WordPress

بهترین افزونه وردپرس که برای تست A / B استفاده می شوند

رشد برای مشاغل کوچک به معنای مشارکت بیشتر و افزایش فروش است. با این حال، برای رسیدن به اهداف خود، باید کمپین های بازاریابی خود را بهینه کنید. افزونه های تست A / B وردپرس اجرای آزمایشات روی وب سایت را برای شما آسان می کند. این افزونه ها می توانند روش هایی را برای بهبود بازدید و تبدیل شما مشخص کنند. با داشتن اطلاعات بیشتر، می توانید تصمیمات درستی برای کسب و کار خود بگیرید. استراتژی رشد خود را از همین امروز شروع کنید. این 7 افزونه تست وردپرس A / B را امتحان کنید.

1. Simple Page Tester

G2Crowd گزارش می دهد که “60 درصد شرکت ها معتقدند تست A / B برای بهینه سازی نرخ تبدیل بسیار ارزشمند است.” تست A / B روشی مؤثر برای بهینه سازی سیستم های تجاری شماست.

Simple Page Tester تنظیم تست های تقسیم را ساده می کند. این یک پلاگین وردپرس با کاربرد آسان برای مبتدیان است زیرا به هیچ کدی نیاز ندارد. به علاوه، لازم نیست نگران کد های آزمایسی ای باشید که بر رتبه بندی سئوی شما تأثیر می گذارد. سازندگان ابزار از راه حل ها و توصیه های دقیق گوگل سرچ کنسول پیروی می کنند.

افزونه Simple Page Tester

همچنین می توانید بازدید کنندگان منحصر به فرد هر آزمون را در آزمون تقسیم خود ردیابی کنید. برای به دست آوردن ارزش بیشتر، نسخه پرمیوم این افزونه را امتحان کنید. همراه با ردیابی تبدیل داخلی و محاسبات خودکار اطمینان آماری. با یک فرآیند آسان، در مدت کم تری تست A / B انجام خواهید داد.

2. Thrive Headline Optimizer

تست A / B اختراع جدیدی نیست، اما برای موفقیت در کسب و کار کوچک شما ضروری است. با انجام تست A / B دیگر نیازی ندارید که خیلی تصادفی در مورد خوب یا بد بودن یک صفحه یا عنصر در صفحات وب سایتتان حدس بزنید. در واقع همانطور که خودتان هم می دانید این تست بهترین راه برای دانستن دقیق آنچه بازدید کننده شما می خواهد و چیزی او را به تبدیل به مشتری می کند، است. محتوا قسمت عمده ای از بازاریابی است، و یک عنوان عالی می تواند تعیین کند که شما بازدید زیادی داشته باشید یا کم. با افزونه Thrive Headline Optimizer می توانید یاد بگیرید چه عناوین محتوایی توجه بازدیدکنندگان شما را جلب کرده و آن ها را درگیر خود می کند.

افزونه Thrive Headline Optimizer

این افزونه وردپرس برای آزمایش A / B از آزمایشاتی برای ردیابی کلیک در صفحات وبلاگ شما استفاده می کند. سپس، می توانید از این معیار ها برای کاهش نرخ بانس ریت استفاده کنید.

3. Google Optimize

کسب و کار های کوچک با بودجه محدود کار می کنند. بنابراین، شما سرمایه ای اولیه برای سرمایه گذاری در ابزار های پیچیده ندارید. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید کل هزینه های سئوی خود را برای آزمایش A / B از دست بدهید. Google Optimize یک افزونه رایگان تست A / B برای وردپرس است. این یک ادغام بومی با Google Analytics را برای شناسایی پیشرفت های سایت ارائه می دهد. این افزونه برای بازاریابان تازه کار و متخصص ساخته شده است.

ویرایشگر بصری تغییر متن و تصاویر را آسان می کند و ویرایشگر کد JavaScript برای آزمایش های پیشرفته به اندازه کافی قدرتمند است. همچنین می توانید چندین نسخه از همان صفحه وب را آزمایش کنید، چندین عنصر را در یک صفحه آزمایش کنید و صفحات جداگانه را در برابر یکدیگر آزمایش کنید. گوگل یک برند بزرگ در صنعت است. بنابراین، در صورت نیاز به کمک، پست هایی برای راهنمایی شما وجود ندارد.

افزونه Google Optimize

4. CallPress to Action

ترافیک اولین قدم در روند فروش است. اگر می خواهید بازدید کنندگان را به لید تبدیل کنید، کسب و کار کوچک شما باید تبدیل شما را افزایش دهد. کال تو اکشن (CTA) نقشی اساسی در سفر مشتری دارد. از دکمه ها گرفته تا تصاویر و حتی لینک های متنی، CTA می تواند فرمت های مختلفی داشته باشد. به همین دلیل است که باید بدانید چه چیزی برای مخاطب شما بهتر است. دکمه های CTA باید قابل توجه، قابل مشاهده و قابل مقاومت باشند.

اما CTA مناسب برای هر صفحه چیست؟ تنها راه فهمیدن تست A / B است. افزونه CallPress to Action وردپرس، CTA را به سایت شما اضافه می کند و نرخ تبدیل را آزمایش می کند. این به طور خاص برای تبدیل لید های بیشتر در سایت شما طراحی شده است.

افزونه Calls to Action

5. Split Hero

تست A / B خود را با افزونه Split Hero انجام دهید. این افزونه وردپرس به شما امکان می دهد تا حداکثر چهار تغییر مختلف در یک صفحه ایجاد کنید. این شرکت به سادگی پلتفرم ها اعتقاد دارد. این افزونه کسب و کار شما را به ویژگی های مناسب مجهز می کند تا کمپین های تست A / B مؤثر ارائه دهید.

Split Hero را می توان در ویرایشگر وردپرس یا یک صفحه ساز استفاده کرد. فقط کافیست پلاگین را در سایت خود نصب کنید، جزئیات کمپین را پر کنید و تست خود را شروع کنید. پس از اتمام هر کمپین، خواهید دید کدام نسخه مخاطبان شما را بیشتر جذب کرده است. اگر ا ز نظر زمانی محدود باشید، SplitHero یک انتخاب کارآمد است. با تست مطمئن، ریسک کمتری خواهید داشت.

افونه Split Hero

6. AB Press Optimizer

به عنوان یک کسب و کار کوچک، تست A / B می تواند ترسناک باشد. اما همانطور که می دانید هدف از هر گونه آزمایش، تأیید یا رد کردن فرضیه های شما است. ماکسیم گروزنی، طراح UX / UI، توضیحات زیر را ارائه می دهد:

“برای بهبود عملکرد سایت، ابتدا باید فرضیه های مربوط به عناصر مؤثر بر تبدیل را آزمایش کنید. این موارد شامل کال تو اکشن، دکمه ها، فرم ها و تصاویر است. اما قبل از شروع تست، در نظر بگیرید که آیا واقعاً به آن نیاز دارید و آیا همه چیز را برای اجرای آن دارید. “

ماکسیم گروزنی

با چند ورودی، AB Press Optimizer بدون نگرانی از گذرواژه های متعدد، یک تنظیم سریع است. این برای افزایش تبدیل و فروش شما در وردپرس ادغام می شود. می توانید هر تعداد آزمایش که می خواهید ایجاد کنید و به نتایج واقعی دست پیدا کنید.

افزونه AB Press Optimizer

7. SEO A/B Split Testing

آماده تقویت تلاش های بهبود سئوی خود هستید؟ در این صورت، احتمالاً در جستجوی کلمات کلیدی مناسب سئو برای افزودن به محتوای خود هستید. افزونه SEO A / B Split Test همان چیزی است که کسب و کار کوچک شما به آن نیاز دارد. این افزونه عناوین، برچسب های عنوان و توضیحات متای پست های وبلاگ شما را بهینه می کند. از طریق آزمایش SEO به شما کمک می کند تغییرات جدیدی در محتوای خود شناسایی کنید. این ابزار باعث افزایش رتبه بندی گوگل شما می شود و منجر به بازدید بیشتر سایت می شود.

افزونه SEO A/B Split Testing

وب سایت وردپرس خود را با افزونه های تست A / B بهینه کنید

برای بهبود وب سایت کسب و کار هرگز دیر نیست. مجموعه ای از افزونه های تست A / B برای سفر رشد بازاریابی شما معرفی کردیم. امیدواریم این پست به شما کمک کرده باشد تا بهترین و مناسب ترین افزونه تست A / B برای وب سایت خود را پیدا کرده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا