Seo

5 نمونه کمپین بازاریابی تجارت الکترونیک تعطیلات برای فروشگاه اینترنتی

اگر فکر می کنید برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما، زمان آن رسیده است که کمپین های بازاریابی تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید، وقت آن است که چند نمونه را بررسی کنید. هدف شما جلب توجه خریداران برای تبدیل شدن به برند اصلی برای هدیه دادن در تعطیلات و مناسبت های خاص است. این پنج کمپین بازاریابی تجارت الکترونیکی تعطیلات را بررسی کنید و بیاموزید که چگونه آن ها بر مشتریان تأثیر می گذارد.

Etsy

از موارد اضافی بگذرید و دقیقاً آنچه را که مشتریان می خواهند به آن ها بدهید. خریداران شما در جستجوی بهترین محصولات هستند که به خانواده، دوستان و همکاران خود ارائه دهند. مشکل چیست؟ آن ها نمی دانند برای هر فرد چه چیزی بخرند. نام تجاری شما می تواند با راهنما های هدیه تعطیلات که توصیه های خاصی برای محصول ارائه می دهند، شما را نجات دهد.

“فصل خرید تعطیلات زمان پرهیاهویی برای بازاریابان تجارت الکترونیک است. با راهنما های سازماندهی شده هدایای تعطیلات، که به کاربران مناسب و در زمان مناسب ارائه شده است، می توانید به بازدیدکنندگان خود کمک کنید تا هدیه ای مناسب را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. کمپین بازاریابی تعطیلات شما سال به سال می تواند بهتر شود.”

بازاریاب محتوا در Sleeknote

چند نکته از Etsy یاد بگیرید. خریداران می توانند هدیه را بر اساس گیرنده، مناسبت و قیمت پیدا کنند. این برند همچنین محصولات را به عنوان پر فروش ترین و هدایای برتر طبقه بندی می کند.

کمپین بازاریابی تعطیلات - Etsy

خریداران Etsy به محصول مناسب و متناسب با نیاز های آن ها راهنمایی می شوند. در نظر بگیرید که چگونه کسب و کار شما نیز می تواند همین کار را انجام دهد.

Macy’s

برای اکثر مردم، تعطیلات به معنای گذراندن وقت با عزیزان و خوردن زیاد شیرینی است. اما همه این تجمل را ندارند که در تعطیلات هدیه بگیرند. نام تجاری شما می تواند این خلاء تعطیلات را با همکاری با یک سازمان غیرانتفاعی برای کمک به نیازمندان پر کند.

Macy’s برای کمک مالی به این سازمان با بنیاد Make-A-Wish همکاری کرد. بازدید کنندگان به بابانوئل نامه می نوشتند و به ازای هر نامه ارسال شده، میسی 1 دلار به خیریه اهدا می کرد. خریداران باید مستقیماً با نام تجاری ارتباط برقرار کنند و همراه با خرید به یک هدف خوب کمک کردند.

کمپین بازاریابی تعطیلات - Macy’s

هنگام ایجاد یک کمپین بازاریابی تعطیلات می خواهید در نظر بگیرید که چه موضوعاتی با نام تجاری شما همخوانی دارد. کسب و کار شما می تواند به گرسنگی، گرمایش جهانی یا آموزش کمک برساند. سپس، تحقیقات خود را در مورد مؤسسات خیریه ای انجام دهید که با ارزش های شما مطابقت داشته و دارای شهرت بی نظیری هستند.

Target

همه تعطیلات را متفاوت جشن می گیرند. برخی از افراد ممکن است خانه خود را با زیور آلات و چراغ تزئین کنند، در حالی که برخی دیگر به سنت های مذهبی خاصی پایبند هستند. به عنوان یک نام تجاری، مهم است که تنوع را در کمپین های بازاریابی تعطیلات خود داشته باشید.

Target یک آگهی تجاری برای نشان دادن شیوه های مختلف جشن گرفتن مشتریان خود در تعطیلات تهیه کرد. این کمپین شامل محصولات منحصر به فرد به همراه هشتگ رسانه های اجتماعی #MyKindOfHoliday بود.

رسانه های اجتماعی یک راه مؤثر برای ایجاد یک کمپین بازاریابی تعطیلات در فروشگاه های اینترنتی است. چه خودتان ایجاد کنید و چه در روند تعطیلات حرکت کنید، هشتگ ها راهی هوشمندانه برای افزایش دید شما و حفظ نام تجاری شما در فید های رسانه های اجتماعی مردم هستند.

هنگام ایجاد کمپین تعطیلات اجتماعی، به مخاطبان مورد نظر خود و افرادی که به احتمال زیاد پیام شما را به اشتراک می گذارند توجه کنید. مهم تر از همه، به تنوع در جشن های تعطیل توجه کنید.

Zazzle

تعطیلات سال نو به معنای تقسیم کردن شادی با همه اطرافیان است. چه راهی بهتر از این است که با کمی خنده به دیگران نشان دهید که به آن ها اهمیت می دهید؟ نام تجاری شما می تواند با افزودن طنز به کمپین های بازاریابی تعطیلات رضایت مشتری را افزایش دهد.

حتی می توانید با فروش محصولات بامزه کمی بهتر حرکت کنید. Zazzle توجه طراحان بازار را که کلاه، لیوان و تی شرت های خنده دار با تم تعطیلات می فروشند را به خود جلب کرد. در زیر ایمیل تبلیغاتی ای است که خریداران را تشویق می کند تا این هدایای سفارشی را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

کمپین بازاریابی تعطیلات - Zazzle

تیم شما می تواند کاری مشابه انجام دهد. شاید شما ایمیل هایی با موضوعات سرگرم کننده ارسال کنید. یا فالور های توییتر خود را تشویق کنید تا برای مسابقه تعطیلات جوک های خنده دار ارسال کنند.

از شوخی هایی که می تواند مخاطبان شما را آزرده خاطر کند، دوری کنید. شما نمی خواهید عقاید یا سنت های کسی را مسخره کنید. هدف این است که در طول این فصل زندگی مشتریان خود را شاد تر کرده و آگاهی را نسبت به نام تجاری خود افزایش دهید.

West Elm

با توجه به تعداد زیادی از محصولات برای انتخاب، مشتریان به دنبال برند هایی هستند که تجربه خرید را شخصی سازی می کنند و در تعطیلات، ارسال خریداران به بخش خاصی از وب سایت شما کافی نیست.

در عوض، نام تجاری شما باید توصیه های منحصر به فردی را بر اساس علایق و نیاز های خریداران ارائه دهد. West Elm با مسابقه سبک تعطیلات خود همین کار را کرد. مصرف کنندگان چند سؤال را پاسخ دادند و محصول متناسب با استایل خود را دریافت کردند.

کمپین بازاریابی تعطیلات - West Elm

آزمون ها همچنین راهی مؤثر برای گرفتن آدرس ایمیل خریداران شما هستند. به این ترتیب، می توانید لیست ایمیل خود را تقسیم بندی کرده و خبرنامه ها و تبلیغات سفارشی ارسال کنید.

“با تقسیم بندی مشتریان خود برای یک تجربه واقعا شخصی، تبدیل کمپین های تعطیلات شما به راحتی انجام می شود و ارائه بهترین فروش ها که در همه کانال های شما سازگار خواهد بود، شما را برای حداکثر موفقیت در فصل تعطیلات آینده جلو می برد.”

یکی از خوانندگان مشتاق و نویسنده محتوا برای REVE Chat

با کمپین های بازاریابی تعطیلات تجارت الکترونیک خوب، برند خود را پیشرفت دهید

تعطیلات فرصتی برای نشان دادن خلاقیت با کمپین های بازاریابی تجارت الکترونیک است. چه در حال خلق محصولات با مزه (در عین حال مرتبط) باشید و چه بخواهید به منظور خاصی پول اهدا کنید، نام تجاری شما می تواند مشتریان شما را هیجان زده و راضی کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا