرور حق تعلیق سرویس کاربران خاطی را نزد خود محفوظ نگاه می دارد.
  19. محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته به هر سرویس، مطابق با آنچه که در توضیحات و جدول مشخصات سرویس درج شده است خواهد بود.
  20. در سرویس های اشتراکی، تنها ممتاز سرور مجاز به ایجاد تغییر و یا نصب بسته های نرم افزاری خواهد بود و هیچ نرم افزار، بسته و یا ابزاری، بنا به درخواست کاربران نصب نخواهد گردید.
  21. عملیات ثبت و یا تمدید دامنه در ممتاز سرور به صورت واسطه ای بوده و لذا در صورت عدم پاسخ دهی ارائه دهندگان رسمی، ممتاز سرور هیچ مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.
  22. امکان عودت وجه پرداختی در قبال خرید دامنه، از طرف ممتاز سرور وجود ندارد.
  23. ممتاز سرور موظف است حداقل 15 روز قبل از زمان اتمام سرویس خریداری شده توسط کاربر، اطلاع رسانی های لازم را از طریق پورتال کاربر و همچنین آدرس ایمیل، انجام دهد.
  24. ممتاز سرور مجاز به تغییر تعرفه قیمت های سرویس های مختلف خود بوده و می تواند در هر زمانی، تغییرات قیمت سرویس های خود را در پلن های مختلف، اعمال نماید.
  25. در صورت تغییر قیمت سرویس ها، هیچ تغییری متوجه کاربرانی که از قبل سرویس خود را خریداری کرده و یا در حال استفاده از آن هستند، نخواهد بود و تنها در زمان تمدید سرویس و یا خرید سرویس جدید، باید با توجه به نرخ های جدید، پرداخت های خود را انجام دهند.
  26. خدمات پشتیبانی ممتاز سرور به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته خواهد بود که از طریق تیکت های پشتیبانی، قابل پیگیری می باشد.
  27. پاسخگویی به سوالات و مشکلات فنی مشتریان بخشی از وظایف تعیین شده پشتیبانان ممتاز سرور خواهد بود، اما با این وجود لازم است تا یک سری اطلاعات پایه ای را در زمینه میزبانی وب، خود کاربران بدست بیاورند.
  28. در صورتی که بروز مشکلات فنی سرور، ناشی از عملکرد ناصحیح و یا پیکربندی نادرست سرور توسط کاربر باشد، کاربر موظف است تا هزینه پشتیبانی و مشاوره را طبق تعرفه مجاز، پرداخت نماید.
  29. رفع هر گونه مشکل سخت افزاری در صورتی که کاربر در ایفای آن نقشی نداشته باشد، به عهده ممتاز سرور بوده و موظف است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب اقدام نماید.
  30. در صورتی که کاربر با استفاده از برنامه های مخرب منجر به اختلال در عملکرد سرور و یا ایجاد مشکلات سخت افزاری در آن شود، ملزم به پرداخت خسارت های وارده به ممتاز سرور خواهد بود و ممتاز سرور حق شکایت از کاربر خاطی را به مراجع ذی صلاح خواهد داشت.
  31. مسئولیت پشتیبان گیری و بکاپ گرفتن از داده های کاربران، در حالت کلی به عهده خود کاربران خواهد بود و کلیه کاربران سرویس های ممتاز سرور موظفند از داده های حیاتی و حساس خود در مکانی غیر از تجهیزات ممتاز سرور بکاپ تهیه کنند. با این حال ممتاز سرور نیز طبق آن چه که در توضیحات پلن های مختلف سرویس های خود آورده است، اقدام به تهیه پشتیبان از داده های کاربران می کند. اما در صورتی که ریکاوری داده های کاربران با موفقیت انجام نشود، ممتاز سرور هیچگونه مسئولیتی را قبال پشتیبان گیری نخواهد داشت و همه مسئولیت آن متوجه خود کاربر خواهد بود.
  32. کاربران ممتاز سرور مجازند، در هر زمانی که بخواهند دامنه های خود را به پنل های خارج از مجموعه ممتاز سرور انتقال دهند.
  33. کاربران ممتاز سرور موظفند اطلاعات پرداختی خود را حداقل تا پایان دوره سرویس خود، نزد خود نگاه داری کنند.
  34. کلیه حوادث غیر مترقبه و موارد اضطراری نظیر، سیل، زلزله، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، اعتصاب، انفجار، تحریم های ارزی، محدودیت های دولتی و سایر موارد از این دست که ممکن است منجر به اختلال در نحوه سرویس دهی ممتاز سرور به کاربران خود شود، جزو موارد خاص شمرده شده و ممتاز سرور مسئولیتی را در قبال انجام کلیه تعهدات خود به کاربران در این موارد نخواهد داشت. البته کلیه کاربران موظفند در تمامی زمان ها، قوانین ممتاز سرور را به طور کامل رعایت کنند.
  35. کلیه کاربران و خریداران سرویس های مختلف ممتاز سرور، ملزم به رعایت کلیه شرایط و قوانین درج شده بوده و موظفند بروز رسانی های جدید و قوانینی که در آینده نیز ممکن است به این لیست اضافه شود را رعایت نمایند.
  36. خرید هر نوع سرویس از ممتاز سرور به منزله قبول تعهدات و شرایط ذکر شده در بالا توسط کاربر بوده و نیاز به اخذ امضا و تعهد کتبی از کاربر نمی باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا