مفاهیم پایه

هاست شخصی چیست و برای چه وب سایت هایی مناسب است؟

امروزه، مردم بیشتر از قبل سایت های شخصی خود را برای موارد شخصی و یا تجاری ایجاد می کنند. حتی یک وب سایت که تنها برای استفاده شخصی ساخته شده است می تواند محبوب شود و پس از مدتی به عنوان منبع درآمد بزرگی تبدیل شود. بنابراین انتخاب هاست شخصی نیز کاربرد بیشتری پیدا کرده است و کاربران این نوع هاست، باید پیش از راه اندازی وب سایت شخصی خود، بدانند منابع مورد نیازشان چیست .

هاست شخصی چیست


برای وبلاگ نویسان، علاقه مندان به مسافرت، افراد اهل مد و فشن، گیمر ها، عکاسان، طراحان و …، وب سایت شخصی یک راه فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصصشان با جهان است. همچنین برای افرادی که یک رویداد خاص را راه اندازی کرده اند و یا کسانی که برای تحت تاثیر قراردادن کارآفرینان، قصد ساخت یک رزومه انلاین را دارند، پلن های هاست شخصی بسیار مناسب است.

میزبانی شخصی برای وب سایت های شخصی

وب سایت های شخصی چیست ؟

یکی از مواردی که وب سایت های شخصی را از هم متمایز می کند هاست آن ها است که با توجه به نوع وب سایت های شخصی متفاوت است. در ادامه انواع وب سایت های شخصی و کاربرد آن ها را شرح داده ایم:

  • برند سازی شخصی
هاست شخصی چیست


بارها دیده شده که بسیاری از افراد برای یافتن فردی برای انجام مسئولیت مورد نظرشان از روزنامه ها و یا افراد مختلف برای یافتن این افراد کمک نمی گیرند، بلکه با جستجویی ساده در اینترنت خود را به هدف مدنظر خود می رسانند. پس اگر کارمند شرکتی هستید و یا در زمینه ای تخصص دارید و می خواهید در کنار کار اصلی خود، فعالیت خود را بیشتر توسعه دهید می توانید برای این کار از وب سایت شخصی کمک بگیرید.


  • وب سایت های شخصی با هدف نمایش رزومه آنلاین
هاست شخصی چیست


 داشتن وب سایت شخصی برای نمایش رزومه از این جهت حائز اهمیت است که امروزه بسیاری از موسسات و سازمان ها برای پیدا کردن نیروی انسانی مورد نیاز خود از روزنامه ها و مجلات استفاده نمی کنند. بلکه امروزه با پیشرفت فناوری، بسیاری از شرکت ها به جای استفاده از روزنامه و آگهی دادن در آن، تنها تخصص مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می کنند و وب سایت های شخصی با ارائه ی رزومه ای از صاحب وب سایت می تواند در ارائه ی پیشنهاد های کاری برای صاحب وب سایت بسیار موثر باشد.

  • بازاریابی اینترنتی برای خدمات شخصی
هاست شخصی چیست


یکی از مزایای طراحی وب سایت شخصی ، بازاریابی اینترنتی برای کسب و کاری است که صاحب وب سایت در آن فعالیت می کنند. برای مثال اگر فردی تولید کننده ی محتوا، حسابدار، طراح وب سایت و … باشد می تواند با وب سایت شخصی تجربیات و نمونه کارهای خود را در اختیار عموم قرار دهد و حتی می تواند در زمینه ی فعالیت خود به سوالات افراد پاسخ دهد و در صورتی که پاسخ هایی که افراد دریافت می کنند و یا نمونه کارهایی که از صاحب وب سایت مشاهده می کنند از نظرشان خوب و کاربردی باشد ، تلاش می کنند که با صاحب وب سایت ارتباط برقرار کنند تا از تجربیات او در زمینه ی فعالیت او بهره مند شوند.

  • برقراری ارتباط موثر با مشتریان قدیمی
هاست شخصی چیست


یکی دیگر از مزایای طراحی سایت برقراری ارتباط با مشتریان قدیمی است. از آن جا که نگه داشتن مشتریان قدیمی از جذب مشتریان جدید سخت تر است. بنابراین به افراد توصیه می شود که چنان چه می خواهند در زمینه ی فعالیت خود موفق شوند می توانند با استفاده از وب سایت شخصی با مشتریان قدیمی خود ارتباط برقرار کنند و هر چند وقت یک بار مطالب جذاب و مفید وب سایت خود را برای آن ها ارسال کنند تا برای برگشتن دوباره به وب سایت شما تشویق شوند.

هاست های شخصی چیست ؟

اگر می خواهید بهترین پلن هاست را برای سایت شخصی خود پیدا کنید، سرویس هاست شخصی را پیشنهاد می دهیم.

حساب های میزبانی شخصی نسبت به سایر پلن های هاستینگ ارزان تر است که باعث می شود این نوع هاست برای وب سایت های شخصی ایده آل باشد. با توجه به پلن انتخابی هاست شخصی، منابع موجود برای هر حساب کاربری به اندازه کافی اختصاص داده می شود. بنابراین این نوع وب سایت ها، با توجه کاربرد آن ها، گاهی می توانند به صدها یا هزاران بازدید کننده برسند. به عنوان مثال برای وب سایتی با تعداد متوسط بازدید کننده، پلن هاست با مشخصات 4 گیگا بایت حافظه، 100 گیگا بایت ترافیک ماهیانه و 4 گیگا بایت فضای هارد مناسب است. بنابراین اگر تازه به ساخت وب سایت شخصی خود اقدام کردید، هاست های شخصی برای شما ایده آل هستند. از طرفی اگر در آینده نیاز به منابع بیشتری داشته باشید، همیشه می توانید هاست خود را ارتقا دهید. اگر تازه به ساخت وب سایت شخصی خود اقدام کردید، هاست های شخصی برای شما ایده آل هستند. از طرفی اگر در آینده نیاز به منابع بیشتری داشته باشید، همیشه می توانید هاست خود را ارتقا دهید.

هاست شخصی چیست



دلیل تفاوت پلن های هاست شخصی چیست ؟ هنگامی که بحث تفاوت پلن های مختلف میزبانی می آید، بیشترین تغییرات بین پلن ها به منابع موجود متمرکز می شوند. به طور کلی، وب سایت های شخصی کوچک، فضا و پهنای باند زیادی استفاده نمی کنند. همچنین به حافظه و قدرت پردازش کمتری نسبت به سایت های تجاری پر بازدید نیاز دارند. به همین دلیل است که وقتی شما هاست شخصی را با، به عنوان مثال، هاست تجاری مقایسه می کنید خواهید دید که  میزان منابع اختصاص یافته به هرکدام از پلن های هاست متفاوت است.

این امر همچنین منجر به افزایش قیمت بین پلن ها می شود، بنابراین با توجه به این موضوع، باید در همان ابتدا تعیین کنید که آیا وب سایت شما یک وب سایت شخصی است یا خیر. از ابتدا باید بدانید که منابع مورد نیاز شما چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا