VOIP

بهترین نرم افزار های چت ویدیویی برای تجارت در سال 2021

آیا به دنبال بهترین نرم افزار چت ویدیویی برای تجارت خود هستید؟ با کار رایج از راه دور، بسیاری از مشاغل به روشی برای برقراری ارتباط با تیم و مشتری خود از طریق ویدئو احتیاج دارند. بسیاری از راه حل های چت تصویری عالی در بازار وجود دارد، اما چگونه نرم افزار مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب می کنید؟ در این مقاله، ما بهترین نرم افزار های چت ویدیویی را برای مشاغل کوچک را معرفی می کنیم و ویژگی های مختلف آن ها را بررسی می کنیم، بنابراین شما می توانید بهترین نرم افزار چت ویدیویی متناسب با نیاز های خود را انتخاب کنید.

چه نوع نرم افزار چت ویدیویی برای شما مناسب است؟

نرم افزار چت تصویری و برنامه های تماس تصویری برنامه هایی مانندFaceTime ،Google Duo ،WhatsApp Viber و Facebook Messenger هستند. با این وجود، به جای برقراری ارتباط ساده با دوستان و خانواده، ممکن است برای تجارت خود به ابزار ها و قابلیت های حرفه ای بیشتری نیاز داشته باشید. نرم افزار های مناسب چت تصویری دارای ویژگی های متنوعی هستند تا ارتباطات تجاری را بسیار آسان تر کنند:

  • چت ویدئویی زنده برای جلسات تیم
  • همکاری، اشتراک صفحه و ابزار اشتراک فایل
  • ضبط صفحه برای بررسی جلسات بعد
  • خدمات رونویسی برای بهبود قابلیت دسترسی تیم
  • ادغام برای برقراری تماس از طریق نرم افزاری که از قبل استفاده می کنید

همانطو که گفته شد، بیایید نگاهی به بهترین نرم افزار های چت ویدیویی بیندازیم که می توانید همراه با وب سایت تجاری وردپرس خود استفاده کنید.

1. RingCentral

نرم افزار چت ویدیویی RingCentral

RingCentral یکی از بهترین نرم افزارهای کنفرانس ویدیویی را برای مشاغل کوچک است که به عنوان محصولی از (Glip) شناخته می شود. Glip برخی از غنی ترین نرم افزار چت ویدیویی در بازار را دارد. ویژگی هایی مانند برنامه ریزی تماس ویدیویی، اشتراک صفحه، حاشیه نویسی، پیام چت زنده و موارد دیگر را در این نرم افزار پیدا خواهید کرد. این نرم افزار چت ویدئویی با ده ها ابزار دیگر که قبلاً در تجارت خود استفاده می کردید مانند Slack Microsof Google Workspace (G Suite) و موارد دیگر ادغام می شود.

این ادغام ها به شما امکان می دهد تماس های کنفرانس ویدیویی را مستقیماً از طریق این پلتفرم های شخص ثالث آغاز کنید. اگر قبلاً از سیستم RingCentral برای سیستم تلفن مشاغل خود استفاده می کردید، افزودن این ابزار به گردش کار ارتباطی شما ساده است. این نرم افزار چت تصویری بهینه سازی شده است تا در همه مرورگر های وب مدرن با حداقل تنظیمات قابل اجرا باشد. این بدان معناست که شما زمان کمتری را به کار های فنی و زمان بیشتری را به گفتگو ها و جلسات ویدیویی خود اختصاص خواهید داد.

گلیپ، RingCentral رایگان را برای حداکثر 200 کاربر در یک تماس ارائه می دهد. مدت زمان مکالمه شما می تواند 24 ساعت باشد. همچنین برنامه های قیمت گذاری سفارشی با ویژگی های پیشرفته تر در دسترس هستند.

2. Zoom

نرم افزار چت ویدیویی Zoom

Zoom یکی از محبوب ترین برنامه های چت ویدیویی در جهان است. این ابزار از ابتدای بیماری همه گیر تاکنون یک تن رشد داشته است. استفاده آسان آن مشهور است و فقط با چند کلیک می توانید جلسه Zoom خود را با پیام های فوری همراه برگزار کنید. به علاوه، سازگار با کراس پلتفرم است. صرف نظر از اینکه از دستگاهAndroid ، Windows ،Apple یا Linux استفاده می کنید، می توانید گپ های ویدیویی را از طریق دسکتاپ، تبلت و دستگاه های تلفن همراه میزبانی کنید.

تمرکز اصلی آن ها کمک به تیم ها با برگزاری جلسات ویدیویی به سرعت و به راحتی است. ویژگی های دیگری مانند رونوشت های قابل جستجو، اشتراک صفحه و یادداشت برداری مشترک وجود دارد. ویژگی های منحصر به فرد دیگری را خواهید یافت، مانند امکان اجرای نظرسنجی های زنده، حاشیه نویسی درباره فیلم های خود، افزودن تخته سفید و موارد دیگر.

Zoom دارای نسخه رایگان برای حداکثر 100 شرکت کننده با محدودیت زمانی 40 دقیقه ای است. برنامه های پرداختی از 149.90 دلار در سال شروع می شود و پشتیبانی از حداکثر 1000 عضو و ابزار های همکاری اضافی را ارائه می دهد.

3. GoToMeeting

نرم افزار چت ویدیویی GoToMeeting

GoToMeeting یک برنامه کنفرانس ویدیویی محبوب برای مشاغل کوچک در حال پیشرفت است. این نرم افزار بسیار متنوع است و گپ ویدیویی، کنفرانس ویدیویی و حتی اشتراک صفحه را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های اصلی برجسته، برنامه های موبایل کاربر پسند برای Android و iOS است. هر دوی این برنامه های تلفن همراه به شما امکان می دهند جلسات مجازی را با سهولت شروع و ایجاد کنید. کیفیت تماس ویدیویی بدون توجه به اینکه تیم شما برای اتصال به تماس چه کیفیتی را انتخاب می کند، بسیار بالا است.

فراتر از ویژگی های تلفن همراه، پشتیبانی از ضبط جلسه و رونویسی، رمزگذاری اند تو اند، برنامه ریزی یکپارچه و پشتیبانی از انطباق HIPAA برای مشاغل در فضای پزشکی است. GoToMeeting همچنین خانواده دیگری از محصولات مانند GoToWebinar برای اجرای زنده وبینار ها و GoToConnect برای تلفن مشاغل شما را دارد.

GoToMeeting با 12 دلار در ماه و برای حداکثر 150 شرکت کننده در جلسه شروع می شود. برنامه ها بسته به تعداد کاربرانی که باید پشتیبانی کنید مقیاس بندی می شوند.

برنامه های سطح بالاتر تعداد شرکت کنندگان را به 250 نفر می رساند و ویژگی های مدیریتی بیشتری به شما می دهد. برای مشاغل بزرگتر، طرح Enterprise از 3000 شرکت کننده پشتیبانی می کند.

4. Nextiva

نرم افزار چت ویدیویی Nextiva

Nextiva یکی از بهترین ارائه دهندگان سیستم تلفنی تجارت در بازار است. آن ها اخیراً نرم افزار کنفرانس ویدیویی را به لیست پیشنهاد های خود اضافه کرده اند. این پلتفرم کاملاً مبتنی بر ابر است و شامل یک برنامه دسک تاپ و موبایل است. کیفیت صدا و تصویر به طرز باورنکردنی بالا است، بنابراین در جلسات مهم هیچ مشکلی پیش نمی آید. این نرم افزار غنی ترین نرم افزار گپ ویدیویی نیست، اما شامل ویژگی های مفیدی مانند اشتراک صفحه، اشتراک فایل، پخش زنده و پشتیبانی از وبینار است. اگر قبلاً از Nextiva به عنوان تلفن VoIP مشاغل خود استفاده می کنید، افزودن کنفرانس ویدیویی و ویژگی های اشتراک صفحه به روش ارتباطی کسب و کار آسان است.

برای مطالعه بیشتر:

اگر علاقه به ابزار های وبینار برای وردپرس دارید، توصیه می کنیم به مطلب ما در مورد 9 نرم افزار وبینار برای کاربران وردپرس مراجعه کنید.

کنفرانس ویدیویی Nextiva با 25.95 دلار در ماه و حداکثر برای 250 شرکت کننده آغاز می شود. شرکت کنندگان نامحدود با قیمت 35.95 دلار در ماه شروع می شوند.

5. Microsoft Teams

نرم افزار چت ویدیویی Microsoft Teams

Microsoft Teams یک سرویس چت ویدیویی محبوب برای مشاغل تجاری است که از اکوسیستم برنامه های Microsoft 365 استفاده می کنند. شما می توانید به راحتی و با چند کلیک از برنامه جلسات به صورت رو در رو مجازی را میزبانی کنید. همچنین برای مشاغل بزرگ بسیار مناسب است، زیرا ویژگی های زیادی را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد جلسات ویدئویی را برای حداکثر 10 هزار عضو تنظیم کنید و وبینار هایی را برای تیم خود یا مردم میزبانی کنید.

این ابزار از طیف گسترده ای از ویژگی ها برای ارتقاء جلسات ویدئویی شما از جمله، اشتراک صفحه، ضبط تماس، زیرنویس زنده و چت گروهی زنده در هنگام تماس های ویدئویی برخوردار است. همچنین از هدست های کنفرانس موبایل، دسکتاپ و بلوتوث می توانید در هر تماسی استفاده کنید.

تیم های مایکروسافت از 5 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود که به شما کمک می کند تا 300 شرکت کننده در جلسه را پشتیبانی کنید.

6. Google Meet / G Suite Apps

نرم افزار چت ویدیویی Google Meet

Google Meet یک نرم افزار گپ ویدیویی است که بخشی از پلت فرم Google Workplace (G Suite سابق) است. اگر شما یک کاربر فعال گوگل هستید، این امر به طور یکپارچه با سایر ابزار های شما مانند Calendar Chrome ،Google Forms ،Gmail و سایر موارد ادغام می شود. این برنامه به طور خاص برای صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده و نسخه پیشرفته Google Hangouts است. هدف این نرم افزار چت ویدیویی با کیفیت بالا کمک به شما در تعامل با مشتریان و مشتریان شخص ثالث است.

این نرم افزار یک رابط کاملاً مبتنی بر وب است، بنابراین هیچ نرم افزار شخص ثالث خارجی برای نصب وجود ندارد. این همچنین شامل شماره گیری به شماره تلفن است، بنابراین اعضای تیم می توانند در صورت لزوم از طریق تماس صوتی به آن بپیوندند.

استفاده از Google Meet کاملاً رایگان است. می توانید در Google Workforce Essentials ثبت نام کنید که از 6 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود و به شما امکان دسترسی به ویژگی های بیشتر گپ ویدیویی را می دهد.

7. Ooma Meetings

نرم افزار چت ویدیویی Ooma Meetings

Ooma ارائه دهنده محبوب VOIP تجاری است که کنفرانس ویدیویی یک به یک و تیمی را ارائه می دهد. این ویژگی های استاندارد مانند چت ویدیویی HD زنده، بی صدا کردن میزبان و لینک هم اکنون برای جلسات مجازی فوری را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ابزار این است که دو یا چند نفر می توانند همزمان صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند. این به شما امکان می دهد تیم های مجازی شما به راحتی همکاری کرده و اطلاعات را سریع تر به اشتراک بگذارند.

شما می توانید حداکثر 25 کاربر را در یک تماس ویدیویی از طریق تلفن همراه، دسک تاپ و مرورگر های آن ها داشته باشید. همچنین یک مدیر جلسه مجازی اصلی وجود دارد، بنابراین شما می توانید تماس های ویدیویی خود را در کل کسب و کار خود برنامه ریزی و مدیریت کنید. جلسات Ooma با برنامه Ooma Office Pro در دسترس است که از 24.95 دلار در ماه شروع می شود.

8. Skype

نرم افزار چت ویدیویی Skype

Skype امروزه یکی از قدیمی ترین نرم افزار های گفتگوی ویدیویی در بازار است. استفاده و نصب آن کاملاً رایگان است و تقریباً در همه پلتفرم ها و مرورگر های مدرن می توانید از آن استفاده کنید. سطح رایگان از تماس ویدیویی حداکثر 50 کاربر پشتیبانی می کند. این برنامه دارای ویژگی های ساده ای مانند اشتراک صفحه، امکان تاری صفحه پس زمینه، زیرنویس زنده، ویژگی اساسی چت و موارد دیگر است. به طور کلی، این سطح از ویژگی های دیگر ابزار های موجود در این لیست را ندارد. اما، این یک انتخاب رایگان عالی برای نیاز های ساده چت ویدیویی است.

اسکایپ یک برنامه همیشه رایگان دارد، در حالی که برنامه های تجاری پولی از 5 دلار در ماه شروع می شوند.

بهترین نرم افزار چت ویدیویی کدام یک است؟

همه نرم افزار های معروف چت ویدیویی که در بالا ذکر شد به شما کمک می کنند تا با اعضای تیم و مشتریان خود چت ویدیویی داشته باشید. با این حال، شما همچنان به بهترین ابزار برای نیاز های خود نیاز دارید. اگر می خواهید یک نرم افزار چت ویدیویی داشته باشد که بتواند تمام نیاز های ارتباطی دیجیتال و تجاری شما را مدیریت کند، RingCentral یک انتخاب عالی است.

اگر به دنبال یک سرویس چت تصویری مستقل هستید که استفاده از آن ساده و قابل اندازه گیری باشد، Zoom یک انتخاب عالی است. GoToMeeting و Microsoft Teams نیز گزینه های بسیار خوبی هستند و امکان چت ویدیویی را از طریق چندین پلتفرم و دستگاه مختلف فراهم می کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد بهترین نرم افزار چت ویدیویی را برای تجارت خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید بهترین ربات چت وردپرس قدرتمند برای سایت های ساخته شده با وردپرس‎ را مشاهده کنید. اگر نیاز به نرم افزاری قدرتمند برای چت و استریم گیمینگ دارید، پیشنهاد ما به شما نرم افزار دیسکورد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا