Security

بهترین فایروال سخت افزاری در سال 2021

فایروال ها برای نظارت بر ترافیک ورودی و خروجی طراحی شده اند و به امنیت شبکه محلی شما کمک می کنند. در حالی که اکثر رایانه ها فایروال های نرم افزاری نصب کرده اند، سایر دستگاه ها فاقد امنیت خاص خود هستند. در یک شبکه خانگی معمولی، آیفون های تصویری، مانیتور کودک و دستگاه های خانه هوشمند فقط با فایروال اصلی داخل روتر Wi-Fi متصل به ISP ایمن هستند. با استفاده از بهترین فایروال سخت افزاری، می توانید سطح محافظتی اضافی را برای ایمن سازی همه دستگاه های موجود در خانه یا شبکه SOHO به دست آورید.

یک فایروال سخت افزاری اختصاصی معمولاً به روتر شما متصل می شود و دستگاه های شما به فایروال متصل می شوند، بنابراین بهترین فایروال ها خطر هک و حملات سایبری مخرب را کاهش می دهند. حتی برخی از فایروال های سخت افزاری به شما این امکان را می دهند که میزان استفاده از اینترنت فرزندتان را کنترل کرده و از تهدیدات احتمالی سایبری، هشدار های متنی دریافت کنید.

برای افزایش امنیت شبکه خود، یکی از بهترین فایروال های سخت افزاری زیر را که برای شبکه های خانگی و مشاغل کوچک مناسب هستند، انتخاب کنید. ما دستگاه های زیر را با توجه به مجموعه ویژگی های آن ها، میزان کارآیی آن ها، قابلیت اطمینان تولید کننده و غیره با دقت انتخاب کرده ایم پس با ما همراه باشید. بیایید بهترین مدل ها برای استفاده در شبکه خانگی را بررسی کنیم.

1. Ubiquiti Unifi Security Gateway (USG)

  • 3 پورت اترنت گیگابیتی، مدیریت CLI برای کاربران پیشرفته
  • 1 میلیون بسته در ثانیه برای بسته های 64 بیتی
  • نرخ لاین 3 گیگابیت بر ثانیه برای بسته های 512 بایت یا بزرگ تر
بهترین فایروال سخت افزاری Unifi Security Gateway (USG)

با Ubiquiti Unifi Security Gateway بهترین فایروال سخت افزاری و روتر پیشرفته ای را دریافت می کنید که از سرعت اترنت گیگابیت و حتی بیشتر پشتیبانی می کند. در حالی که این دستگاه برای استفاده در مشاغل در نظر گرفته شده است، اما برای استفاده در منزل نیز به اندازه کافی مقرون به صرفه است.

این دستگاه بین اینترنت و روتر WiFi محلی قرار دارد و قبل از اینکه حتی به روتر برسد، تمام ترافیک را مسیریابی می کند. سپس کلیه دستگاه های متصل به شبکه از طریق ویژگی های پیشرفته مدیریت شبکه، نظارت و کنترل می شوند.

مانند سایر فایروال های سخت افزاری، نظارت و مدیریت از راه دور از طریق رابط کاربری گرافیکی (GUI) به نام Unifi Controller در دسترس است. کاربران می توانند به راحتی تنظیمات فایروال را تغییر دهند، VLAN ایجاد کنند، Deep Packet Inspection (DPI) را برای بررسی اینکه چه برنامه هایی از اینترنت استفاده می کنند، ویژگی های QoS، تشخیص نفوذ (IPS / IDS) و … را فعال کنند.

ویژگی های مدیریت بخشی از نرم افزار Unifi Controller است که از مدیریت سایر محصولات Ubiquity UniFi مانند نقاط دسترسی WiFi، سوئیچ های UniFi و … نیز پشتیبانی می کند. اگر دستگاه های UniFi دیگری در شبکه خود دارید یا شاید قصد دارید یک نقطه دسترسی WiFi UniFi را ایجاد کنید، پس فایروال USG یک انتخاب عالی است (هم برای استفاده در خانه و هم برای شبکه های کوچک تجاری).

مزایا

  • امکان نظارت بر ترافیک قبل از رسیدن به شبکه محلی (با استفاده از DPI).
  • مدیریت از راه دور از طریق رابط وب یا برنامه تلفن همراه (با استفاده از UniFi Controller)
  • یک راه حل نسبتاً مقرون به صرفه
  • پهنای باند یک گیگابایت در ثانیه (یا بیشتر) (عالی برای سرعت اینترنت Gigabit)
  • قابلیت بازرسی بسته های عمیق و قابلیت های QoS
  • عملکرد و ویژگی های فایروال قدرتمند
  • پشتیبانی از تشخیص / پیشگیری از نفوذ (IDS / IPS)
  • طراحی خوب و ارائه دهنده خدمات بسیار مورد اعتماد

معایب

  • ممکن است ویژگی های زیادی برای یک کاربر استاندارد خانگی داشته باشد

2. Mikrotik hEX RB750Gr3

اولین برداشتی که با این دستگاه می کنید این است که یک روتر SOHO سیمی معمولی با قابلیت های محدود است. این دستگاه Mikrotik بسیار بیشتر از این ها است.

  • hEX RB750Gr3 یک روتر اترنت 5 گیگابایتی برای مکان هایی است که به اتصال بی سیم نیازی نیست.
  • دستگاه دارای یک درگاه USB در اندازه کامل است. نوع اسلات USB از نوع USB A است این آپدیت جدید hEX باعث بهبود عملکرد شده است.
  • مقرون به صرفه، کوچک و آسان برای استفاده است، اما در عین حال دارای یک پردازنده مرکزی بسیار قدرتمند دو هسته ای 880 مگاهرتزی و 256 مگابایت RAM است که می تواند از تمام پیکربندی های پیشرفته پشتیبانی شده توسط RouterOS برخوردار باشد.
بهترین فایروال سخت افزاری Mikrotik hEX RB750Gr3

برای این قیمت ارزان، Mikrotik hEX RB750Gr3 که از بهترین فایروال های سخت افزاری است، ویژگی های قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد که تنها در دستگاه های سطح بالا پیدا خواهید کرد.

اگرچه به راحتی می تواند در محیط های تجاری (هتل، دفتر، مراکز آموزش، مغازه های خرده فروشی و …) مورد استفاده قرار گیرد، اما به دلیل قیمت پایین، طراحی جمع و جور و انعطاف پذیری برای یک شبکه خانگی نیز مناسب است.

این روتر روی RouterOS کار می کند که از تنظیمات پیشرفته مسیریابی (NAT، انتقال پورت، VPN، پل زدن و …) و همچنین تشخیص و محافظت از برنامه 7 لایه، قوانین فیلترینگ فایروال و … پشتیبانی می کند.

مجهز به پورت های LAN 4xGigabit و پورت Internet (WAN) 1xGigabit است. اگرچه این درگاه ها از سرعت گیگابیت پشتیبانی می کنند، اما کل دستگاه می تواند حداکثر تا 470 مگابیت بر ثانیه برسد. بنابراین اگر سرعت اتصال به اینترنت تا 500 مگابیت در ثانیه داشته باشید، ایده آل است.

مزایا

  • در ازای قیمت مناسب، از فایروال قدرتمند و ویژگی های مسیریابی مشابه دستگاه های پیشرفته برخوردار است.
  • راه اندازی آسان برای استفاده در شبکه خانگی / دفتر.
  • از RouterOS استفاده می کند که یک سیستم عامل روتر / فایروال رایگان و بسیار قدرتمند است.
  • برای کاربران پیشرفته می توانید تقریباً هر آنچه را که تصور کنید با این دستگاه پیکربندی کنید.
  • به روزرسانی سیستم عامل رایگان و منظم.
  • ویژگی های فایروال قدرتمند.

معایب

  • دستگاه از اتصالات اینترنت کامل گیگابیتی (حداکثر 470 مگابیت در ثانیه) پشتیبانی نمی کند
  • اگر می خواهید تنظیمات پیشرفته را پیکربندی کنید، یادگیری آن کاملاً سخت است.

3. Firewalla

Firewalla یکی از آسان ترین و بهترین فایروال های سخت افزاری برای نصب و راه اندازی است که آن را به گزینه ای مناسب برای یک خانه دار معمولی یا صاحب کسب و کار غیر فنی تبدیل می کند.

  • سازگاری: منظور ما نسخه Firewalla RED است (نه FIREWALLA BLUE)، عملکرد IPS به 100 مگابیت محدود می شود. این دستگاه ممکن است با همه روتر ها سازگار نباشد. لطفاً به قسمت مشخصات در این لیست یا راهنمای سازگاری در سایت تولید کننده روتر هایی که با Firewalla کار می کنند، نگاه کنید. ممکن است نیاز به ورود به روتر و انجام تنظیمات اساسی باشد.
  • حفاظت کامل از امنیت سایبری سایت: سیستم منحصر به فرد پیشگیری از نفوذ Firewalla (IDS و IPS) در هنگام استفاده از WiFi عمومی، از همه سیم های خانگی و اینترنت بی سیم دستگاه های شما در برابر تهدیداتی مانند ویروس، بدافزار، هک، فیشینگ و سرقت داده های ناخواسته محافظت می کند. این یک راه حل ساده و مقرون به صرفه برای خانواده ها، متخصصان و مشاغل است. اجازه دهید سرور OpenVPN داخلی Firewalla استفاده از دستگاه شما را به همان اندازه که در خانه شماست ایمن نگه دارد.
  • کنترل والدین و محافظت از خانواده: روز های کشیدن سیم برق روتر دیگر قدیمی شده است. فقط با چند کلیک روی تلفن هوشمند، می توانید ببینید که بقیه چه کاری انجام می دهند، دسترسی شما را قطع می کنند یا فقط بازی ها یا شبکه های اجتماعی را قطع می کنند. Family Protect را فعال کنید تا محتوای بزرگسالان و مخرب را فیلتر و مسدود کند، فعالیت های اینترنتی را سالم و ایمن نگه دارید.
بهترین فایروال سخت افزاری Firewalla

این شرکت نسخه مقرون به صرفه ای تولید می کند که از پهنای باند 100 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند (مدل قرمز) و نسخه قدرتمند تری که از سرعت 500 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند (مدل آبی). همه نسخه ها به شما امکان می دهند دستگاه ها و شبکه ها را از طریق یک برنامه تلفن همراه با یک رابط کاربری ساده کنترل کنید. به راحتی هر یک از تنظیمات، از جمله مسدود کردن خودکار و کنترل والدین را تنظیم کنید.

دستگاه های Firewalla برای دریافت به روزرسانی های تهدید امنیتی از ابر به طور گسترده استفاده می کنند. ابر فایروالا دارای هوش مصنوعی است و دانش همه دستگاه های متصل را جمع آوری می کند و برای کاهش حملات، به روز رسانی های امنیتی را در همه دستگاه ها توزیع می کند.

دستگاه به سادگی به منبع تغذیه و روتر خانگی موجود متصل می شود. می توانید Firewalla را در هر راه اندازی شبکه فعلی که دارید مانند روتر ترکیبی / مودم از ISP، مودم و روتر جداگانه، شبکه WiFi مش و … متصل کنید.

پس از نصب برنامه می توانید بلافاصله نظارت بر ترافیک اینترنتی را که به شبکه محلی شما به هر جای دنیا وارد و خارج می شود، شروع کنید. Firewalla همچنین شامل یک سرور داخلی دراد که به شما امکان می دهد در حالی که از خانه یا محل کار خود دور هستید، ارتباطات ایمن با شبکه خانه یا کسب و کار خود برقرار کنید.

مزایا

  • سهولت نصب
  • رابط کاربری ساده
  • مقرون به صرفه
  • پیشگیری از نفوذ و محافظت از امنیت سایبری برای همه دستگاه های شما
  • پرداخت یک باره بدون هزینه ماهانه

معایب

  • برای سرعت اینترنت گیگابیت مناسب نیست (به جز مدل طلایی که از چند گیگابایت پشتیبانی می کند).

4. Bitdefender Box 2

  • حفاظت و پشتیبانی نامحدود: Bitdefender BOX 2 به روتر شما (غیر مش / غیر گوگل Wi-Fi) متصل می شود و از تعداد نامحدودی از دستگاه های متصل به Wi-Fi و اینترنت با استفاده از Total Security Unlimited محافظت می کند. Bitdefender BOX 2 شامل پشتیبانی رایگان نامحدود و همچنین به روزرسانی خودکار جدید ترین فناوری های امنیتی است.
  • دفاع از تهدیدات پیشرفته: مجموعه امنیتی شبکه ای که دارای ویژگی های کامل و کراس پلتفرم است، از تمام سیستم های ویندوز، مک، iOS ،Android و IoT شما محافظت می کند. این شامل: محافظت از اطلاعات به صورت Real-Time، محافظت در برابر بدافزار چند لایه و باج افزار، محافظت از شبکه های اجتماعی، حالت های بازی / فیلم / کار، محافظت از میکروفون، محافظت از وب کم، ضد ردیاب، مدیریت رمز عبور، محافظت از بانکداری آنلاین و خرید آنلاین، کنترل والدین، به روزرسانی خودکار و موارد دیگر است.
  • شناسایی و بهینه سازی شبکه: Bitdefender BOX 2 در اولین پنجره 48 ساعته پس از نصب، به طور خودکار تمام دستگاه های شبکه شما را شناسایی و بهینه می کند. در این دوره 48 ساعته، ممکن است شبکه شما کند شود. پس از تکمیل به لطف پردازنده 1.2 گیگاهرتزی دو هسته ای و درگاه های اترنت دو گیگابیت بر ثانیه، یک شبکه کاملاً محافظت شده با سرعت حداکثر 1 گیگابیت بر ثانیه را تجربه کنید.
بهترین فایروال سخت افزاری Bitdefender Box 2

Bitdefender Box 2 به گونه ای طراحی شده است که روشی ساده برای محافظت از شبکه خانگی و دستگاه های اینترنت اشیا (IOT) شما را فراهم می کند. پس از اتصال به روتر، دستگاه به طور خودکار نظارت و بهینه سازی شبکه شما را برای بهترین سطح امنیتی آغاز می کند.

با پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی، دستگاه می تواند تا یک گیگابیت بر ثانیه سرعت را پشتیبانی کند. همچنین از جدید ترین کنترلر های خانه هوشمند از جمله Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می کند.

این مورد بهترین فایروال سخت افزاری و همچنین یک روتر WiFi با رادیوی بی سیم Dual-Band (2.4GHz و 5GHz) AC1900 است، بنابراین از هر دو دستگاه بی سیم و سیم دار در خانه محافظت می کند. فایروال سخت افزاری شامل ویژگی های نظارتی و امنیتی معمول به همراه نرم افزار و محافظت مبتنی بر ابر است.

ویژگی های امنیتی اضافی از طریق سرویس آنتی ویروس Bitdefender Total Security ارائه می شود. با اشتراک های سالیانه پس از سال اول (برای محافظت از دستگاه های خانگی نامحدود)، یک سال عضویت رایگان دریافت می کنید.

جعبه باید به روتر شما متصل شود که باید به صورت Access Point (AP Mode) یا Bridge Mode پیکربندی شود. برای استفاده از ویژگی های پیشرفته و کنترل شده والدین Bitdefender، رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه شما باید “Bitdefender Total Security” را بر روی خود نصب کنند. این کار خوب است زیرا از یک آنتی ویروس عالی نیز برخوردار خواهید شد.

مزایا

  • BitDefender یک فروشنده آنتی ویروس و آنتی بدافزار بسیار کارآمد و دارای سابقه اثبات شده است.
  • با دستگاه های اتوماسیون خانگی سازگار است
  • از سرعت اینترنت یک گیگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند
  • مدیریت از راه دور از طریق برنامه تلفن همراه را ارائه می دهد
  • ویژگی های پیشرفته والدین و نظارت دقیق بر دستگاه های متصل (تلفن های هوشمند و …) اعمال می شود.

معایب

  • برای استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته به اشتراک نیاز دارد
  • با شبکه های بی سیم مش یا گسترش دهنده های WiFi کار نمی کند

5. Zyxel Next Generation VPN Firewall

  • پورت های گیگابیتی با کارایی بالا، یک پورت اینترنت (WAN)، چهار پورت شبکه محلی (LAN)، یک پورت SFP گیگابیتی فیبر (SFP WAN) برای اتصال به خدمات اینترنت فیبر
  • فایروال با حداکثر 350 مگابیت بر ثانیه سرعت بازرسی بسته (SPI) و 20000 جلسه حداکثر TCP همزمان ایده آل برای دفاتر کوچک <10 کاربر
بهترین فایروال سخت افزاری Zyxel Next Generation VPN Firewall

بهترین فایروال سخت افزاری Zyxel Firewall Next Generation VPN امنیت اینترنت را به صورت محلی و از راه دور ارائه می دهد. پس از نصب کاربران می توانند از طریق ارتباطات امن از راه دور به شبکه های محلی خود دسترسی پیدا کنند.

این دستگاه به عنوان یک راه حل پولی برای افزایش امنیت و VPN از راه دور طراحی شده است. با این حال روند نصب ساده و قیمت آن برای مصارف خانگی مقرون به صرفه است. اینترنت و روتر یا مودم موجود مستقیماً به Firewall Zyxel متصل می شوند که شامل چهار پورت اترنت نیز می شود. فایروال Zyxel شامل پشتیبانی از IPv6 و multi-WAN است.

این دستگاه به عنوان فایروال UTM دسته بندی می شود که به معنی مدیریت تهدید متحد (Unified Threat Management) است. این به محافظت در سطح برنامه مانند بازرسی محتوای وب، کنترل برنامه، آنتی ویروس، جلوگیری از نفوذ و … اشاره دارد. برای استفاده از این ویژگی های لایه برنامه، به لایسنس اشتراک سالانه نیاز دارید. بدون داشتن اشتراک، این دستگاه هنوز هم یک دستگاه فایروال سخت افزاری ساده است.

مزایا

  • به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از پروتکل تونل سازی 2 لایه (L2TP) و IPSEC حداکثر 10 اتصال VPN امن را تنظیم کنند.
  • شامل دسترسی به سرویس Zyxel OneSecurity است که به روزرسانی های منظمی را ارائه می دهد
  • شامل یک فرآیند نصب هدایت شده برای کاربران سطح پایین است
  • دستگاه بسیار قابل اعتماد و محکم است

معایب

  • Firewall WAN فقط از حدود 200 مگابیت بر ثانیه تا 350 مگابیت بر ثانیه از نرخ انتقال پشتیبانی می کند

منبع: networkstraining.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا