WordPressآموزش

نرم افزار موبایل ووکامرس (Woocommerce)

نرم افزار موبایل ووکامرس (WooCommerce) اخیراً به روزرسانی دریافت کرده است که گزینه ایجاد / ویرایش محصولات و مدیریت سفارشات را مستقیماً از تلفن همراه شما اضافه کرده است. در حالی که این برنامه به دلایل زیادی مفید بوده است، ویژگی جدید اکنون به جذابیت اصلی برنامه تبدیل شده است.

نسخه 1.0 این برنامه در سال 2019 مجدداً راه اندازی شد و ما در حال حاضر در نسخه 5.6 هستیم، بنابراین امروز من برنامه گوشی ووکامرس را بررسی می کنم تا از نزدیک با برنامه و همچنین ویژگی های جدید اضافه شده آن نگاهی بیندازیم.

بنابراین بیایید از ابتدا شروع کنیم.

برای اتصال فروشگاه WooCommerce خود به برنامه تلفن همراه، باید Jetpack را نصب کنید و سایت را به داشبورد WordPress.com Calypso متصل کنید. پس از موفقیت در اتصال، می توانید برنامه WooCommerce را باز کنید، با حساب WordPress.com خود وارد شوید و فروشگاه را از لیست فروشگاه هایی که مدیریت می کنید انتخاب کنید. لیست تمام سایت های خود را که به Jetpack متصل هستند و پلاگین WooCommerce را نصب کرده اند مشاهده خواهید کرد.

در فهرست پایین صفحه 4 برنامه ووکامرس وجود دارد:

My store – آمار فروشگاه ووکامرس
Orders – سفارشات معلق و انجام شده
Products – لیست محصولات
Reviews – بررسی محصولات

My Store

بخش فروشگاه من دارای چهار زبانه است: بررسی تعداد سفارش های امروز، این هفته، این ماه یا امسال شما. حتی می توانید “بهترین عملکردها” و “بهترین محصول فروشنده” را برای روز یا سایر بازه های زمانی انتخاب شده مشاهده کنید.

تست نرم افزار تلفن همراه WooCommerce

Orders

بخش سفارشات دارای دو زبانه است: پردازش (Processing) و همه سفارشات (All Orders). برگه پردازش به شما اطلاعات کاملی در مورد سفارشات جدید و سفارشاتی می دهد که هنوز علامت گذاری نشده است. برگه همه سفارشات، همانطور که توسط نام پیشنهاد شده است، تمام سفارشات فروشگاه شما را بدون در نظر گرفتن وضعیت آن ها نشان می دهد.

نمای کلی سفارش برنامه تلفن همراه WooCommerce

از هر برگه می توانید روی سفارش ضربه بزنید و شروع به انجام آن کنید. پس از انجام سفارش، می توانید با ضربه زدن روی علامت گذاری برای سفارش (tapping Mark Order Completed)، وضعیت را تغییر دهید.

بخش سفارش برنامه تلفن همراه woocommerce

وقتی هیچ سفارشی در انتظار نیست، در برگه پردازش پیام “همه سفارشات انجام شده است” را نشان می دهد. به همین ترتیب، در برگه همه سفارشات خواهید دید که وضعیت سفارش از پردازش به تکمیل سفارشی که اخیراً انجام داده اید تغییر کرده است.

برنامه WooCommerce در بخش وضعیت کلیه سفارشات

Products

بخش محصولات لیست محصولات موجود در فروشگاه را به شما نشان می دهد. می توانید روی هر محصولی ضربه بزنید و اطلاعات آن را ویرایش کنید، عکس ها، قیمت و در دسترس بودن و غیره را تغییر دهید.

بخش محصولات برنامه تلفن همراه WooCommerce

همچنین می توانید بدون ورود به سایت خود، مستقیماً از برنامه محصول جدیدی ایجاد کنید. این تا حد زیادی مفیدترین ویژگی برنامه WooCommerce است.

برای صاحبان مغازه های کوچک که هر بار باید موارد منحصر به فرد خود را اضافه کنند، این یک ویژگی مفید است. به راحتی می توانید با چند ضربه روی تلفن خود محصول را اضافه کنید. عکس بگیرید، قیمت و توضیحات را اضافه کرده و محصول خود را در حال حرکت منتشر کنید. با این کار حتی اگر مجبور شوید یک محصول واحد به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید، نیازی به حمل لپ تاپ خود به هرجایی که می روید را از بین می برد.

می توانید یک نوع محصول ساده، گروهی یا خارجی در برنامه ایجاد کنید. افزودن و مدیریت محصولات متغیر اما هنوز در برنامه موجود نیست.

گزینه نوع نرم افزار تلفن همراه WooCommerce

Reviews

بخش نظرات، تمام نظرات مشتریانتان را به شما نشان می دهد و می توانید از نرم افزار موبایل ووکامرس برای پاسخگویی به مشتریان خود نیز استفاده کنید. می توانید بدون رایانه خود سریعاً پیام “متشکرم” ارسال کنید یا شکایات خود را مدیریت کنید.

WooCommerce app reviews section

به نظر من برنامه ای کاملاً مفید و آسانی است. هیچ چیز گیج کننده ای وجود ندارد و فقط کافی است صاحب فروشگاه یا کارمندان فروشگاه آن را مدیریت کنند در حالی که به رایانه های خود دسترسی ندارند. همچنین، رابط کاربری در برنامه بسیار ساده و آسان است.

نتیجه

این یک گشت و گذار سریع در برنامه موبایل ووکامرس بود و از آنجایی که ما تلفن های خود را همیشه حمل می کنیم، احتمالاً راحت ترین کار برای هر صاحب فروشگاه WooCommerce در حال حرکت است!

منبع: cloudways

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا