Web Design

سایت هایی برای ایده گرفتن رابط کاربری 2021

کار کردن به عنوان یک طراح وب به خلاقیت، مهارت، رشد شخصی و حرفه ای زیادی نیاز دارد. طراحان وب جهان را به روشی جدید درک می کنند، الگو های پنهانی پیدا می کنند، بین پدیده هایی به ظاهر نا مرتبط، ارتباط برقرار می کنند و راه حل هایی تولید می کنند و همیشه در دنیای پویای ما رقابتی باقی می مانند. امروز ما در مورد سایت هایی که برای طراحی رابط کاربری به شما ایده می دهند، صحبت خواهیم کرد.

اگر هنوز با رابط کاربری آشنایی ندارید توصیه می کنیم مقاله های زیر را بخوانید:

به روز بودن در زمینه آخرین ترند های در طراحی به شما کمک خواهد کرد تا برای پروژه بعدی ایده های زیادی داشته باشید. این مقاله برای کسانی که به چند نکته دیگر نیاز دارند مفید خواهد بود. اینکه طراحان از کجا ایده های عالی برای طراحی رابط کاربری سایت کسب می کنند و دیگر موارد.

بهترین وب سایت ها برای تقویت خلاقیت شما

هر طراح رابط کاربری رویکرد خود را دارد که از کدان وب سایت ایده های الهام بخش و راه حل های جدید و گاهی ابتکاری را برای پروژه ها بدست آورد. بنابراین در اینجا لیستی از وب سایت های محبوب برای یافتن ایده های طراحی رابط کاربری وجود دارد. خلاقیت و ایده در آن ها نامحدود است، همه قادر به یافتن ایده جالبی هستند که ممکن است در آینده به واقعیت تبدیل شود.

Behance

یک بستر آنلاین و ثابت برای نمایش و کشف طرح های خلاقانه. بیایید ببینیم که چگونه می توانید در آنجا ایده بگیرید.

وب سایت ایده رابط کاربری behance
  • Best of Behance: محبوب ترین تصاویر، فیلم ها، پروژه ها و تصاویر بصری را که توسط هزاران نفر پسندیده شده و در Behance نمایش داده می شوند را پیدا کنید.
  • Curated Galleries: پروژه هایی را در زمینه های مختلف مانند طراحی گرافیک، عکاسی، تصویرگری، تعامل، حرکت، معماری، طراحی محصول، مد، تبلیغات، هنر های زیبا، صنایع دستی، طراحی بازی و صدا به نمایش می گذارد.
  • Creative Tools: مجموعه آثاری که با کمک ابزار های مختلف خلاق ساخته شده اند. این برگه شامل لیستی از ابزار ها و مجموعه ای از آثار طراحی شده با آن هاست.
  • Schools & Organisations: سازمان هایی را که در زمینه طراحی محصولات و خدمات جدید مشارکت دارند بررسی و پیگیری کنید و به آن ها بپیوندید. از صفحات آن ها بازدید کنید، گالری ها و نمونه کار های طراحی آن ها را بررسی کنید، برای تغییر جهان به مکان بهتر ایده بگیرید.

Dribbble

بستری آنلاین برای انجمن هنرمندان و طراحان برای به اشتراک گذاشتن تصاویر، انیمیشن ها و خلاقیت های خود است. سایت Dribbble طراحان رابط کاربری را ترغیب می کند تا پروژه های خود را آپلود کرده و به اشتراک بگذارند، بنابراین شما همیشه می توانید چیز های جدید و جالب برای ایده گرفتن پیدا کنید.

وب سایت ایده رابط کاربری dribbble

ما ممکن است Dribbble را وب سایت خوبی برای یادگیری توصیف نکنیم، اما بسیاری از طراحان رابط کاربری (UX و UI) با تجربه قابل توجه در آنجا با هم معاشرت می کنند و از یکدیگر ایده می گیرند.

Instagram

یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است و قصد دارد فقط محتوای بصری را به نمایش بگذارد و تبلیغ کند. بنابراین مکانی عالی برای کسانی که می خواهند محصولات خود را تبلیغ کنند و مخاطبان خود را پیدا کنند فراهم می کند. در اواخر شب که در رختخواب دراز می کشید، فید اینستاگرام را پیمایش می کنید و به یک پست زیبا با طراحی عالی برخورد می کنید. با این پلتفرم از قبل می توانید تصور کنید که برخی از عناصر را در پروژه فعلی خود چگونه طراحی کنید.

پلتفرم ایده رابط کاربری Instagram

Pinterest

پلتفرم Pinterest با تصاویر، خلاقیت ها و کشف آن ها سر و کار دارد. از سال 2010 که این پلتفرم راه اندازی شد، مکانی برای جستجوی ایده، تصاویر جالب و خنده دار و همچنین محتوای رسانه های اجتماعی شده است.

پلتفرم ایده رابط کاربری Pinterest

برای کمک به شما در پیدا کردن و سنجش جالب ترین ایده ها و تصاویر، ما چندین board عالی را برای شما در Pinterest انتخاب کرده ایم:

  • Mike Dew : این طراح گرافیک از فیلادلفیا با 3.5 میلیون طرفدار به عنوان یکی از دنبال کنندگان برتر Pinterest شناخته می شود.
  • Daphne Torquato : طراح برزیلی با مجموعه های داشبورد روشن و رنگارنگ در مورد طراحی رابط کاربری ( UX / UI )، طراحی پکیج های بسته بندی، تایپو گرافی، لوگو، برند تجاری و … فعالیت می کند. پروفایل وی موارد مختلفی را در کنار هم مخلوط می کند که هر کس می تواند از آن ها ایده بگیرد باشد.
  • Colour Palette Ideas : طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها برای گرافیک، وب، طراحی محصول، مد، رابط کاربری و … را داراست.

داشبورد های Pinterest که تعداد دنبال کنندگان کمتری دارند را نیز بررسی کنید. ممکن است کیفیت، تنوع و خلاقیت این پین ها فراتر از آن داشبورد های رایج باشد که همه به عنوان یک ترند آن را دنبال می کنند.

  • Daniel Nelson: دانیل نلسون طراح و توسعه دهنده گرافیک سوئدی حدود 225000 دنبال کننده را در Pinterest جمع آوری کرده است. بنیان گذار وبلاگ محبوب طراحی From Up North، پوشش دهنده طراحی گرافیک، پوستر های کنسرت، هنر های خیابانی و حتی طراحی دهه 80 است.
  • Tad Carpenter: طراح و تصویر گر است. Tad Carpenter بیش از 80،000 دنبال کننده در Pinterest دارد. تابلو های او از موضوعات یکپارچه سازی با سیستم عامل پاپ گرفته تا لوگو، طراحی کلاس و نوع، متغیر است. اگر به دنبال ایده هستید، به پروفایل او سر بزنید.
  • Xinkui Wang: یک طراح و توسعه دهنده چینی از پکن است. اگر به دنبال ایده گرفتن از طراحی برنامه های تلفن همراه هستید، او را دنبال کنید.

Awwwards

بستری آنلاین برای متخصصان طراحی دیجیتال از سراسر جهان برای یافتن ایده، به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه، برقراری ارتباط با دیگران و ارتقا مهارت ها است. Awwwards فراتر از حضور آنلاین است و کنفرانس هایی را در شهر های مختلف در سراسر جهان برگزار می کند: نیویورک، بارسلونا، آمستردام، لندن، پاریس، لس آنجلس و … . هدف Awwwards این است که بهترین آژانس ها و رهبران اندیشه در دنیای طراحی دیجیتال با یکدیگر متحد شوند.

پلتفرم ایده رابط کاربری Awwwards

Awwwards به طور مداوم در حال توسعه مجموعه طراحی وب خود است. هر ساله 365 مورد از بهترین وب سایت ها در سراسر جهان را با دقت به نمایش می گذارد. اگر به دنبال سایت هایی که سرشار از ایده طراحی هستند می گردید، حالا دیگر می دانید کجا بروید. ایده های خلاقانه ای پیدا کنید که هرگز قدیمی نشوند.

Template Monster

روزگاری گروهی از طراحان و توسعه دهندگان با هدف نهایی برای سهولت استفاده و زیبا تر شدن دنیای دیجیتال گرد هم آمدند. بنابراین Template Monster در سال 2002 متولد شد.

انواع طراحی وب سایت ها از هنر و فرهنگ گرفته تا سرگرمی، بازی و زندگی شبانه را در این بازار پیدا کنید. صنعت شما هرچه باشد، می توانید از بین صد ها ایده طراحی یکی را انتخاب کنید.

سایت ایده رابط کاربری Template Monster

Template Monster ظاهری گسترده به طراحان ارائه می دهد و از ایده شما استقبال می کند. این تمپلیت ها را در 18 گروه با حداکثر 10،000 ایده طراحی در هر یک، طبقه بندی می کند. علاوه بر این می توانید همه را در حالت live demo باز کنید، دقیقاً مانند وقتی که یک وب سایت زنده آنلاین را باز و پیمایش کنید.

در مجموع اگر شما نیاز به ایجاد یک سایت یا یک پروژه وب دارید، صنعت مشتری خود را می دانید، اما نیاز به بینش بیشتری در مورد ظاهر وب سایت دارید، فهرست Template Monster را مرور کنید، این کار قطعاً چیزی به تقویت خلاقیت شما می افزاید.

Muz.li

وبلاگ، اخبار و ترند های الهام بخش با سلیقه خودتان را طراحی کنید. تصاویر ابتکاری، ویژگی های طراحی، وب سایت های منحصر به فرد، پروژه های عکاسی و هنر های تجسمی و همچنین نظرات و مقالات متخصصان طراحی در سراسر وب و سراسر جهان را در این وب سایت کشف کنید.

سایت ایده رابط کاربری Muz.li

سایت Muz.li به صورت هفتگی مقالات الهام بخش طراحی، تعاملات رابط کاربری، مطالعات موردی الهام بخش با ایده های UX / UI را برای طراحان منتشر می کند.

Webdesign Inspiration

با استفاده از Webdesign Inspiration هر روز ایده های تازه ای برای خلق محصولات بهتر خواهید گرفت. این وب سایت الهام گرفته از طراحی وب با سبک های مختلف و صنایع مختلف را از سراسر جهان منتشر می کند. رابط کاربری باعث می شود تا بتوانید بین ظاهر و احساس دسکتاپ، موبایل و تبلت رابطه ای نزدیک حس کنید.

علاوه بر این طراحی ها بر اساس نوع وب سایت (شرکت های بزرگ، تجارت الکترونیکی، رویداد ها، وبلاگ، برنامه تلفن همراه، نمونه کار ها، محصول)، بر اساس رنگ، بر اساس صنعت، بر اساس سبک ها دسته بندی می شوند و به شما فرصتی می دهد تا منبع الهام خود را به راحتی پیدا کنید.

یک مجموعه بوک مارک های بصری یا یک گالری وب سایت، هرچه شما آن را بنامید، این وب سایت مکانی است که وب سایت ها را از سراسر جهان انتخاب می کند و آن ها را در یک مکان نشان می دهد تا افراد بیشتری بتوانند از آن ها اطلاعات کسب کنند و از موارد جدید ایده بگیرند.

سایت ایده رابط کاربری Best Website Gallery

شما می توانید کل مجموعه را مرور کنید، می توانید طراحی و خلاقیت وب سایت را ارزیابی کنید، می توانید امتیاز وب سایت را ببینید (بر اساس رتبه بندی عمومی)، می توانید ببینید چند نفر از یک سایت خاص بازدید کرده اند و آن را پسندیده اند. ممکن است طراحان این چیز های کوچک را با ارزش بدانند زیرا آن ها نمای کلی از درک افراد از وب سایت را ارائه می دهند.

علاوه بر این شما همچنین می توانید کارت های وب سایت را بر اساس رنگ، سیستم مدیریت محتوا، استایل و چارچوب فیلتر کنید.

Site Inspire

SiteInspire یک ویترین وب و طراحی تعاملی است. هر روزه حدود 5 وب سایت جدید را در صفحه اصلی انتخاب و مشخص می کند. به عنوان یک کاربر شما می توانید کل مجموعه را مرور کنید، وب سایت ها را بررسی کنید، ببینید چه کسی آن ها را طراحی کرده است، به وب سایتی که دوست دارید اعتبار دهید و آن را به مجموعه خود اضافه کنید. در نهایت شما می توانید مجموعه ایده های خود را از سایت ها و طرح هایی که دوست دارید ایجاد کنید.

Codrops

Codrops یک وبلاگ طراحی و توسعه وب است که مقالات، دستور العمل ها، نحوه کار، مجموعه های طراحی درباره آخرین ترند ها، تکنیک ها و امکانات جدید را منتشر می کند.

سایت ایده رابط کاربری Codrops

Top Design Inspiration

TopDesignInspiration یک css و گالری طراحی وب است که روزانه محتوای خود را از وب سایت های الهام بخش به روز می کند. همه چیز از طریق رسانه های اجتماعی هر روز منتشر می شود، بنابراین شما می توانید بدون هیچ تلاشی خلاق باشید و ایده بگیرید.

سایت ایده رابط کاربری TopDesignInspiration

UI movement

تفاوت عمده بین UI movement و سایر وب سایت های طراحی این است که UI movement فقط بر روی طراحی های رابط کاربری متمرکز است و ایده های درخشانی به شما می دهد. این محتوا توسط انجمنی از طریق مطالب ارسالی ارائه می شود و توسط خود وب سایت تنظیم می شود.

سایت ایده رابط کاربری UI movement

به هر عنصر طراحی یک برچسب اختصاص داده شده است و همه برچسب ها در صفحه اصلی برای فیلتر کردن و مرور برای شما در دسترس هستند. می توانید از طریق همه طرح ها، سایت های نمایندگی، راه حل های طراحی مقاله، دکمه ها، تقویم ها، نمودار ها و نمودار ها، چت ها، ربات های چت و نظرات را مرور کنید.

این ها احتمالاً محبوب ترین برچسب هایی هستند که کاربران می توانند انتخاب کنند. با این حال بیش از 50 برچسب در UI movement وجود دارد، بنابراین شما می توانید به راحتی ایده طراحی را برای هر عنصر مورد علاقه خود پیدا کنید.

این وب سایت ادعا می کند حدود 24830 subscriber دارد که عمدتا طراح، توسعه دهنده و افراد تولید کننده محصول هستند. اگر تصمیم به عضویت در آن داشته باشید، هفته ای 5 انیمیشن UI در جعبه ایمیل خود دریافت می کنید.

UP labs

این وب سایت جامعه طراحان و توسعه دهندگانی است که ایده، بازخورد و منابع خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. این وب سایت امکان مرور و یافتن ایده از ویترین های روزانه برای Android ،OS X، جستجوی عناصر و راه حل های خاص UI، به اشتراک گذاری و فروش آثار طراحی (قالب ها، الگو ها، آیکون ها و …) را در حدود 24 تصویر خلاقانه جدید در اختیار شما قرار می دهد.

سایت ایده رابط کاربری UP labs

صفحه اصلی آن ها لیستی پایان ناپذیر از ایده های طراحی با جدید ترین پروژه های منتشر شده است. علاوه بر این می توانید لیست را با استفاده از نرم افزار مانند آپلود های فتوشاپ Sketch ،Illustrator ،Adobe XD ، Figma ،After Effects ،Principle ،Bootstrap ،InVision Studio ،HTML ،WordPress و 3DS Max فیلتر کنید. می توانید الگو های طراحی پروژه بعدی خود را که توسط نرم افزار فیلتر شده دانلود کنید.

UX folio: بهترین وب سایت نمونه کار ها برای ایده گرفتن جهت طراحی وب سایت

مهم نیست که شما چه نوع طراحی را ایجاد می کنید، داشتن یک وب سایت نمونه کار بصورت آنلاین برای هر طراح الزامی است که پروژه های شما را به نمایش می گذارد. شما می توانید کار های خود را به شیوه ای بسیار بهتر و واضح تر از آنچه در رزومه خود توضیح می دهید، ارائه دهید. وقت بگذارید تا خواننده خود را در هر مرحله از پروژه با خودتان همراه کنید و نشان دهید که چگونه یک مشکل خاص را حل می کنید و نمونه کار هایی را ایجاد می کنید.

سایت ایده رابط کاربری UX folio

آیا شما آماده تمرکز بر روی نمونه کار های خود هستید، اما باید از نحوه ساختن نسخه اورجینال آن، اینکه دارای ساختار مناسب باشد، برای خواننده جالب باشد، ایده بگیرید؟ UXfolio راهی است که شما می توانید داستان خود را در آن تعریف کنید.

این وب سایت یک ابزار سازنده نمونه کار به صورت آنلاین UX است که به شما کمک می کند تا مطالعه موردی را به روشی سریع تجسم کنید. با استفاده از UX folio می توانید یک پروژه را بدون هیچ هزینه ای بسازید و میزبان آن باشید. علاوه بر این، متخصصان UX folio الگویی را برای ایجاد نمونه کار های طراحی عالی به تنهایی به اشتراک می گذارند. این وب سایت ویترین بهترین داستان های طراحی شده و مطالعات موردی در زندگی واقعی را به شما القا می کند که یک روز خود را با آن بسازید.

منبع: uxstudioteam.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا