آموزش

7 راه برای افزایش بازدید وبلاگ با رسانه های اجتماعی

در سال های اخیر، وبلاگ ها ثابت کرده اند که بخشی جدایی ناپذیر از اینترنت هستند. چه صاحب مشاغل باشید و چه به سادگی یک علاقه مند به وبلاگ نویسی باشید، چیز های زیادی وجود دارد که می توانید با آن ها به دست آورید. با این حال مهم نیست که چقدر خوب بنویسید، وبلاگ ها به خودی خود جذب بازدید نمی کنند. اگر می خواهید میزان بازدید وبلاگ خود را افزایش دهید، رسانه های اجتماعی یکی از ابزار هایی است که می توانید از آن بهره ببرید. بستر های نرم افزاری مانند فیس بوک و توییتر راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر از تعداد فعلی شما هستند. در این پست، ما هفت نکته برای افزایش بازدید وبلاگ با رسانه های اجتماعی که می توانید برای رشد وبلاگ از آن استفاده کنید به شما آموزش می دهیم.

1. دکمه های اشتراک گذاری را به وب سایت خود اضافه کنید

یک اشکال جزئی در داشتن چندین کانال برای محتوای شما، پیوند دادن آن ها به یکدیگر است. به همین ترتیب، بیشتر وب سایت ها یک منو یا بخش، اغلب در گوشه ای از صفحه یا پایین پست ارائه می دهند که به شما امکان می دهد محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

افزودن دکمه های اشتراک گذاری

این یک روش خارق العاده برای افزایش بازدید وبلاگ شما است، به خصوص به این دلیل که شما یک تماس کامل برای اقدام (CTA) جامع برای خوانندگان واجد شرایط ارائه می دهید. با افزودن دکمه های اشتراک گذاری به صفحات سایت، خوانندگان خود را به طور ماهرانه ای ترغیب می کنید که محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اگر این دکمه ها را از نظر استراتژیک به اندازه کافی در صفحات وبلاگ خود قرار دهید، می توانید به راحتی بر اشتراکات اجتماعی خود تأثیر مثبت بگذارید و در نهایت بازدید وبلاگ خود را بهبود ببخشید.

افزایش بازدید وبلاگ

به غیر از اینکه به راحتی دکمه های اشتراک اجتماعی را در وبلاگ قرار می دهید، می توانید ویژگی هایی مانند جعبه “Click to Tweet” را به وبلاگ خود اضافه کنید. این ویژگی به خواننده اجازه می دهد قسمت های خاصی از پست های شما را که در ابتدا دستی انتخاب کرده اید به اشتراک بگذارد.

2. از هشتگ های خود به صورت استراتژیک استفاده کنید

نوشتن محتوای عالی همیشه مهمترین موضوع است، اما رساندن این محتوا به مخاطب مناسب به همان اندازه مهم است. از هشتک استفاده کنید. آن ها به سادگی برچسب هایی هستند که دارای پیشوند octothorpe (“#”) هستند که محتوای شما را برای سایر کاربران شبکه های اجتماعی قابل مشاهده می کند:

استفاده از هشتک

هر بار که پست جدیدی را به وبلاگ خود اضافه می کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، حتماً باید از هشتگ های مناسب استفاده کنید.

هنگامی که از آن ها به طور استراتژیک استفاده می کنید، بلافاصله محتوای خود را در قابلیت جستجوی کانال توسط مخاطبان هدف خود قابل کشف می کنید. دسترسی شما دیگر به کاربران فعلی شما محدود نمی شود و همچنین می توانید کاربران بیشتری را در این روند جذب کنید.

توییتر و اینستاگرام دو پلتفرم رسانه اجتماعی هستند که می توانید بیشترین بهره را از استفاده استراتژیک هشتگ ببرید. شما به احتمال زیاد می خواهید کمی تحقیق کنید تا بهترین هشتگ های مورد نیاز خود را پیدا کنید. این ممکن است شامل پیگیری روند ها، استفاده از هشتگ های مارک دار خود، ایجاد کمپین های هشتگ سفارشی و موارد دیگر باشد.

3. ارسال های خود را به صورت خودکار به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از روش های جالب برای افزایش بازدید وبلاگ خودکار کردن به اشتراک گذاری محتوا است. به جای اینکه مجبور شوید پست های وبلاگ خود را هر بار که ایجاد می کنید به اشتراک بگذارید، ابزار هایی وجود دارد که می توانید برای کمک به آن ها استفاده کنید. به این ترتیب، اشتراک مطالب هم سریعتر است و هم خطاهای کمتری دارد.

وقتی نوبت به اشتراک گذاری محتوا می رسد، افزونه Jetpack for WordPress بسیار ایده آل است:

اشتراک گذاری خودکار پست ها

Jetpack به طور مستقیم با وردپرس ادغام می شود (به طور طبیعی) و به شما امکان می دهد هر زمان که قصد انتشار یک پست جدید را دارید گزینه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی خود را مرور کنید. این پست ها سپس در پروفایل های پیوند داده شده شما در فیس بوک، توییتر و LinkedIn به اشتراک گذاشته می شود.

4.محتوای قدیمی خود را دوباره ارسال کنید

هر بار که محتوای وبلاگ جدید ارسال می کنید، این احتمال وجود دارد که در آینده بتوانید دید بیشتری از آن بگیرید. با ادامه رشد وبلاگ، می توانید مجموعه ای عالی از مقالات و ایده ها را بسازید. به همین ترتیب، به اشتراک گذاری محتوای قدیمی شما راهی ارزشمند برای رشد بازدید شما خواهد بود.

البته، اولین کاری که باید انجام دهید شناسایی پست های مناسب برای اشتراک مجدد است. انتخاب شما می تواند بر اساس روند های رایج یا هر معیار دیگری باشد که برای اولویت بندی انتخاب می کنید. می توانید پست ها را همانطور که در ابتدا ارسال شده اند به اشتراک بگذارید یا حتی آن ها را به روز کنید.

استفاده مجدد از محتوای قدیمی شما ممکن است شامل تغییر عنوان یا به روزرسانی برخی از عناصر تاریخ دار مقاله باشد. با این وجود این کار را انجام می دهید، هدف این است که اطمینان حاصل کنید که مقالاتی که مجدداً بازنشر می کنید تا حد ممکن تازه، مفید و به موقع احساس می شوند.

5. قطعه های قابل ارسال از پست های خود را به اشتراک بگذارید

بسیاری از وبلاگ نویسان فقط وقتی عناوین، تصاویر و لینک ها را به اشتراک می گذارند که پست های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذشته باشند. اگرچه انجام این کار به وضوح مهم است، اما ممکن است برای جلب توجه خواننده هدف شما کافی نباشد. به اشتراک گذاشتن قطعه های قابل نقل از پست های خود در رسانه های اجتماعی می تواند یک روش عالی برای جلب علاقه خواننده شما و در نهایت جلب توجه آن ها به وبلاگ شما باشد:

ارسال پست ها

ابتدا باید پستی را پیدا کنید و برخی از قطعه های انتخابی را با دقت بیرون بکشید. این موارد را با در نظر گرفتن شبکه های اجتماعی انتخاب کنید و خطوطی را در نظر بگیرید که می توانند بیشترین جذب کاربران را به خود جلب کنند. نقل قول ها، آمار ها و سایر عناصر جالب همیشه قطعه های عالی را ایجاد می کنند.

از آنجا می توانید چندین قطعه را با استفاده از ابزار های مختلف نرم افزاری برنامه ریزی به اشتراک بگذارید یا از آن ها به روش های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال ما ارائه آن ها را به عنوان نقل قول Tweetable برای رسانه های اجتماعی ذکر کردیم که راهی ایده آل برای دسترسی به خوانندگان جدید است.

6. محتوای اختصاصی برای دنبال کنندگان خود ایجاد کنید

اگر می خواهید دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید، همیشه باید به خوانندگان انگیزه دهید تا شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند. بازده بلند مدت در اینجا این است که هرچه کاربران اجتماعی شما بیشتر شوند، مخاطبان کلی شما بیشتر می شوند. با ایجاد محتوای ویژه منحصر به فرد برای آن ها، می توانید دنبال کنندگان بیشتری را جذب کنید.

یک استراتژی رایج که وبلاگ نویسان از آن ها استفاده می کنند، درخواست از خوانندگانشان برای دنبال کردن پروفایل های شبکه های اجتماعی برای دسترسی به برخی مقالات اختصاصی است:

محتوای اختصاصی برای دنبال کنندگان خود ایجاد کنید

این مقالات باید ارزش بیشتری نسبت به پست های رایگان داشته باشند. پس از دنبال کردن پروفایل های شما، ممکن است آن ها کدی را در ایمیل های خود دریافت کنند یا پس از ورود به سیستم به محتوای اختصاصی دسترسی فوری داشته باشند. ابزار هایی مانند ShortStack برای ردیابی اشتراک در شبکه های اجتماعی و خودکار کردن پاسخ های ایمیل مفید هستند.

7. با سایر وبلاگ نویسان در رسانه های اجتماعی همکاری کنید

بسیاری از وبلاگ نویسان اشتباه می کنند که به عنوان یک پروژه انفرادی به سایت های خود نزدیک می شوند. رسانه های اجتماعی به شما اجازه نمی دهند با خوانندگان خود تعامل داشته باشید، همچنین می توانید از آن به عنوان ابزاری برای ارتباط با وبلاگ نویسان دیگر استفاده کنید. از طریق همکاری، به ویژه با کسانی که در مکان خود هستند، می توانید به راحتی از طریق قانونی به پایه پیروان آن ها دسترسی پیدا کنید:

با سایر وبلاگ نویسان در رسانه های اجتماعی همکاری کنید

با این حال، مشارکت وبلاگ نویسان مواردی فراتر از افزایش مخاطب شما است. آن ها راهی ایده آل برای یادگیری از تجربیات دیگر وبلاگ نویسان هستند. به همین دلیل است که همیشه یافتن ارتباط با سایر وبلاگ نویسان، نمایش مشخصات عمومی در شبکه های اجتماعی یکدیگر و ایجاد یک رابطه همزیستی ارزشمند همیشه ایده خوبی است.

نتیجه

رشد بازدید وبلاگ شما می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. اگرچه شبکه های اجتماعی پتانسیل بالایی را ارائه می دهند، اما هنوز نکات مهمی وجود دارد که باید برای به حداکثر رساندن بازاریابی در شبکه های اجتماعی در ذهن داشته باشید.

در صورت استفاده استراتژیک، دکمه های اشتراک می تواند ابزار بسیار قدرتمندی باشد که می تواند به شما کمک کند محتوای وبلاگ خود را برای مخاطبان بیشتری به نمایش بگذارید. در میان بسیاری از استراتژی های دیگر شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه از هشتگ و مشارکت با سایر وبلاگ نویسان برای رسیدن به اهداف خود برای سایت خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا