CMSWordPressآموزش

برترین افزونه های برنامه ریزی وردپرس که با تقویم گوگل همگام سازی می شوند

رزروها ممکن است حیات کسب و کار شما باشد. با افزودن یک افزونه برنامه ریزی به وب سایت، می توانید رزروها را در هر زمان از شبانه روز بپذیرید. اگر ابزار مناسبی را انتخاب کرده باشید، می تواند در زمان شما و کسب و کار شما بسیار تاثیر گذار باشد و شما می توانید به راحتی بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید. در این پست، برترین افزونه های برنامه ریزی وردپرس را معرفی می کنیم که به مشتریان امکان می دهد قرار ملاقات ها را مستقیماً از وب سایت شما رزرو کنند. همچنین تمام ویژگی هایی را که باید در یک افزونه رزرو به دنبال آن ها باشید، از جمله ادغام با Google Calendar را نیز دارا باشد.

هنگام انتخاب پلاگین برنامه ریزی وردپرس، ممکن است بخواهید به دنبال ویژگی های زیر باشید:

  • سفارشی سازی. شما باید بتوانید فرم رزرو خود را با مارک تجاری خود سفارشی کنید و زمینه های مورد نیاز خود را برای جمع آوری اطلاعات مربوطه از مشتریان خود اضافه کنید.
  • یادآوری ها و اعلان ها. با اطلاع کارکنان و مشتریان خود می توانید از عدم نمایش و سوتفاهم جلوگیری کنید.
  • پاسخگو و بهینه. دستگاه های تلفن همراه حدود 50 درصد از ترافیک وب را در سراسر جهان تشکیل می دهند. برای جلوگیری از ضرر در تجارت، افزونه انتخابی شما باید دارای یک رابط کاربر پسند برای موبایل باشد.
  • پشتیبانی از چندین مکان سرویس و انواع قرارها. شما باید ویژگی هایی را که برای تجارت شما مهم است در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر زنجیره ای از سالن ها را اجرا می کنید، پس پلاگین شما امکان تغییر مکان بین بازدیدکنندگان را آسان می کند.
  • پشتیبانی از چندین کارمند. تا زمانی که شما مستقل نباشید، پرسنل شما باید مشخصات و تقویم های خود را حفظ کنند.
  • پرداختها را بصورت آنلاین بپذیرید. اگر این افزونه با دروازه های معروف مانند PayPal و Stripe ادغام شود، می توانید پرداخت ها را از قبل پردازش کنید.
  • یک تجربه کاملاً راحت در وب سایت. برای مشتریان راحت تر است که بدون ترک وب سایت شما، به خصوص برای کاربران تلفن همراه، مراحل رزرو را انجام دهند.

علاوه بر این، انتخاب پلاگین برنامه ریزی وردپرس که با تقویم گوگل ادغام می شود مزایای مختلفی دارد. استفاده از این پلتفرم رایگان است، بنابراین کارمندان شما می توانند برنامه را بارگیری کرده و بر قرارهای خود در حین انجام کار نظارت کنند.

همچنین می توانید از Google Calendar برای ایجاد شفافیت در کل کسب و کار خود با ایجاد یک برنامه مشترک استفاده کنید. مشتریانی که با این برنامه آشنا هستند می توانند به راحتی خدمات خود را پیگیری کنند، این امر همچنین می تواند از عدم نمایش جلوگیری کند.

معرفی 5 مورد از برترین افزونه های برنامه ریزی وردپرس

ده ها افزونه برنامه ریزی وردپرس در دسترس است. ممکن است مدتی طول بکشد تا همه آن ها را درک کنید و در وب سایت خود استفاده کنید، در این مقاله 5 مورد از برترین افزونه های برنامه ریزی وردپرس که با تقویم گوگل همگام سازی می شود به شما معرفی میکنیم.

1. افزونه Simply Schedule Appointments

افزونه وردپرس Simply Schedule Appointments

Simply Schedule Appointments یک پلاگین رزرو با کاربرد آسان و قابل تنظیم است که می تواند با تقویم Google شما همگام سازی شود.افزونه ای بسیار کاربردی است که شما را مرحله به مرحله با تقویم گوگل همگام سازی می کند، و اگر به کمک بیشتری نیاز دارید می توانید مستقیماً از داشبورد وردپرس خود به پشتیبانی مشتری دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید از طریق بزرگنمایی با کارکنان پشتیبانی آن ها ارتباط برقرار کنید.

به سادگی برنامه ریزی قرارها با بسیاری از سرویس های معروف از جمله Mailchimp، Google Analytics و Zapier و همچنین با سازندگان صفحه وردپرس مانند Elementor ،Divi و Beaver Builder ادغام می شود. اگر می خواهید پیش پرداخت ها را بپذیرید، این افزونه شما را قادر می سازد از طریق PayPal و Stripe این کار را انجام دهید.

برای کمک به جلوگیری از قرارهای مفقود شده، Simply Schedule Takes می تواند اعلان ها را از طریق ایمیل و اعلان های متنی برای مشتریان شما ارسال کند. همچنین به طور خودکار مشتریان رزرو شده را با حساب های وردپرس آن ها مرتبط می کند و به شما امکان می دهد اطلاعات شخصی از جمله یادآوری را در وب سایت خود نمایش دهید.

همچنین می توانید از ویژگی های تبدیل و پیگیری هدف این پلاگین برای نظارت بر عملکردهای کاربران قبل از تعیین وقت قبلی استفاده کنید. با کسب این بینش در مورد رفتار بازدیدکنندگان، می توانید فروش خود را تصفیه کرده و حتی بیشتر از رزروها اطمینان حاصل کنید.

2. افزونه WordPress Calendar Booking

 افزونه وردپرس WordPress Calendar Booking

WordPress Calendar Booking یک افزونه برنامه ریزی رایگان است که سایت شما را با پلتفرم StartBooking ادغام می کند. با Google Calendar همگام می شود، همچنین می توانید با ورود به حساب StartBooking خود قرارهای خود را مدیریت کنید.

با انتخاب آن در تنظیمات StartBooking، می توانید فرم رزرو را به هر صفحه سایت خود اضافه کنید. اگر کسب و کار شما طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد، پس می توانید به راحتی با استفاده از کد کوتاه، فرم های جداگانه ای برای هر یک ایجاد کنید.

برای کمک به شما در ارائه تجربه شخصی تر، StartBooking رفتار بازدید کنندگان را ثبت می کند. با تجزیه و تحلیل این اطلاعات، می توانید به رشد بسیار خوبی برسید و با افرادی که از وب سایت وردپرس شما بازدید می کنند روابط پایداری برقرار کنید.

3.افزونه BirchPress

یک از بهترین افزونه های برنامه ریزی وردپرس BirchPress

BirchPress یک پلاگین برنامه ریزی است که برای مشاغل کوچک طراحی شده است. می توانید از ویرایشگر فرم آن برای ایجاد فرم رزرو سفارشی استفاده کنید و سپس با استفاده از کد کوتاه ارائه شده، آن را در هر جای وب سایت خود قرار دهید.

برای کمک به نگه داشتن مشتریان خود، BirchPress هر زمان که قرار ملاقات رزرو، برنامه ریزی یا لغو می شود، یک ایمیل ایجاد می کند. می توانید این ایمیل ها را برای تکمیل پیام های شرکت و هویت نام تجاری خود سفارشی کنید.

BirchPress همچنین می تواند پرداخت از طریق PayPal یا کارت اعتباری را بپذیرد. با استفاده از WooCommerce که به خوبی با این پلاگین همگام می شود می توانید از درگاه های پرداخت پشتیبانی کنید.

در حالی که Google Calendar همه ویژگی های لازم برای مدیریت برنامه شما را فراهم می کند، برخی از کارمندان ممکن است ترجیح دهند از راه حل های جایگزین استفاده کنند. BirchPress پشتیبانی کامل از Google Calendar دارد، اما با سایر برنامه های معروف از جمله iCalendar و Outlook نیز همگام می شود.

4. افزونه Easy Appointments

بهترین افزونه برنامه ریزی وردپرس Easy Appointments

افزونه رایگان Easy Appointments به صورت پیش فرض یکپارچه سازی Google Calendar را ارائه نمی دهد. با این حال، می توانید با خرید بسته  All in One Extension package ،همگام سازی دو طرفه بین سایت و برنامه خود اضافه کنید.

Easy Appointments یک سیستم اطلاع رسانی ایمیل برای رزرو ، تأیید و لغو ارائه می دهد. همچنین از چندین مکان، سرویس و کارگران خارج از جعبه پشتیبانی می کند.

اگر بسته All in One Extension را خریداری کرده اید، می توانید از طریق بستر ارتباطی Twilio نیز یادآوری های پیامکی ارسال کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا از طریق PayPal نیز پرداخت آنلاین داشته باشید.

5. افزونه Amelia

یکی از برترین افزونه های برنامه زیری وردپرس Amelia

اگر تجارت شما خدمات متعددی را ارائه می دهد، ممکن است بهترین راه حل برای شما Amelia باشد. این افزونه به شما امکان می دهد تا از طریق همان فرم، طیف وسیعی از گزینه ها را ترکیب کنید. بازدیدکنندگان می توانند قرارهای موجود را بر اساس خدمات، موقعیت شغلی و کارمندان فیلتر کنند و به آن ها کمک می کنند تا رزرو متناسب با نیازهایشان را تعیین کنند.

اگر مشتریان شما از طریق رسانه ای دیگر ماننده تلفن رزرو را انجام می دهند، پس می توانید با ورود به پنل مدیریت Amelia این رزروها را به برنامه آنلاین خود اضافه کنید. هنگامی که مشتری رزرو خود را انجام داد، می توانید برای او قرار های بعدی را نیز اعلان کنید.

همگام سازی دو طرفه با Google Calendar کارمندان را قادر می سازد برنامه های خود را به راحتی مدیریت کنند. با این حال ، اگر آنها ترجیح می دهند، آملیا داشبورد کاربر خود را نیز ارائه می دهد که در آن کارگران شما می توانند از مشتریان و قرارهای آینده خود مطلع شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا