Seo

چگونه بهترین شرکت خدمات سئو را برای پروژه خود انتخاب کنیم؟

انتخاب شرکت خدمات سئو به خودی خود کاری دلهره آور است. با توجه به پیچیدگی موارد مورد نیاز یک شرکت خدمات سئو، سطح کاملاً جدیدی اضافه می شود که می تواند طاقت فرسا باشد.

با وجود تعداد زیادی شرکت خدمات سئو از کجا می دانید که باید کدام یک را انتخاب کنید و کدام یک از آن ها می توانند وب سایت شما را با جدیدترین الگوریتم های گوگل، بدون ترفند یا هرزنامه بهینه سازی کنند؟

مشارکت با یک شرکت خدمات سئو: آنچه باید بدانید!

یک عامل مهم در عملکرد شرکت های خدمات سئو برای شما داشتن درک صحیحی از نیاز شما به محض استفاده از آن است.

تنظیم انتظارات در طی فرآیند RFP نه تنها به شما کمک می کند تا افراد توانمند را از افراد نه چندان توانمند جدا کنید، بلکه شما و آن ها را برای دستیابی به موفقیت در طولانی مدت آماده می کند.

تهیه یک پرونده تجاری با شرکت های خدمات سئو به شما کمک می کند تا بر اساس نیاز های خود و برنامه ای که برای ادامه فعالیت آژانس دارید، سازماندهی کنید.

شرکت های خدمات سئو را از کجا می توان انتخاب کرد؟

انتخاب شرکت خدمات سئو

شرکت ها همیشه می گویند که می توانند هر کاری را انجام دهند، اما ما می دانیم چه کسی می تواند خدمات بهتری ارائه دهد و همیشه بر این اساس به کاربران توصیه می کنیم.

  • اگر برای جمع آوری لیست خود وقت دارید در چند کنفرانس شرکت کنید.
  • با مشاوران شرکت های خدمات سئو در مورد موضوعات مورد نیاز خود صحبت کنید و با سایر شرکت کنندگان نیز صحبت کنید.
  • سایر متخصصان سئو را در سطح سازمانی بشناسید و از آن ها بپرسید که از چه کسانی استفاده می کنند، چه کسی را دوست دارند و چرا آن ها را دوست دارند؟
  • اگر قصد دارید تعداد زیادی از شرکت ها را برای یک نیاز خاص بررسی کنید، یک درخواست پیشنهادی (RFP) مورد نیاز است، اما همیشه لازم نیست.

تا زمانی که از انتظارات خود آگاه باشید، در مراحل بررسی مشکلی نخواهید داشت.

به هر شرکتی اجازه دهید تا در مورد انتظارات شما کمی با شما گفتگو کنند و به عنوان مرحله دوم به یک تیم بزرگتر معرفی شوید.

این امر به جلسات متعددی از قبل نیاز دارد اما در مورد شرکت های ارائه دهنده صرفه جویی در وقت و پیگیری از سوالات غیر منتظره انجام می شود.

۴ نشانه اصلی یک شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و هاستینگ خوب و با کیفیت

چه چیزی شرکت های خدماتی سئو را متفاوت می کند؟

شرکت های دارای تجربه در سطح سازمانی معمولاً از اصلاحات واضح چشم پوشی می کنند زیرا آن ها درک می کنند که دلایل تجاری می تواند برای آن ها باشد.

من همیشه گفته ام که هر شرکت SEO که این موضوع را مطرح نکند، SEO را نمی داند.

ما همیشه گفته ایم که با کسانی که تخصصی درباره سئو ندارند این موضوع را مطرح نکنید، زیرا چیزی برای شما به ارمغان نمی آورد.

با این حال، آن ها باید موارد زیر را بدانند:

  • با درک اینکه دلیل تجاری وجود دارد ادامه دهید.
  • تأثیر را در مقابل تلاشی که برای رفع آن لازم است پیگیری کنید.
  • در صورت بازخورد (یا توضیحی) که تیم سئو می تواند هنگام بازبینی ارائه دهد، برای دریافت آن در دسترس باشید.

شرکت خدمات سئویی كه با يك سايت پيچيده و در سطح شركت كار نكرده است ممكن است اين موضوع را نفهمد:

  • به همین آسانی که به نظر می رسد نیست.
  • تجارت ممکن است از آن پشتیبانی نکند.
  • می تواند دلایل قانونی داشته باشد.
  • اصلاح ممکن است مقیاس پذیر نباشد.

شرکت های خدماتی همچنین درک خواهند کرد که سطح تعامل شرکت های بزرگتر ممکن است از بیشتر مشتریان کوچکتر آن ها باشد.

شرکت های سئو سازمانی باید فعال باشند زیرا تیم سئو در این شرکت بیشتر اوقات از همه کارهایی که باید انجام شود منحرف می شود.

اعلام حضور منظم و ارتباطات آزاد برای موفقیت در رابطه حیاتی است. ما همیشه با آژانس هایی که دفاتر محلی دارند و یا بازدید های مکرر حضوری انجام می دهند، بهترین کار را داشته ایم.

شرکت خدمات سئو ممتاز سئو” یکی از بهترین شرکت هایی است که ما با آن کار کرده ایم و دارای یک مدیر سئو است که از طریق ایمیل شرکت، ورود به سیستم ابزار و گزارش در دفتر تحت شرایط پیمانکار نشسته است.

در پایان این رابطه مربوط به تیمی است که به طور منظم ارتباط برقرار می کند، به طور فعالانه استراتژی های رشد و اصلاحات اساسی را پیشنهاد می کند و برای اطمینان از انجام کار آن را دنبال می کند.

مدیریت شرکت های خدمات سئو

مدیریت شرکت های خدمات سئو

نکته کلیدی در مدیریت شرکت خدماتی سئو شما، جاری نگه داشتن سطح ارتباطات است.

ابزار و دسترسی لازم را برای موفقیت در اختیار آن ها قرار دهید و به آن ها کمک کنید تا در هر کاری که لازم دارند قهرمان شوند.

قرارداد ها همیشه با خوش بینی مثبت و یک برنامه محکم منعقد می شوند. اما با کاهش ارتباطات و پشتیبانی کم و بدون پشتیبانی شرکت نمی تواند موفق باشد و سئو شما ضعیف می شود.

انتظارات و برنامه (نقشه راه) قابل تحویل را تنظیم کنید که شرکت باید آن را دنبال کند.

در مواقعی که می توانید به آن ها احتیاج داشته باشید، از آن ها حمایت کنید و تیم های دیگری را که شرکت برای انجام کار طبق وعده خود نیاز دارد، دنبال کنید.

چک لیست هفتگی که دارای لیست روشنی از کارهایی که تیم مورد نظر باید روی آن ها کار کند و تاریخ تحویل مورد انتظار است، داشته باشید.

با وظایفی برای هرکدام از جاهایی که همه در آن هستند صحبت کنید و همیشه با توصیه هایی که ممکن است برای ادامه کار داشته باشند پایان دهید.

اعلام حضور ماهانه با ذینفعان اصلی همیشه به پاسخگویی همه کمک می کند.

تیم های دیگر می توانند از آژانس استفاده کنند، اما در درک نقش آن ها در کار هایی که باید انجام شود نیز به کمک نیاز دارند.

ما می خواهیم هر سه ماهه را با گزارشی در مورد وظایف انجام شده و بازگشت سرمایه در مورد پروژه ها یا وظایف انجام شده بیش از 3 ماه قبل به پایان برسانیم.

در برخی موارد گزارش هفتگی، ماهانه و حتی روزانه را دیده ایم، اما سپس شرکت به جای شرکت خدمات سئو به یک شرکت گزارشگری تبدیل می شود و وقتی قرارداد تمام شود، دیگر تمدید نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا