Hostingآموزشمفاهیم پایه

معرفی تمام ویژگی های کنترل پنل Solid

در این مقاله قصد داریم به معرفی تمام ویژگی های کنترل پنل قدرتمند Solid بپردازیم. در ادامه برای آشنایی با این کنترل پنل قدرتمند با ما همراه باشید.

اگر با میزبانی وب در سرورهای مایکروسافت ویندوز آشنا هستید، شاید بدانید که همه چیز فقط در مورد یک برند مجزا از صفحه میزبان وب است. ممکن است از خود بپرسید که آیا پنل میزبانی وب ویندوز رایگان در بازار وجود دارد یا خیر؟ در این بخش ما به شما می گوییم که بله، وجود دارد و نام آن Solidcp است.

Solid CP یک کنترل پنل چند سرور برای ویندوز است. با داشتن ماژول Solid CP برای HostBill می توانید خدمات هاست اشتراکی و نمایندگی فروش را بفروشید و به مشتریان خود این توانایی را بدهید که مستقیماً از حوزه مشتری خود، مجهز به کلیه ویژگیهای اساسی، حسابهای خود را مدیریت کنند. HostBill اتوماسیون کامل تهیه و مدیریت حساب را انجام می دهد، از جمله تعلیق، عدم تعلیق، خاتمه، هماهنگ سازی حساب، بازنشانی رمز عبور، به روزرسانی، کاهش ارزش منابع و موارد دیگر.

شما با استفاده از این سایت حتی می توانید نسخه آزمایشی این کنترل پنل قدرتمند را مشاهده نمایید: https://www.mochahost.com/demo_control_panel.php

اگرچه برای لینوکس، به تعداد غیرقابل شمارشی کنترل پنل های میزبانی وب (که بسیاری از آن ها منبع باز و رایگان هستند) در دسترس هستند اما، گزینه های بسیار کمی برای پنل میزبانی وب ویندوز نیز وجود دارد. گرچه چند عرضه تجاری وجود دارد، اما آنها فاقد راحتی و قابلیت استفاده هستند و باعث می شوند که در بین میزبانان به خصوص در این بازار میزبانی وب بسیار رقابتی، سازگاری کمتری داشته باشد.

ما در Diadem Technologies از این وضعیت نا به سامان آگاه هستیم و به طور مداوم تحقیق و توسعه خود را انجام می دهیم تا بهترین پنل کنترل میزبانی وب ویندوز رایگان را پیدا کنیم و آن را به شما عزیزان معرفی نماییم. ایده اصلی این است که به همکاران سرویس های Windows VPS و Cloud اجازه دهیم تا حداکثر استفاده را از سرور های خود داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل ممکن از آن ها بهره برداری کنند.

پس از هفته ها تحقیق و آزمایش در جعبه سیاه در چند صفحه کنترل میزبان وب برای ویندوز، سرانجام بهترین گزینه ممکن را در بین روش های مختلف مدیریت میزبانی وب ویندوز پیدا کردیم. نکته مهم آن این است که منبع آزاد می باشد و متن باز نیز هست. با این وجود به طور فعال در حال توسعه است و دارای یک جامعه پر رونق از کاربران نیز می باشد. این بخشی از معرفی SolidCP است.

کنترل پنل Solid

SolidCP، کنترل پنل میزبانی وب ویندوز رایگان به کاربران خود دقیقاً چه خدماتی را ارئه می دهد؟

SolidCP یک کنترل پنل میزبانی وب ویندوز رایگان است و یک پنل میزبانی کاملاً کاربردی و تولید شده برای ویندوز در اکوسیستم محصول مایکروسافت و در عین حال آزاد و منبع باز است.

این دستگاه دارای عملکردی در سطح سازمانی است که برای ارائه خدمات ابری عمومی مورد نیاز است. SolidCP از وب سایت Panel منتشر شد، که زمانی جایگزین رایگان برای سایر محصولات تجاری موجود در آن زمان بود. این مفید بود، اگرچه در عملکرد در مقایسه با کنترل پنل های لینوکسی کمی محدود است.

SolidCP یک پیشرفت بزرگ از کنترل پنل های قدیمی وب سایت ها است. افزودن قابلیت ها و ویژگی ها در کلیه زمینه های مدیریت میزبانی وب امکان پذیر می باشد.

نحوه نصب کنترل پنل Solid

این پنل میزبانی وب ویندوز رایگان با رعایت این مراحل به راحتی قابل نصب است:

1 . می توانید کنترل پنل را از وب سایت رسمی آن بارگیری کنید: https://solidcp.com/downloads/

نکته: پیش نصب وب سرور IIS و سرور MS SQL لازم است.

2 . در مرحله بعد، باید رمزعبور تنظیم کنید.

3 . پس از نصب کنترل پنل، پورتال را با URL باز کنید: http: // <server_ip>: 9001 و با استفاده از گذرواژه تنظیم شده قبلی وارد حساب severadmin شوید.

سرویس هایی مانند FTP ،DNS، خدمات Mail باید در بخش سرور بصورت دستی پیکربندی شوند زیرا به طور خودکار مشخص نمی شوند.

نکته: برای این کار تخصص خاصی لازم ندارد اما اگر این کار را تا بحال انجام نداده اید، بهتر است آن را به متخصصان شبکه و سرور بسپارید.

پس از پیکربندی سرویس برای سرور، باید به سرور مجازی که در حال حاضر موجود است اضافه شود. برنامه میزبانی پیش فرض از این منابع سرور مجازی برای تخصیص استفاده می کند.

نحوه نصب کنترل پنل Solid

همچنین، یکی از مهمترین مواردی که باید پیکربندی شود، آدرس IP Sites Public IP است.

نحوه نصب کنترل پنل Solid

ما به دلایلی SolidCP را انتخاب کردیم و تصمیم گرفتیم از آن استفاده کنیم زیرا نصب آن ساده تر است و به دلیل ماهیت آزاد و منبع آزاد بودن، می تواند ارزش بیشتری در بین کنترل پنل های دیگر داشته باشد. همچنین روند توسعه فعال یک اطمینان بیشتر برای ما است. مجموعه ویژگیهای جامع این کنترل پنل قدرتمند نیز یکی دیگر از عواملی است که به ما امید می دهد و ممکن است استفاده از آن را فراتر از سناریوی میزبانی وب استاندارد گسترش دهیم.

امیدواریم که مواردی که در بالا ذکر شد، برایتان مفید و سودمند باشد و در انتخاب SolidCP – پنل میزبانی وب ویندوز رایگان اطلاعات مفید و سودمندی برای شما عزیزان باشد و شما بتوانید از این طریق پیش بروید و این کنترل پنل را روی سرور خود نصب کنید. ما در ممتاز سرور، پانل کنترل میزبانی وب SolidCP را به عنوان جایگزینی برای دیگر پنل های میزبانی ویندوز، که پانل کنترل استاندارد صنعت برای ویندوز است، نصب و پیکربندی می کنیم. بنابراین در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی، به مشاورین آنلاین ما مراجعه نمایید.

برای سفارش هاست پیکربندی شده با این کنترل پنل روی لینک زیر کلیک کنید.

سرور ویندوزی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا