WordPressآموزش

7 افزونه برتر نمونه کار وردپرس که باید بشناسید!

آیا شما یک طراح یا عکاس هستید که می خواهید با ساده ترین راه نمونه کارهایتان را در وب سایت بارگذاری کنید؟ تعداد زیادی افزونه نمونه کار وردپرس وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که به راحتی نمونه کارهایتان را در وب سایت قرار دهید.
با این حال ممکن است پیدا کردن پلاگین نمونه کارها برای افراد مبتدی دشوار باشد. باید از افزونه ای استفاده کنید که سریع بارگذاری شود و در دستگاه های گوشی همراه خوب به نظر برسد.
در این مقاله تعدادی از بهترین افزونه های نمونه کار وردپرس را برای طراحان و عکاسان به شما معرفی می کنیم.

انتخاب تم های نمونه کار وردپرس در مقابل افزونه های نمونه کار وردپرس

بسیاری از تم های نمونه کار وردپرس دارای عملکرد داخلی برای ایجاد یک وب سایت نمونه کار هستند. این باعث می شود که بسیاری از مبتدیان تعجب کنند که چرا باید پلاگین را انتخاب کنند در حالی که تم ها می توانند این کار را انجام دهند.

تم ها در وردپرس فقط ظاهر بصری وب سایت را مدیریت می کنند. مانند رنگ‌ ها، سبک‌ ها، طرح‌ بندی و ارائه محتوا.
از طرف دیگر پلاگین ها قابلیت هایی مانند افزودن نوار لغزنده، فرم تماس و موارد دیگر به سایت وردپرس دارند.

استفاده از تم، وب سایت شما را با آن موضوع مرتبط می کند. اما اگر موضوع را تغییر دهید، داده های نمونه کار خود را نیز از دست خواهید داد.

از طرف دیگر، اگر تصمیم به استفاده از یک پلاگین نمونه کار دارید، می توانید از آن با هر موضوعی که می خواهید استفاده کنید.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های نمونه کار وردپرس بیندازیم.

بیشتر بخوانید: نحوه طراحی سایت عکاسی در وردپرس

بهترین افزونه های نمونه کار وردپرس

1. WP Portfolio

WP Portfolio بهترین افزونه نمونه کار وردپرس برای عکاسان، فریلنسر ها، توسعه دهندگان و آژانس ها است. این افزونه به شما امکان می دهد، بیش از 40 قالب حرفه ای طراحی شده برای نمونه کار ها ایجاد کنید.

افزونه نمونه کار وردپرس WP Portfolio

این قالب توسط سازندگان پوسته Astra ساخته شده است که یکی از بهترین قالب های وردپرس است. WP Portfolio سهولت استفاده را برای نمونه کارها به ارمغان می آورد.

دارای چندین انتخاب سبک، طرح‌ بندی، پشتیبانی از انواع رسانه‌ ها و به راحتی بدون نوشتن کد یا CSS سفارشی‌ سازی می‌ شود.

مهم تر از همه، همه طرح‌ بندی‌ های نمونه کارها در گوشی های تلفن همراه به همان اندازه عالی به نظر می رسند.

2. Envira Gallery

افزونه نمونه کار Envira Gallery وردپرس

Envira Gallery یک افزونه برتر گالری وردپرس است که به شما امکان می دهد گالری ها و آلبوم های تصاویر زیبا ایجاد کنید. گالری Envira که قبلاً توسط هزاران نفر استفاده شده است، بهترین افزونه وردپرس برای عکاسان و طراحان است.

ایجاد پورتفولیو با گالری Envira بسیار آسان است. به سادگی گالری های حاوی اقلام نمونه کار خود را با توضیحات و جزئیات اختیاری ایجاد کنید. همچنین می‌ توانید گالری‌ ها را به صورت آلبوم‌ گروه‌ بندی کنید یا نمونه کارها را فیلتر کنید.

همچنین این افزونه امکان اضافه کردن نمونه کارها در هر نقطه از وب سایت را با کلیک یک دکمه فراهم می کند.

3. NextGEN Gallery

افزونه نمونه کار NextGEN Gallery وردپرس

NextGEN Gallery یک افزونه محبوب وردپرس برای ایجاد گالری تصاویر، آلبوم ها و نمونه کارهای عکاسی است. NextGen که مورد علاقه مبتدیان و عکاسان خبره است، دارای یک رابط کاربری بصری برای ایجاد گالری است.

این افزونه شامل چندین سبک و گزینه های چیدمان با پشتیبانی از آلبوم ها، نمونه کارهای قابل فیلتر، ستون ها و موارد دیگر است. همچنین می‌ توانید آلبوم‌ های نمونه کار فشرده و طرح‌ بندی‌ های سبک فهرست یا جدول زمانی ایجاد کنید.

4. Visual Portfolio

افزونه نمونه کار Visual Portfolio وردپرس

Visual Portfolio یک افزونه زیبا برای ارائه نمونه کار ها در وردپرس است که به شما امکان می دهد گالری های نمونه کار زیبا ایجاد کنید.

این افزونه همچنین شامل یک بلوک گوتنبرگ است که امکان اضافه کردن نمونه کارها را در هر جایی که دوست دارید فراهم می کند.

همچنین کاربران شما می توانند اقلام نمونه کارها را با استفاده از فیلترها مرتب کنند که تجربه ای زیبا از مرور را ارائه می دهد.

5. GridKit Portfolio Gallery

افزونه نمونه کار GridKit Portfolio Gallery وردپرس

GridKit Portfolio Gallery یک افزونه گالری عکس و نمونه کار در وردپرس است که به شما امکان می دهد موارد نمونه کارها را در پروژه ها مدیریت کنید و آن ها را مرتب سازی کنید. با پشتیبانی از ویرایشگر جدید بلوک وردپرس همراه با پشتیبانی از کد کوتاه برای ویرایشگر قدیمی تر.

سبک ها و ویژگی های طرح بندی این پلاگین محدود است. برای دسترسی به سبک‌ ها و ویژگی‌ های بیشتر، به نسخه پریمیوم نیاز است.

6.  Meow Gallery

افزونه نمونه کار Meow Gallery وردپرس

Meow Gallery یک افزونه رایگان گالری وردپرس با پشتیبانی کامل از ویرایشگر بلوک گوتنبرگ است. این افزونه به شما امکان می دهد موارد نمونه کار خود را در گالری های تصاویر زیبا سازماندهی کنید.

با پشتیبانی از طرح‌ بندی‌ های متعدد می توانید تعداد ستون هایی را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید. همچنین دارای چندین پلاگین افزودنی است که می تواند برای عملکردهای اضافی مانند لایت باکس، تفسیر صوتی، لینک های خارجی و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

7.  Genesis Portfolio Pro

افزونه نمونه کار Genesis Portfolio Pro وردپرس

این افزونه به طور خاص برای فریم ورک Genesis ساخته شده است و یک نوع پست سفارشی برای ایجاد موارد نمونه کار شما ارائه می دهد. همچنین دارای الگوهایی برای نمایش تصویر شاخصی است که به عنوان آیتم نمونه کارها در یک طرح بندی شبکه ای تنظیم کرده اید.

این یک افزونه ساده است و بسیاری از ویژگی های چندین پلاگین نمونه کار دیگر را شامل نمی شود. با این حال، اگر به دنبال چیزی مینیمالیست هستید، این افزونه گزینه مناسبی است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین افزونه های نمونه کار وردپرس را پیدا کنید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا