تا سقف 70% از سود ممتاز سرور بهره مند شوید
با استفاده از سیستم همکاری در فروش ممتاز سرور

 

یکی از سودآورترین فعالیت ها در دنیای امروز تاسیس یک شرکت هاستینگ است. اما متاسفانه امکان راه اندازی آن برای همه افراد علاقمند به فعالیت در این حوزه فراهم نیست. داشتن دانش کافی، هزینه بالای خرید سرورها و فضای اختصاصی ایمن برای نگهداری آن ها، استفاده از نیروهای متخصص، اخذ مجوزهای فراوان و بسیاری پیش نیازهای دیگر امکان فعالیت در این حوزه را از علاقمندان زیادی سلب کرده اند.

هاستینگ ممتاز سرور با در نظر گرفتن این شرایط، در جهت افزایش کانال های فروش خود، اقدام به راه اندازی سیستم همکاری در فروش نموده است تا شما دوستان عزیز که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستید بتوانید بدون صرف هزینه و درگیری گرفتن مجوزهای لازم به راحتی کسب درآمد کنید.

نحوه فعالیت در سیستم همکاری در فروش ممتاز سرور

برای فعالیت در این سیستم و کسب درآمد از این طریق، کافی است اطلاعات خواسته شده در انتهای همین صفحه را برای ما ارسال کرده تا پس از بررسی و احراز هویت، یک پنل اختصاصی همراه با لینک رفرال به شما اختصاص یابد. پس از آن، هر فردی که با لینک رفرال شما اقدام به خرید خدمات هاستینگ از وب سایت ممتاز سرور نماید، مقدار 10% از مبلغ کل خریداری شده توسط فرد، به شما تعلق می گیرد!

به این ترتیب شما می توانید بدون هیچگونه تجهیزات و دانش فنی، به دیگران خدمات میزبانی وب ارائه داده و از این راه درآمد مناسبی کسب نمایید.

از شما دوست عزیز که شرکت ممتاز سرور را برای همکاری در فروش انتخاب کردید، سپاسگذاریم. لطفا فرم زیر را مطالعه و به دقت پر کنید.

دکمه بازگشت به بالا