WordPress

معرفی 8 تا از بهترین افزونه های زمان بندی وردپرس برای رزرو قرار ها

ویژگی رزرو قرار مشتریان بیشتر برای افزایش درآمد کسب و کار کوچک شما عالی است. با این حال، این فرآیند می تواند بدون دردسر باشد و با حرکت مداوم و رو به جلو، زمان و تاریخ مناسب را با مشتری برنامه ریزی کنید. افزونه های زمان بندی رزرو وردپرس یک راه حل برای مدیریت همه جلسات و رزرو های ملاقات شما ارائه می دهد. افزونه های وردپرس به ویژه برای صاحب مشاغل کوچک که قادر به استخدام یک منشی تمام وقت نیستند مفید است.

افزونه زمان بندی رزرو وردپرس مناسب را پیدا کنید تا بتوانید تجارت خود را تقویت کنید. در اینجا هفت افزونه وجود دارد که به شما در حفظ مزیت رقابتی کمک می کند.

Appointment Booking Calendar

یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 42 درصد از بیماران ترجیح می دهند قرار های خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. این راحتی زمان بندی و برنامه ریزی برای مشتریانی که قرار ملاقات در صنایع دیگر را رزرو می کنند صادق است.

با افزودن یک تقویم رزرو نوبت به مشتریان خود این مزیت اضافی را بدهید. این افزونه به شما امکان می دهد یک ماژول زمان بندی رزرو در وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید. همچنین شامل چندین ویژگی داخلی مانند رزرو ملاقات، پردازش پرداخت PayPal و ایمیل های تأیید به مشتریان شما است. ویژگی همگام سازی به شما امکان می دهد قرار های خود را به iCal، تقویم گوگل و Outlook صادر کنید.

افزونه زمان بندی وردپرس - Appointment Booking Calendar

این افزونه همچنین شما را در برابر هرزنامه های ناخواسته محافظت می کند. این شامل اعتبار کپچا در فرم های تقویم زمانبندی قرار ملاقات است. همچنین می توانید کل رزرو های خود را چاپ کنید. این افزونه وردپرس تقویم رزرو نوبت، متناسب با نیاز های شما قابل تغییر است، از تغییر رابط فرم گرفته تا ویرایش ایمیل های اعلان.

Bookly

Bookly انتخاب شما برای یک افزونه زمان بندی رزرو کاربردی وردپرس است. می توانید از آن برای انواع مختلفی از مشاغل، از جمله سالن های زیبایی، مراکز تناسب اندام و خدمات حرفه ای استفاده کنید. این افزونه به مشتریان امکان می دهد تا به سرعت در مشاغل خود برنامه ریزی کنند. مشتریان شما همچنین برای تأیید قرار های خود اعلان های ایمیل و پیامک دریافت می کنند.

افزونه زمان بندی وردپرس -Bookly

Miron Yumanau، کاربر Bookly، این پلاگین را برای پشتیبانی مشتری پنج ستاره داد و نظر زیر را نوشت:

“محصول بسیار خوبی است. توابع و امکانات زیادی دارد. سیستم رزرو عالی برای مشاغل در حال رشد. گاهی اوقات من برخی مشکلات را داشتم، اما تیم پشتیبانی همیشه کمک می کرد. به خصوص، از جولیا برای حمایت بزرگ تشکر می کنم. “

Bookly یک نسخه برتر با ویژگی های بیشتر، از جمله فرم رزرو مناسب تلفن همراه، تعداد نامحدود فرم رزرو و ادغام پرداخت ارائه می دهد.

Start Booking

Start Booking - افزونه زمان بندی وردپرس

Start Booking یک افزونه رزرو وردپرس کامل است. استفاده از آن فوق العاده آسان است و به شما این امکان را می دهد تا سریعاً فرم های قرار ملاقات و رزرو را تنظیم کرده و آن ها را به وب سایت خود اضافه کنید. با افزونه Start Booking، می توانید در صورت نیاز دسترسی خود را به روز کنید، چندین سرویس اضافه کنید و قرار های چند کاربر را مدیریت کنید. حتی می توانید فرم رزرو را مستقیماً با بلاک ها یا کد کوتاه گوتنبرگ در سایت وردپرس خود جاسازی کنید.

آسان است، نه؟ هنگامی که فرم رزرو به سایت شما متصل شد، می توانید از پیامک های SMS و اعلان های ایمیل آن ها نیز استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان هیچ وقت یک جلسه را از دست نمی دهند. افزونه Start Booking همچنین دارای یکپارچه سازی برای Google Calendar ،Zoom ،Mailchimp و موارد دیگر است. به عنوان یک امتیاز اضافی، تیم پشتیبانی این افزونه بسیار مفید است. آن ها چت زنده، پشتیبانی تیکت24/7 و آموزش های مفیدی در مورد موضوعاتی مانند نحوه راه اندازی افزونه زمان بندی وردپرس ارائه می دهند.

Booking Calendar

مشتریان شما به صورت شبانه روزی آنلاین هستند. حتی پس از تعطیل کردن کسب و کار کوچک خود برای یک روز، به ابزاری نیاز دارید که به شما در رزرو نوبت در غیاب شما کمک کند. Booking Calendar افزونه ای است است که کسب و کار شما به آن نیاز دارد.

آیا هتل مدیریت می کنید؟ مشتریان شما می توانند در دسترس بودن ملک را بررسی کنند. آیا خدمات ارائه می دهید؟ مشتریان شما می توانند یک محدوده زمانی را طبق برنامه شما رزرو کنند. بنابراین، با رزرو های دوگانه خداحافظی کنید و با یک تقویم دقیق به مشتریان در رزرو کمک کنید.

تقویم رزرو یک پنل مدیریتی آسان برای مدیریت رزرو ارائه می دهد. می توانید رزرو های خود را با ویژگی فیلتر جستجو کرده و مرتب کنید و همچنین می توانید رزرو های خاص را تأیید یا رد کنید. این افزونه همچنین اعلان های ایمیل را برای تأیید به مشتریان شما ارسال می کند. کنترل تقویم بیشتر به معنای فرصت های بیشتر برای ایجاد تجربه بهتر مشتری است.

Booking Calendar - افزونه زمان بندی وردپرس

Amelia Lite

Amelia Lite یک افزونه رزرو خودکار برای وب سایت های وردپرس است. رویکرد تک صفحه ای برنامه آن بدون بارگذاری مجدد صفحه به طور کارآمد کار می کند. به علاوه، راه اندازی آن کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. نسخه ممتاز این افزونه دارای لیست ویژگی های کامل است، از زمینه های سفارشی برای رزرو فرم تا گالری عکس سرویس. حتی می توانید برای رزرو کوپن تخفیف ارائه دهید.

Amelia Lite - افزونه زمان بندی وردپرس

به Amelia Lite یک مورد آزمایشی بدهید و طراحی بصری آن را تجربه کنید. این افزونه یک متخصص رزرو خودکار قدرتمند است که با فرایند های فعلی مشاغل کوچک به خوبی هماهنگ می شود.

Booking Calendar

آیا می دانید بیش از 40 درصد رزرو ها به صورت آنلاین انجام می شود؟ روز های تماس تلفنی با ارائه دهنده خدمات برای رزرو نوبت به طور مداوم در حال کاهش است. مشتریان از برنامه ریزی آنلاین قرار های خود لذت می برند. اجازه ندهید مشتریان شما ناامید شوند. در عوض، تقویم رزرو را در وب سایت خود نصب کنید. این سیستم رزرو نوبت، ایجاد هر نوع تقویم برنامه ریزی را برای شما آسان می کند.

آن را با تنظیمات نامحدود، انتخاب های غیرقابل دسترس روز های هفته و انتخاب قالب تاریخ، به دلخواه تنظیم کنید. این افزونه همچنین برای تأیید فوری و ارسال هشدار های ایمیل به مشتریان در مورد قرار ملاقات یا رزرو آن ها پیکربندی شده است.

Booking Calendar - افزونه زمان بندی وردپرس

در صورت ارتقاء به نسخه حرفه ای، ویژگی های بیشتری را به دست می آورید، مانند هدایت مشتریان به صفحه جدید پس از ارسال رزرو و ارتقاء مجوز های کاربر. این مزایا به مشتریان شما تجربه بهتری از نام تجاری می دهد.

Modern Events Calendar Lite

Calendar Events Modern Lite یک ابزار کاربردی برای ثبت نام مشتریان بیشتر در رویداد های شما است. این افزونه یک تجربه کاربری خوب طراحی شده با نما های مختلف از جمله carousel ،countdown و timetable را ارائه می دهد.

Modern Events Calendar Lite - افزونه زمان بندی وردپرس

برای شروع به کمک نیاز دارید؟ سازندگان افزونه خدمات نخبگان برای پاسخگویی به همه سوالات شما وجود دارند. می توانید مقالات دانش بنیان آن ها را مرور کرده یا تیکت ارسال کنید تا از کمک های فردی استفاده کنید.

Ultimate Appointment Scheduling

آخرین و مهم ترین مورد، افزونه Ultimate Appointment Booking & Scheduling است. این ابزار به شما انعطاف پذیری می دهد تا رزرو های قرار ملاقات با ساعات کاری متفاوت ایجاد کنید. همچنین می توانید پرداخت های مختلف را در حین رزرو بپذیرید.

Ultimate Appointment Scheduling - افزونه زمان بندی وردپرس

این افزونه برای مشاغل خدماتی یک به یک یا یک به چند، مانند پزشکان متخصص، محل رویداد ها و جلسات آموزشی شرکتی، مطابقت خوبی دارد. شما می توانید تعداد نامحدودی از خدمات قرار ملاقات منحصر به فرد را برای مشتریان خود تنظیم کنید.

در صورت خرید نسخه پولی، می توانید با الزام مشتریان به ورود به سیستم قبل از ایجاد قرار ممانعت از هرزنامه ها جلوگیری کنید. همچنین این قابلیت را خواهید داشت که ظاهر فرم خود را متناسب با رنگ و استایل برند خود تنظیم کنید.

برای رزرو قرارها مشتریان بیشتری با افزونه های وردپرس رزرو کنید

افزونه های زمان بندی وردپرس عملکرد بیشتری به وب سایت شما می افزاید. این ابزار های رزرو را برای بهبود بهره وری و ساده سازی روش تجارت خود امتحان کنید. شما همچنین می توانید به مقاله دیگر ما در مورد بهترین افزونه های وردپرس مراجعه کنید.

منبع: hostgator.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا