مفاهیم پایه

معرفی بهترین سایت های فریلنسری خارجی در سال 2021

اگر شما یک فریلنسر هستید و به دنبال کار می باشید، احتمالاً می دانید که این جستجو برای کار چقدر طاقت فرسا است. با این حال وب سایت های فریلنسری وجود دارند که برای کمک به متخصصانی مانند شما کار پیدا می کنند. در این مقاله بهترین وب سایت های فریلنسری خارجی در اینترنت را لیست خواهیم کرد.

وب سایت فریلنسری چیست؟

وب سایت فریلنسری زیر ساختی است که هم افراد جویای کار و هم کارفرمایان پیشنهادات خود را در آنجا ارسال می کنند. فریلنسر بودن راهی عالی برای تبدیل استعداد یا سرگرمی خود به پول است. شما این آزادی را دارید که فقط برای پروژه هایی که دوست دارید یا در آن ها مهارت دارید، کار کنید.

نیازی به گفتن نیست که استفاده از این وب سایت های فریلنسری چه خارجی چه داخلی، به شما کمک می کند تا شروع خوبی برای شغل فریلنسری خود داشته باشید. آن ها در یافتن اولین مشتری ها و جلب اعتماد کارفرمایان در این راه به شما کمک خواهند کرد.

همچنین شما به طور مداوم مهارت خود را با گرفتن پروژه های مختلف از کارفرمایان مختلف، افزایش می دهید. در پایان نمونه کار های شما بیشتر می شود و پیشنهادات شغلی زیادی خواهید داشت.

18 وب سایت برتر فریلنسری خارجی برای یافتن کار

1. Fiverr

فریلنسر ها می توانند پروژه های به پایان رسیده را به نمایش عموم بگذارند. بنابراین مشتریان بالقوه می توانند به راحتی شخصی را انتخاب کنند که کار او باعث علاقه بیشتر مشتری شود. این گزینه ای است که نیاز به تماس برای استخدام کردن کارمندان را یکی یکی از بین می برد. علاوه بر این Fiverr دوره های آموزشی رایگان را به شما ارائه می دهد تا مهارت های خود را گسترش دهید و به شما می آموزد که چگونه با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

سایت فریلنسری fiverr

2. Upwork

Upwork برای شروع مجدد شغل فریلنسری شما، ابزار، فضای مشترک، سازنده فاکتور داخلی و روند استخدام شفاف ارائه می دهد. همچنین ممکن است بتوانید برای بسیاری از مشتریان معروف مانند Microsoft، Airbnb، Dropbox و …. کار کنید. هرکسی که به دنبال انعطاف پذیری در شغل خود است قطعاً باید این وب سایت فریلنسری خارجی را بررسی کند.

سایت فریلنسری upwork

3. Toptal

Toptal یک وب سایت فریلنسری است که به شرکت ها وعده می دهد که 3 درصد از فریلنسر های برتر جهانی را استخدام می کند. مطمئناً اگر در کسب مهارت های خود به اندازه کافی تلاش کنید، می توانید یکی از آن ها باشید.

سایت فریلنسری toptal

4. Simply Hired

یکی از بهترین موارد در مورد Simply Hired این است که می توانید پروژه های فریلنسری در نزدیکی موقعیت مکانی خودتان پیدا کنید. علاوه بر این لیستی از حقوق های برتر و ابزاری برای برآورد هزینه شما وجود دارد. این ابزار برای برآورد هزینه کار خاصی که می خواهید انجام دهید، مفید است. همچنین می توانید رزومه ای از طریق این وب سایت ایجاد کرده و موارد زیادی را از وبلاگ آن ها بیاموزید.

سایت فریلنسری simply hired

5. PeoplePerHour

این وب سایت فریلنسری بیش از 1.5 میلیون فریلنسر دارد که از خدمات آن ها استفاده می کنند. به هر کارمندی یک امتیاز اختصاص داده می شود که این کار یک پیشرفت عالی است. People Per Hour برای فریلنسر ها رایگان است، اما این رقابت می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. شما همیشه باید کار خود را ارتقا دهید و هزینه معقولی تعیین کنید تا احتمال استخدام شما بیشتر شود.

سایت فریلنسری people per hour

6. Aquent

Aquent برنده جوایز بسیاری به عنوان یک شرکت فریلنسری شده است. وب سایت فریلنسری برای ارائه کارکنان مجرب برای اهداف خلاقانه، دیجیتال و بازاریابی تاسیس شده و بسیار شناخته شده است. در حالی که Aquent اظهار داشت کسی را که دارای 2 سال تجربه کار باشد در شرکت خود می پذیرد، فارغ التحصیلان تازه وارد هنوز در حال جستجو برای کار می باشند. اگر شک دارید مهارت شما چقدر می ارزد، یک راهنمای حقوق و دستمزد وجود دارد که به شما کمک می کند قیمت تعیین کنید.

سایت فریلنسری aquent

7. Crowded

Crowded از روند استخدام با هوش مصنوعی برخوردار است که مناسب ترین داوطلبان را برای شرکت ها پیدا می کند. این وب سایت فریلنسری خارجی بر اساس قیمت، تجربه و مهارت افراد را رتبه بندی می کند. این ویژگی برای فریلنسر ها نیز عالی است به طوری که مجبور نیستند به صورت دستی برای هر فرصت شغلی درخواست ارسال کنند. فقط باید اجازه دهند الگوریتم کار خود را انجام دهد و سپس منتظر تماس کارفرما باشند.

سایت فریلنسری crowded

8. The Creative Group

وب سایت فریلنسری برای فریلنسر های خارج از کشور هم یافتن شغل مورد نظرشان را آسان می کند. TCG، به شما امکان می دهد رزومه یا پروفایل LinkedIn را برای شروع کار در سایت بارگذاری کنید. هر زمانی که فرصت کاری متناسب با علاقه شما پیش آمد، می توانید برای انجام آن درخواست دهید.

سایت فریلنسری the creative group

9. 99Designs

این وب سایت فریلنسری با هدف تمرکز بر مشاغل طراحی، همه چیز از لوگو گرفته تا جلد کتاب، راه اندازی شده است. همچنین به مشتریان این امکان را می دهد تا مسابقه ای را شروع کنند که همه افراد در 99Designs بتوانند در آن شرکت کنند. بدون هیچ هزینه ای بستری برای نمایش کار های خود و بهبود دانش خلاقیت خود با مقاله های به روز لین وب سایت، دریافت خواهید کرد.

سایت فریلنسری 99Designs

10. Nexxt

Nexxt جستجوی مشاغل را براساس 4 معیار: تمرکز شغلی، تمرکز محلی، تمرکز بر تنوع و تمرکز جهانی دسته بندی می کند. مورد سوم برای ایجاد فضای کاری فراگیر تر برای همه مفید است. با استفاده از این دسته بندی ها، این وب سایت فریلنسری شما را قادر می سازد تا مشاغل مختلفی را که با مسیر شغلی شما همسو هستند، امتحان کنید.

سایت فریلنسری Nexxt

11. Writer Access

اگر می خواهید یک نویسنده فریلنسر شوید Writer Access بهترین بستر برای شماست. این وب سایت شامل انواع مشاغل نوشتن از جمله مقالات آنلاین، مطالعات تحقیقی، مقالات فنی و … است. این وب سایت مستقل ابزار های زیادی مانند تجزیه و تحلیل محتوا، بهینه سازی کلمات کلیدی و پلنر محتوا را برای انجام کار بیشتر به صورت موثر، ارائه می دهد.

سایت فریلنسری Writer Access

12. TaskRabbit

همه مشاغل فریلنسری دیجیتال نیستند. TaskRabbit یک وب سایت مستقل است که روی کار های خدامتی مربوط به خانه تمرکز دارد. مونتاژ وسایل، جابجایی و بسته بندی اثاثیه، لوله کشی یا هر چیز دیگری را می توانید در TaskRabbit پیدا کنید.

سایت فریلنسری TaskRabbit

13. Skyword

فرصت های شغلی بازاریابی محتوا را می توانید به راحتی در اینجا پیدا کنید. می توانید برای کار به عنوان یک استراتژیست محتوای فریلنس، مدیر ویرایش ها و … ثبت نام کنید. همچنین این وب سایت فقط به شرکت های آمریکایی یا انگلیسی خدمات نمی دهد زیرا Skyword توسط مشتریان از 27 کشور با پشتیبانی از 13 زبان مورد اعتماد قرار گرفته است.

سایت فریلنسری Skyword

14. Designhill

این وب سایت فریلنسری خارجی از قبل یک قیمت شفاف ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند هزینه نهایی طراحی را پیش بینی کنند. این یک ویژگی بسیار مفید است زیرا بسیاری از کار های طراحی با قیمت های مختلف وجود دارد.

سایت فریلنسری Designhill

15. Freelancer

این وب سایت فریلنسری با 32 میلیون کاربر ثبت شده بزرگترین مارکت برای مشاغل عمومی است. طبق این تعداد هزاران شغل وجود دارد که می توانید به عنوان یک فریلنسر آن ها را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت رایگان و هر روز صدها درخواست ارسال کنید.

سایت فریلنسری freelancer

16. Guru

پس از ثبت نام برای جستجوی مشاغل مختلف از جمله توسعه وب، نویسندگی، معماری و … بخشی از 3 میلیون فریلنسر در سراسر جهان خواهید بود.

سایت فریلنسری guru

17. Hireable

Hireable به شما فرصتی می دهد تا با شانسی برابر شغل فریلنسری در خارج از آمریکا یا اروپا بدست آورید. یک رابط کاربری ساده دارد و دقیقاً همان چیزی را که شما از یک وب سایت فریلنسری انتظار دارید را فراهم می کند: فرصت های شغلی، توصیه ها و مشاغل ذخیره شده خود و همچنین مشاغلی را که برای آن ها درخواست کرده اید مشاهده می کنید.

سایت فریلنسری hireable

18. FlexJobs

FlexJobs نه تنها بستری برای کار های فریلنسری فراهم می کند، بلکه همه را ترغیب می کند که این مسیر شغلی را امتحان کنند. این وب سایت فریلنسری مشاغلی از سراسر جهان را جمع آوری می کند. با 14.95 دلار در ماه دسترسی کاملی به شبکه کارفرمایان، آزمون های مختلف مهارت و شرح دقیق هر شرکتی را خواهید داشت.

سایت فریلنسری flexjobs

نتیجه

فریلنسر بودن به این معنی است که شما در انتخاب شغل بعدی خود دارای آزادی عمل در زمان و مکان انجام آن هستید. برای کمک به شما در درک مسیر شغلی جدید خود، بهترین وب سایت های فریلنسری خارجی را برای شما لیست کرده ایم:

  • Upwork
  • Designhill
  • Skyword
  • TaskRabbit
  • WriterAccess
  • Freelancer
  •  Aquent
  • Nexxt
  • Fiverr
  • Toptal

منبع: hostinger.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا