WordPressآموزش

7 مورد از بهترین افزونه های حراج برای وردپرس

یک افزونه حراج به شما امکان می دهد مزایده های آنلاین را در وب سایت خود اجرا کنید و با استفاده از وردپرس یک فروشگاه eBay ایجاد کنید. در این مقاله ما بهترین افزونه های حراج برای وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

مواردی که قبل از شروع به کار باید بدانید!

افزونه های مختلف حراج در وردپرس موجود است. بعضی از آن ها به عنوان افزونه های مستقل وردپرس در دسترس بوده در حالی که برخی دیگر به عنوان افزونه های WooCommerce در دسترس هستند.

بسته به گزینه ای که انتخاب می کنید، تنظیمات متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، یک افزونه WooCommerce شما را ملزم به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین می کند. شما به ارائه دهنده میزبانی WooCommerce مانند SiteGround احتیاج دارید.

در حالی که برای سایر افزونه ها، می توانید به سادگی یک وب سایت وردپرس ایجاد کرده و آن را مانند سایر افزونه ها نصب کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب افزونه های وردپرس

اگر انتظار مزایده زیادی در حراج های خود دارید، می توانید با استفاده از ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده وردپرس مشکلات سرعت و عملکرد وب سایت خود را در نظر بگیرید. این امر باعث می شود وب سایت شما در مواقع حساس حراج خراب نشود.

با توجه به این موارد، بیایید نگاهی به بهترین افزونه های حراج وردپرس که می توانید استفاده کنید، بیندازیم.

1. YITH WooCommerce Auctions

حراج YITH WooCommerce یک افزونه کامل حراج برای WooCommerce است و به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه یک وب سایت شبیه ebay بسازید.

افزونه حراج YITH WooCommerce Auctions وردپرس

استفاده از آن بسیار آسان است و به راحتی می توانید هر نوع محصول مورد نظر خود را به حراج اضافه کنید. می توانید حداقل مبلغ پیشنهادی، حداقل افزایش پیشنهادی و همین حالا با همین قیمت خرید کن و موارد دیگر را برای آن تنظیم کنید.

همچنین می توانید برنامه ای برای حراج تعیین کنید، حراج را تمدید کنید، مهلت اضافه کنید و کنترل کامل بر روند داشته باشید.

این قابلیت ها روی WooCommerce اجرا می شود، بنابراین باید اول یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. پس از آن، می توانید افزونه را نصب کرده و سپس محصولات مورد نظر را حراج کنید.

این افزونه دارای قابلیت سازگاری با فروشگاه های آنلاین که چند فروشنده دارند می باشد.
بنابراین به فروشندگان دیگر اجازه می دهد محصولات خود را برای حراج در سایت شما قرار دهند و این امکان را به شما می دهد تا با ارائه بستری به فروشندگان شخص ثالث، پول بیشتری به دست آورید.

2. Ultimate WordPress Auction

این افزونه یکی دیگر از راه های خوب برای افزودن حراج به وب سایت وردپرس یا فروشگاه WooCommerce است.

این پلاگین به شما امکان می دهد محصولاتی که قصد حراج آن را دارید اضافه کنید، زمان پیشنهاد را تعیین کنید و مزایده های خود را با استفاده از یک داشبورد ساده مدیریت کنید.
نسخه رایگان آن به شما امکان درگاه پرداخت را می دهد. نسخه حرفه ای آن به شما امکان می دهد پرداخت ها را از طریق Stripe نیز بپذیرید.

افزونه حراج Ultimate WordPress Auction وردپرس

استفاده از آن در WooCommerce به شما امکان می دهد از افزونه چند فروشندگی استفاده کنید. این امر به فروشندگان دیگر امکان می دهد محصولات خود را بر روی پلتفرم شما حراج کنند

3. WP Auctions

حراج WP یکی دیگر از راه حل های آسان برای اجرای حراج در وب سایت وردپرس شما است. به شما این امکان را می دهد که به راحتی حراج را به سایت خود اضافه کنید، قیمت شروع و تاریخ را تعیین کنید و منتظر ورود پیشنهادات باشید.

پس از آن، می توانید پیشنهاد برنده را به صفحه ای هدایت کنید که در آن امکان پرداخت با درگاه های پرداخت وجود دارد. از طرف دیگر، می توانید پرداخت ها را به صورت دستی یا از طریق دیگر انجام دهید.

افزونه حراج WP Auctions وردپرس

می توانید محصولاتی که قصد حراج آن را دارید را به وبلاگ، صفحه یا سایدبار وب سایت خود اضافه کنید. همچنین می توانید آن را به صورت دستی با افزودن تگ به قالب سفارشی وردپرس خود اضافه کنید.

نکته منفی این افزونه این است که در گزینه هایی مانند پرداخت و بسیاری از قابلیت های دیگر که در افزونه های دیگر است، محدودیت وجود دارد.
با این حال، اگر نمی خواهید افزونه های ووکامرس را نصب کنید، این یک گزینه عالی است.

4. Auctions Made Easy for WooCommerce

Auctions Made Easy for WooCommerce یک افزونه حراج وردپرس است که مخصوص فروشگاه های ووکامرس ساخته شده است.

این افزونه از حراج های معمولی، حراج های مهر و موم شده، معکوس، حراج های پروکسی و موارد دیگر پشتیبانی می کند. این افزونه به مشتریان امکان می دهد وارد سیستم شده و داشبورد حراج خود را مشاهده و بررسی کنند. پس از برنده شدن در مزایده، لینک پرداخت را برای تکمیل خرید مشاهده می کنند.

افزونه حراج Auctions Made Easy for WooCommerce وردپرس

افزودن محصولات به حراج مانند محصولات دیگر که در ووکامرس اضافه می کنید می باشد. پس از تنظیم محصول به عنوان حراج، گزینه هایی برای تنظیم برنامه، شروع سفارش و سایر تنظیمات را مشاهده خواهید کرد.

WooCommerce به شما امکان می دهد از چندین درگاه پرداخت استفاده کنید و عملکرد سایت خود را با استفاده از افزونه ها و ابزارهای محبوب WooCommerce گسترش دهید.

5. WP Ebay Products Feed

WP Ebay Feed Products به شما امکان می دهد حراج eBay خود را در وب سایت وردپرس خود نمایش دهید.

همچنین این افزونه به شما کمک می کند تا به کاربران خود نشان دهید که فروشنده ای معتبر و فعال هستید.

استفاده از این پلاگین بسیار آسان است. به سادگی شناسه eBay را اضافه کرده و از یک سرویس شخص ثالث برای تبدیل آن به یک فید RSS استفاده کنید. پس از آن، می توانید نحوه نمایش محصولات در فیدهای خود را تنظیم کنید.

افزونه حراج WP Ebay Products Feed وردپرس

این افزونه به شما امکان می دهد از شناسه Affiliate (همکاری در فروش) شخصی خود با eBay لینک برقرار کنید. همچنین از ویرایشگر بلوک Gutenberg پشتیبانی می کند و می توانید خبر حراج را در هر نقطه از وب سایت خود نمایش دهید.

می توان آن را با سایر افزونه های حراج برای وردپرس و WooCommerce استفاده کرد.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه های حراج وردپرس کمک کرده باشد. موفق و پیروز باشید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا