Seoآموزش

استراتژی کلاه سفید ایجاد لینک مناسب وب سایت های محلی

وقتی صاحب یک کسب و کار محلی کوچک هستید، باید مقرون به صرفه ترین گزینه ها را برای تبلیغ و بازاریابی نام تجاری خود پیدا کنید. متأسفانه، وقتی صحبت از سئو (بهینه سازی موتور جستجو) می شود، این نیاز می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد. بسیاری از ارزان ترین شرکت های خدمات سئو از تکنیک های سئوی کلاه سیاه استفاده می کنند. موتور های جستجو به مرور زمان الگوریتم های خود را به روز کردند تا اطمینان حاصل کنند که تکنیک های کلاه سیاه نه تنها با رتبه های بالا پاداش نمی گیرند، بلکه اکنون با مجازات های موتور جستجو مجازات می شوند. بهتر است چند راهکار ایجاد لینک کلاه سفید را انجام دهید یا از یک شرکت قانونی سئو کمک بگیرید زیرا بهتر از پذیرفتن ریسک سئوی کلاه سیاه است. به هر حال در این پست قصد داریم 15 استراتژی برای ایجاد لینک های کلاه سفید برای کسب و کار های محلی را بررسی کنیم.

15 استراتژی ایجاد لینک محلی

لینک سازی چالش برانگیز ترین قسمت سئو است. شما باید وب سایت های دیگر را متقاعد کنید تا به وب سایتتان لینک دهند، کاری که در بیشتر موارد انگیزه کمی برای انجام آن دارند. اما تلاش برای به دست آوردن لینک برای مشاغل محلی می تواند سود زیادی به همراه داشته باشد. در یک نظرسنجی برایت لوکال، 63 درصد از متخصصان محلی سئو گفتند که ایجاد لینک برای ارتقاء رتبه بندی “بسیار مؤثر” است.

تأثیر بک لینک در سئوی محلی

این یک منطقه از تجارت است که در آن هزینه محلی بودن را پرداخت می کند. رتبه بندی محلی نسبت به رتبه های عمومی کمتر رقابتی است و عضویت در یک جامعه محلی فرصت های ارتباط منحصر به فردی را ایجاد می کند. در اینجا چند روش ساخت لینک قانونی وجود دارد که مشاغل محلی می خواهند در نظر بگیرند.

با سایر مشاغل محلی شریک شوید

بسیاری از لینک ها در نهایت به روابط ختم می شود. اگر افراد ارتباط واقعی با تجارت شما داشته باشند، احتمالاً لینکی به وب سایت شما در وب سایت خود اضافه می کنند. این حدس نیست در همان نظر سنجی BrightLocal، متخصصان ایجاد روابط با مشاغل محلی و تأثیرگذاران را تاکتیک شماره 1 خود برای ایجاد لینک موفق نامیدند.

درباره سایر مشاغل محلی در منطقه خود که کاری مرتبط با آنچه شما انجام می دهید، انجام دهید. به عنوان مثال، اگر غذا های مخصوص سگ می فروشید، این می تواند شامل پرستاران حیوانات خانگی، دامپزشکان و مربیان سگ باشد. با صاحبان مشاغل تماس بگیرید تا در مورد روش هایی که می توانید به یکدیگر کمک کنید بحث کنید. شما می توانید برای مشتریانی که به یکدیگر توصیه می کنید تخفیف ارجاع ارائه دهید یا برنامه هایی را با هم برنامه ریزی کنید. همکاری با سایر مشاغل منجر به ایجاد فرصت های ارتباط طبیعی، همراه با سایر مزایای شما از این رابطه می شود.

رویداد های محلی را حمایت کنید

بسیاری از رویداد های محلی برای تأمین هزینه ها به حمایت مالی نیاز دارند و در ازای آن، آن ها مزایای تبلیغاتی به حامیان مالی خود ارائه می دهند. کنفرانس ها، جشنواره ها یا رویداد های حرفه ای را در منطقه خود جستجو کنید و در نظر بگیرید که کدام یک از آن ها احتمال جذب مشتری بالقوه را دارد. هر رویدادی با مخاطبان مربوط به شرکت کنندگان رویدادی است که می تواند مناسب برای حمایت مالی باشد و در بیشتر موارد، حمایت مالی شما با لینکی به وب سایت رویداد همراه خواهد بود.

سازمان های محلی را حمایت کنید

علاوه بر رویداد ها، بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی محلی نیز به دنبال اسپانسر های سالانه هستند و این ها مزایای طولانی مدت بیشتری نسبت به رویدادی دارند که حداکثر فقط چند روز طول بکشد.

مقادیری را که مشتریان معمولی شما دارند در نظر بگیرید و به دنبال سازمان های غیرانتفاعی باشید که مطابقت خوبی با پیامی که می خواهید برای آن ها بفرستید داشته باشید. اگر صاحب یک رستوران غذای سالم هستید، سازمان هایی که تمرکز خود را روی بهبود دسترسی به غذای سالم یا اقدامات غذایی پایدار دارند، یک امر طبیعی خواهد بود.

حمایت سازمان های محلی

با راهنما ها به سازمان های محلی حرفه ای بپیوندید

اکثر شهر ها دارای اتاق بازرگانی هستند و برخی از آن ها اتاق های مختلفی دارند که بر روی مشخصات جمعیتی صاحبان مشاغل خاص متمرکز هستند (به عنوان مثال اتاق بازرگانی بورس، اتاق بازرگانی اسپانیایی و غیره). علاوه بر این، شما اغلب می توانید تعدادی سازمان حرفه ای خاص صنایع خاص پیدا کنید.

هر سازمان حرفه ای مربوطه را در منطقه خود شناسایی کنید و ببینید آیا عضویت همراه با فهرست در لیست آن ها است یا نه. در این صورت، استراتژی خوب دیگری برای ایجاد لینک محلی است.

پیوستن به سازمان های محلی حرفه ای

میزبان یک خیریه باشید

این نکته هم راهی برای انجام کار های خوب و هم راهی برای کسب لینک است. وقتی شما برای کمک به هدفی که دیگران به آن اهمیت می دهند کار می کنید، آن ها هر دلیلی برای کمک به گسترش خبر برای درگیر کردن افراد بیشتر دارند.

سازمان غیر وابسته مورد حمایت شما به ارتقاء سایت شما کمک خواهد کرد. روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان محلی ممکن است این داستان را به عنوان یک موضوع خبری پوشش دهند و هر پیروی از سازمان های غیر وابسته یا نشریاتی که این داستان را پوشش می دهند ممکن است الهام گرفته شود که اخبار مربوط به آن را نیز برای فالور های خود به اشتراک بگذارند. گاهی خوب بودن استراتژی خوبی برای رسیدن به اهداف تجاری و ایجاد لینک های محلی است!

نوشتن و تبلیغ محتوای محلی

بازاریابی محتوا قسمت بزرگی از ایجاد لینک کلاه سفید است زیرا وقتی محتوای بسیار عالی ایجاد می کنید، به وب سایت های دیگر چیزی می دهد که ارزش لینک دادن را دارند. بسیاری از مشاغل در حال انجام بازاریابی محتوا هستند، به این معنی که این تاکتیک می تواند بسیار رقابتی باشد. اما شما مجبور نیستید در رتبه بندی جستجو با هر کسب و کار در صنعت خود رقابت کنید، فقط آن هایی که به همان مخاطبان محلی شما خدمت می کنند، می تواند کافی باشد.

بنابراین مشاغل محلی می توانند با ایجاد محتوای مفید که بر موضوعات محلی متمرکز است، واقعاً مورد توجه واقع شوند. در این استراتژی سعی کنید موضوعاتی را پیدا کنید که هم به کسب و کار شما مرتبط باشد و هم با جامعه محلی. اگر صاحب یک فروشگاه دوچرخه سواری هستید، می توانید در مورد بهترین مسیر های دوچرخه سواری در شهر پست های وبلاگ بنویسید و پوشش قوانین محلی را اضافه کنید که مسیر های جدید دوچرخه سواری اضافه می کند.

با بلاگر های محلی ارتباط برقرار کنید

بسیاری از جوامع دارای وبلاگ نویسان محلی هستند که در مورد کار هایی که در اطراف شهر انجام می دهند یا موضوعات مربوط به ساکنان می نویسند. این وبلاگ ها غالباً فرصت خوبی برای کسب لینک های محلی هستند.

وبلاگ نویسان مرتبط را در شهر خود شناسایی کنید و با آن ها تماس بگیرید تا ببینید آیا آن ها برای برقراری ارتباط آزاد هستند یا نه. شاید آن ها در ازای بازدید رایگان از مشاغل شما بازبینی ارائه دهند یا شما می توانید با توجه به اینکه از طریق وبلاگ در مورد آن اطلاعاتی کسب کرده اند، در هر جایی که خوانندگان آن ها کمی پول به دست می آورند، قراردادی به سبک شرکت وابسته تنظیم کنید.

به دنبال صفحات گردشی مرتبط باشید

بسیاری از وب سایت هایی که تمرکز محلی دارند، پست های گردشی را برای برجسته کردن بهترین مشاغل از انواع مختلف می نویسند؛ عناوینی مانند “بهترین مکان های سرو صبحانه در شیکاگو” یا “بهترین فضا های همکاری در آستین” را در نظر بگیرید.

به دسته های مختلفی فکر کنید که تجارت شما می تواند در آن ها قرار بگیرد و ببینید آیا پست های وبلاگ جمع آوری محلی وجود دارد که بتوانید برای آن ها مناسب باشید. برای هر کسی که پیدا کردید، با نویسنده تماس بگیرید تا ببینید آیا او از تجارت شما آگاه است یا خیر و مایل به افزودن لیست است یا نه.

انتظار نداشته باشید که این استراتژی موفقیت چشمگیری داشته باشد. وبلاگ نویس مجبور است برای درج مشاغل شما کارهای اضافی را انتخاب کند و همچنین ممکن است صادقانه شما را از نظر استاندارد در لیست “بهترین” قرار ندهد. اما اگر آن ها بخواهند کسب و کار شما را امتحان کنند و ببینند متعلق به شما هستند یا نه، استراتژی جواب می دهد و می تواند لینک های محلی برای شما ایجاد کند و هم آغاز همکاری با یک وبلاگ نویس جدید محلی باشد. اگر می توانید ترتیبی بدهید که او نیز شما را مفید بداند، دلیل خوبی برای ذکر شما در وبلاگ خود خواهد داشت و لینک جدیدی کسب خواهید کرد.

نوشتن و ارسال پست های مهمان

ارسال پست مهمان یکی از رایج ترین روش های ایجاد لینک کلاه سفید است، زیرا هم برای شما و هم برای وب سایت دیگر ارزش ایجاد می کند. به جای اینکه از یک فرد غریبه دیگر که هیچ سرمایه گذاری در تجارت شما ندارد، بخواهید کار اضافه کردن لینک به وب سایت شما را انجام دهد، پیشنهاد می کنید کاری برای آن ها انجام دهید که به نفع آن ها و مخاطبان آن ها باشد.

در مورد وبلاگ های شهر خود تحقیق کنید تا وبلاگ هایی را که مربوط به تجارت شما هستند شناسایی کنید و پست های مهمان را بپذیرید. این همیشه به معنای اتصال مستقیم نیست. یک شرکت حسابداری نیازی به یافتن وبلاگ هایی با موضوع حسابداری ندارد، یک وبلاگ محلی بافندگی ممکن است به ارسال مطلبی درباره همه چیز هایی که خوانندگان قبل از کسب درآمد از سرگرمی خود باید بدانند علاقه مند باشد. شما فقط باید وبلاگ هایی با اتصال کافی پیدا کنید که بتوانید برای مخاطبان آن ها ارزش ایجاد کنید. این استراتژی به نوعی خلاقیت می خواهد و در واقع برای ایجاد لینک های محلی مورد نیاز کافیست مسائل بی ربط را به هم ربط دهید.

ایده های موضوعی “طوفان فکری” را که مربوط به مخاطبان وبلاگ است در عین حال فرصتی طبیعی برای شما فراهم می کند تا یک لینک به وب سایت خود بدهید. سپس شروع به پیشنهاد دادن کنید. برای هر وبلاگی که پیشنهاد شمارا می پذیرد، مطمئن شوید که یک مقاله کاملاً خوب می نویسید و یک لینک یا دو صفحه به صفحات وب سایت خود اضافه می کنید که به طور طبیعی متناسب است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد لینک وبلاگ می توانید به سایر پست های ما مراجعه کنید.

یافتن لینک شکسته

لینک سازی با لینک شکسته یکی دیگر از روش های متداول است که همزمان انجام کاری مفید برای صاحب وب سایت را همزمان با درخواست لینک ترکیب می کند. هدف در اینجا یافتن نمونه هایی از لینک های شکسته در وب سایت های مربوطه است که به چیزی شبیه به یک صفحه در وب سایت شما اشاره دارند. سپس با مالک وب سایت تماس بگیرید تا به آن ها اطلاع دهید که لینکی شکسته در سایتشان وجود دارد و از آن ها بخواهید شما را به عنوان جایگزین مناسب معرفی کند. این در حالی است که یک راه حل آسان (که اتفاقاً به نفع شماست) به آن ها در مورد مشکلی که در وب سایتشات است و ممکن است از آن مطلع نبوده باشند، هشدار می دهید.

به نظر می رسد لکه دار شدن لینک های شکسته در وب اقدامی غیر واقعی است، اما تعدادی از ابزار های اشتراکی دارای ویژگی هایی هستند که آن قسمت از فرآیند را آسان می کنند. وقتی لینک های خراب را شناسایی کردید، فقط باید یک ایمیل جامع تهیه کنید که توضیح دهد چرا صفحه وب شما جایگزینی مناسب است.

جوایزی را ایجاد و اعطا کنید

مردم عاشق دریافت جایزه هستند و هر زمان که آن را دریافت کنند سریعاً اطلاعات مربوط به آن را اشتراک می گذارند. اگر شروع به اعطای جوایز محلی به افراد یا مشاغل در دسته های مربوطه می کنید، این روش خوبی برای جلب توجه مثبت افرادی است که به آن ها احترام می گذارید و بعداً می توانند در مورد این جایزه به مخاطبان خودشان اطلاع دهند.

اگر یک سالن ورزشی محلی دارید، می توانید جوایزی را برای انواع مشاغل خود ایجاد کنید که به احتمال زیاد مشتریان شما از جمله رستوران های سالم، فروشگاه های مواد غذایی طبیعی یا برند های وگان ارزش داشته باشند و رای گیری را برای اعضای خود باز کنند. این روش راهی برای تعامل با مشتریان شما فراهم می کند و ورود شما به ارتباط با مشاغل پیروز را برای شما فراهم می کند. مشاغل برنده احتمالاً به صفحه جوایز شما لینک می دهند و افرادی که این مشاغل را دوست دارند ممکن است اخبار جایزه را نیز به اشتراک بگذارند.

یک نظرسنجی انجام دهید

نویسندگان آمار را دوست دارند، زیرا آن ها راهی عالی برای پشتیبان گیری از نکاتی هستند که بیان می کنند. اگر می توانید آماری مفید برای وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران محلی ارائه دهید، به احتمال زیاد تعدادی لینک از آن دریافت خواهید کرد. یک نظر سنجی ایجاد کنید که نگرانی ها یا موضوعات محلی را پوشش دهد. برای دریافت پاسخ، روی لیست ایمیل و موارد زیر اجتماعی خود ضربه بزنید و اگر با سایر مشاغل محلی، سازمان ها و افراد تأثیرگذار ارتباط برقرار کرده اید، از آن ها بخواهید که نظرسنجی شما را نیز افزایش دهند تا تعداد پاسخ دهندگان را افزایش دهند (که این داده ها را با ارزش تر می کند).

پس از پاسخ کافی، داده های نظرسنجی خود را منتشر کنید. برای نشان دادن اطلاعات، چند نمودار زیبا اضافه کنید. سپس یافته های خود را در سراسر وب تبلیغ کنید. اگر می توانید منبع آماری باشید که افراد جامعه شما به آن اهمیت می دهند، وب سایت های دیگر نیز آن را ذکر می کنند و لینکی به منبع را شامل می شوند.

استراتژی ایجاد لینک کلاه سفید برای کسب و کار محلی شما

بسیاری از این استراتژی ها فقط به شما لینک نمی دهند. آن ها به شما کمک می کنند عضوی با ارزش و مورد استقبال جامعه محلی خود شوید. این یکی از نکات خوب در مورد استراتژی های کلاه سفید است، این تکنیک ها تقلب یا استفاده از نقاط ضعف در سیستم نیستند، بلکه همه آن ها انجام کار هایی کاملاً مفید برای وب سایت هایی است که شما با آن ها، مخاطبان آن ها و تجارت خود در همه زمان ارتباط برقرار می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا