Seo

7 راه جذب بیشتر مشتری با ایمیل برای فروشگاه های اینترنتی

فرض کنید بالاخره میزان بازدید ها از وب سایت فروشگاه اینترنتی شما در حال افزایش است. شما برای به دست آوردن این میزان بازدید بسیار تلاش کردید. شما سزاوار این موفقیت هستید. اما به همان اندازه که بازدیدکنندگان وب سایت شما مهم هستند، بازدید به تنهایی ارزش بسیار زیادی دارد. برای اینکه از کسب و کار تجارت الکترونیکی خود درآمد کسب کنید، به بازدید کنندگانی نیاز دارید که تبدیل به مشتری محصولاتتان باشند و بسیاری از افراد آماده نیستند اولین باری که به وب سایت شما می آیند خرید کنند. در این مقاله به راه حلی برای این مسئله و 7 راه جذب بیشتر مشتری با ایمیل برای فروشگاه های اینترنتی می پردازیم.

طبق تحقیقات انجام شده توسط گوگل، مصرف کنندگان قبل از اینکه آماده کلیک کردن روی دکمه “خرید” شوند و مخصوصاً برای موارد با هزینه بالاتر ، باید به طور متوسط 2.8 بار با یک برند تجاری روبرو شوند. بنابراین، چگونه می توانید این همه ترافیک که به سختی بدست آورده اید نتیجه بدهد؟ با بازدید از طریق بازاریابی از طریق ایمیل از طریق تجارت الکترونیکی، راهی آسان برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

چگونه مشتری بیشتر از طریق ایمیل جذب کنیم؟

وقتی بازدید کننده ای در لیست ایمیل شما ثبت نام می کند، به شما اجازه می دهد به طور مرتب برایش ایمیل بفرستید. این شما را در ذهن او نگه می دارد و به شما فرصت بیشتری می دهد تا آن ها را به خود جلب کنید. اما برای اینکه بازاریابی از طریق ایمیل شما را به جایی که می خواهید برساند، مردم باید مرحله ثبت نام را رد کنند. حتی ممکن است پیشنهاد خرید یک لیست ایمیل به شدت وسوسه انگیز و آسان باشد، اما با خرید یک لیست ایمیل شما بهترین راه برای قرار گرفتن در پوشه هرزنامه را انتخاب کرده اید! البته خرید این لیست از نظر قانونی مشکلی ندارد.

اگر شما می خواهید به روش های قانونی تر و متمرکز در انتخاب پایبند باشید، باید بدانید که سرعت این روش ها کندتر است، اما به این معنی است که هر کسی که ثبت نام می کند تا ایمیل های شما را دریافت کند در واقع آن ها را می خواهد و این ها افرادی هستند که به احتمال زیاد دوباره به وب سایت شما مراجعه کرده و خرید می کنند، این کل چیزی است که شما از ایمیل مارکتینگ دریافت می کنید. ما چند پیشنهاد قوی برای جذب مشتری بیشتر از طریق ایمیل به روش قانونی داریم. همچنین اگر هنوز ایمیل خود را راه اندازی نکرده اید، می توانید به پست ما در مورد نحوه ایجاد ایمیل تجاری برای شرکت ها مراجعه کنید.

برای جذب مشتری و ثبت ایمیل تخفیف دهید

این یک تاکتیک امتحان شده و درست برای وب سایت های فروشگاه اینترنتی است و احتمالاً قبلاً روی شما کار کرده است. در ازای ثبت نام در اولین سفارش به مردم تخفیف دهید. این یک انگیزه ساده است که هر کسی که قصد خرید دارد احتمالاً به دنبال آن خواهد بود. شما می توانید این کار را از طریق یک پاپ آپ در سایت خود انجام دهید (اما مطمئن شوید که از پاپ آپ های کم استفاده می کنید تا بازدید کنندگان خود را خسته نکنید)، یا باکسی را در کنار صفحه اضافه کنید که فرم ثبت نام و پیشنهاد تخفیف شما را نشان می دهد.

وقتی بازدید کنندگان ثبت نام می کنند، می توانید کد تخفیف را برای آن ها به صورت خودکار ارسال کنید. این تخفیف احتمال بازگشت به سایت و خرید آن ها را افزایش می دهد و این کد به شما امکان می دهد تا به راحتی میزان خرید های حاصل از پیشنهاد خود را پیگیری کنید.

مثالی از تخفیف برای ثبت نام

یک کال تو اکشن برای ثبت نام در صفحه اصلی خود قرار دهید

این یک مرحله آسان است که می توانید از آن استفاده کنید و به شما اطمینان می دهد که هر بازدید کننده ای که به وب سایت شما می آید می تواند بلافاصله نحوه برقراری ارتباط را ببیند. اگرچه این مرحله کاملا اساسی به نظر می رسد، اما شما تعجب خواهید کرد که چند وب سایت تجارت الکترونیکی دیگر از قرار دادن گزینه ثبت نام آسان در صفحه اصلی صرف نظر می کنند.

بسیاری از افراد به طور خودکار از هر پاپ آپی که می بینند، خارج می شوند بدون اینکه حتی بررسی کنند که پاپ آپ چه می گوید. با این روش هنوز به بازدیدکنندگان علاقه مند وسیله ای می دهید تا در زمان مناسب ثبت نام کنند.

نمونه ای از ثبت نام آسان

جذب مشتری با ایمیل را در فید های اجتماعی خود ارتقاء دهید

هر کسی شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند قبلاً علاقمندی خود را به برند، محصولات و محتوای شما اعلام کرده است. این باعث می شود آن ها گزینه های مناسبی برای ورود به مخاطبان اصلی لیست ایمیل شما باشند. بنابراین با ایجاد پست های اجتماعی گاه به گاه از دنبال کنندگان خود بخواهید وارد سیستم شما شوند. سعی کنید به آن ها آن نوع محتوایی را که بدهید که مانند کال تو اکشن عمل کند.

نمونه ای پست اجتماعی برای جذب مشتری

لیست ایمیل خود را در فیس بوک تبلیغ کنید

فیس بوک بیش از 2.6 میلیارد کاربر فعال دارد که حدود 1.7 میلیارد نفر از آن ها هر روز از این پلتفرم استفاده می کنند. استفاده از فیس بوک این احتمال را افزایش می دهد که مخاطبین هدف شما هم در این پلتفرم باشند و هم به طور منظم از آن استفاده کنند. ممکن است شما از تبلیغات فیس بوک برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید، اما این تبلیغات می تواند یک روش هوشمندانه برای رشد لیست ایمیل شما نیز باشد.

هنگام راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی، فیس بوک گزینه ای را برای انتخاب Lead Generation به عنوان یک هدف فراهم می کند. سپس با استفاده از تبلیغات مزایای ثبت نام در لیست ایمیل خود را برجسته کنید، “ثبت نام” را به عنوان فراخوان اصلی خود انتخاب کنید و حتی مشخصاتی را که می خواهید افراد در آنجا در Facebook پر کنند، در آن بگنجانید. اما در اطلاعات مورد نیاز دقت کنید. معمولاً بهترین شرط کوتاه نگه داشتن آن و فقط پرسیدن آدرس ایمیل و شاید نام شخص است.

محتوای شگفت انگیز را پشت فرم قرار دهید

بخش عمده ای از بازاریابی آنلاین موفق شامل ایجاد محتوای مفید برای مخاطبان است که شما آن را در دسترس هر کسی که از وب سایت شما بازدید می کند قرار دهید. اما علاوه بر مواردی که شما برای پیدا کردن مشتریان در اینجا قرار می دهید، یک استراتژی هوشمندانه برای جذب مشتری از طریق ایمیل، ایجاد محتوایی بسیار جذاب است که شما پشت فرم خود در وب سایت خود قرار می دهید.

این نوع محتوا، محتوای دروازه ای نامیده می شود، زیرا فرم برای دسترسی به آن کمی سخت تر کار می کند. اما تا زمانی که اطلاعاتی که ارائه می کنید از ارزش کافی برخوردار باشد، بسیاری از بازدیدکنندگان خوشحال می شوند آدرس ایمیل خود را برای دسترسی به آن تحویل دهند.

مطمئن شوید که چیزی ارائه می کنید که از لحاظ کیفیت یا سودمندی یک قدم بالاتر از محتوای رایگان منتشر شده است. فرم را برای دسترسی به محتوا کوتاه نگه دارید تهیه نام و ایمیل به راحتی امکان پذیر است، اما اگر آن ها مجبور شوند ده قسمت مورد نیاز را پر کنند که عنوان شغلی، درآمد سالانه، نام بهترین دوستشان و رنگ مورد علاقه آن ها را پوشش می دهد، این باعث می شود خیلی سریع وبسایت شما را ببندند.

یک آزمون بر پایه اطلاعات شخصی طراحی کنید

مردم دوست دارند آزمون های اینچنینی بدهند. Buzzfeed یک امپراتوری رسانه ای را تا حدی بر اساس میل انسان بنا نهاد تا بعد از پاسخ به یک سری از سؤالات، در دسته های سرگرم کننده قرار گیرد. برند های تجارت الکترونیکی می توانند از طریق ارائه آزمون های مربوط به بازدید کنندگان، نتایج را از طریق ایمیل برای هر کسی که آن ها را بدهد، درگیر کنند. اگ ر قصد دارید در وب سایت وردپرس خود یک آزمون طراحی کنید، نگاهی به برترین افزونه های آزمون ساز 2021 بیندازید.

وینک از بازدیدکنندگان وب سایت می خواهد برای دریافت توصیه های شخصی نوشیدنی، در مورد ذائقه خود آزمون کوتاهی بدهند. آن ها نه تنها در پایان مسابقه با آدرس ایمیل بازدید کننده مواجه می شوند، بلکه امکان ارائه توصیه های محصول شخصی نیز بازدیدکننده را برای خرید بیشتر ترغیب می کند.

نمونه آزمون برای جذب ایمیل مشتری

میزبان یک وبینار شوید

شما (یا کارمندانتان) چه تخصص منحصر به فردی دارید که می توانید از طریق یک وبینار زنده در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید؟ اگر لوازم باغبانی می فروشید، شاید بتوانید در مورد چگونگی نظم بخشیدن به باغ هایشان مواردی را به مخاطبان بیاموزید یا یک فروشگاه ادویه جات آنلاین می تواند آموزش های آشپزی را به مشتریان بالقوه ارائه دهد. اگر هنوز نمی دانید بهتر است از چه نرم افزاری برای میزبانی یک وبینار استفاده کنید، نگاهی به 9 نرم افزار وبینار برای کاربران وردپرس بیندازید.

اگر بتوانید در طی یک رویداد زنده ویدیویی، آموزش یا ارائه سخنرانی مفیدی را ارائه دهید، بسیاری از بازدیدکنندگان (و مشتریان بالقوه) با خوشحالی برای شرکت در آن ثبت نام می کنند و آدرس ایمیل خود را در این مرحله ارائه می دهند. بنابراین وبینار ها می توانند راهی مناسب برای جذب مشتری و ایمیل های بیشتر و برقراری ارتباط همزمان با مخاطبان هدفتان باشند.

یک لیست ایمیل قوی می تواند باعث ایجاد وفاداری و افزایش تبدیل شود

ساخت یک لیست ایمیل می تواند روندی کند و دشوار باشد. این به این دلیل است که یافتن چشم انداز های مناسب، آن هایی که واقعاً می خواهند از شما بشنوند و ایده داشتن رابطه مداوم با نام تجاری شما را ارزشمند می دانند، زمان بر است.

اما مشترکان ایمیل شما این امکان را دارند که از وفادار ترین و با ارزش ترین مشتری های شما باشند. کاری که شما برای ایجاد یک لیست ایمیل از چشم انداز های متعهد انجام می دهید، با گذشت زمان سود سهام شما را بیشتر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا