CMSWordPressآموزش

نحوه جذب و مدیریت مؤثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس

آیا به دنبال راه هایی برای جذب وبلاگ نویسان مهمان و مدیریت آن ها در وب سایت وردپرس خود هستید؟ وبلاگ نویسی مهمان یک راه قدرتمند برای جلب توجه و ایجاد آگاهی از برند است. شما می توانید انواع مختلف محتوا را از طریق ارسال پست مهمان منتشر کنید و ترافیک خود را افزایش دهید. در این مقاله نحوه جذب و مدیریت مؤثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

مزایای پذیرش پست مهمان برای ناشران : وبلاگ نویسی مهمان دارای مزایای زیادی برای نویسنده مهمان یا شرکتی است که آن ها نمایندگی می کنند و به آن ها کمک می کند تا تبلیغات و بک لینک ها را برای وب سایت خود دریافت کنند.

اما چه سودی برای شما به عنوان یک ناشر دارد؟

در اینجا برخی از مزایای پذیرش پست مهمان در وب سایت آورده شده است.

  • دیدگاه جدید – هر نویسنده دیدگاه منحصر به فرد خود را با نوشته خود به ارمغان می آورد. مخاطبان شما کمی تغییر سرعت و ایده ها را دوست خواهند داشت.
  • مخاطب جدید – اغلب نویسنده مهمان پست منتشر شده را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. این باعث جذب کاربران جدید به وب سایت شما و افزایش مخاطبان شما می شود.
  • اتصال جدید – با اجازه دادن به شخص دیگر برای ایجاد پست مهمان در سایتتان، شما می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. این شانس شما را برای کمک به یکدیگر در آینده افزایش می دهد.
  • پست جدید – یک پست اضافی در سایت خود دریافت می کنید که مجبور نبودید آن را بنویسید. می توانید از آن زمان برای تمرکز بر رشد سایر حوزه های برند خود استفاده کنید.

اکنون که مزایای پذیرش پست مهمان در سایت خود را مشاهده کردید، بیایید نحوه جذب وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس را دریابیم.

جذب وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس

راه های مختلفی برای جذب وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس وجود دارد. ساده ترین راه برای انجام این کار، ایجاد صفحه نوشتن برای ما در سایتتان است. می‌ توانید جزئیات ارسال پست مهمان را برجسته کنید و دستورالعمل‌ های انتشار را برای نویسندگان در صفحه نوشتن برای ما ارائه دهید. اگر موضوعات خاصی برای پوشش دادن دارید، می توانید آن ها را نیز در صفحه فهرست کنید.

علاوه بر این، ایده خوبی است که این صفحه را برای بازدیدکنندگان خود قابل مشاهده کنید. می‌توانید لینک را در قسمت ناوبری اصلی وب‌سایت وردپرس خود، مانند منوی بالا یا نوار کناری، قرار دهید. به غیر از آن، می‌توانید صفحه «برای ما بنویسید» را بعد از هر پست در بیو نویسنده یا هر پست نویسنده مهمان قرار دهید.

نکته: می‌ توانید با استفاده از SeedProd صفحات نوشتاری خیره‌ کننده ای ایجاد کنید. این بهترین افزونه لندینگ برای وردپرس است و یک سازنده درگ و دراپ کردن را همراه با گزینه های سفارشی سازی متعدد ارائه می دهد.

یکی دیگر از راه های جذب وبلاگ نویسان مهمان به وب سایت خود، ارائه یک پاداش پولی به آن ها است. شما می توانید قیمت های مختلفی را برای انواع مختلف محتوا تعیین کنید. به عنوان مثال، مجله DAME به نویسندگان میهمان جایزه نقدی 150 دلاری برای مقالات و بین 300 تا 500 دلاری برای ویژگی های گزارش شده ارائه می دهد.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - جذب وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس

همچنین می‌توانید با ارسال پست مهمان در سایت‌ های دیگر و اجازه دادن به نویسندگان آن ها برای پست مهمان در وب‌سایتتان، با کسب‌ و کار های دیگر شریک شوید. غالباً وبلاگ نویسان تمایل دارند که پست های مهمان را متقابلاً انجام دهند، که می تواند عالی باشد، به خصوص اگر شما در همان جایگاه باشید.

در نهایت، می توانید به جوامع مختلف وبلاگ نویسان مهمان بپیوندید و به دنبال فرصت هایی برای جذب پست های مهمان جدید به وب سایت خود باشید. هنگامی که بدانید چگونه وبلاگ نویسان مهمان را جذب کنید، بیایید نحوه پذیرش پست مهمان در وبلاگ وردپرس را بیاموزیم.

پذیرش پست مهمان در وردپرس

روش های مختلفی برای پذیرش پست مهمان در وردپرس وجود دارد. ساده ترین راه این است که به کاربران اجازه دهید پست های مهمان را از قسمت جلویی وب سایت وردپرس شما ارسال کنند. به این ترتیب، شما مجبور نخواهید بود به قسمت مدیریت وردپرس دسترسی بدهید یا از کاربران بخواهید که ثبت نام کنند. وبلاگ نویسان مهمان به سادگی می توانند محتوای خود را با استفاده از یک فرم پس از ارسال بارگذاری کنند.

برای این آموزش، ما از WPForms استفاده خواهیم کرد. این بهترین افزونه فرم برای وردپرس است و یک فرم ساز درگ و دراپ را ارائه می دهد. این افزونه یک بخش برای ارسال پست ارائه می دهد که آپلود محتوا در سایت شما را برای کاربران آسان می کند. شما به نسخه WPForms Pro نیاز دارید زیرا شامل افزونه ارسال پست است.

ابتدا باید افزونه WPForms را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، به سادگی راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را دنبال کنید. پس از فعال شدن افزونه، می توانید از قسمت مدیریت وردپرس خود به WPForms » Settings بروید و کلید مجوز را وارد کنید. می توانید کلید مجوز را در ناحیه حساب WPForms خود پیدا کنید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - پذیرش پست مهمان در وردپرس

در مرحله بعد، باید به صفحه WPForms » Addons بروید. سپس به پایین به افزونه ارسال بروید و روی دکمه «نصب» کلیک کنید. اکنون افزونه به طور خودکار نصب و فعال می شود.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - پذیرش پست مهمان در وردپرس

پس از نصب افزونه، اکنون آماده ایجاد فرم ارسال پست خود هستید. برای شروع، به سادگی به WPForms » Add New بروید تا فرم ساز WPForm را راه اندازی کنید. پس از آن، پیش بروید و یک نام برای فرم خود وارد کنید و سپس الگوی “فرم ارسال پست وبلاگ” را در ناحیه انتخاب یک الگو انتخاب کنید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - پذیرش پست مهمان در وردپرس

اکنون می توانید از سازنده درگ و دراپ برای سفارشی کردن فرم خود استفاده کنید. به سادگی فیلد های فرم جدید را با کشیدن آن ها از گزینه های سمت چپ خود و قرار دادن آن ها در جایی که می خواهید در فرم اضافه کنید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - پذیرش پست مهمان در وردپرس

WPForms همچنین به شما امکان می دهد هر فیلد جداگانه را سفارشی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی هر قسمتی که می خواهید ویرایش کنید کلیک کنید و گزینه هایی برای تغییر برچسب، اندازه، قالب، اضافه کردن توضیحات و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد.

پس از اینکه سفارشی کردن فرم ارسال پست خود را انجام دادید، می توانید به برگه “تنظیمات” بروید. در تنظیمات عمومی، می‌ توانید نام فرم، توضیحات فرم، متن دکمه ارسال را تغییر دهید، گزینه حفاظت از هرزنامه را ویرایش کنید، ارسال‌ های فرم AJAX و موارد دیگر را فعال کنید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - پذیرش پست مهمان در وردپرس

در مرحله بعد، می‌ توانید به برگه تنظیمات اعلان‌ ها بروید تا آدرس ایمیل و پیامی را که وقتی شخصی پست مهمان را با استفاده از فرم ارسال می‌ کند دریافت می‌ کنید، تغییر دهید.

پس از انجام این کار، می‌ توانید به برگه تنظیمات تأییدیه بروید و پیامی را که افراد پس از ارسال فرم مشاهده خواهند کرد، ویرایش کنید. WPForms به شما امکان می دهد پیامی را نشان دهید، کاربران را به یک URL جدید هدایت کنید یا یک صفحه را نمایش دهید.

پس از آن، پیش بروید و روی تب تنظیمات ارسال ها کلیک کنید تا هر فیلد فرم به فیلد های مربوطه در وردپرس ذخیره شود.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - پذیرش پست مهمان در وردپرس

اکنون تنظیمات خود را ذخیره کنید تا فرم ارسال پست خود را ذخیره کنید و از فرم ساز خارج شوید. در مرحله بعد، باید فرم ارسال پست مهمان خود را به وب سایت خود اضافه کنید. می توانید این کار را با افزودن یک صفحه جدید یا ویرایش صفحه موجود انجام دهید.

هنگامی که در ویرایشگر بلوک وردپرس قرار گرفتید، به سادگی روی دکمه پلاس (+) کلیک کنید و یک بلوک WPForms اضافه کنید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - ایجاد بلوک WPForms

پس از آن، باید فرم ارسال پست های خود را از منوی کشویی در بلوک WPForms انتخاب کنید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - ایجاد بلوک WPForms

اکنون می توانید ادامه دهید و صفحه خود را منتشر کنید و از وب سایت خود بازدید کنید تا فرم ارسال پست را در عمل مشاهده کنید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - مشاهده فرم ارسال پست

جدا از استفاده از WPForms، راه‌ های بیشتری وجود دارد که به کاربران اجازه می‌ دهد پست‌ های مهمان را در وب‌ سایت وردپرس شما ارسال کنند. به عنوان مثال، می توانید حساب های وردپرس جداگانه برای هر مشارکت کننده ایجاد کنید. با این حال، این به این معنی است که به نویسندگان مهمان اجازه می دهید به بخش مدیریت وردپرس شما دسترسی داشته باشند و سایر پست ها و صفحات وبلاگ را در وب سایت شما مشاهده کنند.

راه اندازی ردیابی ترافیک وب سایت توسط نویسندگان

هنگامی که شروع به انتشار پست های مهمان کردید، مهم است که بدانید عملکرد آن ها چگونه است. یکی از راه‌ های ردیابی عملکرد آن‌ ها این است که بدانید کدام نویسندگان بیشترین ترافیک را به وب‌ سایت شما وارد می‌کنند. به این ترتیب، محبوب ترین نویسنده مهمان را در وب سایت خود خواهید دید. همچنین می‌ دانید که مخاطبان شما چه محتوایی را دوست دارند، بنابراین می‌ توانید پست‌ های مهمان بیشتری را در مورد موضوعات مشابه بپذیرید.

با MonsterInsights، می توانید به راحتی ردیابی نویسنده را در Google Analytics تنظیم کنید. MonsterInsights بهترین راه حل تجزیه و تحلیل برای وردپرس است و بیش از 3 میلیون کسب و کار از آن استفاده می کنند. افزودن Google Analytics به وردپرس بدون ویرایش کد یا استخدام یک متخصص بسیار آسان است. با استفاده از افزونه MonsterInsights Dimensions، می توانید محبوب ترین مشارکت کنندگان در وبلاگ خود را شناسایی کنید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس -راه اندازی ردیابی ترافیک وب سایت توسط نویسندگان

افزونه Dimensions به شما امکان می دهد رتبه بندی های سفارشی را در وردپرس تنظیم کنید. رتبه بندی های سفارشی، اطلاعات اضافی هستند که می توانید در Google Analytics ردیابی کنید. این شامل نویسندگان، نوع پست، شناسه کاربری، دسته بندی، کاربران وارد شده و غیره می شود.

بهترین بخش استفاده از MonsterInsights این است که می‌ توانید داده‌ ها را در قسمت مدیریت وردپرس خود ببینید و نیازی به جابجایی بین برگه‌ ها یا پنجره‌ ها ندارید. برای مشاهده محبوب ترین نویسنده در سایت خود، به سادگی به Insights » Reports رفته و به برگه « Dimensions» بروید.

وبلاگ نویسان مهمان وردپرس - Dimensions

نکاتی برای پذیرش پست مهمان

از زمانی که گوگل شروع به سرکوب لینک‌ های متنی پولی کرده است، شرکت‌ های سئو و ارسال‌ کنندگان هرزنامه به پست‌ های مهمان تکیه می‌ کنند. به همین دلیل، مهم نیست که وبلاگ شما چقدر محبوب است، حداقل چند درخواست پست مهمان خواهید دید.

وقتی وبلاگ شما نسبتا جدید است و درخواست پست مهمان دریافت می کنید، واقعا هیجان زده می شوید. در آن هیجان، شما معمولاً اشتباه می کنید اگر محتوای پایین تر یا حتی بی کیفیت تر را تأیید کنید. برای کمک به شما، در اینجا قوانینی وجود دارد که فکر می کنیم باید هنگام پذیرش پست مهمان از آن ها پیروی کنید.

بپرسید چه کلمه کلیدی یا بک لینکی می خواهند؟

شما نمی‌خواهید به سایت‌ های هرزنامه مانند مزارع لینک یا شرکت‌ های بیمه خودرو و غیره لینک دهید. همچنین نمی‌ خواهید به یک کلمه کلیدی خاص لینک دهید، که به صنعت یا جایگاه شما مرتبط نیست.

اگر از وبلاگ نویسان مهمان خود نپرسید که روی کدام کلمه کلیدی تمرکز می کنند یا به وب سایت های هرزنامه لینک می دهند، مقاله ای می نویسند که ارزش افزوده ای نخواهد داشت. در این مرحله، اگر پست آن ها را رد کنید، به نظر بد می رسد. بهتر است زمان را از دست ندهید و این مانع را از سر راه خود بردارید.

ایده ها و خلاصه موضوع را قبل از پست نهایی بخواهید

اغلب این شرکت های سئو و ارسال کنندگان هرزنامه تمایل دارند مقالات از پیش نوشته شده داشته باشند. آن ها خواهند گفت که ما می خواهیم برای وبلاگ شما بنویسیم، اما ایده ای را پیشنهاد نمی کنند. به احتمال زیاد، یک پست از پیش نوشته شده دریافت خواهید کرد که در سایت های متعدد منتشر شده است. این برای سایت شما بد است زیرا محتوای تکراری می تواند به سئوی وردپرس شما آسیب برساند.

همیشه بهترین کار این است که از آن ها ایده های موضوعی را همراه با خلاصه یا طرح کلی مقاله بخواهید. این به شما نشان می دهد که آن ها چقدر برای نوشتن پست واجد شرایط هستند و می توانید موضوع را تأیید یا رد کنید. همچنین به شما کمک می کند تا پست های عمومی را بررسی کنید یا پست هایی را فهرست کنید که قبلاً توسط وب سایت های متعدد دیگری پوشش داده شده اند.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه جذب و مدیریت موثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب راه اندازی وبلاگ وردپرسی به روش صحیح را بررسی کنید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا