مفاهیم پایه

ارتباط بین IP اختصاصی و بازاریابی ایمیل

بازاریابی پست الکترونیکی به دلیل طیف گسترده ای از مزایا از جمله اقتصاد، سرعت و راحتی به سرعت یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی در ارتباط با مشتریان شده است. آگاهی در مورد استفاده از IP اختصاصی برای اجرای بازاریابی ایمیل به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است به حدی که اغلب این دو اصطلاح با هم ذکر می شوند.

اطمینان از تحویل ایمیل

هر سازمانی که بازاریابی ایمیل را به عنوان ابزاری برای ارتقاء مشاغل یا نیاز به برقراری ارتباط منظم با همکاران تجاری یا مشتریان از طریق ایمیل استفاده می کند، باید اطمینان حاصل کند که ایمیل ها به طور ایمن به صندوق ورودی اصلی آدرس های مورد نظر تحویل داده می شوند و در پوشه هرزنامه نیستند.

پوشه هرزنامه آخرین مکانی است که به عنوان مقصد نهایی یک ایمیل تجاری در نظر گرفته می شود. فاکتورهای اندکی مانند شهرت فرستنده و تحویل موفقیت آمیز ایمیل در تحویل نامه در نظر گرفته شده اند. بیشتر فیلترهای ایمیل برای ارزیابی اعتبار آدرس های IP فرستنده قبل از رسیدن ایمیل به پوشه های اسپم برنامه ریزی شده اند.

پیدا کردن ip شما در کامپیوتر و دستیابی به IP اختصاصی به دلیل نیاز به تحویل موفق ایمیل مهم است. مقاله حاضر با هدف بیان ضرورت استفاده از IP اختصاصي به جاي یک IP كلي، امكان رسیدن ایمیل به پوشه صندوق ورودی ایمیل را بسیار بیشتر می کند. Dedicated IP این امکان را دارد که پوشه هرزنامه را گول بزند تا نامه تجاری در جای مناسب خود تحویل داده شود.

Dedicated IP
Dedicated IP

افزایش ارزش با IP اختصاصی

Dedicated IP اصطلاحی است که معمولاً در میزبانی وب استفاده می شود. آی پی اختصاصی با تسهیل حمل و نقل سریع تر ایمیل از طریق یک مسیر اختصاصی، وضعیت ویژه ای را برای آن ها فراهم می کند. از طرف دیگر، آدرس IP عمومی باید تعداد زیادی ایمیل را از منابع مختلف مدیریت کند و بنابراین تحویل کند و سؤال برانگیز است.

اگر می خواهید ایمیل را برای مشترکین روتین ارسال کنید، داشتن آدرس IP اختصاصی ضروری است. داشتن یک آدرس IP منحصر به فرد باعث حفظ شهرت شما می شود. در غیر این صورت به دلیل عملکرد غیر اخلاقی صدها فرستنده دیگر با استفاده از همان آدرس IP، ارسال مختل می شود. برای درک این موضوع، باید دریابید که چگونه یک فرستنده مجازی که مشغول Spamming است، بر همه کاربران دیگر که دارای همان آدرس IP هستند، برای تأثیرگذاری در مارک اسپم ها، تأثیر می گذارد.

ارتباطات پست های الکترونیکی به طور مداوم توسط مشتری های ارشد پست الکترونیکی نظیر Hotmail ،Gmail و Yahoo برای ساختن پایگاه های داده از آدرس های IP در لیست سیاه، که به فعالیت های مربوط به هرزنامه مشهور هستند، تحت نظارت قرار می گیرند. این ارائه دهندگان خدمات پیام ها را با استفاده از لیست سیاه مرتب سازی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که کاربران از آزار و اذیت ایمیل های ناخواسته محافظت می شوند.

برخی از نکات برجسته IP اختصاصی

میزان ایمیل های اسپم بسیار کم یا عدم نیاز به ارسال حجم بالای ایمیل نشان می دهد شما کاندیدای ایده آل برای استفاده از IP اختصاصی نیستید. در حالت ایده آل، یک IP اختصاصی باید توسط فرستنده های ایمیل با حجم بالا استفاده شود. در حقیقت، می توان بیش از یک IP اختصاصی برای حجم ایمیل های بسیار بالا استفاده کرد. این کنترل قابل توجه در پتانسیل تحویل ایمیل را فراهم می کند. اگر سازمان شما مشغول ارسال هزاران ایمیل در مدت 5 تا 6 روز است، استفاده از IP اختصاصی برای جلوگیری از ذخیره پیام های شما در لیست سیاه اجباری است.

نقش کارشناسان بازاریابی ایمیل

متخصصان مشهور بازاریابی ایمیل استراتژی هایی را برای محافظت از اعتبار ایمیل سازمان در سازمان طراحی می کنند، صرف نظر از اینکه مشتری با IP مشترک کار می کند. نظارت یکپارچه بر رفتار کاربر به شما کمک می کند تا با تهیه لیست های ایمیل قوی، شیوه های بازاریابی ایمیل خوب را اتخاذ کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل یک کار پیچیده است که ممکن است شهرت شما به عنوان یک فرستنده قابل اعتماد را مختل کند. بنابراین به شدت توصیه می شود برای محافظت از منافع سازمان خود از یک آدرس IP اختصاصی استفاده کنید. علاوه بر این، یک IP اختصاصی نیز بهترین گزینه برای ایجاد اعتبار وب سایت شما است. مشاغل حرفه ای هیچوقت از آدرس ایمیلی استفاده نمی کنند که با یک آدرس ایمیل عمومی مانند XYZCompany@gmail.com و موارد دیگر به اوج خود برسد.

هنگامی که تصمیمی عاقلانه در مورد مراجعه به IP اختصاصی اتخاذ کردید، در مرحله بعد ارتباط با ارائه دهنده خدمات ایمیل برای یافتن مناسب ترین برنامه ها از منظر کسب و کارتان مفید خواهد بود. اگر می خواهید برای ایمیل های خود اعتبار بی عیب و نقص کسب کنید، بهترین راه این است که با برنامه در این روند قرار بگیرید.

در این مقاله راجع به IP اختصاصی و بازاریابی ایمیل اطلاعاتی کسب کردید که امیدواریم برای کسب و کار شما مفید باشد. برای کسب اطلاع از هاست ایمیل می توانید به مقاله لینک داده شده از سایت ممتاز سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا