CMSWeb DesignWordPressآموزش

مقایسه webflow و wordpress – کدام یک بهتر است؟

در حال مقایسه Webflow و WordPress هستید و فکر می کنید کدام یک برای شما بهتر است؟ Webflow و WordPress هر دو وب سایت سازهای محبوبی هستند که به شما این امکان را می دهند تا به راحتی وب سایتی ایجاد کنید. با این حال، هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند که ممکن است بخواهید آن ها را قبل از شروع پروژه بعدی مقایسه کنید. در این مقاله، ما Webflow و WordPress را با مزایا و معایب آن ها مقایسه خواهیم کرد تا بدانیم کدام یک بهتر است.

چه چیزی را باید در بستر وب سایت جستجو کنید


قبل از مقایسه Webflow و WordPress ، بیایید در مورد موارد اصلی که در هنگام انتخاب یک سازنده وب سایت برای پروژه خود به دنبال آن ها هستید صحبت کنیم.

این ها پارامترهایی هستند که ما برای مقایسه Webflow و WordPress استفاده خواهیم کرد.

  • بررسی اجمالی – معرفی WordPress و Webflow
  • سهولت استفاده – یادگیری استفاده از آن ها برای یک تازه وارد چقدر آسان است.
  • هزینه ها – هزینه راه اندازی وب سایت چقدر است.
  • طراحی و الگوها – گزینه های طراحی وب شما چیست
  • تجارت الکترونیکی – آیا می توانید از آن برای فروش آنلاین کالا استفاده کنید
  • افزونه ها و ادغام ها – آیا می توانید با استفاده از افزونه ها و ابزارهای شخص ثالث، عملکرد سیستم عامل را گسترش دهید
  • پشتیبانی – آیا می توانید در صورت نیاز سریع و آسان کمک بگیرید؟
  • توجه: این مقایسه بین Webflow و WordPress.org با هاستینگ داخلی است (نه Webflow و WordPress.com).

بررسی اجمالی – معرفی WordPress و Webflow

Webflow و WordPress هر دو سیستم عامل ایجاد وب سایت هستند. وردپرس بیش از 17 سال است که وجود دارد و در بین توسعه دهندگان، طراحان، مارکترها، وبلاگ نویسان و مشاغل دیگر بسیار محبوب است.

Webflow در سال 2013 راه اندازی شد و از آن زمان به طور مداوم در حال افزایش است. ارائه یک جایگزین بصری به جای وردپرس به طراحان و کاربران عمومی.

بررسی wordpress

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان است. بیش از 38٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند.

وردپرس یک نرم افزار رایگان و منبع باز است، به این معنی که هر کسی می تواند از آن برای ساخت وبلاگ، وب سایت تجاری، فروشگاه آنلاین و موارد دیگر استفاده کند.

برای راه اندازی وب سایت وردپرسی، به یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب نیاز دارید. بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس عالی وجود دارند که به راحتی می توانید با استفاده از آن ها سایت وردپرسی خود را راه اندازی کنید.

بررسی webflow

Webflow یک سازنده وب سایت با کاربرد آسان است که یک ابزار طراحی وب بصری برای ایجاد وب سایت به شما ارائه می دهد.

یک نرم افزار میزبانی است، به این معنی که شما از این نرم افزار به عنوان سرویس استفاده می کنید. با ارائه ویژگی های پولی، به روزرسانی و فروش خدمات میزبانی، درآمد کسب می کنید.

می توانید یک حساب Webflow ایجاد کرده و آن را به نام دامنه خود متصل کنید. همچنین می توانید وب سایت خود را بارگیری کرده و در هر سیستم عامل هاستینگ دیگری میزبانی کنید.

اکنون که در مورد هر دو سیستم عامل صحبت کردیم. بیایید ببینیم که آن ها چگونه در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

مقایسه webflow و wordpress در سهولت استفاده

بیشتر کاربرانی که یک وب سایت راه اندازی می کنند برنامه نویس یا رمزگذار نیستند. آن ها به یک بستر آسان برای استفاده نیاز دارند که می توانند بدون استخدام توسعه دهندگان یا پرداخت هزینه شخصی برای کمک از آن استفاده کنند.

بیایید ببینیم عملکرد Webflow و WordPress در این زمینه چگونه است.

Wordpress

وردپرس توسط بیش از 38 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت استفاده می شود. این میلیون ها کاربر از هر گوشه جهان و در سطح مهارت های مختلف هستند.

استفاده از آن نسبتاً آسان است. با این حال، با یک منحنی یادگیری جزئی همراه است. مبتدیان باید با واژه نامه وردپرس و مفاهیمی مانند قالب ها، پلاگین ها، تفاوت پست ها در مقابل صفحات، دسته ها در مقابل برچسب ها و موارد دیگر آشنا شوند.

افزودن محتوا به وب سایت بسیار آسان است. وردپرس با یک ویرایشگر بصری به نام ویرایشگر بلوک همراه است.

شما می توانید صفحات خود را بسازید و با استفاده از بلوک ها محتوا را سفارشی کنید. این به شما امکان می دهد بدون اینکه هرگز کدی بنویسید، طرح بندی زیبایی ایجاد کنید.

صفحه ویرایش وردپرس

ویرایشگر پیش فرض وردپرس را دوست ندارید؟ جای نگرانی نیست، تعداد زیادی سازنده صفحه کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) وجود دارد که می توانید در عوض از آن ها استفاده کنید. این سازندگان صفحه به عنوان افزونه (همچنین به عنوان پلاگین نیز شناخته می شوند) در دسترس هستند که می توانید نصب کنید و اکثر آن ها نسخه رایگان دارند.

ویرایشگر صفحه وردپرس

شما می توانید با یک الگوی آماده شروع کرده و متناسب با نیاز خود تغییر دهید، یا می توانید از ابتدا شروع کنید و طرح خود را بسازید.

وردپرس با هزاران قالب رایگان و بیش از 57000 افزونه ارائه می شود که به شما کمک می کند بدون نوشتن کدی، هر آنچه را که لازم دارید انجام دهید.

Webflow – سهولت استفاده

Webflow یک داشبورد خوب و تمیز برای مدیریت وب سایت ارائه می دهد. همراه با یک رابط بصری برای طراحی محتوا. شما می توانید مطالب و طرح های خود را با یک پیش نمایش زنده بنویسید.

ویرایشگر وب فلو

Webflow دارای الگوهای مختلفی است که می توانید برای پروژه خود استفاده کنید و با استفاده از ویرایشگر بصری آن ها را ویرایش کنید. ویرایشگر بصری Webflow دارای تعداد زیادی ویژگی است و مبتدیان ممکن است برای یافتن راه خود در این زمینه به کمی تلاش نیاز داشته باشند.

می توانید روی هر عنصری اشاره و کلیک کنید تا خصوصیات آن تغییر کند. همچنین می توانید با استفاده از دکمه add new element از پانل سمت چپ، عناصر جدید اضافه کنید.

Webflow برای طراحان و توسعه دهندگان ساخته شده است. اگر ناشر محتوا هستید، ممکن است ویژگی هایی را که در میان سایر سیستم عامل های CMS مانند انواع پست ها، دسته ها و برچسب ها، بحث و نظرات و غیره کاملاً رایج است از دست دهید.

اما برنده این قسمت Worpress می باشد.

هم Webflow و هم WordPress ویرایشگر اشاره و کلیک (Point & Click) ارائه می دهند.

استفاده از ویرایشگر پیش فرض Webflow آسان تر است، اما همچنان همان منحنی یادگیری مربوط به وردپرس را دارد. از طرف دیگر، وردپرس قابل توسعه است بنابراین می توانید ویرایشگر پیش فرض را با یک صفحه ساز متناسب با نیاز خود جایگزین کنید.

قابلیت های پنل مدیریتی Webflow همانند وردپرس نیست. گزینه های کمتری برای افزودن برچسب ها و دسته ها به انواع محتوای شما وجود دارد، هیچ ویژگی نظرات بومی ای وجود ندارد و اگر فقط می خواهید بنویسید، عناصر طراحی در راه شما قرار دارند. این استفاده را برای تولید کنندگان محتوا کمی دشوار می کند.

مقایسه هزینه webflow و wordpress

برای اکثر کاربران، هزینه ساخت وب سایت عامل اصلی انتخاب پلتفرم است.

اگر به تازگی یک تجارت آنلاین راه اندازی کرده اید، ممکن است بخواهید هزینه های خود را تا آنجا که ممکن است پایین بیاورید و قصد دارید با رشد کسب و کار خود بیشتر سرمایه گذاری کنید.

بیایید هزینه های ساخت یک وب سایت را با Webflow و WordPress مقایسه کنیم و اینکه برای پایین آوردن هزینه ها چه گزینه هایی دارید.

هزینه های Wordpress

وردپرس خود نرم افزاری رایگان است، اما شما باید هزینه نام دامنه و هاست را پرداخت کنید. همچنین برای هرگونه افزونه، قالب یا خدمات شخص ثالثی که ممکن است برای تجارت خود نیاز داشته باشید، هزینه پرداخت خواهید کرد.

معمولاً هزینه نام دامنه در هر سال 14.99 دلار است و بسته های میزبانی وب از 7.99 دلار در ماه شروع می شود (معمولاً سالانه پرداخت می شود). اگر تازه شروع به آزمایش آن کرده اید، ارزان نیست.

وردپرس همچنین از مزیت یک اکوسیستم عظیم برخوردار است. بیش از 57000 افزونه رایگان فقط در پوشه افزونه WordPress.org و هزاران تم رایگان برای انتخاب وجود دارد.

با این کار می توانید هزینه های خود را پایین بیاورید زیرا سایت خود را با استفاده از پلاگین ها و تم های رایگان ایجاد می کنید. حتی بیشتر افزونه ها و تم های برتر WordPress دارای نسخه های رایگان هستند که می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آن ها استفاده کنید.

هزینه Webflow

Webflow یک نسخه رایگان محدود را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد وب سایت خود را بسازید و با استفاده از یک زیر دامنه با نام تجاری Webflow وب سایت خود را میزبانی کنید.

آن ها دو نوع برنامه پرداخت شده دارند: برنامه های سایت و برنامه های حساب.

برنامه های سایت به ازای هر سایت قیمت گذاری می شوند، به شما امکان می دهند از نام دامنه خود استفاده کنید (قیمت دامنه شامل نمی شود) و براساس نوع سایتی که می خواهید ایجاد کنید، قیمت گذاری می شوند.

آن ها به سطوح Basic CMS Business و Enterprise تقسیم می شوند. هر سطح محدودیت حساب شما را افزایش می دهد و ویژگی های جدیدی اضافه می کند.

پلن های سایت همچنین دارای دسته دیگری از برنامه های تجارت الکترونیکی است که به شما امکان می دهد فروشگاه های آنلاین ایجاد کنید و دوباره به چندین سطح تقسیم می شوند.

برنامه های سایت از 16 دلار در ماه شروع می شود، برنامه های تجارت الکترونیک از 29 دلار در ماه شروع می شود. هر سال صورتحساب از شما دریافت می شود و اگر هزینه ماه به ماه را پرداخت کنید هزینه اضافی همراه خواهد بود.

سپس برنامه های حساب وجود دارد. این ها به شما امکان می دهد چندین وب سایت را به عنوان پروژه مدیریت کنید، می توانید آن ها را با Webflow میزبانی کنید یا کد را بارگیری کرده و در جای دیگری میزبانی کنید. با این حال، اگر کد سایت را صادر کنید، مواردی مانند فرم ها و پرداخت الکترونیکی تجارت ممکن است کار نکنند.

برنده این قسمت Wordpress است.

با استفاده از وردپرس، تمام ویژگی ها را با هزینه های بسیار کمتری دریافت می کنید. با استفاده از افزونه های رایگان می توانید سایر ویژگی های اضافی را اضافه کنید. حتی می توانید بدون هزینه های اضافی، فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید.

مطمئناً، با افزایش بازدید از وب سایت، هزینه های وب سایت وردپرس شما افزایش خواهد یافت، اما می توانید قبل از اینکه هاست خود را ارتقا دهید، آن را متوقف کنید و اجازه دهید تجارت شما رونق بگیرد یا برای وب سایت خود افزونه های برتر بخرید.

برای اطلاع از قیمت پلن های هاستینگ به پرتال Momtazserver مراجعه کنید.

مقایسه طراحی و قالب ها در webflow و wordpress

همه کسانی که وب سایت می سازند طراح نیستند. به عنوان یک مبتدی، ممکن است از ابزارهای طراحی استفاده کنید، اما نتیجه نهایی ممکن است به خوبی یک وب سایت طراحی شده حرفه ای نباشد.

بیایید ببینیم WordPress و Webflow چگونه از طراحی و الگوها برای سهولت کار برای کاربران استفاده می کنند.

طراحی و قالب ها در Worpress

وردپرس امکان دسترسی به هزاران قالب وردپرسی (قالب های طراحی وب سایت) را برای شما فراهم می کند. بسیاری از آن ها کاملاً رایگان استفاده می شوند و اکثر آن ها سازگار با موبایل هستند.

برای ساختن وب سایت خود می توانید با هریک از این تم های وردپرسی که به صورت حرفه ای طراحی شده اند، شروع کنید. در هر زمان می توانید موضوع وب سایت خود را تغییر دهید و به یک موضوع دیگر بروید. استفاده از آن ها آسان است و می توانید آن ها را در وردپرس با استفاده از یک تنظیم کننده Live شخصی سازی کنید.

شخصی سازی قالب در وردپرس

مانند وب فلو، وردپرس عناصر طراحی را جدا از محتوا نگه می دارد. این تضمین می کند که طراحی در سراسر وب سایت شما سازگار است.

همچنین می توانید از یک قالب استفاده کنید و سپس از یک افزونه صفحه ساز برای ایجاد صفحات فرود استفاده کنید. این سازندگان صفحه همچنین با الگوهای طراحی شده حرفه ای ارائه می شوند که می توانید خودتان آن ها را بسازید.

طراحی و قالب ها در Webflow

Webflow دارای تعداد زیادی قالب پولی و رایگان است که می توانید استفاده کنید. همه آن ها در تلفن همراه رسپانسیو هستند و می توانند برای انواع مختلف وب سایت ها استفاده شوند.

هنگام شروع یک پروژه جدید می توانید قالبی را انتخاب کنید. با این حال، به محض انتخاب قالب نمی توانید آن را تغییر دهید. می توانید یک پروژه جدید ایجاد کنید و سپس قالب دیگری را انتخاب کنید.

ویرایش قالب ها آسان است. Webflow ابزاری برای طراحی بصری است، بنابراین با یک ویرایشگر قدرتمند بصری برای تغییر هر عنصر در هر صفحه از وب سایت شما همراه است.

قالب های رسپانسیو در وب فلو

هر تغییری که در عناصر طرح مانند سرصفحه، راهنمای سایت و پاورقی ایجاد کنید، در جای جای سایت اعمال می شود.

برنده این قسمت نیز Wordpress است.

با دور نگه داشتن محتوا و عملکرد، وردپرس انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به Webflow ارائه دهد. همچنین به کاربران امکان می دهد طیف گسترده ای از طرح ها و ابزارها را برای ویرایش شکل ظاهری وب سایت در اختیار شما قرار دهند.

مقایسه تجارت الکترونیک webflow و wordpress

ویژگی های تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد اجناس را بصورت آنلاین بفروشید. برای بسیاری از مشاغل، داشتن یک بستر تجارت الکترونیک قوی برای رشد و اداره تجارت خود ضروری است.

بیایید ببینیم WordPress و Webflow چگونه تجارت الکترونیک را مدیریت می کنند.

تجارت الکترونیک در Wordpress

برای استفاده از محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیکی در جهان، WooCommerce، به وردپرس نیاز دارید. این افزونه رایگان وردپرس توسط میلیون ها فروشگاه آنلاین بزرگ و کوچک در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ووکامرس در وردپرس

WooCommerce همچنین دارای افزونه ها خاص خود است که به شما کمک می کند به راحتی ویژگی های جدیدی را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. همچنین می توانید به صدها تم WooCommerce دسترسی پیدا کنید تا طرحی را برای وب سایت تجارت الکترونیکی خود انتخاب کنید.

با WooCommerce همچنین می توانید طیف گسترده ای از درگاه های پرداخت را داشته باشید.

وردپرس همچنین چندین پلاگین تجارت الکترونیک و سبد خرید دیگر دارد که می توانید استفاده کنید. می توانید اشتراک های دیجیتال را با استفاده از MemberPress یا دانلود نرم افزار با Easy Digital Downloads بفروشید.

تجارت الکترونیک در Webflow

Webflow در مقایسه با گزینه های موجود برای وردپرس قابلیت تجارت الکترونیکی محدودی را ارائه می دهد. تعداد محصولاتی که می توانید بفروشید به پلن شما بستگی دارد (شروع برنامه تجارت الکترونیک استاندارد با قیمت 29 دلار در ماه برای 500 محصول).

افزودن محصولات به سایت آسان است. به راحتی یک فرم را پر می کنید تا جزئیات محصول، تصاویر و سایر گزینه ها را ارائه دهید.

صفحه فروشگاه وب فلو

Webflow برای فروش محصولات مبتنی بر عضویت یا اشتراک مناسب نیست. می تواند برای فروش کالاهای دیجیتال مانند نرم افزار، برنامه، موسیقی، کتاب الکترونیکی و موارد دیگر استفاده شود.

برنده این قسمت Wordpress می باشد.

وردپرس انعطاف پذیری بیشتری برای فروش هر آنچه که می خواهید دارد. دارای گزینه های پرداخت بیشتر، پلاگین ها و هیچ محدودیتی در اضافه کردن محصول وجود ندارد.

برای شروع می توانید از WooCommerce یا هر پلاگین تجارت الکترونیک دیگری استفاده کنید. همچنین می توانید فروشگاه خود را به هر سرویس میزبانی دیگری منتقل کنید بدون اینکه چیزی خراب شود.

Webflow گران تر است، هزینه معامله (در طرح استاندارد) را می گیرد، تعداد محصولات را محدود می کند و ویژگی ها یا ادغام های کمتری در دسترس است.

شاپیفای shopify چیست و چگونه کار می کند؟

مقایسه افزونه ها و ادغام ها در webflow و wordpress

امکان پذیر نیست که هر سازنده وب سایتی شامل همه موارد باشد. به همین دلیل شما به توانایی گسترش آن با استفاده از ابزارها و ادغام های شخص ثالث نیاز دارید.

بیایید نگاهی به نحوه مدیریت وردپرس و وب فلو بیندازیم.

افزونه ها و ادغام ها در wordpress

قدرت واقعی وردپرس از پلاگین های وردپرس ناشی می شود. برنامه هایی برای وب سایت وردپرسی شما هستند. به سادگی می توانید آن ها را نصب کنید تا ویژگی های جدیدی به وب سایت خود اضافه کنید.

بیش از 57000 افزونه وردپرس رایگان در دسترس است. اگر افزونه های برتر (پرداخت شده) را حساب کنید حتی بیشتر. آن ها طیف وسیعی از ویژگی ها مانند ایجاد فرم های تماس، نصب Google Analytics، افزودن ویژگی های SEO، پشتیبان گیری، امنیت و موارد دیگر را پوشش می دهند.

پلاگین ها در وردپرس

وردپرس با همه خدمات و ابزارهای محبوب شخص ثالث که ممکن است برای رونق کار خود به آن ها نیاز داشته باشید، کار می کند. خواه به دنبال یک سرویس مارکتینگ از طریق ایمیل، نرم افزار چت زنده، میز راهنما یا یک سرویس تلفنی کسب و کار باشید، وردپرس بصورت یکپارچه با همه ارائه دهندگان محبوب کار می کند.

افزونه ها و ادغام ها در Webflow

Webflow تعداد محدودی از ادغام ها را با سرویس های شخص ثالث ارائه می دهد. برخی از ادغام ها خارج از چارچوب کار می کنند، اما برای اکثر ادغام ها، شما باید یک آموزش در مورد نحوه اتصال آن به پروژه Webflow خود دنبال کنید.

 افزونه ها و ادغام ها در Webflow

اگر وب سایت خود را به سرویس میزبانی دیگری منتقل کنید، ممکن است برخی از ادغام ها خراب شود. به عنوان مثال، ممکن است فرم ها در ارائه دهنده هاست جدید شما کار نکنند و شما باید عیب یابی کرده و راه هایی برای کار دوباره آن ها پیدا کنید.

برنده وردپرس می باشد.

وردپرس با پشتیبانی از هزاران افزونه و ابزارها و خدمات شخص ثالث در اینجا برنده است.

مقایسه پشتیبانی در webflow و wordpress

حتی توسعه دهندگان خبره وب نیز گاه به گاه به کمک نیاز دارند. بیایید نگاهی به گزینه های پشتیبانی موجود برای وب فلو در مقابل وردپرس بیندازیم.

پشتیبانی در Wordpress

وردپرس یک نرم افزار منبع باز جامعه محور است و پشتیبانی جامع رایگان زیادی در دسترس است. انجمن های رسمی پشتیبانی وردپرس، سایت های منبعی مانند WPBeginner، گروه های فیس بوک مانند WPBeginner Engage و موارد دیگری نیز وجود دارد.

پشتیبانی وردپرس

به طور معمول، با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید پاسخ تمام سوالات مرتبط با وردپرس خود را پیدا کنید. اگر به کمک بصری بیشتری نیاز دارید، می توانید راهنماهای گام به گام وردپرس را دنبال کنید یا آموزش های ویدئویی وردپرس را مشاهده کنید.

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانید توسعه دهنده ای را پیدا کنید و به راحتی استخدام کنید تا مسائل را برای شما حل کند. به دلیل محبوبیت وردپرس، هزاران توسعه دهنده وجود دارند که به کمک آن ها، مشاغل کوچک بسیار آسان و مقرون به صرفه در صورت لزوم راه اندازی می شوند.

پشتیبانی در Webflow

Webflow میزبان یک کتابخانه عظیم از مقالات و آموزش ها به نام دانشگاه وب فلو است. آموزش های ویدئویی، راهنماها و مقالات گام به گامی وجود دارند که طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند.

پشتیبانی وب فلو

Webflow همچنین از طریق ایمیل از مشتریان پشتیبانی می کند که از دوشنبه تا جمعه از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر در دسترس است. آن ها یک chatbot مبتنی بر هوش مصنوعی دارند اما در واقع پشتیبانی چت زنده را ارائه نمی دهد.

همچنین یک انجمن پشتیبانی Webflow وجود دارد که می توانید سوالات خود را ارسال کرده و از کاربران، کارشناسان و کارمندان Webflow کمک بگیرید.

برنده باز هم وردپرس است.

وردپرس به عنوان بزرگترین پلتفرم در جهان، گزینه های پشتیبانی بیشتری در دسترس دارد. پشتیبانی از بسیاری از زبان ها توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ارائه می شود و تعداد زیادی گزینه پشتیبانی رایگان وجود دارد.

با در نظر گرفتن قیمت برتر پلن های پرداختی آن ها، خدمات پشتیبانی Webflow محدود به پشتیبانی ایمیل است. بسیاری از شرکت های هاستینگ مشترک وردپرس با هزینه بسیار کمتر ماهیانه، چت زنده و پشتیبانی تلفنی 24/7 را ارائه می دهند.

نتیجه گیری: مقایسه webflow و wordpress – کدام یک بهتر است؟


با توجه به معیارهایی که در بالا تعیین کردیم، می توانیم با اطمینان بگوییم که وردپرس راهی بهتر از وب فلو است.

گزینه های طراحی بیشتر، انعطاف پذیری، پشتیبانی، گزینه های تجارت الکترونیک و همه این ها را با قیمت پایین تری ارائه می دهد. همچنین شما این گزینه را دارید که هزینه های خود را مدیریت کنید و فقط در صورت نیاز هزینه کنید.

Webflow دارای یک ابزار خارق العاده طراحی وب است که به زیبایی کار می کند. با این حال، دارای ویژگی های CMS، انعطاف پذیری، یکپارچه سازی و پشتیبانی محدود است.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا Webflow و WordPress را با مزایا و معایب آن ها مقایسه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا