Seo

نحوه افزایش بازدید وب سایت از طریق پلتفرم اینستاگرام

یک راه مطمئن برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود این است که در مکانی که بیشتر وقت خود را می گذرانند با آن ها درگیر شوید. برای بسیاری از مردم این مکان اینستاگرام است که این خبر خوبی است. اینستاگرام بسیار محبوب است، نه تنها برای افراد عادی و سازندگان، بلکه برای مشاغل دارای وب سایت نیز بسیار محبوب است. در واقع، میانگین نرخ تعامل برای یک پست اینستاگرام توسط یک حساب تجاری 0.96٪ است. اگر جمع کنید، این یک جذابیت برای هر 100 فالوور است. با این حال، اگر وب سایتی را اداره می کنید، احتمالاً انگیزه ای پنهانی برای تقویت مشارکت های اینستاگرام، هدایت بازدید به وب سایت خود دارید. خوشبختانه چندین استراتژی آسان اینستاگرام وجود دارد که فالوور های شما را از اینستاگرام به سمت سایت شما سوق می دهد.

بیوی اینستاگرام اکانت خود را بهینه کنید

افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام

بیوی اینستاگرام کسب و کار شما به نوعی مانند یک پروفایل دوست یابی آنلاین است. منظور من این قسمت است. اولین کاری که کسی در تماس با برند شما در اینستاگرام انجام خواهد داد کلیک بر روی صفحه نمایه شما است. شما می خواهید تمام تلاش خود را برای پیش بردن بهترین قدم برند خود انجام دهید، بنابراین فرد می خواهد در مورد شما بیشتر بداند. این به معنای درخشش حساب کاربری شما است.

چگونه بازدید سایت از اینستاگرام را با بهینه سازی بیو افزایش دهیم؟

  • عکس پروفایلی بگدارید که بعداً حذف نکنید. سعی کنید تصویری انتخاب کنید که برند شما را در بر بگیرد. شاید این تصویر لوگوی شما باشد، یا شاید هم یک عکس فانتزی از محصول پر فروش شما باشد.
  • بیوی پروفایل خود را قوی بنویسید. با استفاده از توضیحات بیوی خود به بازدیدکنندگان بگویید دقیقاً چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.
  • CTA را در بیوی خود بگنجانید. آیا می خواهید افراد از سایت شما بازدید کنند؟ به آن ها بگویید که این وبسایت شماست و لینک را در آنجا بگذارید.
  • لینکی به اکانت خود اضافه کنید. مانند حساب های دیگر خود یا کانال یوتیوب یا حتی کانال تلگرام.

اکانت اینستاگرام شما سازنده پول شماست. به آن وقت و توجه لازم را بدهید.

برای فزایش بازدید از سایت در بیوی اکانت اینستاگرام خود لینک بگذارید

از آنجا که لینک ها راه اصلی دسترسی افراد به وب سایت شما از اینستاگرام است، ارزشش را دارد که کمی بیشتر به آن فکر کنید. در اینجا برخی موارد اضافی وجود دارد که باید هنگام انتخاب لینک در نظر بگیرید:

  • از صفحه اصلی فراتر بروید: لینک شما نیازی به رفتن به صفحه اصلی شما ندارد. در حقیقت، شاید این نباید کاربران را به صفحه اصلی شما هدایت کند. آن ها را به یک پست وبلاگ، یک صفحه محصول، یک لندینگ پیج یا هر مکان دیگری در سایت خود هدایت کنید که در آن افراد می توانند اقدامی انجام دهند.
  • لینک به صفحه ای مناسب برای موبایل: معمولا هیچکس از اینستاگرام در دسک تاپ استفاده نمی کند. هر کس اینستاگرام را از طریق گوشی خود باز می کند. این بدان معناست که شما باید از نظر موبایلی بودن صفحه ای که افراد را به آنجا می فرستید دقت کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه به سرعت بارگیری می شود و به راحتی می توانید از طریق تلفن از آن استفاده کنید.
  • سرویسی مانند Linktr.ee یا tap.bio را امتحان کنید: این سرویس ها لینکی را ارائه می دهند که افراد می توانند با کلیک بر روی آن، تمام پست های اینستاگرام شما را مشاهده کرده و روی لینک جالب تر کلیک کنند. سپس این لینک افراد را به سمت صفحه مربوطه در سایت شما سوق می دهد. مثل این است که صد ها لینک را به قیمت یک لینک دریافت کنید و این گونه می توانید بازدید سایت از اینستاگرام را افزایش دهید. بیایید به یک مثال از Just Jared نگاه کنیم.

پیج Just Jared از Tap.Bio استفاده می کند تا به مردم آنچه می خواهند بدهد. یکی از روش های مورد علاقه او استفاده از شایعات داغ سلبریتی ها. چرا؟ داستان Just Jared این است که از طریق اینستاگرام خواندن را بسیار آسان می کند.

این استراتژی این پیج برای افزایش بازدید سایت از اینستاگرام است:

یک پست جذاب اینستاگرام ایجاد کنید و از عنوان های جنجالی استفاده کنید تا افراد را دعوت کنید تا برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک موجود در بیو کلیک کنند.

افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام

برای افزودن لینک های بیشتر به حساب اینستاگرام خود از tap.bio (یا سرویس های مشابه) استفاده کنید.

افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام

هنگامی که کاربران روی لینک کلیک کردند (به عنوان مثال، tap.bio/@justjared) تصاویر دوباره نشان داده می شوند، اما این بار آن ها به وب سایت شما لینک داده شده اند.

افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام

کاربران می توانند از طریق عکس ها پیمایش کنند. وقتی پست مورد نظر را پیدا کردند، روی آن ضربه می زنند و اینستاگرام آن ها را به سایت شما هدایت می کند. ممکن است بخواهید این کار را متقابلا در وب سایت خود انجام داده برای جلب اطمینان بیشتر مشتری فید های اینستاگرام را در وب سایت خود بگذارید. برای دانستن نحوه انجام این کار به پست ما در رابطه با جایگذاری فید های اینستاگرام در سایت وردپرسی مراجعه کنید.

افزایش بازدید سایت از طریق اینستاگرام

با چند کلیک ساده می توانید تمام جزئیات اخیر آن خبر را بخوانید. استفاده از یکی از این خدمات راهی عالی برای هدایت بازدید از طریق اینستاگرام به وبلاگ یا وب سایت خود است.

در مورد استوری های خود هوشمندانه عمل کنید

استوری های اینستاگرام در سال 2016 راه اندازی شد و یکی از بهترین راه ها برای بازاریابان برای تعامل با مخاطبان بوده است. مردم عاشق استوری های اینستاگرام هستند. در واقع، استوری های برند ها 86٪ میزان تکمیل دارند و 58٪ از مردم می گویند که پس از دیدن آن در استوری ها، به یک برند یا محصول علاقه بیشتری پیدا کرده اند.

اگر می خواهید مخاطبان خود را درگیر کنید، اولین قدم این است که اولین سری استوری های اینستاگرام خود را پست کنید و برنامه ای برای ارسال منظم پست خود تنظیم کنید. در حالی که ارسال اولین مرحله است، اما تنها مرحله نیست. در اینجا چند ایده در مورد چگونگی ساختن استوری های اینستاگرام برای افزایش بازدید سایت آورده شده است:

  • لینک هایی به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید. اگر بیش از 10K دنبال کننده اینستاگرام دارید، به ویژگی “Swipe Up” دسترسی پیدا می کنید. هنگامی که افراد انگشت خود را روی صفحه در استوری می کشند، می توانید آن ها را مستقیماً به وب سایت خود بفرستید.
  • از مخاطبان خود بخواهید از لینک بیوی شما دیدن کنند. اگر هنوز 10K دنبال کننده ندارید، CTA را در استوری های خود قرار دهید و در آن از مخاطبان خود بخواهید از لینک bio شما دیدن کنند.
  • درباره آخرین پست وبلاگ خود استوری ایجاد کنید. من برند ها و نویسندگان زیادی را در اینستاگرام دنبال می کنم و هر وقت آن ها به من می گویند که پست جدیدی در وبلاگ خود دارند، من از سایت آن ها بازدید می کنم.

اگر هنوز اولین استوری اینستاگرام خود را ایجاد نکرده اید، زمان آن اکنون است. اگر از استوری استفاده می کنید، استفاده از “Swipe Up” یا به سادگی CTA قوی را در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند بر روی لینک بیوی شما کلیک کنند. امیدواریم این پست به شما در یادگیری نحوه افزایش بازدید سایت از اینستاگرام کمک کرده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا