DirectAdminمفاهیم پایه

نحوه ورود به DirectAdmin

در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان نحوه ورود به DirectAdmin را آموزش دهیم، اگر به تازگی هاست خود را تهیه کرده اید و نحوه ورود به دایرکت ادمین تان را نمی دانید به شما توصیه می شود این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

همانطور که می دانید DirectAdmin یکی از کنترل پنل های پرکاربرد و مورد علاقه کاربران می باشد. شما با استفاده از کنترل پنل DirectAdmin می توانید حساب های ایمیل، ایمیل های پیش فرض، پاسخ های دفتر، پایگاه داده ها، فایل منیجر یا مدیریت فایل در دایرکت ادمین، دسترسی به FTP، دایرکتوری های محافظت شده با رمز عبور، دامنه های فرعی، وب سایت های اضافی و موارد دیگر را ایجاد و مدیریت کنید.

نحوه ورود به DirectAdmin

برای ورود به صفحه کنترل DirectAdmin خود، باید یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید واز آن استفاده کنید:

روش اول

باید نام سرور را با نام سروری که در آن هستید جایگزین servername کنید.

https://servername.domain.com:2222

روش دوم

باید xx.xx.xx.xx را با شماره IP خود جایگزین کنید. (IE: https://69.61.30.100:2222).

https://xx.xx.xx.xx:2222

روش سوم

این URL ورود پس از اوکی شدن دامنه شما کار خواهد کرد. به سادگی domain.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید. (IE: http://www.idologic.com:2222).

https://www.domain.com:2222

جالب این جا است که DirectAdmin علاوه بر موارد فوق، برخی از روشهای ورود جایگزین را نیز شامل می شود و می توان از آن ها نیز استفاده کرد.

نحوه ورود به DirectAdmin

از جنبه های اصلی ورود به سیستم از طریق DirectAdmin این است که اگر می خواهید از طریق اتصال ایمن و دارای SSL به سیستم متصل شوید، //:https و این که می خواهید به درگاه مناسب وصل شوید: 2222. کلیه اطلاعات مورد نیاز شما پس از ثبت نام و ثبت سفارش در ممتاز سرور، به ایمیل شما ارسال می شود و شما با در داشتن آن اطلاعات به راحتی می توانید در دایرکت ادمین لاگین شوید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم در مورد نحوه ورود به DirectAdmin را بدست آورده باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا