طراحی سایت دانلود

curve
دانلود

طراحی سایت دانلود

یکی از انواع سایت ها، طراحی سایت دانلود می باشد که دارای ویژگی های خاصی می باشد. سایت های دانلود با ایجاد فضایی برای دانلود فیلم، موسیقی، فایل و ... به افراد کمک می کنند تا محتوای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.


برخی از ویژگی های مورد نیاز برای طراحی سایت دانلود

سرعت بالای بارگیری صفحات

دسته بندی مرتب و مشخص

نمایش نظرات و بازخورد مشتریان

داشتن محتوای معتبر و به روز

جستجوی پیشرفته

اتصال به شبکه های اجتماعی

پشتیبانی فنی

فرم تماس با ما

وبلاگ و آخرین اخبار

سه مشخصه مهم هر سایت

  • ریسپانسیو بودن
  • بهینه بودن برای موتورهای جستجو
  • داشتن میزبانی مناسب
responsive

ریسپانسیو بودن سایت

افراد به طور متوسط 3.3 ساعت در روز با رسانه های دیجیتال در گوشی های هوشمند خود صرف می کنند. به دلیل این تغییر در رفتار کاربران، دیگر وب سایتی که تنها دارای نسخه رومیزی می باشد، کافی نیست. صفحه وب رسپانسیو به صورت خودکار برای صفحه های نمایش و نمایشگرها با سایزهای مختلف تنظیم می شود. با یک وب سایت رسپانسیو، همه می توانند وب سایت شما را از هر دستگاهی بدون مشکل در نمایش سایت، بازدید کنند.

هدف طراحی رسپانسیو، ساخت صفحات وب است که اندازه و جهت گیری صفحه نمایش بازدید کننده را تشخیص می دهد و براساس آن طرح سایت را تغییر می دهد.

سئو

بهینه بودن سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی (SEO) به روش های استفاده شده برای افزایش ترافیک به وب سایت با افزایش رتبه صفحه در موتور جستجو اشاره می کند. اما مفهوم سئو چیست ؟ سئو هنر و علم جذاب ساختن صفحات وب برای موتورهای جستجو است. به طور دقیق تر، جستجوگرها تلاش می کنند تا عوامل خاصی که موتور جستجو را تحت تأثیر قرار می دهند، ایجاد کنند تا صفحات خاصی را برای موتورهای جستجو، نسبت به صفحات وب دیگر که از همان کلمات کلیدی استفاده می کنند، جذاب تر کنند.تا بتوانند صفحاتی که برای کاربر مناسب تر است را در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو در رتبه مناسب قرار دهند.

اگر شما وب سایتی دارید که محصولات یا خدماتی را ارائه می کند باید به عنوان بخشی از فرایند بازاریابی، سعی کنید ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو کسب کنید. ممتاز سئو در این زمینه می تواند به شما بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه دهد و شما را به هدف خود در زمینه کسب و کارتان برساند.

ُسرور

داشتن میزبانی مناسب

داشتن یک پلن میزبانی مناسب باعث می شود تا سرعت و تجربه کاربری سایت تان افزایش پیدا کند. همچنین در هنگام خرید میزبانی سایت به خدمات ارائه شده توسط شرکت میزبانی توجه کنید. ارائه خدماتی مانند آپتایم 100%، پشتیبانی ویژه و تهیه بک آپ از اطلاعات وب سایت تان را حتما در اختیارتان قرار دهند.

ممتاز سرور با ارائه بهترین خدمات همراه با قیمت های مقرون به صرفه آماده یاری رساندن به شما برای راه اندازی یک وب سایت مناسب با کسب و کارتان می باشد.

support-icon