WordPressآموزش

بهترین قالب های آموزشی وردپرس برای مدرسان در سال 2021

آیا به دنبال بهترین قالب آموزشی وردپرس برای مدرسان هستید؟ بسیاری از معلمان برای درآمد دوم وب سایت هایی ایجاد می کنند و در ماه های تابستان روی آن تمرکز می کنند. با طراحی حرفه ای و طرح مناسب برای مبتدیان، می توانید والدین و دانش آموزان را در وب سایت خود درگیر کنید. در این مقاله، معرفی برخی از بهترین قالب های آموزشی وردپرس برای مدرسان وجود دارد. همراه ما باشید.

ساخت یک وب سایت آموزشی برای معلمان در وردپرس

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در بازار است. تنظیم آن انعطاف پذیر و آسان است، حتی برای مبتدیان مطلق. دو نوع وب سایت وردپرس وجود دارد. WordPress.com که یک راه حل میزبان است و WordPress.org که یک بستر میزبانی خودکار است. برای جزئیات بیشتر باید راهنمای کامل ما را در مورد تفاوت WordPress.com و WordPress.org بررسی کنید. برای یک وب سایت آموزشی، باید از وردپرس خود میزبان استفاده کنید. این گزینه بسیار قابل تنظیم است و دارای تمام منابعی است که برای ایجاد وب سایت خود نیاز دارید.

همچنین به نام دامنه و میزبانی وب نیاز خواهید داشت. نام دامنه نام وب سایت شماست که کاربران برای یافتن وب سایت شما در مرورگر های خود تایپ می کنند. میزبانی وب فضایی در اینترنت برای ذخیره فایل های شما است. پس از خرید میزبانی وب، باید وب سایت آموزش خود را بسازید. اگر به دنبال خدمات میزبانی وب می گردید که شما را در این راه همراهی کند، توصیه می کنم نگاهی به پلن های هاست اشتراکی ممتاز سرور بیندازید.

حال بیایید نگاهی به بهترین قالب های آموزشی وردپرس برای مدرسان بیندازیم.

Astra

قالب های آموزشی وردپرس - Astra

Astra قالب خیره کننده وردپرس چند منظوره است. این شامل چند الگوی مبتدی، از جمله طرح زمینه های قالب آماده برای آموزش، مربیگری آنلاین و وب سایت های مدرسه است. تنظیم این قالب با استفاده از ویرایشگر زنده وردپرس بسیار انعطاف پذیر و آسان است. همچنین می توانید از سازندگان محبوب صفحه درگ و دراپ مانند SeedProd برای ایجاد طرح بندی های سفارشی استفاده کنید.

Astra تنظيمات طرح بندی را برای هدر، نوار کناری، پاورقی، الگو های صفحه و … ارائه می دهد. همچنین با طرح های داخلی ارائه می شود تا بتوانید در وقت صرفه جویی کنید و به راحتی ظاهر مناسب وب سایت خود را انتخاب کنید.

Divi

قالب های آموزشی وردپرس - Divi

Divi یک قالب محبوب وردپرس است که برای معلمان، مؤسسات آموزشی، مدارس، کالج ها و غیره طراحی شده است. این قالب یک صفحه ساز داخلی دارد که می توانید از طریق آن وب سایت خود را ویرایش کنید. این قالب ویرایش داخلی را فراهم می کند، به این معنی که می توانید در هر نقطه از وب سایت خود کلیک کنید و سریع شروع به تایپ کنید. با Divi، می توانید به راحتی در کل مطالب و طراحی وب سایت خود اشتباهات را واگرد و اصلاح کنید.

OceanWP

قالب های آموزشی وردپرس - OceanWP

OceanWP یک قالب کلاسیک وردپرس همه منظوره است که صد ها قالب وب سایت رایگان و پولی را ارائه می دهد. OceanWP همراه با یک وارد کننده محتوای آزمایشی آسان، وب سایت آموزش شما را به سرعت راه اندازی می کند.

این قالب از ویژگی های تجارت الکترونیکی نیز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و دوره های خود را بفروشید. همچنین با افزونه های محبوب وردپرس مانند MemberPress ادغام می شود تا بتوانید دوره های آنلاین را برای دانشجویان خود ایجاد و بفروشید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به پست ما در مورد بنحوه ایجاد و فروش دوره های آنلاین با وردپرس (مرحله به مرحله) مراجعه کنید.

Ultra

قالب های آموزشی وردپرس - Ultra

Ultra یک قالب قدرتمند وردپرس است که برای مدرسان، معلمان، مدارس و مؤسسات دانشگاهی ساخته شده است. چندین گزینه چیدمان برای راه اندازی وب سایت شما در عرض چند دقیقه ارائه می دهد. الگوی آموزشی Ultra دارای پس زمینه سفارشی تمام صفحه و انتخاب های رنگی زیبایی است. شما می توانید بدون ویرایش کدی از ویرایشگر و سفارشی سازی وب سایت خود از Themify Builder استفاده کنید.

Academy Pro

قالب های آموزشی وردپرس - Academy Pro

Academy Pro by StudioPress یک قالب حرفه ای وردپرس برای معلمان و مدارس است. همراه با یک سیستم مدیریت دوره داخلی که به شما امکان می دهد دوره های آنلاین خود را اضافه و بفروشید. با استفاده از قالب آموزشی وردپرس Academy Pro می توانید یک سایت عضویت ایجاد کنید. این برنامه از محتوای ویدئویی پشتیبانی می کند تا بتوانید مزایای یادگیری از دوره های خود را ارتقاء دهید. این قالب سفارشی سازی رنگ ها، فونت ها و تنظیمات محتوا را با یک پیش نمایش زنده آسان می کند.

StudioPress بخشی از WP Engine، محبوب ترین شرکت مدیریت شده میزبانی وردپرس است. هنگام ثبت نام در میزبانی WP Engine برای ساخت وب سایت، می توانید این طرح زمینه و بیش از 35 قالب دیگر StudioPress را دریافت کنید.

Neve

قالب های آموزشی وردپرس - Neve

Neve یک قالب زیبای آموزشی وردپرس است که برای مدرسان، فروشندگان دوره های آنلاین، مدارس و مؤسسات آموزشی طراحی شده است. این قالب دارای یک طرح سفارشی و ده ها قالب آماده درونی دیگر است تا وب سایت شما را تنها با چند کلیک راه اندازی کند.

این قالب از سازندگان صفحه درگ و دراپ برای سفارشی کردن وب سایت شما پشتیبانی می کند. همچنین با افزونه های ذخیره سازی وردپرس سازگار است، به این معنی که می توانید صفحات وب سایت خود را سریع تر بارگیری کنید.

School

قالب های آموزشی وردپرس - School

School قالب آموزشی مناسب وردپرس برای مدرسان، کلاس های آنلاین، مراکز مراقبت روزانه و برنامه های آموزشی است. این یک قالب رنگی روشن است که به برجسته سازی و جذابیت محتوای شما کمک می کند. همراه با بخش های صفحه اصلی مفیدی برای نمایش حرفه ای مطالب، گالری تصاویر و رویداد های شما است. قالب School یک صفحه آرایی زیبا برای راه اندازی یک وبلاگ و ارسال به روزرسانی منظم برای دانش آموزان ارائه می دهد.

Education Academy

قالب های آموزشی وردپرس - Education Academy

Education Academy یک قالب زیبا و وردپرسی است که به طور خاص برای مدارس، کالج ها و سایر انواع مؤسسات آموزشی طراحی شده است. این قالب الگو های داخلی صفحه را با محتوای شروع کننده و گزینه های سفارشی سازی آسان ارائه می دهد.

در داخل داشبورد وردپرس خود، گزینه های رنگ، زمینه های سفارشی، یک بخش وبلاگ کاملاً کاربردی و موارد دیگر را پیدا خواهید کرد. قالب آکادمی همچنین دارای یک صفحه اصلی گسترده است که به شما امکان می دهد تا عناصر را برای راه اندازی یک وب سایت جذاب و زیبا درگ واند دراپ کنید.

Academica Pro

قالب های آموزشی وردپرس - Academica Pro

Academica Pro قالب برتر آموزشی وردپرس برای مدرسان، مدارس و وب سایت های غیرانتفاعی است. این طرح دارای یک صفحه اصلی چند ستونی است که دارای یک نوار متحرک تصویر و یک نوار کناری در قسمت بالا است.

این قالب دارای آیکون های شبکه های اجتماعی، یک منوی ناوبری دوگانه، یک آرم سفارشی و گزینه های رنگی است. به غیر از این، این نرم افزار به طور یکپارچه با WooCommerce ادغام می شود تا دانلود های دیجیتالی از وب سایت شما را به فروش برساند.

Neuton

قالب های آموزشی وردپرس - Neuton

Neuton یک قالب مدرن به سبک مجله وردپرس است که برای معلمان، مؤسسات دانشگاهی و مراکز مربیگری آنلاین طراحی شده است. این یک قالب متمرکز بر محتوا است که دارای چندین فضای برای نمایش محتوای چندرسانه ای شما است، از جمله نمایش اسلاید ها، فیلم ها و موارد دیگر.

این قالب همچنین یک قسمت صفحه اصلی برای نمایش دوره های پرطرفدار شما و فروش محصولات دیجیتالی به مخاطبان شما دارد. نوتون شامل ویجت های سفارشی برای شبکه های اجتماعی و تبلیغات است.

Education Pro

قالب های آموزشی وردپرس - Education Pro

Education Pro یک قالب وردپرس روشن و جسورانه است که در محور چارچوب Genesis ساخته شده است. این قالب به شما امکان می دهد با استفاده از متن، صدا و فیلم، تمام اطلاعات مربوط به مؤسسه آموزشی یا دوره های آنلاین خود را اضافه کنید.

این موضوع به شما امکان می دهد برای دانشجویان و معلمانی که از وب سایت شما بازدید می کنند پیام خوش آمد گویی تنظیم کنید. این قالب الگو های لندینگ پیج سفارشی برای طراحی یک صفحه وبلاگ، صفحه ثبت نام عضو و غیره دارد. می توانید از این لندینگ پیج ها برای تولید صفحات مورد نظر خود استفاده کنید تا بتوانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

Nayma

قالب های آموزشی وردپرس - Nayma

Nayma یک قالب وردپرس مینیمالیستی است که طرح بندی صفحه اصلی زیبایی را ارائه می دهد. این قالب با رنگ های جسورانه و ظاهری حرفه ای برای نمایش دوره های آنلاین شما، فروش کتاب های الکترونیکی و جذب دانش آموزان بیشتر برای عضویت در وب سایت شما ارائه می شود.

این قالب برای بهینه سازی وب سایت آموزشی شما با افزونه های محبوب وردپرس شخص ثالث کار می کند. آماده ترجمه است و از ویژگی های چند زبانه خارج از گزینه ها پشتیبانی می کند.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین قالب های آموزش وردپرس برای معلمان کمک کرده باشد.

منبع: wpbeginner.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا