CMSSeoWordPressآموزش

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر

در این مقاله می خواهیم در مورد سئو تصاویر و همچنین معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر برای شما عزیزان صحبت کنیم.

چرا تصاویر برای جستجوگرها اهمیت دارند؟

SEO چگونگی درک ما در مورد متن و کلمات کلیدی است، اما خیلی از تصاویر نیز نقش مهمی دارند. زیرا آن ها برای تجربه کاربر بسیار مهم هستند.

به عنوان مثال: به این فکر کنید که برای جستجو یک موضوع یک صفحه وب را باز کرده اید، اما صفحه وب مقابل شما مانند یک صفحه ورد یک متن در زمینه سفید باشد. شما پس از مواجه شدن با این مورد صفحه را می بندید و این وب سایت به یاد شما نخواهد ماند و آن را به فراموشی می سپارید.

تحقیقات انجام شده در این زمینه حاکی از این است که: 80 درصد افراد بیشتر به خواندن محتویات شامل تصویر علاقه دارند و 64 درصد احتمال دارد که آن را به خاطر بسپارند.

همچنین این یکی از موارد در 10 تکنیک سئو محتوا نیز محسوب می شود.

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
مقایسه دو تصویر

چگونگی تصاویربخش بزرگی ازتجربه وب سایت ماست. این موضوع برای جستجوگرها اهمیت دارد، زیرا الگوریتم گوگل توجه به معیارهای رفتاری است که تجربه کاربر را منعکس می کند؛ مانند میزان بازگشت و میزان بازدید کنندگان، زمان صرف شده در صفحه وب و …. .

تصاویر نیز می توانند بهینه تر شوند تا مستقیما به جستجوگرها کمک کنند.

ربات های موتور جستجو، متن پشت تصویر را می بینند که شما می توانید آن را پر کنید تا به آن ها بگویید چه چیزی را می خواهید کاربر ببیند.

5 نمونه از بهترین افزونه های فشرده سازی و مقایسه آن ها با هم

آیا شما به دنبال بهترین افزونه های فشرده سازی تصاویر برای وب سایت خود هستید؟

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
افزونه های فشرده سازی تصاویر به شما این امکان را می دهد که به سهولت تصاویر را در WordPress  بهینه سازی کنید

افزونه های فشرده سازی تصاویر به شما این امکان را می دهد که به سهولت تصاویر را در WordPress  بهینه سازی کنید، تا سرعت و کارآیی بیشتری داشته باشید. در این مقاله، ما 5 نمونه ازبهترین افزونه های فشرده سازی تصویر را برای وردپرس معرفی و مقایسه می کنیم.

چه زمانی نیاز به یک افزونه ی فشرده سازی وردپرس دارید؟

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
بهینه سازی تصاویر

تصاویر بزرگتر از متن هستند که به همین دلیل میزان بارگیری در وب سایت شما بیشتر می شود و همین موضوع می تواند باعث کند شدن سرعت وب سایت شما شود.

با این حال شما احتمالا این عبارت را شنیده اید: “یک تصویر هزاران کلمه ارزش دارد”. تصاویر وب سایت شما را جذاب تر و تعاملی تر می کند.

برای بهبود سرعت وب سایت، شما باید تصاویر خود را برای محیط وب بهینه سازی کنید. بهترین راه برای این کار این است که، با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و یا یک نرم افزار ویرایش عکس قبل از آپلود تصویر به وردپرس، توسط  نرم افزار تصویر را ویرایش کنید. این مورد به شما امکان کنترل بیشتر بر روی کیفیت تصاویر در وب سایت را به شما می دهد.

با این حال، همه کاربران امکان استفاده از نرم افزار های ویرایش عکس را ندارند یا برای کار با آنها با مشکل مواجه می شوند و به راحتی نمی توانند تصاویر را بهینه سازی کنند.

خوشبختانه، چند افزونه فشرده سازی برای تصویر وردپرس وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. این افزونه ها، تصاویر را به صورت خودکار فشرده سازی می کند و برای بهینه سازی وب سایت شما از نسخه کوچک یا فشرده شده تصاویر استفاده می کند.

اکنون ما می خواهیم، بهترین افزونه های فشرده سازی تصویردروردپرس و نحوه جمع آوری آنها از نظر بهینه سازی، عملکرد و کیفیت تصویر، را به اختصار معرفی کنیم.

 Resmush.it

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
Resmush.it

reSmush.it  بهترین افزونه ی فشرده سازی وردپرس است. این افزونه به شما اجازه می دهد تا به صورت خودکار تصاویر را در هنگام آپلود بهینه سازی کنید و همچنین گزینه بهینه سازی کلی، برای تصاویر قدیمی را ارائه دهید.

 API reSmush برای بهینه سازی تصاویر است و به شما اجازه می دهد تا سطح بهینه سازی برای آپلود های خود را انتخاب کنید.

ضعف این  افزونه است که سطوح فشرده سازی متفاوت ندارد. همچنین بهینه سازی برای آپلود کمتر از 5 مگابایت را محدود می کند. شما می توانید تصاویر شخصی را از فشرده سازی حذف کنید در صورت نیاز به اضافه کردن یک تصویر، باید تصویر مربوطه را به اندازه کامل اضافه کنید.

Ewww Image Optimizer

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
Ewww Image Optimizer

EWWW Image Optimizer  یک گزینه عالی برای افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس است، که استفاده آن بسیار آسان است و می تواند به طور خودکار بهینه سازی تصاویر شما در پرواز آپلود. همچنین شما می توانید تصاویر خود را  که قبلا آپلود شده، فشرده کرده و بهینه سازی کنید.

این  افزونه تمام فشرده سازی را روی سرورهای خود انجام می دهد، این موضوع به این معنی است که برای دسترسی به این افزونه باید، برای ایجاد یک حساب کاربری و دریافت رمز آن ثبت نام کنید.

این افزونه می تواند تصاویری را که توسط دیگر افزونه های وردپرس ایجاد شده و در پوشه هایی خارج از پوشه کتابخانه پرونده های چند رسانه ای شما ذخیره شده، بهینه سازی کند.

برای استفاده از این افزونه نیازی به حساب کاربری نیست، اما شما می توانید برای API خود حساب کاربری ایجاد کنید تا ویژگی های اضافی دریافت کنید.

Compress JPEG & PNG images

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
Compress JPEG & PNG images

فشرده سازی JPEG و PNG توسط تیم پشت TinyPNG ایجاد شده است و برای استفاده از این افزونه باید باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

شما فقط می توانید به تعداد 100 عکس هر ماه با استفاده ازحساب رایگان بهینه سازی کنید. این  افزونه می تواند به صورت خودکار تصاویر را پس از آپلود فشرده کند، همچنین می توانید تصاویر قدیمی را به صورت کلی بهینه سازی کنید.

از مزایای این افزونه می توان به تنظیماتی اشاره کرد؛ که به شما اجازه می دهد تا اندازه تصویری را که می خواهید بهینه سازی یا فشرده کنید انتخاب نمایید.  

علاوه بر این، شما می توانید حداکثر اندازه برای بارگذاری اصلی خود را تنظیم کنید. تصاویر بزرگتر از اندازه به طور خودکار توسط افزونه تغییر اندازه پیدا می کنند.

ShortPixel Image Optimizer

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
ShortPixel Image Optimizer

ShortPixel Image Optimizer  یکی دیگر از افزونه های فشرده سازی وردپرس است. این  افزونه به شما کمک می کند که با آدرس ایمیل خود یک API داشته باشید.

شما می توانید تا تعداد 100 تصویر در ماه به صورت رایگن فشرده سازی کنید، برای ارتقا تعداد تصاویر باید میزان پرداخت را نیز افزایش دهید.

پس از شروع فشرده سازی تصاویردراین افزونه، بلافاصله یک پوشه جدید ایجاد می شود و تصاویر بهینه سازی شده در آن ذخیره می گردد.

همچنین این افزونه به شما امکان مقایسه کیفیت فایل اصلی و فایل فشرده سازی شده را می دهد تا تفاوت کیفیت را ببینید.

ShortPixel  با ویژگی های پیشرفته ای که دارد، توانایی انتخاب و فرمت های مقایسه را می دهد.

WP Smush

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
WP Smush

WP Smush یکی دیگر از افزونه های فشرده سازی وردپرس است. این افزونه به صورت خودکار تصاویر را درآپلود فشرده می کند، وهمچنین می تواند برای فشرده سازی و بهینه سازی فایل های تصویری قدیمی تر مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین شما می توانید حداکثر وضوح تصویر را تنظیم کنید، درهنگام فشرده سازی، تصاویر شما به اندازه های معقول تر می رسند. این افزونه نیز شامل معرفی یکی از 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر می باشد. نسخه رایگان افزونه نیازی به ایجاد یک حساب برای استفاده ازAPI خود ندارد.

یکی از ویژگی های این افزونه؛ بهینه سازی کلی تصاویر است که اجازه می دهد، تا به طور همزمان حداکثر 50 تصویررا بهینه سازی کنید. شما می توانید بهینه سازی کلی را برای فشرده سازی تصاویر بیشتر مجددا راه اندازی کنید. نسخه رایگان افزونه این کار را انجام نمی دهد.

مقایسه افزونه های وردپرس

اکنون که درباره افزونه های مختلف فشرده سازی تصویردر وردپرس اطلاعاتی دارید، بیایید نگاهی و مقایسه ای داشته باشیم:

معرفی 5 افزونه ی وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
مقایسه افزونه های وردپرس

کدام بهترین افزونه فشرده سازی تصویر برای وردپرس است؟

اگر به دنبال گزینه های انعطاف پذیر در افزونه فشرده سازی تصویر خود نباشید، افزونه reSmush.it به شما بهترین نتایج را از نظر عملکرد، با ایجاد تفاوت واقعی دراندازه فایل تصویر می دهد. اگر مایل باشید برای فشرده سازی تصویر هزینه پرداخت کنید، می توانید ShortPixel را امتحان کنید که بسیار خوب عمل می کند.

EWWW Image Optimize یک افزونه عالی با تنظیمات انعطاف پذیر است، اما برای دسترسی به سطوح فشرده سازی که باعث تفاوت واقعی می شوند، باید برای API خود حساب کاربری ایجاد کنید که متحمل هزینه خواهید شد.

امیدواریم این معرفی و مقایسه بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر در وردپرس به سوالات شما پاسخ داده باشد و برای شما مفید واقع گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا