CMSWordPressآموزش

معرفی 6 افزونه پرداخت Authorize.net برای وردپرس( Authorize.net)

آیا به دنبال بهترین افزونه پرداخت وردپرس می باشید؟ Authorize.net یک درگاه پرداخت محبوب است که به شما امکان می دهد به راحتی درگاه پرداخت مناسب برای سایت خود داشته باشید.

در این مقاله، بهترین افزونه های Autorizize.Net وردپرس را که می توانید برای پذیرش پرداخت های آنلاین در وب سایت خود استفاده کنید، مقایسه خواهیم کرد.

چرا از افزونه های autorizize.Net وردپرس برای پرداخت هزینه استفاده می کنید؟

Autorizize.NET به شما امکان می دهد به راحتی پرداخت ها را در وب سایت خود بپذیرید. این مورد یک فرآیند یکپارچه برای مشتریان شما می باشد زیرا می توانند از طریق کارت اعتباری مستقیما پرداخت را انجام دهند.

از آنجا که افزونه های پرداخت Authorize.Net وردپرس با حساب بانکی معمولی شما کار می کند، معمولا در مقایسه با دروازه های پرداخت های آنلاین محبوب مانند Stripe و PayPal، هزینه کمتری دارند.

با ما همراه باشید تا بهترین افزونه های Authorize.Net وردپرس نگاهی بیندازیم که به شما امکان می دهد به راحتی پرداخت های آنلاین (بدون نوشتن کد) را برای سایت خود فراهم کنید.

1. WPForms

افزونه های پرداخت وردپرس

WPForms بهترین فرم وردپرس در بازار است. این رابط کاربری با کشیدن و رها کردن آسان برای استفاده از هر نوع فرم از جمله فرم های پرداخت به راحتی ارائه می شود.

این افزونه به شما امکان دسترسی به همه افزونه های دیگر WPForms از جمله درگاه پرداخت Stripe و PayPal را می دهد.

به سادگی یک فرم پرداخت آنلاین ایجاد کنید و افزونه WPForms ‘Autorizize.NET را نصب کنید.

WPForms به شما امکان می دهد تا فرم خود را به راحتی پیکربندی کنید تا یک اعلان ایمیل را به بیش از یک نفر ارسال کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک رسید برای مشتری ارسال کنید و جزئیات سفارش را برای اعضای تیم نیز بفرستید.

شما می توانید از WPForm ها برای انواع اشکال مانند فرم های تماس و حتی نظرسنجی ها استفاده کنید.

2. MemberPress

افرونه های پرداخت وردپرس : memberpress

MemberPress یک افزونه بسیار عالی برای ایجاد اشتراک و عضویت می باشد. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی یک وب سایت عضویت ایجاد کنید و هرگونه محتوا را برای مشترکین به اشتراک بگذارید.

حتی می توانید با استفاده از یک قطعه کد کوتاه فقط بخشی از یک پست یا صفحه را محافظت کنید. قبل از این که کاربران در سایت شما عضو شوند با این روش شما می توانید به کاربران یک ارائه پر محتوا از سایت خود بدهید.

با استفاده از MemberPress می توانید هزینه یک باره را پرداخت کرده یا یک اشتراک مکرر را تنظیم کنید. به علاوه، شما می توانید یک دوره آزمایشی ارزان و رایگان را برای ترغیب کاربران جدید برای پیوستن تنظیم کنید.

MemberPress به شما کمک می کند تا برای دانلود های خود در سایت محدودیت بگذارید، به عنوان مثال دسترسی را طوری قرار می دهید که فقط کسانی که اشتراک شما را خریداری کرده اند می توانند فایل های شما را دانلود و یا مشاهده کنند.

با استفاده از برنامه های “توسعه دهنده”، می توانید از Authorize.NET به عنوان درگاه پرداخت خود برای MemberPress استفاده کنید.

3. WooCommerce

افزونه های پرداخت وردپرس : woocommerce

WooCommerce محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس است که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین کامل بسازید.

برای پذیرش پرداخت در فروشگاه اینترنتی با استفاده از Autizeize، باید از افزونه هایی مانند WooCcommerce Autorizize.net یا WooCommerce Autizeize.Net استفاده کنید.

اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه کامل تجارت الکترونیک با تمام ویژگی های قدرتمند مانند حمل و نقل، مالیات، مدیریت موجودی و … هستید، توصیه می کنیم از WooCommerce استفاده کنید.

برای فرم های سفارش ساده یا فرم های پرداخت، WPForms بهترین گزینه است.

4.GiveWP

افزونه های پرداخت وردپرس : givewp

GiveWP بهترین افزونه برای سازمان های خیریه و غیر انتفاعی است که می خواهند بصورت آنلاین پول جمع کنند. استفاده از آن بسیار آسان است و از ویژگی های قدرتمند زیادی برای کمک به شما در رسیدن به اهداف جمع آوری کمک های مالی برخوردار است.

با GiveWP می توانید هر جنبه ای از روند کار را تغییر دهید. شما می توانید کمک های مالی چند سطحی را بپذیرید، اهداف اهداء سطح کمپین را تعیین کنید، گزینه های مختلف ارز، رسید های اهدای مالیات کسر شده و موارد دیگر را ارائه دهید.

شما همچنین می توانید گزارش های مفصلی را در GiveWP دریافت کنید، جایی که می توانید نحوه عملکرد کمپین های مختلف خود را مشاهده کنید.

به راحتی می توانید اهدا کنندگان برتر خود را ببینید و حتی می توانید یادداشت هایی در مورد آن ها برای استفاده داخلی توسط تیم خود اضافه کنید.

GiveWP حتی با برنامه “Basic” با Autizeize یکپارچه می شود. این امر باعث می شود که کارت های اعتباری و بدهی را مستقیماً از سایت خود دریافت کنید.

5. Restrict Content Pro

افزونه های پرداخت وردپرس : restrict-content-pro-website

اگر می خواهید محتوا را فقط برای اعضای سایت خود ایجاد کنید، Content Pro گزینه مناسبی است. با رابط کاربری وردپرس واقعا خوب کار می کند و ادمین های نوپا نیز به راحتی می توانند با این افرونه ارتباط برقرار کنند.

شما به راحتی می توانید ایمیل های خوش آمدگویی را برای اعضای خود ارسال کنید، بسته های اشتراکی مختلف را با چندین سطح ایجاد کنید، کد های تخفیف ارائه دهید و بسیاری موارد دیگر، افزونه Restrict Content Pro به شما امکان می دهد همه کار هایی را که برای اجرای یک سایت عضویت نیاز دارید انجام دهید.

این افزونه با Easy Downloads Digital هماهنگ و یکپارچه شده است و همچنین می توانید محتوا را در یک پست یا صفحه با استفاده از کد های کوتاه، مانند MemberPress مخفی کنید.

می توانید از مجوز Autize.NET با مجوز محدود کردن محتوای شخصی Pro استفاده کنید، زیرا افزونه Autorizize.Net رایگان است. اگر بودجه کمی دارید، این گزینه جایگزین خوبی برای MemberPress محسوب می شود.

6. WP Invoicing

افزونه های پرداخت وردپرس : wp-invoicing-website

WP Invoicing یک افزونه فاکتور عالی برای هرکسی است که نیاز به ایجاد و ارسال فاکتور ها دارد.

به عنوان مثال WP Invoaching به شما امکان می دهد مالیات و مالیات بر ارزش افزوده را برای کشور های اروپایی مدیریت کنید.

همچنین به مشتریان شما این فرصت را می دهد تا فاکتور های شما را مستقیماً در وب سایت خود از طریق درگاه پرداخت های مختلف، از جمله Authorize.Net تسویه کنند.

می توانید یادآوری خودکار ایمیل را با استفاده از صورتحساب WP تنظیم کنید و در وقت صرفه جویی کنید. این امر به ویژه برای فریلنسر هایی که ممکن است هیچ پشتیبانی اداری نداشته باشند بسیار مفید است. همچنین می توانید پرداخت های مکرر را تنظیم کنید.

افزونه WP Invoicing با تعدادی دیگر از برنامه ها ادغام می شود، بنابراین می توانید فاکتور ها را بطور خودکار تهیه کنید. حتی می توانید هنگام ارسال فرم تماس خاص، فاکتور یا نقل قول ایجاد کنید.

موفق و پیروز باشید.

منبع : www.wpbeginner.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا